Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Město Bílina V Bílině dne: 19.07.2017 Břežánská 50/4 Objednávka č.: 29/2017 NEU 418 31 Bílina Financováno z: IČ: 00266230 Tel. kontakt: DIČ: CZ00266230 E-mail: neubauerova@bilina.cz č.ú.: Vystavil(a): Neubauerová Petr Štětka - Dynoelektro Duchcovská 346 Hrob 417 04 IČ: 727 23 050 DIČ: CZ7610312831 Město Bílina objednává: Vypracování odborného stanoviska pro zdvihací zařízení jeviště v Městském divadle Bílina Termín dodání: dle dohodnutého termínu Cena bez DPH: 211. 000,00 Kč DPH 21 %: 44.310,00 Kč Cena s DPH: 255.310,00 Kč Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti dle platného právního řádu ČR, zejména zákona č. 89/2012 Sb. NOZ, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 a 29 zákona č.235/2004 Sb. o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka není předmětem zdanitelného plnění, a proto nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii ! Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Příkazce operace: Správce rozpočtu: Mgr. Eva Böhmová Alena Neubauerová Příloha objednávky č. 29/2017 PÍSEMNÉ PROHLÁŠENÍ PŘÍKAZCE OPERACE Na základě dodatku č. 3 ke směrnici č. 4/2004 „Kontrolní systém“ a v souladu s prováděnou řídící kontrolou před vznikem závazku nebo nároku, bylo provedeno ověření nutné potřeby, hospodárnosti, efektivnosti, účelnosti, oprávněnosti vystavení objednávky na dodávku: služeb - prací - materiálu Objednávka byla - nebyla schválena jako oprávněná v souladu se schváleným rozpočtem. Objednávka byla vystavena na základě usnesení RM č. 696 ze dne 11.07.2017 Objednávka byla vystavena na základě usnesení ZM č. …………... ze dne …………………. Smlouva byla - nebyla schválena jako oprávněná v souladu se schváleným rozpočtem. Objednávka/Smlouva byla vystavena na základě výběrového řízení ze dne ............ V Bílině dne: 19.07.2017 …………………………………. příkazce operace