Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2654334: objednávka stravenek pro zaměstnance krajské pobočky Úřadu práce ČR

Příloha Smlouva Sodexo Pass 485.2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Krajská pobočka pro hlavní město Prahu
                          Domažlická 1139/11 | 130 11 Praha 3 | IČ: 72 496 991

                          OBJEDNÁVKA

Dodavatel:                                                          V Praze dne: 3. 7. 2017
Název: Sodexo Pass Česká
republika a.s.            Na základě předchozího projednání, objednávám stravenky pro
Sídlo/Adresa: Radlická 2  zaměstnance KrP, KoP a NSD.
IČ: 61860476

Předmět objednávky :

Cena : Hodnota nakupovaných stravenek 880 400Kč + cca poplatky 6 000Kč = 886 400Kč
(počet ks: 11 005)
Lhůta plnění : V nejbližším možném termínu.
Zvláštní ujednání :

                                                    Ing. Blanka Havlík
                                                ředitelka krajské pobočky

Objednatel: ČR - Úřad práce České republiky
sídlo: Dobrovského 1278/25, Praha 7, IČO: 72496991
kontaktní a fakturační adresa: Krajská pobočka pro hlavní město Prahu, Domažlická 1139/11, Praha 3
ID DS: w7aznwp
Na faktuře uvádějte číslo objednávky. ÚP není plátcem DPH.

č.obj. 485/2017           č.ú. : 37824011/0710
                          ČNB Praha

Tato objednávka je:       a) u dodávky zboží návrhem kupní smlouvy dle ust. § 2079
                             a násl. zákona č. 89/2012 Sb.

                          b) u dodávky prací návrhem smlouvy o dílo dle ust. § 2586
                             a násl. zákona č. 89/2012 Sb.

Tel.: 950 178 341| Fax: 222 523 088| DS: w7aznwp | bankovní spojení: CNB Praha 37824011/0710
e-mail: posta@aa.mpsv.cz | www.uradprace.cz | facebook.com/uradprace.cr
Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv v rozsahu a za
podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů.
Potvrzení dodavatele o přijetí objednávky
Datum, podpis, razítko:

Před realizací předmětu objednávky je nezbytné, aby dodavatel potvrzenou objednávku obratem vrátil
zpět na Úřad práce České republiky, krajskou pobočku pro hl. m. Prahu na níže uvedenou e-mailovou
adresu.

Vyřizuje: Sandra Palová
Telefon: 950 178 301
E-mail: sandra.palova@aa.mpsv.cz

 Tel.: 950 178 341| Fax: 222 523 088| DS: w7aznwp | bankovní spojení: CNB Praha 37824011/0710
 e-mail: posta@aa.mpsv.cz | www.uradprace.cz | facebook.com/uradprace.cr