Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2749158: Rámcová smlouva o poskytování IT služeb

Příloha příloha 1A_DP-PS_KS_PKU.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 1- oblast A) – S louva o poskytová í IT služeb

              KATALOGOVÝ LIST SLUŽBY Te h i ká podpora

Název služ y           Te h i ká podpo a p a o išť ko o ý h uži atelů

Oz ače í               PKU
Vlast ík ICT služ 1
Hla í ICT ko po e t 2  Dodavatel, odd. 410020 – Uži atelská podpo a

Rozsah či ostí 3                             Popis služ y

Výji k a o eze í       Pod poje P a o iště ko o ého uži atele ted PKU je zah uta ka elářská
                        ýpočet í te h ika objednatele v podo ě ko o é sta i e PC, Note ook a
                        še h připojitel ý h pe ifé í h zaříze í apř. poloho a í, ep og afi ká a
                       pa ěťo á zaříze í .
                        1. Poříze í a instalace ýpočet í te h ik

                                 a. Ná h te h i ké spe ifika e o é ýpočet í te h ik , pro kterou
                                         ude zajiště a te h i ká podpo a doda atele. Sta da d í

                                       ko figu a e p o ákup ýpočet í te h ik ko o ý uži atelů
                                       objednatele udou a že s ohlede a p o oz í požada k
                                       jed otli ý h p a o išť a olí ko o ý h uži atelů.
                                 b. U ístě í te h ik a p a o iště ko o ého uži atele a u ede í
                                       do p o ozu čet ě instalace OS a SW, ka elo é a ezd áto é
                                       připoje í ke še pe ife ií a dato é síti je pl ě kompetenci
                                       dodavatele.

                                 c. Služ a ezah uje poříze í a dodá í sta da d í h ko figu a í
                                        ýpočet í techniky, přísluše st í, áh ad í h ko po e tů a
                                       spotře ího ate iáluje. Ta je pl ě kompetenci objednatele.

                        2. E ide e ýpočet í te h ik
                                 a. Metodi ká podpo a p o zajiště í evidence ýpočet í techniky.
                                       Majetko á e ide e je pl ě kompetenci objednatele.

                        3. Te h i ká podpo a PKU
                                 a. V t oře í sta da dizo a ý h s sté o ý h i age s ohledem na
                                       soft a o é sta da d objednatele a ezpeč ost í dopo uče í
                                       v této o lasti.
                                 b. Příp a a p o p o oz VT v požado a é ko figu a i zah uje
                                         asta e í last ího HW a pe ife í h zaříze í, i stala i OS,
                                       o ladačů a še h požado a ý h a s h ále ý h aplika í
                                       objednatele.

                                 c. Odst a ě í i ide tů a p o lé ů z iklý h při p o ozu VT.
                                 d. V hod o e í a řeše í fu kč í h a ýko ost í h p o lé ů HW a

                                       SW.

                                 e. P o ádě í se is í h a diag osti ký h služe při zá adě VT.
                                 f. P a idel á aktualiza e OS, a ti i u a i stalo a ý h aplika í.
                                 g. Od o á te h i ká podpo a a odst aňo á í zá ad před ět é

                                       oblasti PKU – 2nd level support.
                                 h. P oakti í ud žo á í fu kč ího sta u SW zej é a z pohledu

                                         ož ý h ezpeč ost í h a fu kč í h h oze , tj. testo á í
                                       aktualiza í před asaze í , případ á aplika e aktualiza í, hotfix,
                                       software patches, service packs apod.).

                                 i. Posk to á í k alifiko a é řešitelské kapa it o lasti služe p o
                                       sp á u ýpočet í techniky.

                                 j. Posk to á í ko zultač í a po ade ské či osti před ět é
                                       oblasti.

                             1. Do služ PKU ne í zahrnuta esta da d í ýpočet í te h ika a

                                      aplikace slouží í ýh ad ě te h ologi ký účelů e o spe iál í

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost                                                      DP40-0-400800  Strana 1/3
adresa Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zápis v OR vedeném MS v Praze v oddíle B, vložka 847  Před tiskem zvažte dopad na životní prostředí.
IČ 00005886 DIČ CZ00005886 www.dpp.cz
                                                      připojitel á technologie apř. ěřák , testery, audio-video
                                                      technika, atd.) viz přilože ý sez a

Busi ess zákaz í i                                    Fi a č í para etry
Jed otko á ena
Met ika p o ýpočet e       28000,- Kč ěsíč ě paušálu
Ú o eň podpory 4
Sta da d í ú o eň podpory                             Kč za člo ěkode k át dni podpory v ístě

5                                                     Kvalitativ í para etry služ y

Se is í ok o               Ji á
Ma . do a pře uše í
Ma . počet ýpadků          Reži podpo                 2x8 v ístě týd ě

Monitoring                 Čas posk to á í            8:00-16:00

Reporting                  Doba odezvy na incident 60 min

                                                      Kategorie A                    8 hod.

                           Do a řeše í i ide tu Kategorie B                          16 hod.

                                                      Kategorie C                    30 prac. dní

                           Defi ovat pouze a základě požadavku yz ysu

                           Defi ovat pouze a základě požadavku yz ysu

                           Monitoring a reporting para etrů služ y

                           Nást oj o ito i gu         Sta da d í ást oje DP

                           Spe ifika e ást oje 6      HelpDesk VT / Service Desk
                           Před ět o ito i gu 7
                                                      Sledo á í do pře zetí a řeše í i ide tů a
                           Časo é eze í               požada ků a služ u.
                            ýpadku 8                  Začátek Výpadku:
                                                      Časová z ačka hláše í v o itorova í ástroji, resp.
                           O saho é eze í 9           logu ve smyslu „SLA jed otka je edostup á“
                           Nást oj epo ti gu          Ko e Výpadku:
                                                      Prv í ásledují í pravdivé hláše í v o itorova í
                                                       ástroji, resp. logu ve s yslu „SLA jed otka je dostup á“
                                                      Do dostup osti jsou počítá y pouze i ide ty typu A,
                                                      incidenty kategorie B a C se do vyhod o e í elkové
                                                      dostup osti ezahr ují.

                                                      Sta da d í ást oje DP

                           Spe ifika e ást oje 10     HelpDesk VT / Service Desk
                           Před ět epo ti gu 11
                           Časo ý i te al 12          Sledo á í do pře zetí a řeše í i ide tů a
                                                      požada ků, Sledo á í počtu i ide tů a požada ků.
                                                      Počet i ide tů / požada ků – ěsíč ě, oč ě

Náze oblasti služeb                  Či osti / služ y a vyžádá í 13                      Cena za      Max. doba
IP telefonie                                                                         člo ěkohodinu    řeše í
Mo il í telefo ie          Popis služ
Nesta da d í VT                                                                                          5 pra . d í
                           Zajiště í te h i ké podpo p o služ u
                           VoIP                                                                          5 pra . d í
                           Zajiště í te h i ké podpo p o o il í
                           zaříze í                                                                   5 pra . d í
                           Zajiště í te h i ké podpo p o

                            esta da d í VT te h iku a aplikace (viz
                           přilože ý sez a

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost                                                      DP40-0-400800   Strana 2/3
adresa Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zápis v OR vedeném MS v Praze v oddíle B, vložka 847  Před tiskem zvažte dopad na životní prostředí.
IČ 00005886 DIČ CZ00005886 www.dpp.cz
Rozvoj, ý oj  Zajiště í á hu a ealiza e požada ků                                                     5 pra . d í
               a ý oj a oz oj.

V s ětli k :
1 – osoba zodpo ěd á j. za aktuál ost a sp á ost defi i e last ě é ICT služ
2 – u aplikač í h služe se jed á o či í e aplika í; u i f ast uktu í h ICT služe se jed á o spe ifi ké HW ko po e ty
3 – popis či ostí ko á a ý h á i da é ICT služ
4 – ga a to a á ú o eň podpo posk to a á ko o é u uži ateli služ
5 – vyplnit pouze v případě, že poli „Ú o eň podpo “ je z ole o „Ji á“
6 – ližší spe ifika e ást oje, kte ý je užit p o o ito o á í da é služ
7 – spe ifika e ko po e t / p ků, kte é se p o da ou služ u o ito ují
8 – čí je ide tifiko á začátek a ko e ýpadku da é služ
9 – specifikace eze í ěře í dostupnosti da é služ
10 – ližší spe ifika e ást oje, kte ý je užit p o epo to á í da é služ
11 – defi i e před ětu tj. o se p o da ou služ u epo tuje
12 – spe ifika e i te alu epo to á í před ětu epo ti gu
13 – přehled jednotlivý h požada ků se i e e uest poskytovaný h p ostřed i t í SD á i se is ího katalogu

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost                                                      DP40-0-400800   Strana 3/3
adresa Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zápis v OR vedeném MS v Praze v oddíle B, vložka 847  Před tiskem zvažte dopad na životní prostředí.
IČ 00005886 DIČ CZ00005886 www.dpp.cz