Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1- oblast A) – S louva o poskytová í IT služeb KATALOGOVÝ LIST SLUŽBY Te h i ká podpora Název služ y Te h i ká podpo a p a o išť ko o ý h uži atelů Oz ače í PKU Vlast ík ICT služ 1 Hla í ICT ko po e t 2 Dodavatel, odd. 410020 – Uži atelská podpo a Rozsah či ostí 3 Popis služ y Výji k a o eze í Pod poje P a o iště ko o ého uži atele ted PKU je zah uta ka elářská ýpočet í te h ika objednatele v podo ě ko o é sta i e PC, Note ook a še h připojitel ý h pe ifé í h zaříze í apř. poloho a í, ep og afi ká a pa ěťo á zaříze í . 1. Poříze í a instalace ýpočet í te h ik a. Ná h te h i ké spe ifika e o é ýpočet í te h ik , pro kterou ude zajiště a te h i ká podpo a doda atele. Sta da d í ko figu a e p o ákup ýpočet í te h ik ko o ý uži atelů objednatele udou a že s ohlede a p o oz í požada k jed otli ý h p a o išť a olí ko o ý h uži atelů. b. U ístě í te h ik a p a o iště ko o ého uži atele a u ede í do p o ozu čet ě instalace OS a SW, ka elo é a ezd áto é připoje í ke še pe ife ií a dato é síti je pl ě kompetenci dodavatele. c. Služ a ezah uje poříze í a dodá í sta da d í h ko figu a í ýpočet í techniky, přísluše st í, áh ad í h ko po e tů a spotře ího ate iáluje. Ta je pl ě kompetenci objednatele. 2. E ide e ýpočet í te h ik a. Metodi ká podpo a p o zajiště í evidence ýpočet í techniky. Majetko á e ide e je pl ě kompetenci objednatele. 3. Te h i ká podpo a PKU a. V t oře í sta da dizo a ý h s sté o ý h i age s ohledem na soft a o é sta da d objednatele a ezpeč ost í dopo uče í v této o lasti. b. Příp a a p o p o oz VT v požado a é ko figu a i zah uje asta e í last ího HW a pe ife í h zaříze í, i stala i OS, o ladačů a še h požado a ý h a s h ále ý h aplika í objednatele. c. Odst a ě í i ide tů a p o lé ů z iklý h při p o ozu VT. d. V hod o e í a řeše í fu kč í h a ýko ost í h p o lé ů HW a SW. e. P o ádě í se is í h a diag osti ký h služe při zá adě VT. f. P a idel á aktualiza e OS, a ti i u a i stalo a ý h aplika í. g. Od o á te h i ká podpo a a odst aňo á í zá ad před ět é oblasti PKU – 2nd level support. h. P oakti í ud žo á í fu kč ího sta u SW zej é a z pohledu ož ý h ezpeč ost í h a fu kč í h h oze , tj. testo á í aktualiza í před asaze í , případ á aplika e aktualiza í, hotfix, software patches, service packs apod.). i. Posk to á í k alifiko a é řešitelské kapa it o lasti služe p o sp á u ýpočet í techniky. j. Posk to á í ko zultač í a po ade ské či osti před ět é oblasti. 1. Do služ PKU ne í zahrnuta esta da d í ýpočet í te h ika a aplikace slouží í ýh ad ě te h ologi ký účelů e o spe iál í Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost DP40-0-400800 Strana 1/3 adresa Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zápis v OR vedeném MS v Praze v oddíle B, vložka 847 Před tiskem zvažte dopad na životní prostředí. IČ 00005886 DIČ CZ00005886 www.dpp.cz připojitel á technologie apř. ěřák , testery, audio-video technika, atd.) viz přilože ý sez a Busi ess zákaz í i Fi a č í para etry Jed otko á ena Met ika p o ýpočet e 28000,- Kč ěsíč ě paušálu Ú o eň podpory 4 Sta da d í ú o eň podpory Kč za člo ěkode k át dni podpory v ístě 5 Kvalitativ í para etry služ y Se is í ok o Ji á Ma . do a pře uše í Ma . počet ýpadků Reži podpo 2x8 v ístě týd ě Monitoring Čas posk to á í 8:00-16:00 Reporting Doba odezvy na incident 60 min Kategorie A 8 hod. Do a řeše í i ide tu Kategorie B 16 hod. Kategorie C 30 prac. dní Defi ovat pouze a základě požadavku yz ysu Defi ovat pouze a základě požadavku yz ysu Monitoring a reporting para etrů služ y Nást oj o ito i gu Sta da d í ást oje DP Spe ifika e ást oje 6 HelpDesk VT / Service Desk Před ět o ito i gu 7 Sledo á í do pře zetí a řeše í i ide tů a Časo é eze í požada ků a služ u. ýpadku 8 Začátek Výpadku: Časová z ačka hláše í v o itorova í ástroji, resp. O saho é eze í 9 logu ve smyslu „SLA jed otka je edostup á“ Nást oj epo ti gu Ko e Výpadku: Prv í ásledují í pravdivé hláše í v o itorova í ástroji, resp. logu ve s yslu „SLA jed otka je dostup á“ Do dostup osti jsou počítá y pouze i ide ty typu A, incidenty kategorie B a C se do vyhod o e í elkové dostup osti ezahr ují. Sta da d í ást oje DP Spe ifika e ást oje 10 HelpDesk VT / Service Desk Před ět epo ti gu 11 Časo ý i te al 12 Sledo á í do pře zetí a řeše í i ide tů a požada ků, Sledo á í počtu i ide tů a požada ků. Počet i ide tů / požada ků – ěsíč ě, oč ě Náze oblasti služeb Či osti / služ y a vyžádá í 13 Cena za Max. doba IP telefonie člo ěkohodinu řeše í Mo il í telefo ie Popis služ Nesta da d í VT 5 pra . d í Zajiště í te h i ké podpo p o služ u VoIP 5 pra . d í Zajiště í te h i ké podpo p o o il í zaříze í 5 pra . d í Zajiště í te h i ké podpo p o esta da d í VT te h iku a aplikace (viz přilože ý sez a Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost DP40-0-400800 Strana 2/3 adresa Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zápis v OR vedeném MS v Praze v oddíle B, vložka 847 Před tiskem zvažte dopad na životní prostředí. IČ 00005886 DIČ CZ00005886 www.dpp.cz Rozvoj, ý oj Zajiště í á hu a ealiza e požada ků 5 pra . d í a ý oj a oz oj. V s ětli k : 1 – osoba zodpo ěd á j. za aktuál ost a sp á ost defi i e last ě é ICT služ 2 – u aplikač í h služe se jed á o či í e aplika í; u i f ast uktu í h ICT služe se jed á o spe ifi ké HW ko po e ty 3 – popis či ostí ko á a ý h á i da é ICT služ 4 – ga a to a á ú o eň podpo posk to a á ko o é u uži ateli služ 5 – vyplnit pouze v případě, že poli „Ú o eň podpo “ je z ole o „Ji á“ 6 – ližší spe ifika e ást oje, kte ý je užit p o o ito o á í da é služ 7 – spe ifika e ko po e t / p ků, kte é se p o da ou služ u o ito ují 8 – čí je ide tifiko á začátek a ko e ýpadku da é služ 9 – specifikace eze í ěře í dostupnosti da é služ 10 – ližší spe ifika e ást oje, kte ý je užit p o epo to á í da é služ 11 – defi i e před ětu tj. o se p o da ou služ u epo tuje 12 – spe ifika e i te alu epo to á í před ětu epo ti gu 13 – přehled jednotlivý h požada ků se i e e uest poskytovaný h p ostřed i t í SD á i se is ího katalogu Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost DP40-0-400800 Strana 3/3 adresa Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zápis v OR vedeném MS v Praze v oddíle B, vložka 847 Před tiskem zvažte dopad na životní prostředí. IČ 00005886 DIČ CZ00005886 www.dpp.cz