Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2757458: Dodatek č. 1 ke smlouvě o organizování veřejné služby č. ESY-VS-6/2017

Příloha smlouva o VS ESY-VS-6-2017 Město Polička.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA

o organizování veřejné služby
č. ESY-VS-6/2017

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba: Ing. Jan Tesař, ředitel kontaktního pracoviště Svitavy
sidlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

ICO: 72496991

adresa pro doručování: Bezručova č.p. 2055/13, Předměstí, 568 02 Svitavy 2
ID Datové schránky: w3Svzpps

(dále jen „Úřad práce ČR“) na straně jedné

a

Město Polička

zastupující osoba: Jaroslav Martinů, starosta
sídlo: Palackého náměstí 160
Ičo: 00277177

ID Datové schránky: w87brph

(dále jen „organizátor“) na straně druhé.

1.

Článek I
Předmět a účel smlouvy

Tato smlouva se uzavírá podle ustanovení $ 18a a ustanovení 8 61 zákonaŠ
č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů (dále jen:
„zákon o pomoci v hmotné nouzi“), jejím předmětem je organizování veřejné služby |
spočívající ve vytvoření pozic vhodných pro výkon veřejné služby osobami v hmotnéiiš
nouzí, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této smlouvě. |

Účelem smlouvy je vsouladu se zněním ustanovení $ 18a zákona o pomocií
v hmotné nouzi organizování veřejné služby, kterou se rozumí pomoc obcím nebo;
dalším subjektům zejména v oblastech zlepšování životního prostředí, udržování
čistoty ulic a jiných veřejných prostranství, pomoci v oblasti kulturního a sportovního;
rozvoje a sociální péče. |

Veřejná služba je vykonávána osobami v hmotné nouzi na základě písemné smlouvy;
o výkonu veřejné služby uzavřené s Úřadem práce ČR. Za výkon veřejné služby
nenáleží odměna.

Článek Il

Závazky organizátora

1. Organizátor se zavazuje vytvořit níže uvedené pozice pro výkon veřejné služby na dobů
od 1.3.2017 do 28.2.2019:

osSÚ- S 15 strana 1

. Maximální počet
Činnost pozic pro výkon i

n veřejné služby“ | |
1. činnosti při zajištění udržování čistoty ulic a jiných veřejných | | a
prostranství 100
2. činnosti při ochraně životního prostředí, zeleně v zástavběa © s

ostatní veřejné zeleně 100

4. činnosti při pořádání, průběhu a ukončení veřejnosti přístupných
sportovních, kulturních a obdobných podniků

6. činnosti při udržování veřejného pořádku © -—— = 100
*maximální počet vykonavatelů VS v jednom okamžiku na uvedené činnosti

100

 

 

 

2. Organizátor se zavazuje spolupracovat s Úřadem práce ČR a umožňovat osobám, které |
se nacházejí v hmotné nouzi (dále jen „vykonavatel VS“), vykonávat veřejnou službu.

3.. Organizátor se zavazuje v rámci veřejné služby zajišťovat vykonavateli VS, který si řádně ;
plní úkoly zadané organizátorem, výkon veřejné služby alespoň v rozsahu 20 hodin.
měsíčně. Pokud takový vykonavatel VS sdělí organizátorovi zájem na zvýšení rozsahu:
výkonu veřejné služby na 30 hodin měsíčně, organizátor se zavazuje v tomto rozsahu
výkon veřejné služby zajistit. :

4. Organizátor se zavazuje při sjednání rozsahu výkonu veřejné služby, doby odpočinku,
podmínek pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu veřejné služby dodržovat
pracovněprávní předpisy. Při výkonu veřejné služby osobou mladší 18 let dodržovat
pracovněprávní předpisy upravující pracovní podmínky mladistvých zaměstnanců.

 

h

5. Organizátor se zavazuje zajistit proškolení bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu
veřejné služby a požární ochrany pro vykonavatele VS. i

6. Organizátor se zavazuje zajistit vykonavatelům VS přidělení odpovídajících ochranných
pomůcek a pracovních prostředků.

7. Organizátor se zavazuje udělovat závazné pokyny vykonavateli VS při výkonu veřejné!
služby a zabezpečovat kontrolu výkonu činnosti. !

8. Organizátor se zavazuje vždy do 10. dne v měsíci předložit Uřadu práce ČR
a) formulář „Evidence vykonavatelů veřejné služby (VS) - měsíční“ (příloha smlouvy

č. 1), který obsahuje seznam vykonavatelů VS, kteří v předchozím kalendářním
měsíci veřejnou službu vykonávali. i

b) v případě nástupu nového vykonavatele VS, jestliže pro něj požadovat příspěvek na,
ochranné pomůcky a pracovní prostředky, formulář „Zádost o příspěvek na ochranné
pomůcky a pracovní prostředky pro vykonavatele veřejné služby (VS) (příloha
smlouvy č. 2), V žádosti organizátor uvádí pouze vykonavatele VS, kteří nastupují

k organizátorovi k výkonu veřejné služby poprvé. Plátce DPH uvede do žádosti.
požadovanou výši příspěvku bez DPH.

 

9. Organizátor se zavazuje potvrdit vykonavateli VS formulář „Evidence docházky
vykonavatele veřejné služby (VS)" (příloha smlouvy č. 3) po uplynutí kalendářního
měsíce, ve kterém byla VS vykonávána, pokud ho o to vykonavatel VS požádá.

V případě, že vykonavatel ukončí výkon VS předčasně, oznámí organizátor Úřadu práce
ČR neprodleně, nejpozději však do pěti pracovních dnů skutečnost, že vykonavatel VS,

OSÚ- S15 strana 2

osu- S15

přestal docházet v dohodnuté termíny a den, kdy byla veřejná služba vykonavatelem |
naposledy vykonávána.

i

Článek III
Závazky Uřadu práce

Uřad práce ČR se zavazuje poskytovat organizátorovi potřebnou součinnost odpovídající
povinnostem stanoveným touto smlouvou a veškeré informace nutné k řádnému průběhu
realizace veřejné služby.
Přílohy této smlouvy budou organizátorovi poskytnuty Úřadem práce ČR v tabulkovém
procesoru Excel. |

Úřad práce ČR při nabídce veřejné služby přihlédne k dosaženému vzdělání a profesní |
praxi klientů.

- Úřad práce ČR vede ve svém informačním systému evidenci vykonavatelů VS, která,
obsahuje základní údaje o jednotlivých vykonavatelích VS a o zahájení a ukončení
výkonu veřejné služby.

. Úřad práce ČR poskytne organizátorovi příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní,
prostředky na nového vykonavatele VS, pokud organizátor o tento příspěvek písemně
požádá (příloha smlouvy č. 2).

. Úřad práce ČR bude organizátorovi refundovat náklady na pojištění kryjící odpovědnost

za škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou službu způsobí
nebo která jí bude způsobena, pokud takovou pojistnou smlouvu (nebo dodatek ke
stávající pojistné smlouvě) organizátor pouze pro účely výkonu veřejné služby pro osoby
vykonávající veřejnou službu uzavřel, a to na základě předložení takové pojistné smlouvy
nebo dodatku k pojistné smlouvě. i

Článek IV |
Výše a termín poskytnutí příspěvku a refundace nákladů na pojištění

h
1

 

Úřad práce ČR se zavazuje poskytnout organizátorovi na číslo účtu organizátora
příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky na nového
vy Afele VS na základě písemné žádosti o příspěvek (příloha smlouvy č. 2) do 30
dnů od jejího předložení. V případě vzniku pochybností o požadované výši příspěvků
bude příspěvek vyplacen do 30 dnů po odstranění pochybnosti mezi smluvními stranami!
. Vpřípadě vzniku pochybností o správnosti údaje k požadované výší příspěvku nebo
oprávněnosti nákladové položky uvedené organizátorem v žádosti o příspěvek se
smluvní strany dohodly, že Úřad práce ČR neprodleně vyzve organizátora k podání
vysvětlení nebo provedení nápravy. Příspěvek bude vyplacen až po odstranění
pochybností mezi smluvními stranami. Pokud se Uřadu práce ČR nebude výše
požadovaného příspěvku jevit jako odůvodněná, vyhrazuje si Uřad práce ČR poskytnout

v

příspěvek v nižší částce, než je částka požadovaná.

. Vpřípadě opakovaných nástupů stejného vykonavatele VS bude organizátorovi
poskytnut příspěvek pouze jednou. J

i!
i

i
4
4

ji
straná 3

i
l
i

4. Úřad práce ČR se zavazuje refundovat organizátorovi náklady na pojištění uvedené |
v článku II! bod 6. této smlouvy, a to do 30 dnů ode dne uzavření pojistné smlouvy nebo

dodatku k SPN smlouvě. Příslušná částka bude uhrazena na číslo účtu organizátora

Článek V
Ujednání o vypovězení smlouvy

1. Úřad práce ČR si vyhrazuje právo smlouvu vypovědět v případě, že organizátor
opakovaně nebo dlouhodobě nebude plnit závazky uvedené v Článku II této smlouvy. '
Podmínkou k uplatnění práva smlouvu vypovědět je neúspěšné jednání smluvních stran:
o ne opatření k zajištění řádného a včasného plnění povinností vyplývajících této:
smlouvy.

2. Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět, jestliže vyjdou najevo skutečnosti, které
existovaly v době uzavírání smlouvy a nebyly smluvní straně bez jejího zavinění známy,
pokud tato smluvní strana prokáže, že by s jejich znalostí tuto smlouvu neuzavřela.

3. Smluvní strany mohou dále smlouvu vypovědět, jestliže se podstatně změní poměry,
které byly rozhodující pro stanovení obsahu smlouvy, a plnění této smlouvy nelze
na smluvní straně z tohoto důvodu spravedlivě požadovat.

4. Výpovědní doba v případech uvedených v bodě 1., 2. a 3. tohoto článku smlouvy činí
jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího
po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně.

5. Úřad práce ČR si vyhrazuje právo neposkytnout příspěvek dle článku IV této smlouvy,
který by organizátorovi náležel za dobu plynutí výpovědní doby.

Článek VI |
Závěrečná ujednání

 

4. Obsah této smlouvy lze měnit pouze se souhlasem obou smluvních stran formou
písemných vzestupně číslovaných dodatků. Změnu identifikačních údajů, pro vyhotoven
dodatku k této smlouvě, je organizátor povinen Úřadu práce oznámit písemně bež
tzbytečného odkladu. Ostatní změny, týkající se této smlouvy, je organizátor poviner
Úřadu práce písemně sdělit vždy tak, aby k uzavření případného dodatku došlo před
nabytím jejich účinnosti. i

 

2. V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí práva a povinnosti vyplývajíc
z této smlouvy na její právní nástupce. |

(4M

3. Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno vyhotovení obdrží Úřad práci
ČR a jedno vyhotovení organizátor.

 

i

4. Smluvní strany prohlašují, že s obsahem této smlouvy bez výhrad souhlasí, smlouva byla
uzavřena po vzájemném projednání aže byly seznámeny s veškerými právy
a povinnostmi, které pro ně z této smlouvy vyplývají. i

:
i

5. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. |
i

OosÚ- S15 straná 4

i
i
l

 
 
 

Ve Svitavách dne 28.8.2017

roslav Martinů
starosta

 
 
  
 
 

 

ředitel kontaktního pracoviště Svitavy
Kontaktní pracoviště Svitavy

 

 

Za Úřad práce vyřizuje: Marika Boudová
Telefon: 950163412
e-mail: marika.boudovaWYsy.mpsv.cz

Příloha č. 1: Formulář: „Evidence vykonavatelů veřejné služby (VS) - měsíční“

Příloha č.2: Formulář. „Žádost o příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky |
pro vykonavatele veřejné služby (VS)

 

Příloha č. 3: Formulář: „Evidence docházky vykonavatele veřejné služby (VS)

|
OSŮ- S15 straná, 5

i

i
H
hi

I
Hi

 

Rok:

 

Měsíc:

 

 

 

Organizátor VS:

 

 

ičo: - $

 

 

Název k

ktního pracoviště

jmení

1
11

NI\)NMÍ\)I\)_.\_-\A_.\-—\A._\__\

ř

Za organizátora:

OSŮ - S15

: nocení
pracovaných kliknutím

n )

 

 

podpis oprávněné osoby (razítko):

 

 

datum:

 

 

Na oddělení trhu práce

covní prostředky pro vykonavatele veřejné služby (VS)

  
 

dost o příspěvek na ochranné pomůcky a pra
IČO: Název:

Organizátor
za měsíc:

 

rok:
un m den M , ; i požadovaná
příjmení, jméno datum , < — .. pořizované pracovní pomůcky nebo má
, stupu na ředmět výkonu VS-činnost , Ú
vykonavatele VS narození ne 8 pre y S ochranné prostředky pá

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00 Kč

 

 

Celková výše příspěvku, o který organizátor žádá:

 

 

jméno, příjmení, funkce a podpis (otisk razítka)

oprávněné osoby:

 

 

 

 

76 přípěvek na konkrétního vykonavatele VS nelze opai Svaně žádataní v-případě-opakovaného-nástupu-ke stejnému organizátorovi. o

** Plátce DPH uvádí požadovanou výši příspěvku bez DPH

OSÚ - S15

Na útvar hmotné nouze
Evidence docházky vykonavatele veřejné služby (VS)

l Organizátor VS IL

Rok
Měsíc
Vykonavatel VS
Datum narození
Výkon činnosti hod. Přestávka Odpracováno
Datum
Začátek Konec hod. hod.
1 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
2 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
3 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
4 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
] 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
6 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
: 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
8 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
10 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
11 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
12 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
13 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
14 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
15 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
16 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
17 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
18 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
19 O:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
20 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
21 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
22 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
PR 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
24 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
25 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
Celkem odpracováno hodin 0:00:00

Za organizátora: Podpis oprávněné osoby:
(otisk razítka)

Datum: