Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2787942: RS Poradenský program Bilanční diagnostika, oblast Nový Jičín

Příloha Příloha č. 2 Část 5.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Část 5.: Poradenský program Job club, oblast Frýdek - Místek

	Název poradenského programu
	Rozsah poradenského programu 
(počet hodin)
	Předpokládaný počet účastníků 
za celou dobu trvání zakázky

	Minimální počet účastníků nutný 
pro zahájení poradenského programu

	Poradenský program Job club
	24
	308
	8

1. Specifické technické podmínky předmětu veřejné zakázky

a) Hodinová dotace poradenského programu: 24 hodin.
b) Předpokládaná cena plnění je  924 000 Kč bez DPH.
c) Předpokládaný počet účastníků za celou dobu trvání zakázky: 308.
d) Minimální počet účastníků nutný pro zahájení poradenského programu je 8 osob, maximální počet je 12 osob. Dodavatel musí být schopen zahájit kurz při uvedeném minimálním počtu účastníků.
e) Výuka bude probíhat pouze v pracovních dnech v rozsahu 4 vyučovacích hod. denně s počátkem výuky nejdříve v 8 hod. Vyučovací hodina teoretické výuky je v rozsahu 45 minut. Výuka bude organizována 2x nebo 3x týdně, dle požadavku zadavatele.
f) Doba konání poradenského programu je 2 nebo 3 týdny, dle požadavku zadavatele.
g) Job club je poradenský program, jehož hlavním cílem je motivovat a aktivizovat jeho účastníky k uplatnění na trhu práce, a to získáním orientace na trhu práce a nácvikem dovedností a technik vyhledávání zaměstnání.

h) Dodavatel bude schopen zabezpečit tyto typy poradenského programu Job club dle požadavku zadavatele:
· Job club START – pro fyzické osoby do 30 let věku
· Job club KLASIK – fyzické osoby, které jsou vedeny v evidenci uchazečů o zaměstnání déle než 5 měsíců nebo fyzické osoby, které se přechodně ocitly v mimořádně obtížných poměrech nebo v nich žijí, fyzické osoby společensky nepřizpůsobené, fyzické osoby po ukončení výkonu trestu odnětí svobody nebo po propuštění z výkonu ochranného opatření zabezpečovací detence a fyzické osoby ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí.
· Job club HELP – fyzické osoby se zdravotním postižením nebo zdravotním omezením v možnostech jejich pracovního uplatnění
· Job club NÁVRAT – fyzické osoby po mateřské nebo rodičovské dovolené a fyzické osoby pečující o dítě do 15 let věku
· Job club PLUS – fyzické osoby nad 50 let věku
· Job club MIX – fyzické osoby, které patří do výše uvedených skupin (různorodá skupina účastníků)

i) Požadovaný minimální obsah poradenského programu: 
Úvodní schůzka
· Přivítání a představení účastníků
· Seznámení s obsahem a cílem skupinového poradenství Job club
· Prezentace očekávání účastníků
· Stanovení pravidel pro účastníky skupinového poradenství Job club
Orientace na trhu práce
· Disponibilní informační zdroje
· Formy kontaktu se zaměstnavateli
· Pracovněprávní problematika
· Nabídka služeb zaměstnanosti (nástroje aktivní politiky zaměstnanosti)
Osobní portfolio
· Strukturovaný životopis
· Motivační a průvodní dopis
· Identifikace vlastních dovedností, schopností a kompetencí pro získání budoucího uplatnění
· Zmapování pracovního potenciálu a revize oblastí možného pracovního uplatnění (bilance kompetencí,     národní soustava kvalifikací)
· Druhy dokladů o vzdělání a praxi
· Tvorba portfolia
Příprava na přijímací pohovor
· Verbální a neverbální komunikace
· Umění naslouchat
· Sebehodnocení
· Sebeprezentace
· Nácvik příjímacího pohovoru
Závěrečný modul
· Zhodnocení dosavadních aktivit účastníka (zpětná vazba)
· Sestavení plánu osobního rozvoje
· Dotazník (zpětná vazba lektorovi)
· Osvědčení

Obsah (tematické celky) bude rozepsán ve formuláři Nabídka provedení poradenské činnosti (příloha č.4 ZD).
j) Hodinová dotace je stanovena na 24 vyučovacích hodin, z toho:
· 20 hodin skupinové poradenství
· 4 hodiny práce na PC s připojením na Internet – portál MPSV, tvorba osobního portfolia

k) Základní materiálně technické vybavení
· Samostatná místnost s možností vytvoření klubové atmosféry
· Odpovídající počet konferenčních židlí s podložkou nebo odpovídající počet stolů a židlí
· Flip chart
· Nástěnky
· Televize s přehrávačem (např. video, DVD)
· Pevná telefonní linka nebo mobilní linka
· min. 8 počítačů s napojením na Internet včetně tiskárny
· Informační a výukové materiály odpovídající obsahu poradenského programu
· každý účastník obdrží psací a kancelářské potřeby a základní výukový materiál v tištěné podobě
Každý účastník bude pracovat u samostatného počítače s připojením na internet a možností tisku minimálně pro výuku témat vztahujících k práci s počítačem - portál MPSV, tvorba osobního portfolia
l) Výstupem poradenské činnosti bude:
Pro účastníka:
· Osvědčení o absolvování poradenského programu (jen v případě, že účastník absolvuje min. 50% programu)
· Osobní portfolio - písemně zpracovaný strukturovaný životopis a vzor motivačního dopisu
Pro zadavatele:
· Závěrečný protokol, který bude obsahovat seznam účastníků poradenského programu, kteří úspěšně ukončili a seznam těch, kteří ukončili předčasně
· Vzor osvědčení poradenského programu
· Prezenční listiny (originály)
· Harmonogram s obsahem prováděné poradenské činnosti minimálně v rozsahu: datum, téma, hodina začátku a konce, počet hodin, jméno osoby provádějící poradenskou činnost
· Celkové hodnocení poradenské činnosti zpracované dodavatelem na základě jednotlivých hodnocení účastníků
Tyto doklady doručí dodavatel zadavateli do 14 dnů od ukončení každého běhu poradenské činnosti (na každý běh je samostatná dohoda), resp. od ukončení účinnosti každé jednotlivé Dohody o provední poradenské činnosti.
m) Místo konání poradenského programu bude ve městě Frýdek – Místek, Třinec a Frýdlant nad Ostravicí. Poradenské činnosti budou probíhat v prostorách mimo budovy ÚP ČR, které zajistí dodavatel.

2. Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží:
2.1	v souladu s §56 odst. 2 písm. a) zákona o veřejných zakázkách seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech; přílohou tohoto seznamu musí být:

a) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
c) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu b) od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně

V seznamu musí být uvedeny ke každé významné službě informace alespoň v následujícím rozsahu: 
d) identifikační údaje objednatele, 
e) kontaktní osoba a kontaktní údaje objednatele (alespoň tel. nebo e-mail), 
f) popis poskytnuté služby s uvedením rozsahu v hodinách, 
g) cena za služby v Kč bez DPH, 
h) doba a místo realizace (datum zahájení a ukončení).

K prokázání splnění kvalifikace uchazečem u tohoto kvalifikačního předpokladu, musí uchazeč předložit:
i) Minimálně 2 významné služby za dané období s předmětem plnění poradenských programů Job club nebo obdobných programů.
j) Minimální souhrnná výše plnění za 2 významné služby v posledních 3 letech ve výši 230 000 Kč bez DPH.


2.2	v souladu s §56 odst. 2 písm. c) zákona o veřejných zakázkách  popis technického vybavení místnosti pro zahájení programu Job club, přičemž minimální (povinné) vybavení je uvedeno výše, viz. Základní materiálně technické vybavení.
Přílohou tohoto popisu musí být:

a) Čestné prohlášení, že popisované prostory dodavatel vlastní, nebo
b) Smlouva (stačí smlouva o smlouvě budoucí) s organizací, u které má dodavatel popisované prostory s požadovaným vybavením pronajaty. 

2.3	v souladu s §56 odst. 2 písm. e) zákona o veřejných zakázkách, Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osoby odpovědné za poskytování příslušných služeb, a to pro pozici lektora. Uchazeč předloží za minimálně jednoho lektora, jehož prostřednictvím bude zajišťovat předmět veřejné zakázky:

a) písemný doklad o dosaženém vzdělání pro doložení minimálně středoškolského vzdělání s maturitou v oboru (př.: Kód 62 - Ekonomie, Kód 63 - Ekonomika a administrativa, Kód 67 - Sociální vědy, Kód 68 - Právo, právní a veřejnosprávní činnost, Kód 75 - Pedagogika, učitelství a sociální péče, Kód 78 - Obecně odborná příprava, Kód 79 - Obecná příprava) .
b) strukturovaný životopis (vlastnoručně podepsaný) pro doložení praxe v lektorské činnosti v minimálním rozsahu 3 let u středoškolského vzdělání lektora a 1 roku u vysokoškolského vzdělání lektora.


K prokázání splnění kvalifikace uchazečem u tohoto kvalifikačního předpokladu, musí uchazeč předložit:
c) jmenný seznam členů realizačního týmu s uvedením pracovního vztahu k uchazeči
d) prosté kopie dokladů o vzdělání
e) strukturovaný životopis (s přehledem praxe) obsahující čestné prohlášení o pravdivosti údajů včetně vlastnoručního podpisu.