Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2807754: RS Poradenský program, oblast Bruntál

Příloha Příloha č. 2 Část 24.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Část 24.: Poradenský program Komplet, oblast Bruntál

	Název poradenského programu
	Minimální rozsah poradenského programu 
(počet hodin)
	Předpokládaný počet účastníků 
za celou dobu trvání zakázky

	Minimální počet účastníků nutný 
pro zahájení poradenského programu

	Poradenský program pro uchazeče o zaměstnání
	60
	276
	8

1. Specifické technické podmínky předmětu veřejné zakázky

a) Minimální hodinová dotace poradenského programu: 60 hodin.
b) Předpokládaná cena plnění je  1 656 000 Kč bez DPH.
c) Předpokládaný počet účastníků za celou dobu trvání zakázky: 276.
d) Minimální počet účastníků nutný pro zahájení poradenského programu je 8 osob a maximální počet je 12 osob. Dodavatel musí být schopen zahájit kurz při uvedeném minimálním počtu účastníků.
e) Výuka bude probíhat pouze v pracovních dnech v max. rozsahu 5 vyučovacích hod. denně s počátkem výuky nejdříve v 8 hod. Vyučovací hodina teoretické výuky je v rozsahu 45 minut. Výuka bude organizována minimálně 3x týdně.
f) Maximální doba konání poradenského programu je 5 týdnů.
g) Požadovaný minimální obsah poradenského programu: 
· BOZP a PO
· Aktivizace uchazečů o zaměstnání, posílení jejich sebedůvěry a sebevědomí, sebehodnocení
· Vedení k vlastní odpovědnosti za řešení své životní situace
· Způsoby vyhledávání informací o volných pracovních místech
· Písemná a osobní prezentace na trhu práce
· Praktická příprava na jednání se zaměstnavatelem a k účasti na výběrovém řízení, příprava osobního portfolia (životopis, motivační dopis, doklady o kvalifikaci)
· Vzájemná výměna zkušeností frekventantů s hledáním zaměstnání, s rozborem příčin neúspěchů a poskytováním zpětné vazby
· Prevence předlužení občanů, sociální dopady předlužení na nezaměstnané osoby a důsledky případné neschopnosti plnit finanční závazky, systém institucí poskytující odbornou pomoc (poradny), základy finanční gramotnosti
· Sociálně právní poradenství
· Pracovně právní problematika
· Seznámení s nástroji aktivní politiky zaměstnanosti
· Seznámení s možnostmi dalšího vzdělávání
· Seznámení s portálem MPSV
· Základní dovednosti v obsluze PC - práce s internetem, tvorba životopisu a motivačního dopisu
Obsah (tematické celky) bude v souladu s bodem A.4 zadávací dokumentací rozepsán ve formuláři Nabídka provedení poradenské činnosti.
h) Hodinová dotace je stanovena na 60 vyučovacích hodin, z toho:
· 37 hodin skupinové poradenství
· 20 hodin práce na PC
· 3 hodiny individuální coaching
i) Základní materiálně - technické vybavení
· Samostatná místnost s možností vytvoření klubové atmosféry
· Odpovídající počet konferenčních židlí s podložkou nebo odpovídající počet stolů a židlí
· Flip chart
· Psací a kancelářské potřeby
· Informační a výukové materiály v tištěné podobě odpovídající obsahu poradenského programu 
· Aktuální nabídka volných míst (z portálu MPSV a denního tisku)
Každý účastník bude pracovat u samostatného počítače s připojením na internet a možností tisku minimálně pro výuku témat vztahujících k práci s počítačem a portálem MPSV.

j) Výstupem poradenské činnosti bude:
Pro účastníka:
· Osvědčení o absolvování poradenského programu (jen v případě, že účastník absolvuje min. 50% programu),
· písemný individuální plán osobního rozvoje zpracovaný lektorem ve spolupráci s účastníkem - bude obsahovat doporučený postup pro účastníka v nejbližším období, se kterým bude účastník seznámen
· písemně zpracovaný životopis a motivační dopis.
Pro zadavatele:
· Závěrečný protokol, který bude obsahovat seznam účastníků poradenského programu, kteří úspěšně ukončili a seznam těch, kteří ukončili předčasně
· vzor osvědčení poradenského programu
· prezenční listiny (originály)
· harmonogram s obsahem prováděné poradenské činnosti minimálně v rozsahu: datum, téma, hodina začátku a konce, počet hodin, jméno osoby provádějící poradenskou činnost)
· písemný individuální plán osobního rozvoje zpracovaný lektorem ve spolupráci s účastníkem - bude obsahovat  doporučený postup pro účastníka v nejbližším období, se kterým bude účastník seznámen a tento individuální plán bude předán účastníkům programu a oddělení Zprostředkování a podpor v nezaměstnanosti
· přehled kontaktovaných zaměstnavatelů,
· celkové hodnocení poradenské činnosti zpracované dodavatelem na základě jednotlivých hodnocení účastníků.
Tyto doklady doručí dodavatel zadavateli do 14 dnů od ukončení každého běhu poradenské činnosti (na každý běh je samostatná dohoda), resp. od ukončení účinnosti každé jednotlivé Dohody o provedení poradenské činnosti.
k) Místo konání poradenského programu bude ve městě Bruntál. Poradenské činnosti budou probíhat v prostorách mimo budovy ÚP ČR, které zajistí dodavatel.
2. Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží:
2.1	v souladu s §56 odst. 2 písm. a) zákona o veřejných zakázkách seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech; přílohou tohoto seznamu musí být:

a) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
c) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu b) od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně

V seznamu musí být uvedeny ke každé významné službě informace alespoň v následujícím rozsahu: 
d) identifikační údaje objednatele, 
e) kontaktní osoba a kontaktní údaje objednatele (alespoň tel. nebo e-mail), 
f) popis poskytnuté služby s uvedením rozsahu v hodinách, 
g) cena za služby v Kč bez DPH, 
h) doba a místo realizace (datum zahájení a ukončení).

K prokázání splnění kvalifikace uchazečem u tohoto kvalifikačního předpokladu, musí uchazeč předložit:
i) Minimálně 2 významné služby za dané období s předmětem plnění poradenských programů Komplet nebo obdobných programů.
j) Minimální souhrnná výše plnění za 2 významné služby v posledních 3 letech ve výši 410 000 Kč bez DPH.

2.2	v souladu s §56 odst. 2 písm. c) zákona o veřejných zakázkách  popis technického vybavení místnosti pro zahájení programu Komplet, přičemž minimální (povinné) vybavení je uvedeno výše, viz. Základní materiálně - technické vybavení.
Přílohou tohoto popisu musí být:

a) Čestné prohlášení, že popisované prostory dodavatel vlastní, nebo
b) Smlouva (stačí smlouva o smlouvě budoucí) s organizací, u které má dodavatel popisované prostory s požadovaným vybavením pronajaty. 


2.3	v souladu s §56 odst. 2 písm. e) zákona o veřejných zakázkách, Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osoby odpovědné za poskytování příslušných služeb, a to pro pozici lektora. Uchazeč předloží za minimálně jednoho lektora, jehož prostřednictvím bude zajišťovat předmět veřejné zakázky: 

a) písemný doklad o dosaženém vzdělání pro doložení minimálně středoškolského vzdělání s maturitou v oboru (př.: Kód 62 - Ekonomie, Kód 63 - Ekonomika a administrativa, Kód 67 - Sociální vědy, Kód 68 - Právo, právní a veřejnosprávní činnost, Kód 75 - Pedagogika, učitelství a sociální péče, Kód 78 - Obecně odborná příprava, Kód 79 - Obecná příprava) .
b) strukturovaný životopis (vlastnoručně podepsaný) pro doložení praxe v lektorské činnosti v minimálním rozsahu 3 let u středoškolského vzdělání lektora a 1 roku u vysokoškolského vzdělání lektora. 
K prokázání splnění kvalifikace uchazečem u tohoto kvalifikačního předpokladu, musí uchazeč předložit:
c) jmenný seznam členů realizačního týmu s uvedením pracovního vztahu k uchazeči
d) prosté kopie dokladů o vzdělání
e) strukturovaný životopis (s přehledem praxe) obsahující čestné prohlášení o pravdivosti údajů včetně vlastnoručního podpisu.