Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Čj. 16147/2017-VLRZ/VKP/OU Výtisk číslo: 1 Počet listů: 4 Počet příloh: 4/4 Smlouva o zajištění ubytovacích, stravovacích a dalších služeb dnešního dne uzavřely: Vojenská lázeňská a rekreační zařízení se sídlem Magnitogorská 12/1494, 101 00 Praha 10, ČR zastoupená ředitelem VKP se sídlem Vítězné náměstí 4/684, 160 00 Praha 6, ČR IČ: 00000582 DIČ: CZ00000582 zapsána u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 bankovní spojení č.ú.: IBAN: SWIFT: tel.: fax: , datová schránka: , e-mail: kontaktní údaje VKP pro účely korespondence: Jméno pracovníka: Telefon: Fax: e-mail: kontaktní údaje VKP pro účely rezervace: Telefon: Fax e-mail: (dále jen VKP) - na straně jedné - a KOMPAS PRAHA spol. s r.o. zastoupená jednatelem se sídlem se sídlem Rytířská 26/398, 110 00 Praha 1 - Staré Město, ČR IČ: 15269540 DIČ: CZ 15269540 bankovní spojení: č.ú.: IBAN: SWIFT: tel./fax.: , e-mail: kontaktní údaje pro účely korespondence: Jméno pracovníka: Telefon: e-mail: (dále jen objednatel) - na straně druhé - tuto smlouvu o zajištění hotelových pobytů a dalších služeb, dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění Po bedlivém zvážení veškerých vzájemných závazků obsažených v této smlouvě a s úmyslem býti touto smlouvou právně vázány se smluvní strany dohodly takto: I. Preambule 1.1 VLRZ byla založena 1. ledna 1992 zakládací listinou FMO č.j. 33147-84 z 30. prosince 1991 upravenou na zřizovací listinu MO ČR č.j. 211/16-65/6/1999-1968 ze dne 14. května 1999 ve znění pozdějších dodatků s právní subjektivitou a je dle českých právních předpisů oprávněna uzavřít tuto smlouvu. 1.2. Objednatel je společností KOMPAS PRAHA spol. s r.o. zapsanou v Obchodním rejstříku vedeném u rejstříkového soudu v Praze dne 28. srpna 1991, oddíl C, vložka 3837 a prohlašuje, že je dle českých právních předpisů oprávněn uzavřít tuto smlouvu. II. Předmět smlouvy 2.1 Vojenský klub Praha (dále jen VKP) se zavazuje poskytnout klientům objednatele za podmínek stanovených touto smlouvou jím vybrané základní služby v rámci pobytu ve VKP v rozsahu a termínech uvedených v Příloze č. 2, která je nedílnou součástí této smlouvy, a objednatel se zavazuje uhradit VKP za tyto služby cenu v souladu s touto smlouvou. III. Rozsah poskytovaných služeb 3.1 Základní služby jsou specifikovány v Příloze č. 2. 3.2 Služby nad rámec základních služeb mohou být poskytnuty pro každý jednotlivý případ na základě nabídky VKP v rámci pobytu klienta a budou uhrazeny dle platného ceníku VKP v hotovosti. IV. Podmínky poskytování služeb 4.1 Základní služby v rámci pobytu budou poskytnuty na základě písemné objednávky objednatele, která musí obsahovat rozsah požadovaných služeb, počet klientů, den nástupu na pobyt, délku pobytu, způsob stravování, kategorii pokojů, charakter první a poslední služby a případnou specifikaci dalších požadovaných služeb. Objednávka je považována za závaznou po jejím potvrzení VKP, do té doby není VKP povinen služby poskytnout. 4.2 Objednatel je povinen provést písemnou objednávku ubytování mailem. Pokud objednatel mail nezašle, není VKP povinen objednané služby poskytnout. Objednatel je povinen na tuto skutečnost klienty upozornit. Pokud objednatel tuto povinnost poruší, nese odpovědnost za veškeré škody vzniklé v důsledku neposkytnutí objednaných služeb. 4.3 Objednatel se zavazuje zaslat VKP ke korektuře a autorizaci prezentaci (textovou i obrazovou) zařízení VKP ve svých propagačních materiálech a tyto materiály zveřejnit až po autorizaci VKP. VKP se zavazuje dodat objednateli textové (Příloha č. 1) i obrazové (Příloha č. 3) materiály na prezentaci zařízení VKP. Objednatel se zavazuje po vydání svého katalogu zaslat jeden exemplář VKP. V. Cena za poskytované služby 5.1 Ceny za hotelový pobyt jsou stanoveny pro každou službu v ceníku, který tvoří Přílohu č. 2 a nedílnou součást této smlouvy. 5.2. Ceny jsou uvedeny v EUR včetně DPH, pokud služba dle platných právních předpisů podléhá dani z přidané hodnoty. Jestliže VKP vystaví zálohové faktury jsou splatné vždy nejpozději ke dni nástupu klienta na pobyt. Platby jsou poukazovány na účet VKP, viz strana 1. 5.3 Faktury a daňové doklady vystavené VKP jsou považovány za uhrazené dnem připsání částky na účet VKP. 5.4 Daňový doklad musí obsahovat všechny náležitosti v souladu s platnými právními předpisy. Přílohou daňového dokladu je voucher - ubytovací poukaz, popřípadě storno objednávky. 5.5 Bankovní výlohy spojené s úhradou plateb mezi smluvními stranami hradí objednatel a VKP pouze své bance. 5.6 Poslední den pobytu (nejpozději do 14 dnů) vystaví VKP fakturu-daňový doklad za skutečně poskytnuté služby a zúčtuje všechny pohledávky a závazky vyplývající ze smluvního vztahu. VI. Stornopoplatky a smluvní pokuty 6.1 Objednatel je oprávněn zrušit závazně objednané služby v plném rozsahu za podmínek uvedených ve Všeobecných obchodních podmínkách VLRZ, uvedených v příloze č. 4 této smlouvy, která tvoří její nedílnou součást. 6.2 Pokud objednatel pobyty nezruší a jeho klienti přesto na pobyt v řádném termínu nenastoupí, je objednatel povinen uhradit smluvní pokutu ve výši ceny objednaných služeb. 6.3 Smluvní strany mohou po písemné dohodě ustoupit od účtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace). 6.4 V případě, že je objednatel v prodlení s jakoukoli finanční úhradou, ke které je povinen dle této smlouvy, je povinen uhradit VKP smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. 6.5 VKP je oprávněn použít jakoukoli platbu objednatele dle této smlouvy za pobyty jeho klientů nejprve k úhradě stornopoplatků a smluvní pokuty. Objednatel jí k této úhradě uděluje podpisem této smlouvy výslovný souhlas. VII. Forma informací 7.1 Smluvní strany se dohodly, že veškerá korespondence bude probíhat na kontaktní údaje smluvních stran uvedených na straně 1. VIII. Doba trvání smlouvy 8.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou od 5. ledna 2018 do 23. prosince 2018 8.2 Tato smlouva vstupuje v platnost a je účinná dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 8.3 Obě smluvní strany jsou oprávněny od této smlouvy písemně odstoupit, a to formou doporučeného dopisu, pokud druhá smluvní strana porušuje své povinnosti z této smlouvy hrubým způsobem. Účinky odstoupení nastávají doručením odstupujícího projevu druhé smluvní straně. 8.3.1 Za hrubé porušení povinností vyplývajících z této smlouvy ze strany objednatele se považuje prodlení objednatele s jakoukoli finanční úhradou, ke které je povinen dle této smlouvy. 8.3.2 Za hrubé porušení povinností vyplývajících z této smlouvy ze strany VKP se považuje opakované neposkytnutí závazně objednaných služeb. IX. Závěrečná ustanovení 9.1 Tato smlouva podléhá režimu právních předpisů České republiky. Nedílnou součástí této smlouvy jsou Všeobecné obchodní podmínky VLRZ. Objednatel podpisem této smlouvy potvrzuje, že byl s obsahem Všeobecných obchodních podmínek VLRZ (Příloha č. 4) seznámen a že je považuje za závazné. Speciální ujednání v této smlouvě mají přednost před zněním Všeobecných obchodních podmínek. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravené se řídí občanským zákoníkem. 9.2 Pokud by tato smlouva obsahovala ustanovení, které by bylo v rozporu s právními předpisy České republiky, budiž toto ustanovení posuzováno jako samostatné, které tudíž nemá vliv na neplatnost této smlouvy jako celku. 9.3 Obě smluvní strany se zavazují řešit případné spory vyplývající z této smlouvy nejprve smírnou cestou. Pokud nedojde k mimosoudnímu vyřešení těchto sporů, jsou pro jejich soudní řešení příslušné, na základě výslovné dohody smluvních stran, soudy v České republice s tím, že pokud budou splněny předpoklady pro použití § 89a o.s.ř., je příslušný Městský soud v Praze. 9.4 Tato smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních. Každá ze smluvních stran obdrží jedno vyhotovení. 10.5 Tato smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této smlouvy. 10.6 Tato smlouva může být měněna pouze písemnou formou se souhlasem obou smluvních stran. 10.7 Objednatel bere na vědomí, že VLRZ je povinna zveřejnit smlouvu v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv v platném znění. Objednatel však považuje údaje o jednotkové ceně za obchodní tajemství. VLRZ údaj považovaný za obchodní tajemství nezveřejní. To neplatí v případě, kdy VKP vznikne povinnost údaje obsahující obchodní tajemství uveřejnit podle obecně závazných právních předpisů nebo pokud si je vyžádá její zřizovatel. V Praze dne: 30. června 2017 V Praze dne: . července 2017 ___________________________ __________________________ ředitel VKP jednatel KOMPAS Praha Seznam příloh: 1. Rozsah služeb 2. Ceník služeb 3. Fotogalerie 4. Všeobecné obchodní podmínky VLRZ Příloha č. 1 Rozsah služeb Poloha Moderně zařízený Hotel DAP*** – Dům armády Praha se nachází jen několik minut od Pražského hradu, dominantního symbolu Prahy, odkud hosté mohou poznávat zákoutí historické Prahy - Karlův most, Staroměstské náměstí, Malou Stranu. Hotel DAP***, situovaný ve středu jedné z nejvýznamnějších pražských čtvrtí Dejvice na Vítězném náměstí 4, u stanice metra A s linkou městské hromadné dopravy na letiště Václava Havla a zpět, je příjemným místem pro všechna osobní či firemní setkání. Ubytování Hotel DAP*** nabízí svým hostům k odpočinku 50 příjemných, klimatizovaných pokojů. Součástí každého z nich je koupelna se sprchou či vanou, WC, televizor se satelitním příjmem, trezor a pokrytí WI-FI. Všechny pokoje jsou nekuřácké. Vybavení hotelu: Stravovací provozy: restaurace kavárna bar x - - Příloha č. 2 Ceník základních služeb – VKP Kategorie pokojů 5.1. – 23.12.2018 apartmán jednolůžkový pokoj dvoulůžkový pokoj dvoulůžkový pokoj single use osoba na přistýlce děti 2 - 12 let dětská postýlka Ceny základních služeb jsou stanoveny v EUR na pokoj a noc. Cena je uvedena včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a nezahrnují místní poplatek. Cena zahrnuje: · ubytování · stravování formou bufetové snídaně Příloha č. 3 Fotogalerie VK Praha – hotel DAP*** pro účely propagace VKP tímto prohlašuje a svým podpisem potvrzuje, že disponuje s majetkovými právy k výše uvedené fotodokumentaci. VKP povoluje užití této fotodokumentace pro marketingové a propagační účely objednatele s výhradním použitím pouze pro účely propagace zařízení VKP a to pouze po dobu trvání smluvního vztahu. VKP je v této věci za dodržení uvedených podmínek odpovědná za škodu vzniklou případným porušením práv třetích osob. Fotodokumentace uvedená v příloze č. 3 bude zaslána elektronicky na kontaktní adresu objednatele. V Praze dne: 30. června 2017 ___________________________ VKP Vojenská lázeňská a rekreační zařízení Příloha č. 4 se sídlem Magnitogorská 12/1494, Praha 10, 101 00 7 až 1 den před nástupem klienta objednatele na závazně IČO: 00000582 objednaný pobyt 60 % z celkové ceny ubytování. DIČ: CZ00000582 (dále jen „VLRZ“) v den určený v závazné objednávce jako den nástupu klienta objednatele na pobyt 100% z celkové ceny ubytování + cenu Všeobecné obchodní stravování. p o d m í n k y VLRZ Ustanovení o stornovacích podmínkách a storno-poplatcích se pro poskytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb přiměřeně použijí i při zrušení zajištěných služeb z důvodu odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů. I. Předmětem služeb jsou ubytovací, stravovací a další řádně objednané V. a uhrazené služby z nabídky VLRZ v rozsahu dle uzavřených smluv. Klient je povinen dodržovat ubytovací a stravovací řád VLRZ je povinna zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a v provozovnách VLRZ. V případě nedodržení ubytovacího a bez zbytečného odkladu informovat o změně poskytovaných služeb. stravovacího řádu neodpovídá VLRZ za vzniklé škody, Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu jsou nestanoví-li platné právní předpisy jinak. přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým VLRZ Objednatel neručí za škody způsobené hostem. Úhradu takové nemohla zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. škody zúčtuje VLRZ přímo s hostem. II. Zjistí-li klient, že služby poskytované VLRZ mají vady, je Objednatel je povinen informovat klienty o podmínkách poskytování povinen je okamžitě reklamovat bez zbytečného odkladu služeb v souladu s uzavřenou smlouvou včetně těchto všeobecných v provozovně VLRZ, která služby poskytla. Podmínkou pro obchodních podmínek a nese ve vztahu ke klientovi veškerou uplatnění reklamace je předložení dokladu o uhrazení služby. odpovědnost za škodu, která vznikne v důsledku porušení této povinnosti objednatele. V případě oprávněné reklamace ubytovacích služeb má klient právo, pokud se jedná o vadu technického charakteru na výměnu Objednatel je povinen v případě, že nedojde k poskytnutí služeb pokoje a na slevu z ceny ubytovacích služeb v případě, že klientům v důsledku porušení povinnosti objednatele dle uzavřené přidělený náhradní pokoj je v nižší kvalitě než původní, pokud se smlouvy, za podmínky, že VLRZ je oprávněna za dané situace služby jedná o vadu drobného vybavení na výměnu tohoto vybavení či neposkytnout, uhradit veškerou škodu, která klientovi v důsledku na jeho doplnění. Není-li z provozních důvodů možné poskytnout porušení této povinnosti objednatele vznikne. výměnu pokoje, má klient nárok na přiměřenou slevu z ceny ubytovacích služeb. III. Objednatel je povinen při prodeji sjednaných služeb svým klientům Veškeré vady stravovacích služeb je klient povinen uplatnit dodržet cenová ujednání stanovená ve smlouvě. V případě, že okamžitě ihned po ochutnání pokrmů, jinak jeho nárok z vadného objednatel poruší cenová ujednání, je VLRZ oprávněna od smlouvy plnění zaniká. V případě oprávněné reklamace má klient nárok na odstoupit. výměnu pokrmů. IV. Klient je povinen poskytnout veškerou potřebnou součinnost Objednatel je oprávněn stornovat písemně objednané služby za k vyřízení reklamace, zejména sdělit rozhodující informace a podmínky, že uhradí VLRZ stornopoplatky, jejichž výše je stanovena předložit doklady. Vyžaduje-li to povaha reklamace, je klient v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny a to povinen umožnit přístup pracovníkovi VLRZ do ubytovacího takto: prostoru za účelem zjištění vad. 29 až 15 dnů před nástupem klienta objednatele na závazně objednaný Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a pobyt 30% z celkové ceny ubytování. nabývají účinnosti dnem podpisu. 14 až 8 dnů před nástupem klienta objednatele na závazně objednaný pobyt 50% z celkové ceny ubytování.