Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2845202: Smlouva o organizování veřejné služby

Příloha smlouva o org. veřejné sluľby_anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA

o organizování veřejné služby
č. UDC-VS-5/2017

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba: Ing.Bc. Alena Křtěnová, ředitelka odboru kontaktního pracoviště
Uřadu práce v Děčíně

sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

IČO: 72496991

adresa pro doručování: Březinova č.p. 442/1, Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2

ID Datové schránky: 5svzpep

(dále jen „Úřad práce ČR“) na straně jedné

a
STATUTÁRNÍM MĚSTEM DĚČÍN

zastupující osoba: Mgr. Marie Blažková, primátorka statutárního města Děčín
sídlo: Mírové nám. 1175/5, 40502 Děčín 2

IČO: 00261238

ID Datové schránky: xOhbpfn

(dále jen „organizátor“) na straně druhé.

Článek I
Předmět a účel smlouvy

1. Tato smlouva se uzavírá podle ustanovení $ 18a a ustanovení $ 61 zákona
č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„zákon o pomoci v hmotné nouzi“), jejím předmětem je organizování veřejné služby
spočívající ve vytvoření pozic vhodných pro výkon veřejné služby osobami v hmotné
nouzi, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této smlouvě.

2. Účelem smlouvy je v souladu se zněním ustanovení $ 18a zákona o pomoci
v hmotné nouzi organizování veřejné služby, kterou se rozumí pomoc obcím nebo
dalším subjektům zejména v oblastech zlepšování životního prostředí, udržování
čistoty ulic a jiných veřejných prostranství, pomoci v oblasti kulturního a sportovního
rozvoje a sociální péče.

3. Veřejná služba je vykonávána osobami v hmotné nouzi na základě písemné smlouvy

o výkonu veřejné služby uzavřené s Úřadem práce ČR. Za výkon veřejné služby
nenáleží odměna.

OSÚ- S15 strana 1

10. Organizátor se zavazuje výkon veřejné služby organizovat pouze v období, po které je
odpovědnost za škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou
službu způsobí nebo která jí bude způsobena, kryta pojištěním.

Článek III
Závazky Uřadu práce

1. Úřad práce ČR se zavazuje poskytovat organizátorovi potřebnou součinnost odpovídající
povinnostem stanoveným touto smlouvou a veškeré informace nutné k řádnému průběhu
realizace veřejné služby.

2. Přílohy této smlouvy, které jsou zpracovány v tabulkovém procesoru Excel, budou
organizátorovi poskytnuty Úřadem práce ČR v tabulkovém procesoru Excel.

3. Úřad práce ČR při nabídce veřejné služby přihlédne k dosaženému vzdělání a profesní
praxi klientů.

4. Úřad práce ČR vede ve svém informačním systému evidenci vykonavatelů VS, která
obsahuje základní údaje o jednotlivých vykonavatelích VS a o zahájení a ukončení
výkonu veřejné služby.

5. Úřad práce ČR poskytne organizátorovi příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní
prostředky na nového vykonavatele VS, pokud organizátor o tento příspěvek písemně
požádá (příloha smlouvy č. 2).

6. Úřad práce ČR bude organizátorovi refundovat náklady na pojištění kryjící odpovědnost
za škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou službu způsobí
nebo která jí bude způsobena, pokud takovou pojistnou smlouvu (nebo dodatek ke
stávající pojistné smlouvě) organizátor pouze pro účely výkonu veřejné služby pro osoby
vykonávající veřejnou službu uzavřel, a to na základě předložení takové pojistné smlouvy
nebo dodatku k pojistné smlouvě pro účely výkonu veřejné služby pro osoby vykonávající
veřejnou službu.

Článek IV
Výše a termín poskytnutí příspěvku a refundace nákladů na pojištění

1. Úřad práce ČR se zavazuje poskytnout organizátorovi na číslo účtu organizátora
921402389/0800 příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky na nového
vykonavatele VS na základě písemné žádosti o příspěvek (příloha smlouvy č. 2) do 30
dnů od jejího předložení. V případě vzniku pochybností o požadované výši příspěvku
bude příspěvek vyplacen do 30 dnů po odstranění pochybností mezi smluvními stranami.

2. Vpřípadě vzniku pochybností o správnosti údaje k požadované výši příspěvku nebo
oprávněnosti nákladové položky uvedené organizátorem v žádosti o příspěvek se
smluvní strany dohodly, že Úřad práce ČR neprodleně vyzve organizátora k podání
vysvětlení nebo provedení nápravy. Příspěvek bude vyplacen až po odstranění
pochybností mezi smluvními stranami. Pokud se Úřadu práce ČR nebude výše
požadovaného příspěvku jevit jako odůvodněná, vyhrazuje si Úřad práce ČR poskytnout
příspěvek v nižší částce, než je částka požadovaná.

3. Vpřípadě opakovaných nástupů stejného vykonavatele VS bude organizátorovi
poskytnut příspěvek pouze jednou.

OSŮ- S15 strana 3

4. Smluvní strany prohlašují, že s obsahem této smlouvy bez výhrad souhlasí, smlouva byla
uzavřena povzájemném projednání aže byly seznámeny sveškerými  právy
a povinnostmi, které pro ně z této smlouvy vyplývají.

5. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

V Děčíně dne 24.5.2017

   

na. Bc. Alena Krténová
ředitelka odboru kontaktního pracoviště
Uřadu práce v Děčíně

 

Za úřad práce vyřizuje: Jana Králová
Telefon: 950111227
e-mail: jana.kralovafWďseznam.cz

Příloha č. 1: Formulář: „Evidence vykonavatelů veřejné služby (VS) - měsíční“

Příloha č. 2: Formulář: „Žádost o příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky
pro vykonavatele veřejné služby (VS)*

Příloha č. 3: Formulář: „Evidence docházky vykonavatele veřejné služby (VS)'“

Příloha č. 4:  Formulář: „Žádost o refundaci nákladů na pojištění souvisejících s organizací
veřejné služby"“

Přílohy smlouvy jsou zveřejněny na http://portal.mpsv.cz/sz/zamest/kestazeni

OosSŮ- S 15 strana 5