Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA o organizování veřejné služby č. UDC-VS-5/2017 uzavřená mezi Úřadem práce České republiky zastupující osoba: Ing.Bc. Alena Křtěnová, ředitelka odboru kontaktního pracoviště Uřadu práce v Děčíně sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 IČO: 72496991 adresa pro doručování: Březinova č.p. 442/1, Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 ID Datové schránky: 5svzpep (dále jen „Úřad práce ČR“) na straně jedné a STATUTÁRNÍM MĚSTEM DĚČÍN zastupující osoba: Mgr. Marie Blažková, primátorka statutárního města Děčín sídlo: Mírové nám. 1175/5, 40502 Děčín 2 IČO: 00261238 ID Datové schránky: xOhbpfn (dále jen „organizátor“) na straně druhé. Článek I Předmět a účel smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá podle ustanovení $ 18a a ustanovení $ 61 zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o pomoci v hmotné nouzi“), jejím předmětem je organizování veřejné služby spočívající ve vytvoření pozic vhodných pro výkon veřejné služby osobami v hmotné nouzi, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této smlouvě. 2. Účelem smlouvy je v souladu se zněním ustanovení $ 18a zákona o pomoci v hmotné nouzi organizování veřejné služby, kterou se rozumí pomoc obcím nebo dalším subjektům zejména v oblastech zlepšování životního prostředí, udržování čistoty ulic a jiných veřejných prostranství, pomoci v oblasti kulturního a sportovního rozvoje a sociální péče. 3. Veřejná služba je vykonávána osobami v hmotné nouzi na základě písemné smlouvy o výkonu veřejné služby uzavřené s Úřadem práce ČR. Za výkon veřejné služby nenáleží odměna. OSÚ- S15 strana 1 10. Organizátor se zavazuje výkon veřejné služby organizovat pouze v období, po které je odpovědnost za škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou službu způsobí nebo která jí bude způsobena, kryta pojištěním. Článek III Závazky Uřadu práce 1. Úřad práce ČR se zavazuje poskytovat organizátorovi potřebnou součinnost odpovídající povinnostem stanoveným touto smlouvou a veškeré informace nutné k řádnému průběhu realizace veřejné služby. 2. Přílohy této smlouvy, které jsou zpracovány v tabulkovém procesoru Excel, budou organizátorovi poskytnuty Úřadem práce ČR v tabulkovém procesoru Excel. 3. Úřad práce ČR při nabídce veřejné služby přihlédne k dosaženému vzdělání a profesní praxi klientů. 4. Úřad práce ČR vede ve svém informačním systému evidenci vykonavatelů VS, která obsahuje základní údaje o jednotlivých vykonavatelích VS a o zahájení a ukončení výkonu veřejné služby. 5. Úřad práce ČR poskytne organizátorovi příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky na nového vykonavatele VS, pokud organizátor o tento příspěvek písemně požádá (příloha smlouvy č. 2). 6. Úřad práce ČR bude organizátorovi refundovat náklady na pojištění kryjící odpovědnost za škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou službu způsobí nebo která jí bude způsobena, pokud takovou pojistnou smlouvu (nebo dodatek ke stávající pojistné smlouvě) organizátor pouze pro účely výkonu veřejné služby pro osoby vykonávající veřejnou službu uzavřel, a to na základě předložení takové pojistné smlouvy nebo dodatku k pojistné smlouvě pro účely výkonu veřejné služby pro osoby vykonávající veřejnou službu. Článek IV Výše a termín poskytnutí příspěvku a refundace nákladů na pojištění 1. Úřad práce ČR se zavazuje poskytnout organizátorovi na číslo účtu organizátora 921402389/0800 příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky na nového vykonavatele VS na základě písemné žádosti o příspěvek (příloha smlouvy č. 2) do 30 dnů od jejího předložení. V případě vzniku pochybností o požadované výši příspěvku bude příspěvek vyplacen do 30 dnů po odstranění pochybností mezi smluvními stranami. 2. Vpřípadě vzniku pochybností o správnosti údaje k požadované výši příspěvku nebo oprávněnosti nákladové položky uvedené organizátorem v žádosti o příspěvek se smluvní strany dohodly, že Úřad práce ČR neprodleně vyzve organizátora k podání vysvětlení nebo provedení nápravy. Příspěvek bude vyplacen až po odstranění pochybností mezi smluvními stranami. Pokud se Úřadu práce ČR nebude výše požadovaného příspěvku jevit jako odůvodněná, vyhrazuje si Úřad práce ČR poskytnout příspěvek v nižší částce, než je částka požadovaná. 3. Vpřípadě opakovaných nástupů stejného vykonavatele VS bude organizátorovi poskytnut příspěvek pouze jednou. OSŮ- S15 strana 3 4. Smluvní strany prohlašují, že s obsahem této smlouvy bez výhrad souhlasí, smlouva byla uzavřena povzájemném projednání aže byly seznámeny sveškerými právy a povinnostmi, které pro ně z této smlouvy vyplývají. 5. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. V Děčíně dne 24.5.2017 na. Bc. Alena Krténová ředitelka odboru kontaktního pracoviště Uřadu práce v Děčíně Za úřad práce vyřizuje: Jana Králová Telefon: 950111227 e-mail: jana.kralovafWďseznam.cz Příloha č. 1: Formulář: „Evidence vykonavatelů veřejné služby (VS) - měsíční“ Příloha č. 2: Formulář: „Žádost o příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky pro vykonavatele veřejné služby (VS)* Příloha č. 3: Formulář: „Evidence docházky vykonavatele veřejné služby (VS)'“ Příloha č. 4: Formulář: „Žádost o refundaci nákladů na pojištění souvisejících s organizací veřejné služby"“ Přílohy smlouvy jsou zveřejněny na http://portal.mpsv.cz/sz/zamest/kestazeni OosSŮ- S 15 strana 5