Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2859846: Rámcová smlouva o financování projektu D1 Modernizace - úsek 04, EXIT

Příloha soubor_100001982_10310.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MINISTERSTVO DOPRAVY
Odbor fondů Pebpé únie
EVROPSKÁ UNIE Ministerstvo dopravy

Evropské strukturální a investiční fondy Státní fond dopravní
Operační program Doprava infrastruktury

 
  

 

 

SCHVALOVACÍ PROTOKOL

Č.J.: 53/2017-430-PPR/3

Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt:
Název projektu: D1 Modernizace - úsek 04, EXIT 34 Ostředek - EXIT 41 Šternov

Registrační číslo žádosti: 53/2017-430-PPR

Byidenění Čislo projekt CZ.04.2.39/0.0/0.0/15. 003/0000094

v MS2014+:

Žadatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR
Prioritní osa: 2

Specifický cíl: 2.1

Příspěvek z fondu: Fond soudržnosti

kové způsobilé výdaje 1 116 687 862,00 Kč
(max.):

Celkové způsobilé výdaje

připadající na finanční
mezeru očištěné o příjmy 1 095 470 792 Kč
dle čl. 61 (max.):

Míra podpory ze
způsobilých výdajů': 83,38 %
Příspěvek Unie (max.): 931 150 173,20 Kč

Zahájení realizace projektu: 13.03.2017

Konečné datum způsobilosti 31.12.2023
výdajů:

Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení
a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření
k řízení změn podrobné Specifikace projektu.

 

| Skutečná míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota miry podpory je zaokrouhlena
na dvě desetinná místa dolů a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+.

Stránka 1 z2

OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 — 2020 53/2017-430-PPR/3

Podmínky schválení:

1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní
infrastruktury;

2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)č. 1303/2013,
čl. 71, odst. 1.;

3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů;

3 1 -07- 2047

V Praze dne

 

Ing. Dan Ťok

ministr dopravy

Příloha: Specifikace projektu

Stránka 2z 2

 

 

Příloha č. I k Schvalovacímu protokolu č.j. 53/2017-430-PPR/3

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

 

Název projektu:

| DI Modernizace - úsek 04, EXIT 34 Ostředek -
EXIT 41 Šternov

 

Registrační číslo žádosti: ©

53/2017-430-PPR

 

 

CZ.04.2.39/0.0/0.0/15 003/0000094

 

Evidenční číslo pre V MS2014+;

Ředitelství silnic a dálnic ČR

 

 

 

 

 

Žadatel:

Priori oak: pscizkáj 2
Specifický cíl: © 21
2) POPIS PROJEKTU

 

Výstavba dálnice

 

Předmětem projektu je modernizace dálnice DI v úseku
Ostředek - Šternov (km 34,140 - 41,340) v délce 7,200 km.
Vlastní modernizace spočívá v rozšíření na kategorii D 28,
| resp. 2 jízdní pásy o šiřce zpevnění 11,5 m a zlepšení

-| stavebně technického stavu dálnice. Součástí stavby je

úprava příčných sklonů vozovky, doplnění, případně
prodloužení nebo rozšíření přídatných pruhů dle platných
ČSN. Dále je součástí projektu rekonstrukce dálničních

("0| mostů a nadjezdu, rekonstrukce odvodnění a vybavení
| dálnice. přeložky inženýrských sítí, úprava protihlukových
"| stěn, a vegetační úpravy. Dojde rovněž ke zhodnocení a

doplnění telematického vybavení dálnice D1. Tyto úpravy

| přispějí k podstatnému zvýšení bezpečnosti a plynulosti

provozu na této značně zatížené komunikaci a rovněž i k

1. | oddálení běžných oprav.

 

 

Cílem projektu je modernizace dálnice DI v předmětném

"| úseku na kategorii D 28, respektive se šířkou zpevnění 11,5
-| m na každém jízdním pásu. Tyto úpravy přispějí k
podstatnému zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu na

této značně zatížené komunikaci a rovněž i k oddálení

-| běžných | oprav.

Realizací projektu bude © umožněno
provizorní vedení dopravy po jedné polovině dálnice ve
čtyřpruhovém režimu, ij. pro každý směr jízdy dva jízdní
pruhy. S rozšířením související celkovou obnovou a
zlepšením stavebně technického stavu dálnice DI bude

 

 

dosaženo kvality komunikace odpovídající jejímu významu. |

 

EVROPSKÁ UNE
Ewpahé zpururáhy a waešéní lorety
Opuřňtí prnýrám Čopráv

Ministerstvo dopravy

Státní fond Státní ond dooavn A) 1/4

infrastruktury

lo

3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013

Míra nedostatku financování: 98,1 %

Nediskont. | Diskont. hodnota
Hlavní prvky a parametry noc sak
Kč.

Referenční období (roky) 30

Finanční diskontní sazba (v %)

Celkové investiční náklady (v Kč,
nediskontované)
Celkové investiční náklady (v Kč, diskontované)

Zůstatková hodnota (v Kč, nediskontovaná)

Zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaná)

Příjmy (v Kč, diskontované)

(21 561 751)

o | ul ola| sl < |mla

Provozní náklady (v Kč, diskontované)

Výpočet nedostatku financování

Čistý výnos = příjmy — provozní náklady +
9 |zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaný) = (7) —

20 280 876"

(8) + (6)
Uznatelné výdaje (čl. 54.2) = investiční náklady —

1049051 145

10 čistý příjem (v Kč, diskontované) = (4) - (9)

11 | Míra nedostatku financování (v %) = (10)/4) 98,1

uvedená hodnota zohledňuje poměr způsobilých a nezpůsobilých nákladů.

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pon velikosti -126,3 Kč /1 EUR'
projektu: - sé a
! Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa eu/budget/inforeuro/) pro červenec 2017
2/4

pl orné Ministerstvo dopravy
Korgmé srybs vání a oumkérí Erety Státní fond dopravní dopravn P k
(Oren net Pope infrastruktury

5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU

206 045 454

1. Poplatky za plány/stavební projekt 17 975 902 17 975 902 0

2. Nákup pozemků 0 0 0

3. Výstavba 838 984 119 0 838 984 119

4. Stroje a zařízení

5. Nepředvídatelné události 83 898 412 0 83 898 412

6. Příp. úprava ceny

7. Propagace

8. Dozor v průběhu výstavby 40 310400 40 310 400 0

9. Technická pomoc

10. Mezisoučet 981 168 833 58 286 302 922 882 531
12 atd ke 193 A 331

6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PROJEKTU?

Zahájení provozní fáze:

Schválení Záměru projektu: 12/2013
Vydání stanoviska k posouzení dopadu na životní prostředí: ©- -—---
Vydání územního rozhodnutí: 9/2014
Vydání stavebního povolení: 5/2016
Dokončení výkupu pozemků: 000000000
Zahájení zadávacího řízení: 7/2016
Dokončení zadávacího řízení: 2/2017
Zahájení realizace: 3/2017
Dokončení realizace: 3/2019
9/2018

2 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu
mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené

žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.

Ministerstvo dopravy 2
Snb ona 26

EVROPSAÁ UNNE
Eropeká strusky 8 pegzňční iroy
Dopravs

(Ceeab1 pom infrastruktury

Státní ford dopravní

3/4

U

7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ
Výchozí Plánovaná |

Název indikátoru Jednotka kodunéš kůdnotě
Snížení zátěže obyvatelstva imisemi polycyklických n. |

prs: uhlovodíků Ze “
ne délka rekonstruovaných nebo modernizovaných ki 0 | 72 |
Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných bi 0 72
silnic, z toho: TEN-T :

| Úspora času v silniční dopravě | osobohod./rok | 0 249395 |

V Praze dne 0 1 -08- 2017
Ing. Mgr. Marek Pastucha
ředitel Odboru fondů EU
| EROPSU uns Ministerstvo dopravy
ooo o ová Sa oooroví g) 4/4