Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINISTERSTVO DOPRAVY Odbor fondů Pebpé únie EVROPSKÁ UNIE Ministerstvo dopravy Evropské strukturální a investiční fondy Státní fond dopravní Operační program Doprava infrastruktury SCHVALOVACÍ PROTOKOL Č.J.: 53/2017-430-PPR/3 Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt: Název projektu: D1 Modernizace - úsek 04, EXIT 34 Ostředek - EXIT 41 Šternov Registrační číslo žádosti: 53/2017-430-PPR Byidenění Čislo projekt CZ.04.2.39/0.0/0.0/15. 003/0000094 v MS2014+: Žadatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Prioritní osa: 2 Specifický cíl: 2.1 Příspěvek z fondu: Fond soudržnosti kové způsobilé výdaje 1 116 687 862,00 Kč (max.): Celkové způsobilé výdaje připadající na finanční mezeru očištěné o příjmy 1 095 470 792 Kč dle čl. 61 (max.): Míra podpory ze způsobilých výdajů': 83,38 % Příspěvek Unie (max.): 931 150 173,20 Kč Zahájení realizace projektu: 13.03.2017 Konečné datum způsobilosti 31.12.2023 výdajů: Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření k řízení změn podrobné Specifikace projektu. | Skutečná míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota miry podpory je zaokrouhlena na dvě desetinná místa dolů a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+. Stránka 1 z2 OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 — 2020 53/2017-430-PPR/3 Podmínky schválení: 1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní infrastruktury; 2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)č. 1303/2013, čl. 71, odst. 1.; 3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů; 3 1 -07- 2047 V Praze dne Ing. Dan Ťok ministr dopravy Příloha: Specifikace projektu Stránka 2z 2 Příloha č. I k Schvalovacímu protokolu č.j. 53/2017-430-PPR/3 1) IDENTIFIKACE PROJEKTU Název projektu: | DI Modernizace - úsek 04, EXIT 34 Ostředek - EXIT 41 Šternov Registrační číslo žádosti: © 53/2017-430-PPR CZ.04.2.39/0.0/0.0/15 003/0000094 Evidenční číslo pre V MS2014+; Ředitelství silnic a dálnic ČR Žadatel: Priori oak: pscizkáj 2 Specifický cíl: © 21 2) POPIS PROJEKTU Výstavba dálnice Předmětem projektu je modernizace dálnice DI v úseku Ostředek - Šternov (km 34,140 - 41,340) v délce 7,200 km. Vlastní modernizace spočívá v rozšíření na kategorii D 28, | resp. 2 jízdní pásy o šiřce zpevnění 11,5 m a zlepšení -| stavebně technického stavu dálnice. Součástí stavby je úprava příčných sklonů vozovky, doplnění, případně prodloužení nebo rozšíření přídatných pruhů dle platných ČSN. Dále je součástí projektu rekonstrukce dálničních ("0| mostů a nadjezdu, rekonstrukce odvodnění a vybavení | dálnice. přeložky inženýrských sítí, úprava protihlukových "| stěn, a vegetační úpravy. Dojde rovněž ke zhodnocení a doplnění telematického vybavení dálnice D1. Tyto úpravy | přispějí k podstatnému zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu na této značně zatížené komunikaci a rovněž i k 1. | oddálení běžných oprav. Cílem projektu je modernizace dálnice DI v předmětném "| úseku na kategorii D 28, respektive se šířkou zpevnění 11,5 -| m na každém jízdním pásu. Tyto úpravy přispějí k podstatnému zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu na této značně zatížené komunikaci a rovněž i k oddálení -| běžných | oprav. Realizací projektu bude © umožněno provizorní vedení dopravy po jedné polovině dálnice ve čtyřpruhovém režimu, ij. pro každý směr jízdy dva jízdní pruhy. S rozšířením související celkovou obnovou a zlepšením stavebně technického stavu dálnice DI bude dosaženo kvality komunikace odpovídající jejímu významu. | EVROPSKÁ UNE Ewpahé zpururáhy a waešéní lorety Opuřňtí prnýrám Čopráv Ministerstvo dopravy Státní fond Státní ond dooavn A) 1/4 infrastruktury lo 3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013 Míra nedostatku financování: 98,1 % Nediskont. | Diskont. hodnota Hlavní prvky a parametry noc sak Kč. Referenční období (roky) 30 Finanční diskontní sazba (v %) Celkové investiční náklady (v Kč, nediskontované) Celkové investiční náklady (v Kč, diskontované) Zůstatková hodnota (v Kč, nediskontovaná) Zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaná) Příjmy (v Kč, diskontované) (21 561 751) o | ul ola| sl < |mla Provozní náklady (v Kč, diskontované) Výpočet nedostatku financování Čistý výnos = příjmy — provozní náklady + 9 |zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaný) = (7) — 20 280 876" (8) + (6) Uznatelné výdaje (čl. 54.2) = investiční náklady — 1049051 145 10 čistý příjem (v Kč, diskontované) = (4) - (9) 11 | Míra nedostatku financování (v %) = (10)/4) 98,1 uvedená hodnota zohledňuje poměr způsobilých a nezpůsobilých nákladů. 4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU Kurz pon velikosti -126,3 Kč /1 EUR' projektu: - sé a ! Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa eu/budget/inforeuro/) pro červenec 2017 2/4 pl orné Ministerstvo dopravy Korgmé srybs vání a oumkérí Erety Státní fond dopravní dopravn P k (Oren net Pope infrastruktury 5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU 206 045 454 1. Poplatky za plány/stavební projekt 17 975 902 17 975 902 0 2. Nákup pozemků 0 0 0 3. Výstavba 838 984 119 0 838 984 119 4. Stroje a zařízení 5. Nepředvídatelné události 83 898 412 0 83 898 412 6. Příp. úprava ceny 7. Propagace 8. Dozor v průběhu výstavby 40 310400 40 310 400 0 9. Technická pomoc 10. Mezisoučet 981 168 833 58 286 302 922 882 531 12 atd ke 193 A 331 6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PROJEKTU? Zahájení provozní fáze: Schválení Záměru projektu: 12/2013 Vydání stanoviska k posouzení dopadu na životní prostředí: ©- -—--- Vydání územního rozhodnutí: 9/2014 Vydání stavebního povolení: 5/2016 Dokončení výkupu pozemků: 000000000 Zahájení zadávacího řízení: 7/2016 Dokončení zadávacího řízení: 2/2017 Zahájení realizace: 3/2017 Dokončení realizace: 3/2019 9/2018 2 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. Ministerstvo dopravy 2 Snb ona 26 EVROPSAÁ UNNE Eropeká strusky 8 pegzňční iroy Dopravs (Ceeab1 pom infrastruktury Státní ford dopravní 3/4 U 7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ Výchozí Plánovaná | Název indikátoru Jednotka kodunéš kůdnotě Snížení zátěže obyvatelstva imisemi polycyklických n. | prs: uhlovodíků Ze “ ne délka rekonstruovaných nebo modernizovaných ki 0 | 72 | Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných bi 0 72 silnic, z toho: TEN-T : | Úspora času v silniční dopravě | osobohod./rok | 0 249395 | V Praze dne 0 1 -08- 2017 Ing. Mgr. Marek Pastucha ředitel Odboru fondů EU | EROPSU uns Ministerstvo dopravy ooo o ová Sa oooroví g) 4/4