Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Strana 1 / 3 OBJEDNÁVKA č. 4500060732 Den vystavení: 30.08.2017 Odběratel Dodavatel: 349 IČO: 47152150 ČEPRO, a.s. DIČ: CZ47152150 Dělnická 213/12 170 00 Praha 7, Holešovice PIK s.r.o. Bankovní spojení: 11902931/0100 Na Hrázi 781/15 750 02 Přerov I − Město Vyřizuje: XXXXXXXXXXXXXXX Telefon: XXXXXXXXXXXXXXX E−mail: XXXXXXXXXXXXXXX Dodací adresa Termín dodání: den 30.11.2017 ČEPRO, a.s. Sklad Střelice Platební podmínky: Splatnost 30 dní Brněnská 729/25 Měna: CZK 664 47 Střelice u Brna Referenční číslo odběratele: 170/17/OCN Fakturu zašlete na adresu ČEPRO, a.s. Finanční úsek, Odbor účtáren Hněvice 62 411 08 Štětí ______________________________________________________________________ Pol. Č. materiálu Č. smlouvy Množství MJ Cena za MJ bez DPH Hodnota CZK bez DPH _N_áz_ev___________________________________________________________________ 00010 1,000 KPL 4.181.140,22 4.181.140,22 Rozšíření aditiv Unipetrol − Střelice Na základě řízení č.170/17/OCN na realizaci stavby #Aditivace pro Unipetrol ve skladu Střelice", poptávky a jejích následných úprav a Vaší nabídky ze dne 4. 8. 2017 u Vás objednáváme dodávku předmětného Díla. Zhotovitel je povinen provést dodávku Díla v rozsahu a dle technického řešení dle níže uvedené dokumentace: a) Zhotoviteli předané a jím převzaté poptávky ve znění následných úprav poptávky, b) nabídky Zhotovitele ze dne 4. 8. 2017 podané do řízení k zakázce dle poptávky (dále jen "nabídka"). Cena Díla dle Vaší nabídky a položkového rozpočtu ze dne 4. 8. 2017 Termín plnění: dokončení realizace Díla do 100 dnů od uzavření smluvního vztahu (objednávky) Zhotovitel předá Objednateli následující technickou dokumentaci v českém nebo anglickém jazyce nejpozději při přejímce Díla: −−PD skutečného provedení − Montážní deník − Protokoly o dílčích zkouškách zařízení, celkový protokol o funkční zkoušce − Dokumentace od dodaných zařízení, − Výchozí revize − Zkoušky nátěrového systému − Protokol o zásahu do ASŘ Smluvní pokuty a úrok z prodlení 1.1. Smluvní strana je oprávněna v případě prodlení druhé Smluvní strany s úhradou peněžitého plnění požadovat úhradu úroku z prodlení v dohodnuté výši 0,05 % z výše peněžitého plnění, se kterým je povinná strana v prodlení, a to za každý i započatý den prodlení. ČEPRO, a.s. Tel. +420 221 968 111 Zapsáno v Obchodním IČ: 60193531 Dělnická 213/12 Fax +420 221 968 300 rejstříku vedeném DIČ: CZ60193531 170 00 Praha 7, Holešovice E.mail: ceproas@ceproas.cz Městským soudem v Praze Česká republika http://www.ceproas.cz oodíl B, vložka 2341 Strana 2 / 3 OBJEDNÁVKA č. 4500060732 Den vystavení: 30.08.2017 ______________________________________________________________________ Pol. Č. materiálu Č. smlouvy Množství MJ Cena za MJ bez DPH Hodnota CZK bez DPH N__áz_ev___________________________________________________________________ 1.2. Bude−li Zhotovitel v prodlení se splněním dohodnutého termínu předání Díla z důvodu na své straně, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 2.000,−Kč za každý i započatý den prodlení. 1.4. Pokud Zhotovitel neodstraní nedodělky či vady zjištěné při přejímacím řízení v dohodnutém termínu, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty 5.000,− Kč za každý nedodělek či vadu a za každý i započatý den prodlení. 1.6. Smluvní pokuta za neodstranění reklamovaných vad v záruční době 1.6.1. Při prodlení se splněním dohodnutého termínu odstranění reklamované vady Díla nebo dohodnutého termínu nástupu na odstranění reklamované vady Díla, je Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 5.000,− Kč za každou vadu a den prodlení. 1.6.2. Pokud Zhotovitel nebude písemně reagovat na písemnou reklamaci vady v dohodnutých lhůtách, nebo si v těchto lhůtách písemně nedohodne s Objednatelem vzhledem k rozsahu a složitosti reklamované vady lhůtu delší, je Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu další smluvní pokuty ve výši 3.000,− Kč za každou oprávněnou reklamaci. 1.6.3. Pokud Zhotovitel poruší své povinnosti, jak je uvedeno v předchozích dvou odstavcích a v reklamaci je vada Objednatelem oprávněně označena za vadu bránící řádnému užívání Díla, nebo že v důsledku vady hrozí Havárie, sjednávají obě Smluvní strany smluvní pokuty v dvojnásobné výši smluvních pokut uvedených v předchozích dvou odstavcích. 1.7. V případě porušení právních a ostatních obecně závazných předpisů k zajištění BOZP, PO, nakládání s odpady a vnitřních předpisů Objednatele, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 500,− Kč za každý jednotlivý případ porušení. Porušení bude zaznamenáno ve Stavebním deníku oprávněným Zástupcem Objednatele. Místo dodávky Díla: sklad PHM ČEPRO, a.s. Střelice 664 47, Střelice, Brněnská 729/25 ______________________________________________________________________ Celková hodnota bez DPH 4.181.140,20 V souladu s interními předpisy odběratele je tato objednávka v elektronické podobě opatřena uznávanou _el_ek_tr_o_ni_c_ko_u_z_n_ač_k_o_u.________________________________________________________ OBJEDNÁVKA BYLA POTVRZENA DODAVATELEM DNE: 31.08.2017 ČEPRO, a.s. Tel. +420 221 968 111 Zapsáno v Obchodním IČ: 60193531 Dělnická 213/12 Fax +420 221 968 300 rejstříku vedeném DIČ: CZ60193531 170 00 Praha 7, Holešovice E.mail: ceproas@ceproas.cz Městským soudem v Praze Česká republika http://www.ceproas.cz oodíl B, vložka 2341 Strana 3 / 3 OBJEDNÁVKA č. 4500060732 Den vystavení: 30.08.2017 OBCHODNÍ PODMÍNKY 1. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen "OZ"). Odběratel vylučuje ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 OZ přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou, tj. odpověď s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky, a to ani v případě, pokud tyto podstatným způsobem nemění podmínky obsažené v této objednávce. 2. Nedílnou součástí této objednávky jsou všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") ve znění účinném ke dni vystavení objednávky, které dále určují obsah smlouvy založené touto objednávkou. VOP jsou uveřejněny na adrese https://www.ceproas.cz/vop−objednavka. 3. Akceptací objednávky dodavatel potvrzuje, že se s VOP seznámil a zavazuje se je dodržovat. Současně potvrzuje, že VOP se neodchylují od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných případech při zohlednění všech relevantních hledisek týkajících se předmětu plnění. Dodavatel akceptací objednávky výslovně prohlašuje, že je srozuměn se smluvními pokutami uvedenými ve VOP a ničeho proti nim nenamítá a považuje je za přiměřené povinnostem, ke kterým se vztahují. 4. Písemnou akceptaci objednávky je dodavatel povinen doručit odběrateli na emailovou adresu osoby uvedené v části "Vyřizuje" nebo poštou na adresu sídla odběratele (k rukám osoby uvedené v části "Vyřizuje") do 3 kalendářních dnů od jejího odeslání, jinak se nabídka považuje za odmítnutou. Za akceptaci se považuje i dodání nebo provedení plnění, které je předmětem této objednávky ve lhůtě uvedené v předchozí větě nebo s písemným souhlasem odběratele i po uplynutí této lhůty. 5. Odběratel může tuto objednávku odvolat do doby, než je mu doručena její akceptace. 6. Tato objednávka je zasílána dodavateli v listinné nebo elektronické podobě. V případě elektronické podoby je opatřena zaručeným elektronickým podpisem nebo uznávanou elektronickou značkou (dále jen "Elektronický podpis") ve smyslu zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů. Není−li Elektronický podpis připojen k objednávce nebo je−li proveden zásah do Elektronického podpisu, pak tato objednávka není pro odběratele závazná a dodavatel je povinen takovou skutečnost bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistí, odběrateli oznámit. 7. V případě prodlení odběratele s úhradou faktury má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., v platném znění. 8. Dodavatel není oprávněn převést svá práva a povinnosti ze smlouvy nebo její části na třetí osobu bez předchozího výslovného souhlasu odběratele. 9. Jakékoliv právní jednání, které by mělo mít za následek vznik, změnu nebo zánik práv a povinností odběratele a dodavatele souvisejících s touto objednávkou musí být učiněno písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566 OZ řádně podepsané oprávněnými osobami. 10. Jsou−li k objednávce přiloženy přílohy (viz výše), tvoří nedílnou součást smlouvy založené touto objednávkou. Dodavatel akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami a ustanoveními v těchto přílohách obsaženými. 11. Dodavatel prohlašuje, že předmět plnění dodaný na základě této objednávky bude dodaný v množství, provedení a jakosti v této objednávce uvedené a bude mít obvyklé vlastnosti a bude způsobilý obvyklému použití. Dodavatel poskytuje záruku na celý předmět plnění po dobu 24 měsíců ode dne převzetí předmětu plnění, není−li v jiné části této objednávky (zejména části určené k uvedení položek předmětu plnění) stanovena delší doba. 12. Pro smluvní vztah vzniklý na základě této objednávky se nepoužije ust.§ 2093 OZ, tj. v případě dodání většího množství než stanoví tato objednávka, nedochází převzetím přebytečného množství k uzavření kupní smlouvy ohledně přebytečného množství. 13. Obsahuje−li objednávka odkaz na smlouvu uzavřenou mezi odběratelem a dodavatelem (tj. objednávka je vystavena na základě nebo pro účely takové smlouvy), řídí se vztah založený touto objednávkou dotčenou smlouvou s tím, že ujednání obsažená v této objednávce a dokumentech, na které odkazuje, jsou bez právního významu, nestanoví−li příslušná smlouva něco jiného. ČEPRO, a.s. Tel. +420 221 968 111 Zapsáno v Obchodním IČ: 60193531 Dělnická 213/12 Fax +420 221 968 300 rejstříku vedeném DIČ: CZ60193531 170 00 Praha 7, Holešovice E.mail: ceproas@ceproas.cz Městským soudem v Praze Česká republika http://www.ceproas.cz oodíl B, vložka 2341