Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3018254: ROZŠÍŠÍŘENÍ ADITIVACE UNIPETROL - STŘELICE

Příloha 4500060732_1.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Strana 1 / 3

                                                                   OBJEDNÁVKA č. 4500060732

                                                                   Den vystavení: 30.08.2017

Odběratel                                                          Dodavatel: 349
                                                                   IČO: 47152150
ČEPRO, a.s.                                                        DIČ: CZ47152150
Dělnická 213/12
170 00 Praha 7, Holešovice                                         PIK s.r.o.
Bankovní spojení: 11902931/0100                                    Na Hrázi 781/15
                                                                   750 02 Přerov I − Město
Vyřizuje: XXXXXXXXXXXXXXX
Telefon: XXXXXXXXXXXXXXX
E−mail: XXXXXXXXXXXXXXX

Dodací adresa                                                      Termín dodání: den 30.11.2017
ČEPRO, a.s.
Sklad Střelice                                                     Platební podmínky: Splatnost 30 dní
Brněnská 729/25                                                    Měna: CZK
664 47 Střelice u Brna                                             Referenční číslo odběratele: 170/17/OCN

Fakturu zašlete na adresu
ČEPRO, a.s.
Finanční úsek, Odbor účtáren
Hněvice 62
411 08 Štětí

______________________________________________________________________

Pol. Č. materiálu Č. smlouvy                  Množství MJ Cena za MJ bez DPH              Hodnota CZK bez DPH

_N_áz_ev___________________________________________________________________

00010                                                   1,000 KPL           4.181.140,22              4.181.140,22

       Rozšíření aditiv Unipetrol − Střelice

       Na základě řízení č.170/17/OCN na realizaci stavby #Aditivace pro Unipetrol ve skladu Střelice", poptávky a jejích

       následných úprav a Vaší nabídky ze dne 4. 8. 2017 u Vás objednáváme dodávku předmětného Díla.

       Zhotovitel je povinen provést dodávku Díla v rozsahu a dle technického řešení dle níže uvedené dokumentace:
       a) Zhotoviteli předané a jím převzaté poptávky ve znění následných úprav poptávky,
       b) nabídky Zhotovitele ze dne 4. 8. 2017 podané do řízení k zakázce dle poptávky (dále jen "nabídka").

       Cena Díla dle Vaší nabídky a položkového rozpočtu ze dne 4. 8. 2017

       Termín plnění: dokončení realizace Díla do 100 dnů od uzavření smluvního vztahu (objednávky)

       Zhotovitel předá Objednateli následující technickou dokumentaci v českém nebo anglickém jazyce nejpozději při
       přejímce Díla:
       −−PD skutečného provedení
       − Montážní deník
       − Protokoly o dílčích zkouškách zařízení, celkový protokol o funkční zkoušce
       − Dokumentace od dodaných zařízení,
       − Výchozí revize
       − Zkoušky nátěrového systému
       − Protokol o zásahu do ASŘ

       Smluvní pokuty a úrok z prodlení
       1.1. Smluvní strana je oprávněna v případě prodlení druhé Smluvní strany s úhradou peněžitého plnění požadovat
       úhradu úroku z prodlení v dohodnuté výši 0,05 % z výše peněžitého plnění, se kterým je povinná strana v prodlení, a
       to za každý i započatý den prodlení.

ČEPRO, a.s.                 Tel. +420 221 968 111                  Zapsáno v Obchodním                IČ: 60193531
Dělnická 213/12             Fax +420 221 968 300                   rejstříku vedeném                  DIČ: CZ60193531
170 00 Praha 7, Holešovice  E.mail: ceproas@ceproas.cz             Městským soudem
v Praze Česká republika     http://www.ceproas.cz                  oodíl B, vložka 2341
                                                                                                      Strana 2 / 3

                                                          OBJEDNÁVKA č. 4500060732

                                                          Den vystavení: 30.08.2017

______________________________________________________________________

Pol. Č. materiálu Č. smlouvy    Množství MJ Cena za MJ bez DPH                        Hodnota CZK bez DPH

N__áz_ev___________________________________________________________________

1.2. Bude−li Zhotovitel v prodlení se splněním dohodnutého termínu předání Díla z důvodu na své straně, je

Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 2.000,−Kč za každý i započatý den

prodlení.

1.4. Pokud Zhotovitel neodstraní nedodělky či vady zjištěné při přejímacím řízení v dohodnutém termínu, je

Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty 5.000,− Kč za každý nedodělek či vadu a za

každý i započatý den prodlení.

1.6. Smluvní pokuta za neodstranění reklamovaných vad v záruční době

1.6.1. Při prodlení se splněním dohodnutého termínu odstranění reklamované vady Díla nebo dohodnutého termínu

nástupu na odstranění reklamované vady Díla, je Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu smluvní

pokuty ve výši 5.000,− Kč za každou vadu a den prodlení.

1.6.2. Pokud Zhotovitel nebude písemně reagovat na písemnou reklamaci vady v dohodnutých lhůtách, nebo si v

těchto lhůtách písemně nedohodne s Objednatelem vzhledem k rozsahu a složitosti reklamované vady lhůtu delší, je

Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu další smluvní pokuty ve výši 3.000,− Kč za každou oprávněnou

reklamaci.

1.6.3. Pokud Zhotovitel poruší své povinnosti, jak je uvedeno v předchozích dvou odstavcích a v reklamaci je vada

Objednatelem oprávněně označena za vadu bránící řádnému užívání Díla, nebo že v důsledku vady hrozí Havárie,

sjednávají obě Smluvní strany smluvní pokuty v dvojnásobné výši smluvních pokut uvedených v předchozích dvou

odstavcích.

1.7. V případě porušení právních a ostatních obecně závazných předpisů k zajištění BOZP, PO, nakládání s odpady a

vnitřních předpisů Objednatele, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 500,−

Kč za každý jednotlivý případ porušení. Porušení bude zaznamenáno ve Stavebním deníku oprávněným Zástupcem

Objednatele.

Místo dodávky Díla: sklad PHM ČEPRO, a.s. Střelice 664 47, Střelice, Brněnská 729/25

______________________________________________________________________

Celková hodnota bez DPH                                                               4.181.140,20

V souladu s interními předpisy odběratele je tato objednávka v elektronické podobě opatřena uznávanou
_el_ek_tr_o_ni_c_ko_u_z_n_ač_k_o_u.________________________________________________________

                                  OBJEDNÁVKA BYLA POTVRZENA DODAVATELEM DNE: 31.08.2017

ČEPRO, a.s.                 Tel. +420 221 968 111         Zapsáno v Obchodním         IČ: 60193531
Dělnická 213/12             Fax +420 221 968 300          rejstříku vedeném           DIČ: CZ60193531
170 00 Praha 7, Holešovice  E.mail: ceproas@ceproas.cz    Městským soudem
v Praze Česká republika     http://www.ceproas.cz         oodíl B, vložka 2341
                                                                                                                               Strana 3 / 3

                                                                 OBJEDNÁVKA č. 4500060732

                                                                                   Den vystavení: 30.08.2017

                                    OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, v
platném znění (dále jen "OZ"). Odběratel vylučuje ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 OZ přijetí nabídky s dodatkem nebo
odchylkou, tj. odpověď s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky, a to ani v případě, pokud tyto podstatným způsobem
nemění podmínky obsažené v této objednávce.

2. Nedílnou součástí této objednávky jsou všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") ve znění účinném ke dni
vystavení objednávky, které dále určují obsah smlouvy založené touto objednávkou. VOP jsou uveřejněny na adrese
https://www.ceproas.cz/vop−objednavka.

3. Akceptací objednávky dodavatel potvrzuje, že se s VOP seznámil a zavazuje se je dodržovat. Současně potvrzuje, že VOP
se neodchylují od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných případech při zohlednění všech relevantních hledisek
týkajících se předmětu plnění. Dodavatel akceptací objednávky výslovně prohlašuje, že je srozuměn se smluvními pokutami
uvedenými ve VOP a ničeho proti nim nenamítá a považuje je za přiměřené povinnostem, ke kterým se vztahují.

4. Písemnou akceptaci objednávky je dodavatel povinen doručit odběrateli na emailovou adresu osoby uvedené v části
"Vyřizuje" nebo poštou na adresu sídla odběratele (k rukám osoby uvedené v části "Vyřizuje") do 3 kalendářních dnů od jejího
odeslání, jinak se nabídka považuje za odmítnutou. Za akceptaci se považuje i dodání nebo provedení plnění, které je
předmětem této objednávky ve lhůtě uvedené v předchozí větě nebo s písemným souhlasem odběratele i po uplynutí této lhůty.

5. Odběratel může tuto objednávku odvolat do doby, než je mu doručena její akceptace.

6. Tato objednávka je zasílána dodavateli v listinné nebo elektronické podobě. V případě elektronické podoby je opatřena
zaručeným elektronickým podpisem nebo uznávanou elektronickou značkou (dále jen "Elektronický podpis") ve smyslu zákona
č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů. Není−li Elektronický podpis připojen k objednávce
nebo je−li proveden zásah do Elektronického podpisu, pak tato objednávka není pro odběratele závazná a dodavatel je povinen
takovou skutečnost bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistí, odběrateli oznámit.

7. V případě prodlení odběratele s úhradou faktury má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády
č. 351/2013 Sb., v platném znění.

8. Dodavatel není oprávněn převést svá práva a povinnosti ze smlouvy nebo její části na třetí osobu bez předchozího
výslovného souhlasu odběratele.

9. Jakékoliv právní jednání, které by mělo mít za následek vznik, změnu nebo zánik práv a povinností odběratele a
dodavatele souvisejících s touto objednávkou musí být učiněno písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566
OZ řádně podepsané oprávněnými osobami.

10. Jsou−li k objednávce přiloženy přílohy (viz výše), tvoří nedílnou součást smlouvy založené touto objednávkou. Dodavatel
akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami a ustanoveními v těchto přílohách obsaženými.

11. Dodavatel prohlašuje, že předmět plnění dodaný na základě této objednávky bude dodaný v množství, provedení a jakosti
v této objednávce uvedené a bude mít obvyklé vlastnosti a bude způsobilý obvyklému použití. Dodavatel poskytuje záruku na
celý předmět plnění po dobu 24 měsíců ode dne převzetí předmětu plnění, není−li v jiné části této objednávky (zejména části
určené k uvedení položek předmětu plnění) stanovena delší doba.

12. Pro smluvní vztah vzniklý na základě této objednávky se nepoužije ust.§ 2093 OZ, tj. v případě dodání většího množství
než stanoví tato objednávka, nedochází převzetím přebytečného množství k uzavření kupní smlouvy ohledně přebytečného
množství.

13. Obsahuje−li objednávka odkaz na smlouvu uzavřenou mezi odběratelem a dodavatelem (tj. objednávka je vystavena na
základě nebo pro účely takové smlouvy), řídí se vztah založený touto objednávkou dotčenou smlouvou s tím, že ujednání
obsažená v této objednávce a dokumentech, na které odkazuje, jsou bez právního významu, nestanoví−li příslušná smlouva
něco jiného.

ČEPRO, a.s.                 Tel. +420 221 968 111       Zapsáno v Obchodním   IČ: 60193531
Dělnická 213/12             Fax +420 221 968 300        rejstříku vedeném     DIČ: CZ60193531
170 00 Praha 7, Holešovice  E.mail: ceproas@ceproas.cz  Městským soudem
v Praze Česká republika     http://www.ceproas.cz       oodíl B, vložka 2341