Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3020570: Smlouva o poskytování služby Svoz a rozvoz poštovních zásilek č.

Příloha 982507-0761 Ceska republika - Urad prace Ceske republiky.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        D o h o d a

Smlouva o svozu a rozvozu poštovních zásilek
Číslo 982507-0761/2017, E2017/17986
Česká pošta, s.p.
se sídlem:	Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1
IČO:	47114983
DIČ:	CZ47114983
zastoupen:	Ing. Olga Skalská, obchodní ředitel regionu,
 regionální firemní obchod VČ
zapsán v obchodním rejstříku	Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565
bankovní spojení:	Československá obchodní banka, a. s. 
číslo účtu:	134204869/0300
korespondenční adresa:	Na Hrádku 105, 532 05  Pardubice
BIC/SWIFT:	CEKOCZPP
IBAN:	CZ03 0300 0000 0001 3420 4869
dále jen "ČP"

a

Česká republika - Úřad práce České republiky
se sídlem/místem podnikání:	Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, 128 01  Praha 2
IČO:	72496991
zastoupen:	XXX
číslo účtu:	37827511/0710
korespondenční adresa:	Česká republika - Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Hradci Králové, Wonkova 1142, 500 02  Hradec Králové
přidělené ID CČK složky:	225311424

(dále jen "Objednatel")




Účel a předmět Smlouvy
Účelem této Smlouvy o svozu a rozvozu poštovních zásilek (dále jen "Smlouva") je zajištění svozu/rozvozu poštovních zásilek (dále jen "zásilka") podávaných Objednatelem nebo adresovaných Objednateli.
Realizace služby
Svoz zásilek:	Ano 				Pravidelný 			V čase dle požadavku objednatele*
Rozvoz zásilek:	Ano 				Pravidelný 			V čase dle požadavku objednatele*
Bližší podrobnosti realizace služby stanoví příloha č. 2, popřípadě jednotlivé potvrzené Objednávky svozu a rozvozu zásilek. Objednávky svozu a rozvozu zásilek jsou přijímány pracovištěm ČP uvedeným v příloze č. 2. 

*Požadovaný čas je uveden v Příloze č.2
Specifikace podání
Za obvyklý objem zásilek určených ke svozu z jednoho obslužného místa Objednatele na podací poštu bude považováno předání zásilek v členění druh zásilky:
Listovní zásilky v počtu XXX ks/obal a průměrné hmotnosti XXX g.
Balíkové zásilky v počtu XXX ks a průměrné hmotnosti XXX kg.
Cena
Objednatel se zavazuje za poskytnuté služby zaplatit řádně a včas stanovenou cenu, a to ve výši uvedené v Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Ceníku základních poštovních služeb a ostatních služeb poskytovaných Českou poštou, s.p.(dále jen "Ceník") platných ke dni poskytnutí služby. Aktuální znění Ceníku je k dispozici na všech poštách v ČR a na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz. ČP je oprávněna ceník jednostranně měnit. ČP poskytne Odesílateli informace o změně Ceníku, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese.
Způsob úhrady ceny na základě faktury - daňového dokladu vyhotoveného ČP:
 převodem z účtu
Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnosti 14 dní ode dne jejího vystavení.
Faktury - daňové doklady budou zasílány na adresu:
Název Objednatele	Česká republika - Úřad práce České republiky,
Krajská pobočka v Hradci Králové
Ulice a číslo popisné	Wonkova 1142
PSČ a Město	50002 Hradec Králové
ID složky CČK	225311424
Pokud Objednatel nevyrovná své závazky vůči ČP ve lhůtě splatnosti stanovené podle čl. 4, bodu 4.3 této Smlouvy, vyhrazuje si ČP právo po dobu prodlení Objednatele s úhradou jeho závazků neposkytovat služby dle této Smlouvy. 
Ostatní ujednání
Kontaktními osobami za Objednatele jsou:
XXX
Kontaktními osobami za ČP jsou:
za poštu: Kontaktní údaje podací pošty jsou dostupné na www.postaonline.cz
za obchod: XXX
O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v bodu 5.1 tohoto článku, se budou smluvní strany neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou důvodem k sepsání Dodatku.
Závěrečná ustanovení
Nedílnou součástí této Smlouvy jsou Podmínky svozu a rozvozu poštovních zásilek (dále jen "Podmínky"), jejichž znění aktuální ke dni podpisu Smlouvy tvoří její přílohu č. 1. ČP je oprávněna Podmínky měnit. ČP Objednateli poskytne informace o změně Podmínek, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to e-mailem na adresu kontaktní osoby za Objednatele uvedené v čl. 5, bodu 5.1.
Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2018. Každá ze stran může Smlouvu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 15 dnů začne běžet dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně Smlouvy. Výpověď musí být učiněna písemně. Pokud Objednatel písemně odmítne změnu Ceníku a/nebo Podmínek, současně s tímto oznámením o odmítnutí změn vypovídá tuto Smlouvu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení výpovědi ČP, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Ceníku a/nebo Podmínek. Výpověď musí být doručena ČP přede dnem, kdy má změna nabýt účinnosti. Po skončení účinnosti Smlouvy vrátí Objednatel ČP nepoužité adresní štítky.
Strany Smlouvy se zavazují zachovat mlčenlivost o obchodním tajemství druhé strany Smlouvy a dále o skutečnostech a informacích, které písemně označí jako důvěrné. Za obchodní tajemství jsou stranami Smlouvy považovány veškeré konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti související se stranami Smlouvy, jejichž vlastník zajišťuje ve svém zájmu odpovídajícím způsobem jejich utajení. Pro účely této Smlouvy jsou obchodním tajemstvím zejména informace o smluvních vztazích existujících mezi stranami Smlouvy, údaje týkající se výše ceny a způsobu jejího určení, platební podmínky, informace o způsobu zajištění pohledávek, údaje o rozsahu a objemu poskytovaných služeb a podrobnosti vymezující poskytované plnění nad rámec veřejně přístupných informací. Povinnost mlčenlivosti trvá až do doby, kdy se informace výše uvedené povahy stanou obecně známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Na povinnost mlčenlivosti nemá vliv forma sdělení informací (písemně nebo ústně) a jejich podoba (materializované nebo dematerializované). Strany Smlouvy se zavazují, že informace výše uvedené povahy zachovají v tajnosti, nesdělí je ani nezpřístupní jiným subjektům, a že učiní potřebná opatření pro jejich ochranu a zamezení úniku včetně zajištění jejich použití pouze pro činnosti související s přípravou a plněním této Smlouvy v souladu s účelem stanoveným touto Smlouvou. Porušením povinnosti mlčenlivosti není poskytnutí výše uvedených informací soudu, státnímu zastupitelství, příslušnému správnímu orgánu či jinému orgánu veřejné moci na základě a v souladu se zákonem; jejich zveřejnění na základě povinnosti stanovené zákonem nebo jejich poskytnutí zakladateli ČP. Porušením povinnosti mlčenlivosti není ani sdělení uvedených informací zástupci strany Smlouvy. Povinnost mlčenlivosti trvá bez ohledu na ukončení smluvního vztahu založeného touto Smlouvou.
Tato Smlouva bude uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Dle dohody smluvních stran zajistí odeslání této Smlouvy správci registru smluv ČP. ČP je oprávněna před odesláním Smlouvy správci registru smluv ve Smlouvě znečitelnit informace, na něž se nevztahuje uveřejňovací povinnost podle zákona o registru smluv. Česká pošta se zavazuje sdělit ID zveřejněné smlouvy Objednateli, jakmile jí bude zasláno potvrzení o uveřejnění smlouvy.
Smlouva je uzavřena dnem podpisu oběma Smluvními stranami a účinná od 1.9.2017.


Příloha:
Příloha č. 1 - Podmínky služby svoz a rozvoz
Příloha č. 2 - Cena a kontaktní údaje svoz a rozvoz



ass

Smlouva o svozu a rozvozu poštovních zásilek
Číslo 982507-0761/2017


Strana 1 (celkem 4)
V Pardubicích dne …………

Za ČP:

_________________________________________

Ing. Olga Skalská
obchodní ředitel regionu, 
regionální firemní obchod VČ

V ……………… dne …………

Za Odesílatele:

_________________________________________
XXX