Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Odběratel: Datum vystavení: Město Hranice 30.8.2017 Pernštejnské náměstí 1 Vystavil: 753 01 Hranice, ČR Slovák Pavel IČ: 00301311 Telefon: DIČ: CZ00301311 581828238 Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka Hranice E-mail: č.účtu: 1320831/0100 pavel.slovak@mesto-hranice.cz Dodací lhůta: OBJEDNÁVKA č.: OBJ/0430/2017/OSM 15.12.2017 Dodavatel: ČSAD Frýdek - Místek a.s. Politických obětí 2238 73801 Frýdek-Místek IČO: 45192073 POPIS, MNOŽSTVÍ CENA Na základě předešlé dohody, po prověření na místě samém, u Vás objednáváme zajištění 120000,00 CZK instalace elektronické informační tabule (odjezdy autobusů) do odbavovací haly železniční stanice "Hranice na Moravě, hlavní nádraží". Celkem s DPH 120000,00 CZK Objednávku vystavil: Bradáč Radomír Ing. Datum: 01.09.2017 Objednatel (Město Hranice) NENÍ při realizaci díla dle této objednávky osobou povinnou k dani a u plnění nebude uplatněn režim přenesení daňové povinnosti dle §92e zákona o DPH v platném znění. Daň z přidané hodnoty je povinen odvést poskytovatel plnění. Objednatel si vyhrazuje právo uplatnit institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty podle § 109a zákona č. 235/2004 Sb. zákona o dani z přidané hodnoty (ZDPH) v případě požadavku úhrady na bankovní účet, který není zveřejněn podle § 96 odst.2 ZDPH a vůči nespolehlivým plátcům podle § 106a ZDPH. Číslo nákupní objednávky musí být uvedeno na všech fakturách a ve veškeré korespondenci. Faktury v elektronické podobě zasílejte na adresu podatelna@mesto-hranice.cz nebo do datové schránky ( id - q8abr3t). Žádáme o písemnou akceptaci objednávky bezprostředně po jejím obdržení. Písemná akceptace z Vaší strany je považována za uzavření smlouvy.