Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3043162: MHD HRANICE - NÁKUP A INSTALACE ELEKTRONICKÉ INFORMAČNÍ TABULE

Příloha g85863.PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

Odběratel:                                               Datum vystavení:
Město Hranice                                            30.8.2017
Pernštejnské náměstí 1                                   Vystavil:
753 01 Hranice, ČR                                       Slovák Pavel
IČ: 00301311                                             Telefon:
DIČ: CZ00301311                                          581828238
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka Hranice  E-mail:
č.účtu: 1320831/0100                                     pavel.slovak@mesto-hranice.cz
                                                         Dodací lhůta:
OBJEDNÁVKA č.: OBJ/0430/2017/OSM                         15.12.2017

Dodavatel:
ČSAD Frýdek - Místek a.s.
Politických obětí 2238
73801 Frýdek-Místek
IČO: 45192073

POPIS, MNOŽSTVÍ                                                                            CENA

Na základě předešlé dohody, po prověření na místě samém, u Vás objednáváme zajištění       120000,00 CZK
instalace elektronické informační tabule (odjezdy autobusů) do odbavovací haly železniční
stanice "Hranice na Moravě, hlavní nádraží".

                                                         Celkem s DPH 120000,00 CZK

Objednávku vystavil: Bradáč Radomír Ing.                 Datum: 01.09.2017

Objednatel (Město Hranice) NENÍ při realizaci díla dle této objednávky osobou povinnou k dani a u plnění nebude
uplatněn režim přenesení daňové povinnosti dle §92e zákona o DPH v platném znění. Daň z přidané hodnoty je
povinen odvést poskytovatel plnění.
Objednatel si vyhrazuje právo uplatnit institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty podle § 109a
zákona č. 235/2004 Sb. zákona o dani z přidané hodnoty (ZDPH) v případě požadavku úhrady na bankovní účet, který
není zveřejněn podle § 96 odst.2 ZDPH a vůči nespolehlivým plátcům podle § 106a ZDPH.

Číslo nákupní objednávky musí být uvedeno na všech fakturách a ve veškeré korespondenci.

Faktury v elektronické podobě zasílejte na adresu podatelna@mesto-hranice.cz nebo do datové schránky ( id -
q8abr3t).

Žádáme o písemnou akceptaci objednávky bezprostředně po jejím obdržení. Písemná akceptace z Vaší strany je
považována za uzavření smlouvy.