Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3047682: Smlouva na dodávku Widgetu pro zobrazování územně plánovací

Příloha KUJCP017SEK8.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ÁŘCDAl A PRAHA                                                             *KUJCP017SEK8*

Hybernská 24,110 00 Praha 1

                                                                                      KUJCP017SEK8

                                 SMLOUVA

   na dodávku Widgetu pro zobrazování územně plánovací dokumentace v technologii
                                        ArcGIS API fbr JavaScript

Jihočeský kraj

Sídlo:                               U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
Zastoupený:                          Ing. Petrem Vobejdou, vedoucím odboru informatiky
                                     na základě plné moci vydané hejtmankou Mgr. Ivanou Stráskou, ze
                                     dne 17.5.2017

IČO:                                 70890650
DIČ:                                 CZ70890650
Bankovní spojení:                    Československá obchodní banka, a.s., pob. Č. Budějovice
č. účtu:                             199783072/0300

Osoby pověřené jednáním v rozsahu této smlouvy:
ve věcech technických: Ing. František Beránek, tel.: 386 720 500, e-mail: beranek@krai-iihoceskv.cz.
ve věcech technických: Mgr. Tomáš Pokorný, tel.: 386 720 502, e-mail: pokornvt@krai-iihoceskv.cz.

(dále jen „příjemce") na straně jedné

a

ARCDATA PRAHA, s.r.o.

se sídlem:                           Hybernská 24/1009, 110 00 Praha 1
IČO:                                 14889749
DIČ:                                 CZ14889749
Bankovní spojení:                    Československá obchodní banka, a.s.
č. účtu:                             666013/0300
Zastoupený                           Ing. Petrem Seidlem, CSc., jednatelem

(dále jen „poskytovatel") na straně

uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu

Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka poskytovatele ze dne 11.8. 2017 (dále jen „nabídka")
podaná ve veřejné zakázce nazvané „Widget pro zobrazování územně plánovači dokumentace
v technologii ArcGIS API for JavaScript" (dále jen „Veřejná zakázka"), zadávané v souladu se zákonem
č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ").

                             1. Předmět smlouvy

   1.1. Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele poskytovat příjemci dodávky a služby
        v rozsahu, obsahu a za podmínek stanovených touto smlouvou (dále jen „předmět plnění").
        Předmět této smlouvy je blíže vymezen v příloze č. 1 - Technické specifikaci této smlouvy a jedná
        se o následující dodávky a služby:
a) widget pro zobrazování územně plánovací dokumentace (dále jen ÚPD), publikovanou pomocí
     služeb ArcGIS for Server (dále jen služby) v mapových aplikacích vytvořených pomocí ArcGIS
     API for JavaScript;

b) zpracování technické a uživatelské dokumentace
c) maintenance.

1.2. Příjemce se touto smlouvou zavazuje uhradit poskytovateli za řádně a včas poskytnutý předmět
      plnění cenu dle podmínek a způsobem stanoveným touto smlouvou.

1.3. Poskytovatel předmět plnění dle této smlouvy předá a příjemce převezme na základě
      oboustranně potvrzeného předávacího protokolu, jehož součástí bude kompletní uživatelská
      dokumentace v českém jazyce.

1.4. Poskytovatel se zavazuje dodat předmět plnění v souladu s obsahem této smlouvy a s požadavky
      příjemce uvedenými v zadávacích podmínkách k veřejné zakázce a nabídkou poskytovatele.

2. Místo plnění

2.1. Místem plnění předmětu této smlouvy je sídlo příjemce, nestanoví-li příjemce jinak.

3. Doba trvání smlouvy

3.1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, předpokládaný termín zahájení plnění: ihned po
        uzavření této smlouvy (předpoklad 08/2017) a termín dokončení plnění do 10/2017.

Předmětné plnění dle této smlouvy bude poskytovatelem plněno dle následujícího předpokládaného
časového harmonogramu (T- podpis smlouvy):

Etapy plnění:                                    Termín:
3.1.1. Dodávka předmětu plnění.                  start=T, konec= T+50 kalendářních dnů
3.1.2. Testovací provoz včetně řešení vzniklých
                                                 start=T+51, konec= T+70 kalendářních
  problémů včetně odstranění vad zjištěných      dnů
 zadavatelem.
                                                 start= T+70 kalendářních dnů
3.1.3. Maintenance

Poskytovatel předmět plnění nebo jednotlivé etapy plnění předá a příjemce převezme na základě
oboustranně potvrzeného předávacího protokolu.

3.2. Tuto smlouvu lze ukončit z důvodů a za podmínek dle čl. 15 této smlouvy.

                                                4. Cena plnění

4.1. Příjemce se zavazuje zaplatit za předmět plnění níže uvedenou cenu. Cena za dodávku předmětu
        plnění dle čl. 1.1 písm. a), b) této smlouvy (widget a zpracování technické a uživatelské
        dokumentace) činí celkem 83 200 Kč bez DPH (slovy: osmdesáttřitisícdvěstě korun českých). Cena
        za maintenance za 12 měsíců činí 16 640 Kč bez DPH (slovy: šestnácttisícšestsetčtyřicet korun
        českých) Sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s platnými právními předpisy.
4.2. Uvedená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré služby nutné k provedení předmětu plnění
       v rozsahu stanoveném touto smlouvou. Do sjednané ceny jsou dále zahrnuty veškeré náklady
       poskytovatele s poskytnutím předmětu plnění a jejího hmotného zachycení, zejména náklady na
       softwarové vybavení použité pro poskytnutí služeb a případné cestovné, je-li to nutné pro plnění
       smlouvy.

4.3. Příjemce se zavazuje hradit ceny poskytovateli způsobem uvedeným v čl. 5 této smlouvy.

4.4. Úhrada ceny za Maintenance se uskuteční na základě daňového dokladu vystavovaného vždy
       jednou za 12 po sobě jdoucích měsíců od zahájení poskytování služeb Maintenance bez vad a
        nedodělků. První daňový doklad za služby Maintenance bude vystaven po uplynutí 12 měsíců
        poskytování služeb Maintenance (t. j. počínaje prvním rokem poskytování předmětu plnění splatné
       na konci období).

                5. Platební podmínky

5.1. Příjemce nebude poskytovat zálohy. Cena je splatná na základě řádně vystavené faktury -
       daňového dokladu. Příjemce se zavazuje zaplatit cenu za předmět plnění a to na základě daňového
       dokladu - faktury.

5.2. Daňový doklad - faktura může být vystaven až po oboustranném akceptování předávacího
       protokolu.

5.3. Daňový doklad je splatný do 14 dnů od data jeho doručení na adresu příjemce. Příjemce provede
       úhradu ceny bezhotovostním převodem na účet poskytovatele, jež je vyznačen na příslušném
       daňovém dokladu nebo jinak písemně oznámen ze strany poskytovatele příjemci. Platby budou
       probíhat výhradně v českých korunách.

5.4. Vystavená faktura bude mít náležitosti daňového dokladu dle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani

z přidané hodnoty, v souladu s § 435 občanského zákoníku (dále jen „faktura"). Faktura musí dále

obsahovat:

a) číslo a datum vystavení faktury,

b) číslo smlouvy a datum jejího uzavření,

c) předmět plnění a jeho přesnou specifikaci ve slovním vyjádření (nestačí pouze odkaz na

    číslo uzavřené smlouvy),

d) označení banky a čísla účtu, na který musí být zaplaceno,

e) lhůtu splatnosti faktury,

f)  datum uskutečnitelného zdanitelného plnění shodné s datem stanoveným v předávacím

    protokolu,

g) název, sídlo, IČO a DIČ příjemce a poskytovatele včetně údajů o zápisu do OR,

h) jméno osoby, která fakturu vystavila, včetně kontaktního telefonu.

5.5. Jestliže nebude faktura obsahovat veškeré údaje daňového dokladu vyžadované platnými právními
       předpisy, nebo pokud v ní nebudou správně uvedené údaje, je příjemce oprávněn vrátit ji ve lhůtě
       pěti (5) pracovních dnů od jejího převzetí poskytovateli s uvedením chybějících náležitostí nebo
       nesprávných údajů. V takovém případě se přeruší doba splatnosti a nová lhůta splatnosti počne
       běžet doručením opravené faktury příjemci.
5.6. Bude-li příjemce v prodlení s úhradou ceny dle této smlouvy, je poskytovatel oprávněn na příjemci
        požadovat úhradu úroku z prodlení ve výši 0,05 %, a to za každý i započatý kalendářní den
        prodlení z částky, s jejíž úhradou je příjemce v prodlení.

                                         6. Práva a povinnosti účastníků smlouvy

6.1. Příjemce se zavazuje poskytovat poskytovateli nezbytnou součinnost, potřebnou pro řádné plnění
        poskytovatelem, a to v rozsahu, ve kterém lze a způsobem, který lze pro tuto součinnost po příjemci
        spravedlivě požadovat dle této smlouvy. Bude-li poskytovatelem požadována po příjemci jakákoliv
        součinnost dle předchozí věty, je povinen ji před započetím jakéhokoliv plnění z této smlouvy
        dostatečně a prokazatelně specifikovat. V případě, že příjemce nevyvine takto specifikovanou
        a požadovanou součinnost při plnění dle této smlouvy, může poskytovatel prodloužit termín plnění
        o dobu, po kterou nemohl z uvedeného důvodu pokračovat v realizaci svého závazku. Příjemce
        využije přiměřených schopností a vynaloží přiměřenou péči a pozornost, aby poskytnutá součinnost
        byla poskytovateli poskytnuta včas.

        Požadovanou součinností příjemce je zejména:
        a) umožnit pracovníkům poskytovatele přístup k příslušnému hardwaru a softwaru pod správou

             příjemce,
        b) jmenovat z řad svých pracovníků dostatečný počet odborníků do projektového týmu pro plnění

             projektových činností, vyčlenit pracovní kapacity těchto pracovníků pro projekt, zajistit jejich
             účast na schůzkách, školeních a dalších aktivitách, přijímat rozhodnutí ve společných řídících
             orgánech projektu, plnit je a zajistit dostatečné pravomoci vedoucímu projektu ze strany
             příjemce,
        c) na potřebnou dobu zajistit příjemci spolupráci správců a dalších případných pracovníků

              poskytovatele podle povahy požadavku,
        d) poskytovat poskytovateli všechny informace potřebné pro správné a včasné provedení

              požadavku (zejména přesný popis problému) v rámci možností pracovníků příjemce,
         e) pravidelně zálohovat data a konfiguraci počítačového programu dle dokumentace; pokud

              příjemce doporučí při řešení složitého problému zálohu dat, je poskytovatel povinen zabezpečit
              si předem odpovídající zálohu nezbytných dat a zabránit tak jejich poškození (resp. zničení).

 6.2. Poskytovatel je povinen písemně (e-mailem), bez zbytečného odkladu oznámit příjemci všechny
         okolnosti, které zjistil při plnění předmětu plnění této smlouvy a které mohou mít vliv na změnu
         pokynů nebo zájmů příjemce souvisejících s předmětem plnění.

 6.3. Poskytovatel se zavazuje:
          a) poskytovatel je povinen při plnění předmětu dle této smlouvy postupovat s odbornou péčí podle
               svých nejlepších znalostí a schopností, přičemž při své činnosti je povinen chránit zájmy a
               dobré jméno příjemce a postupovat v souladu s jeho pokyny. V případě nevhodných pokynů
               příjemce je poskytovatel povinen na nevhodnost těchto pokynů příjemce písemně upozornit,
               v opačném případě nese poskytovatel zejména odpovědnost za vady a za škodu, které
               v důsledku nevhodných pokynů příjemce příjemci nebo poskytovateli anebo třetím osobám
               vznikly.
          b) zajistit pro plnění této smlouvy potřebný počet kvalifikovaných pracovníků tak, aby předmět
               smlouvy byl naplněn řádně a včas,
           c) při plnění této smlouvy brát na zřetel provozní potřeby příjemce, postupovat podle pravidel
                obvyklých pro zpracování dat, postupovat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
                údajů, ve znění pozdějších předpisů,
d) umožnit příjemci kontrolu plnění, pokud tato kontrola je objektivně možná a nemůže způsobit
     žádné překážky plnění poskytovatele nebo nemůže mít vliv na plnění předmětu dle této
     smlouvy,

e) informovat písemně (e-mailem) pověřené pracovníky příjemce (dle této smlouvy) elektronickou
     poštou nebo jiným dohodnutým prostředkem (HelpDesk) o nových verzích software,

f) neprodleně informovat příjemce o změně komunikačních kanálů (e-mail, telefon, fax), na které
     je příjemce oprávněn zasílat informace o požadavcích a chybách předmětu plnění dle článku
     1.1. této smlouvy,

g) informovat písemně (e-mailem) bezodkladně příjemce o jakýchkoliv zjištěných překážkách
     plnění, byť by za ně poskytovatel neodpovídal, vznesených požadavcích orgánů státního
     dozoru a uplatněných nárocích třetích osob, které by mohly plnění této smlouvy ovlivnit,

h) provádět veškeré práce, dodávky a služby pod svým jménem a na svou vlastní zodpovědnost.
     V případě, že tím pověří, v jakémkoli rozsahu, jinou osobu, má poskytovatel odpovědnost za
     takto provedené práce, dodávky či služby, jako by je provedl sám,

i) informovat bezodkladně příjemce o jakémkoliv porušení této smlouvy ze strany poskytovatele,
j) i bez pokynů příjemce provést nutné úkony, které, ač nejsou předmětem této smlouvy, budou

     s ohledem na nepředvídané okolnosti pro splnění smlouvy nezbytné nebo jsou nezbytné pro
     zamezení vzniku škody a to pouze tehdy, že nebylo možné příjemce informovat a vyčkat jeho
     pokynů k provedení výše uvedených nutných úkonů. Příjemce v tomto případě je oprávněn
     dodatečně schválit provedené úkony ze strany poskytovatele a tyto vyhodnotit z hlediska jejich
     účelnosti. Poté má poskytovatel právo na úhradu nezbytných a účelně vynaložených nákladů
     dodatečně schválených příjemcem.,
k) jednat s příjemcem v českém jazyce a veškeré výstupy poskytovat v českém jazyce nebo
     v úředně ověřeném překladu.
l) k odpovědnosti za škody na technickém vybavení příjemce, které prokazatelně způsobili
     pracovníci poskytovatele,
m) v případě využití lokálního, případně dálkového přístupu do vnitřní sítě příjemce:

                k využití lokálního nebo dálkového přístupu do vnitřní sítě příjemce pouze k předem
                stanovenému účelu definovanému v článku I. této smlouvy,
                k utajení informací získaných prostřednictvím lokálního nebo dálkového přístupu do
                vnitřní sítě příjemce,
                nezneužít a dále nešířit jakékoliv informace získané prostřednictvím lokálního nebo
                dálkového přístupu do vnitřní sítě příjemce,
                k neposkytnutí předmětného lokálního nebo dálkového přístupu do vnitřní sítě příjemce
                třetím osobám,
                nikterak nezasahovat do Informačního systému příjemce a současně neprovádět žádné
                modifikace dat obsažených v tomto informačním systému bez předchozího souhlasu ze
                strany příjemce,
                nevytvářet kopie dat uložených v tomto IS,
                žádným způsobem nenakládat s těmito daty nad rámec smlouvy.
n) poskytovatel bere na vědomí, že veškerá jeho činnost vykonaná prostřednictvím lokálního nebo
     dálkového přístupu do vnitřní sítě příjemce může být monitorována ze strany příjemce.
o) V případě nedodržení či překročení podmínek stanovených pro lokální nebo dálkový přístup do
     vnitřní sítě příjemce je příjemce oprávněn požadovat na poskytovateli náhradu způsobené
     škody spočívající v úniku dat, která pocházejí z informačního systému příjemce. Dále se
     poskytovatel zavazuje k náhradě vynaložených nákladů příjemce nezbytně nutných k nápravě
     škody způsobené neoprávněnou činností ze strany poskytovatele při nedodržení podmínek pro
     lokální nebo dálkový přístup do vnitřní sítě příjemce.
6.4. Poskytovatel je oprávněn pověřit plněním této smlouvy třetí osoby pouze s předchozím písemným
       souhlasem příjemce. Poskytovatel i v případě plnění prostřednictvím třetí osoby vždy ponese plnou
        odpovědnost za plnění předmětu dle této smlouvy.

6.5. Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech záležitostech, o nichž se dozvěděl
        v souvislosti s prováděním předmětu této smlouvy. Poskytovatel použije všechny materiály, které
        obdrží od příjemce v souvislosti s plněním této smlouvy výhradně pro plnění předmětu a účelu této
        smlouvy. Po skončení plnění, popř. dílčího plnění této smlouvy, předá poskytovatel příjemci všechny
        materiály, které od příjemce v souvislosti s plněním předmětu smlouvy převzal.

                                                        7. Ochrana informací

7.1. Poskytovatel je oprávněn zpracovávat data poskytnutá příjemcem, při tom je povinen zacházet se
        všemi informacemi, které mu příjemce poskytl, jako s informacemi důvěrnými.

7.2. Smluvní strany jsou si vědomy toho, že v rámci plnění této smlouvy mohou ony nebo jejich
        zaměstnanci či smluvní partneři získat přístup k důvěrným informacím druhé smluvní strany. Obě
        smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi jako s obchodním tajemstvím,
        zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření zabraňující jejich
        zneužití či prozrazení. Smluvní strany mohou sdělit tyto důvěrné informace pouze svým
        zaměstnancům nebo s předchozím souhlasem druhé Strany smluvním partnerům v rozsahu
        nezbytně nutném pro řádné plnění této smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že osoby výše uvedené
        0 důvěrných informacích a povinnosti uchovávat je v tajnosti dostatečně poučí a že dostatečně
        smluvně a technicky zajistí utajení těchto informací, což budou smluvní strany kontrolovat.

 7.3. Důvěrnými informacemi se pro účely této smlouvy rozumí zejména veškeré informace, které se
         strany dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou a jejím plněním a dalšími jednáními s druhou
         stranou, a to i když se nejedná o obchodní tajemství dle obchodního zákoníku, jakož i know-how,
        jímž se rozumí veškeré poznatky obchodní, výrobní, technické či ekonomické povahy související
         s činností smluvní strany, které mají skutečnou nebo alespoň potenciální hodnotu, a které nejsou
         v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné a mají být utajeny a dále všechna data, o kterých
         se poskytovatel dozví v souvislosti se zpracováním dat příjemce.

 7.4. Ustanovení předchozích odstavců platí i po ukončení plnění, a to až do doby, kdy se tyto informace
         stanou obecně známými, minimálně však po dobu pěti let od uzavření této smlouvy, obdobné platí
         1 pro čl. 7.6. této smlouvy.

 7.5. Porušení povinnosti utajit podklady a informace jakož i povinnosti chránit autorská a jiná práva
         k duševnímu vlastnictví je podstatným porušením smlouvy, ledaže by se jednalo o takové porušení
         této povinnosti, které je zcela nepodstatné a nevznikla z něho druhé straně větší újma, hranicí větší
         újmy se rozumí 5.000,- Kč.

 7.6. Všechna data, která budou součástí předmětu plnění budou bez výjimky majetkem příjemce,
          poskytovatel na ně nemá žádná majetková ani licenční práva, jejich neoprávněné použití je
         sankcionováno dle čl. 13.3. této smlouvy.

                                                          8. Licenční ujednání

  8.1. Poskytovatel poskytne touto smlouvou příjemci nevýhradní licenci k užití předmětu plnění a všech
          jeho částí. Nevýhradní licence je časově, místně a množstevně neomezená.
8.2. Je-li součástí dodávky autorské dílo dodávané třetí stranou, je poskytovatel povinen zajistit, aby
        příjemce nabyl příslušná oprávnění z práv duševního vlastnictví, která se týkají takového
        autorského díla a která jsou nezbytná k jeho užívání příjemcem a kjeho provozování, a zachování
        funkčnosti. Příjemce je oprávněn takové autorské dílo užívat v souladu s licenčními podmínkami
        třetích stran. Poskytovatel dále souhlasí s tím, aby výstupy z plnění předmětu smlouvy nebo jejich
        části příjemce zveřejnil nebo jinak uváděl pod svým jménem. Příjemce není povinen tato práva
        využít. Software dodaný poskytovatelem v rámci dodávky předmětu plnění musí být příjemci dodán
        s oprávněním nevýhradní licence, v rozsahu, který příjemci zajistí a umožní využití celého
        dohodnutého plnění předmětu této smlouvy.

                                        9. Komunikace mezi smluvními stranami

9.1. Smluvní strany spolu budou komunikovat buď na adresy stanovené v úvodu této smlouvy, a to buď
      písemně nebo prostřednictvím datových schránek, nebo elektronickou poštou prostřednictvím
      pověřených osob výslovně jmenovaných.

      Pověřenou osobou příjemce ve věcech technických je:
      Ing. František Beránek, tel.: 386 720 500, e-mail: beranek@krai-iihocesky.cz
      Pověřenou osobou příjemce ve věcech technických je:
      Mgr. Tomáš Pokorný, tel.: 386 720 502, e-mail: Dokornvt@krai-iihocesky.cz

      Pověřenými osobami poskytovatele ve věcech technických jsou:
      RNDr. Jan Borovanský, tel. 733 538 830, e-mail: iborovanskv@arcdata.cz
      Ing. Zdeněk Jankovský, tel. 224 190 527, e-mail: ziankovskv@arcdata.cz

9.2. Písemnost, která má být dle této smlouvy doručena druhé straně (oznámení, výpověď, odstoupení
      od smlouvy, reklamace vad atp.), je doručena dnem jejího převzetí pověřenou osobou druhé strany
       nebo dnem, kdy byla doručena osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence do sídla této
      strany a převzata osobou oprávněnou dle zápisu v obchodním rejstříku za společnost jednat nebo
      zaměstnancem pověřeným přejímáním písemností. V pochybnostech se má za to, že zaměstnanec,
       který přijetí potvrdil za slovem „převzal dne“ datem, svým podpisem a razítkem společnosti,
      je písemnosti přejímat oprávněn. Písemnost se považuje za doručenou i pro případ, že adresát
       nebude na uvedené adrese zastižen, popř. změnil sídlo a neoznámil tuto změnu druhé smluvní
       straně, popř. zásilku odmítne převzít, a to třetím dnem od uložení zásilky na poště, a to i v případě,
       že se o ní adresát nedozvěděl.

9.3. Bude-li písemnost dle článku 9.2. této smlouvy zasílána druhé smluvní straně prostřednictvím
       systému datových schránek, platí, že je doručena okamžikem zpřístupnění datové schránky
       adresátem, nejpozději však třetím dnem po jejím dojití do datové schránky druhé smluvní strany.

9.4. Smluvní strany se zavazují, že v případě změny své adresy budou o této změně druhou smluvní
       stranu informovat nejpozději do tří (3) pracovních dnů od změny.
                                              10. Odpovědnost za vady a záruka

10.1. Poskytovatel odpovídá za vady plnění a poskytnutých služeb v souladu s příslušnými
      ustanoveními občanského zákoníku, pokud z povahy věci nevyplývá něco jiného nebo není-li dále
     v této smlouvě stanoveno jinak. Záruka na celý předmět plnění se poskytuje v délce trvání 12 měsíců
     od data protokolárního předání a převzetí předmětu plnění dle této smlouvy.

10.2. Odstraňování vad bude prováděno poskytovatelem dle požadavků příjemce, ve výjimečných
     situacích na základě rozhodnutí poskytovatele, ale pouze v situaci, kdy by neprovedení odstranění
     vady přímo ohrozilo funkci systému příjemce.

10.3. Lhůta pro odstranění vad činí 1 měsíc. Doba odstranění může být ze strany příjemce přiměřeně
     prodloužena, ale pouze na základě písemné žádosti poskytovatele, která musí být učiněna v původní,
     měsíční, době odstranění.

10.4. Způsob nahlašování záručních vad:
    Vada je nahlášena příjemcem e-mailem (podpora@arcdata.cz). telefonicky (224 190 515) případně
    písemnou formou na adresu poskytovatele. Poskytovatel má právo si na základě nahlášení
    požadavku vyžádat bližší specifikaci aktuálního stavu nebo požadovaných činností. Tato činnost je již
    považována za zahájení odstraňování vady.

10.5. Bude-li zjištěna vada, která představuje podstatné porušení smlouvy, je poskytovatel povinen vadu
     neprodleně odstranit, a to ve lhůtě určené příjemcem. Nebude-li vada v určené lhůtě odstraněna,
     zaplatí poskytovatel příjemci smluvní pokutu dle ustanovení čl. 13.1. této smlouvy.

10.6. Pokud bude vada způsobena chybou na straně ArcGIS API for JavaScript, pozastavují se lhůty na
         odstranění vady do doby opravení ArcGIS API for JavaScript.

10.7. Poskytovatel zaručuje, že plnění nemá právní vady, zejména není zatíženo právy třetích osob
     z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví. Poskytovatel se zavazuje odškodnit příjemce za
     všechny nároky třetích osob uplatněných vůči příjemci, a to z titulu porušení jejich chráněných práv
     souvisejících s plněním poskytovatele podle této smlouvy, pokud příjemce:

     a) oznámí poskytovateli bez zbytečného odkladu písemně a uceleně uplatnění jakéhokoliv
          podobného nároku třetích osob,

     b) zplnomocní poskytovatele k vypořádání takového nároku uplatněných ze strany třetích osob
          soudní nebo mimosoudní cestou,

     c) neučiní bez předchozí konzultace s poskytovatelem jakékoliv právní úkony ve věci předmětných
          nároků, zejména neuzná sám předmětný nárok.

                                                           11. Maintenance

     a) upgrade Widgetu ÚPD při přechodu příjemce na vyšší verze SW platforem (ArcGIS API for
          JavaScript, operačních systémů, databázových systémů apod.)

     b) upgrade Widgetu ÚPD při vydání nové verze API společností ESRI
     c) upgrade dokumentace
     d) řešení reklamací,
     e) Hot-line (telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 17:00).
                                                   12. Odpovědnost za škodu

12.1. Každá ze smluvních stran nese odpovědnost za způsobenou škodu v rámci platných právních
     předpisů a této smlouvy. Obě smluvní strany se zavazují vyvinout maximální úsilí k předcházení
     škodám a k minimalizaci již vzniklých škod.

12.2. Žádná ze stran neodpovídá za škodu, která vznikla v důsledku věcně nesprávného nebo jinak
     chybného zadání, pokud tuto chybu zadání nemohla přes veškerou odbornou péči odhalit a
     zadávající stranu na tuto skutečnost upozornit nebo v důsledku vyšší moci definované v čl. 14. této
     smlouvy.

12.3. Žádná ze smluvních stran není odpovědná za prodlení způsobené prodlením s plněním závazků
     druhé smluvní strany.

                                                        13. Sankční ujednání

13.1. Nedodá-li poskytovatel příjemci předmět plnění ve lhůtě uvedené v čl. 3.1. této smlouvy (tedy i dle
     jednotlivých etap), anebo nedodrží-li lhůtu určenou příjemcem k odstranění vady dle čl. 10.3. této
      smlouvy, je povinen zaplatit příjemci smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč, a to za každý
      i započatý kalendářní den prodlení.

13.2. Za každé jednotlivé prokazatelné porušení povinností uvedených v článku 7 této smlouvy je
      porušující smluvní strana povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč.

13.3. Za každé jednotlivé prokazatelné porušení povinností uvedených v článku 7.6. této smlouvy je
      poskytovatel povinen zaplatit příjemci smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč.

13.4. Ustanovením o smluvních pokutách není dotčeno právo příjemce na náhradu škody, a to vtom
      rozsahu, ve kterém škoda přesahuje uhrazenou smluvní pokutu.

                                                             14. Vyšší moc

 14.1. Žádná ze smluvních stran není odpovědná za prodlení s plněním povinnosti stanovených touto
      smlouvou, pokud bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost (dále jen „vyšší moc“).

 14.2. Za vyšší moc ve smyslu této smlouvy se považují mimořádné okolnosti bránící dočasně nebo
      trvale splnění v ní stanovených povinností, pokud nastaly po jejím uzavření nezávisle na vůli povinné
       strany a jestliže nemohly být tyto okolnosti nebo jejich následky povinnou stranou odvráceny ani při
       vynaložení veškerého úsilí, které lze rozumně v dané situaci požadovat (§ 2913 odst. 2 občanského
       zákoníku).

 14.3. Za vyšší moc se však nepokládají okolnosti, jež vyplývají z osobních, zejména hospodářských
       poměrů povinné strany, a dále překážky plnění, které byla tato strana povinna překonat nebo odstranit
       podle této smlouvy, obchodních zvyklostí nebo obecně závazných právních předpisů, nebo jestliže
       může důsledky své odpovědnosti smluvně převést na třetí osobu, jakož i okolnosti, které se projevily
       až v době, kdy byla povinná strana již v prodlení, ledaže by se jednalo o prodlení s plněním zcela
       nepodstatné povinnosti nemající na ostatní plnění ze smlouvy vliv.

 14.4. Za vyšší moc se rovněž nepovažuje okolnost, o které mohla a měla povinná strana při uzavírání
       smlouvy předpokládat, že patrně nastane, ledaže by oprávněná strana dala najevo, že uzavírá
     smlouvu i přesto, že tato překážka může plnění smlouvy ohrozit, nebo jestliže o této okolnosti
     oprávněná strana nepochybně věděla a povinnou stranu na ni neupozornila, i když musela důvodně
     předpokládat, že není tato okolnost povinné straně známa.

                                                       15. Ukončení smlouvy

15.1. Tuto smlouvu lze ukončit dohodou smluvních stran nebo odstoupením od smlouvy z důvodů
     uvedených v této smlouvě, v občanském zákoníku, nebo pro její podstatné porušení.
    a) Podstatným porušením smlouvy na straně příjemce se rozumí následující situace:
            - prodlení s plněním dle čl. 5. smlouvy.
    b) Podstatným porušením smlouvy na straně poskytovatele se rozumí následující situace:
            - poskytovatel poruší povinnosti dle čl. 7. odst. 5 této smlouvy,
            - prodlení s plněním dle čl. 3 odst. 1. této smlouvy delší než 30 dní,
            - nedodání předmětu smlouvy v kvalitě a rozsahu odpovídajícímu příloze č. 1 smlouvy,
            - v případě, že probíhá insolvenční řízení proti majetku poskytovatele, v němž bylo vydáno
                 rozhodnutí o úpadku, nebo insolvenční návrh byl zamítnut proto, že majetek poskytovatele
                 nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo byl konkurs zrušen proto, že
                 majetek poskytovatele byl zcela nepostačující,
            - poskytovatel nemůže z důvodu existence okolností vylučujících odpovědnost pokračovat
                 v plnění závazku podle této smlouvy po dobu delší než 30 dní,

15.2. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemným oznámením na adresu druhé smluvní
      strany uvedenou v této smlouvě nebo oznámenou dle čl. 9.3 této smlouvy.

15.3. Odstoupení je účinné dnem doručení oznámení druhé smluvní straně nebo dnem, kdy se za
      doručené považuje a to od počátku, strany si vrátí, co si vzájemně plnily.

15.4. Smlouvu je možné ukončit výpovědí kterékoli ze smluvních stran. Výpověď musí být písemná a
      nemusí být odůvodněná. Výpovědní doba činí 2 měsíce ode dne doručení výpovědi druhé smluvní
      straně, a počne běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci doručení výpovědi.

                                                     16. Závěrečná ustanovení

16.1. Tuto smlouvu lze měnit pouze písemnou formou a to na základě písemných dodatků, které budou
      číslovány vzestupně počínaje číslem 1.

16.2. Poskytovatel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve
      veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinou
      spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z
      veřejných výdajů.

16.3. Jestliže bude kterékoliv ustanovení této smlouvy určeno jako neplatné nebo nevykonatelné, bude
      toto ustanovení považováno za samostatné a oddělitelné od ostatních ustanovení této smlouvy a
      nezpůsobí jejich neplatnost nebo nevykonavatelnost.

16.4. Smluvní strany se zavazují vyvinout maximální úsilí k odstranění vzájemných sporů vzniklých na
      základě této smlouvy nebo v souvislosti s touto smlouvou a k jejich vyřešení zejména prostřednictvím
      jednání pověřených osob obou stran dle této smlouvy nebo jejich pověřených zástupců.
16.5. Nedohodnou-li se smluvní strany na způsobu řešení vzájemného sporu, má každá ze smluvních
     stran právo uplatnit svůj nárok u věcně a místně příslušného soudu příjemce.

16.6. Poskytovatel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle
     zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Poskytovatel prohlašuje, že
     tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona
     č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

16.7. Smluvní strany se dohodly, že žádná z nich není oprávněna postoupit svá práva a povinnosti
     vyplývající z této Smlouvy třetí straně bez předchozího písemného souhlasu druhé Smluvní strany, s
     výjimkou peněžitých pohledávek za druhou smluvní stranou a přechodu této Smlouvy při právním
     nástupnictví.

16.8. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou (2) stejnopisech, z nichž všechny mají platnost originálu.
     Každá smluvní strana obdrží po jednom (1) vyhotoveních.

16.9. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, a že byla uzavřena
     po vzájemném projednání jako projev jejich svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně. Na důkaz
     dohody o všech článcích této smlouvy připojují pověření zástupci obou smluvních stran své
     vlastnoruční podpisy.

16.10. V případě, že před podpisem této smlouvy bude s (budoucím) poskytovatelem zahájeno
     insolvenční řízení dle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon),
     ve znění pozdějších předpisů, vyhrazuje si příjemce právo neuzavřít tuto smlouvu.

16.11. Tato smlouva nabývá platnosti podpisem smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru
     smluv.

16.12. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy:

Příloha č. 1 - Technická specifikace

Za poskytovatele          Z7ca npřřííijeom mnceo        "1  W
V Praze dne: 28. 8. 2017
                          V Českých Budějovicích dne:......... 2017
jednatěrépolečnosti
                                                (_Xx—^

                          Ing. PetrVobejda
                          vedoucí odboru informatiky
Příloha č. 1 - Technická specifikace

Widget pro zobrazování územně plánovací dokumentace (ÚPD) v technologii ArcGIS API for JavaScript

Widget umožňuje zobrazovat územně plánovací dokumentaci Jihočeského kraje (dále jen ÚPD), publikovanou
pomocí služeb ArcGIS for Server (dále jen služby) v mapových aplikacích vytvořených pomocí ArcGIS API for
JavaScript. Widget je možné do aplikace zakomponovat i v prostředí Web AppBuilder for ArcGIS (Developer Edition) a
to ve verzi aktuálního API 3.x. Při spuštění mapové aplikace (dále jen aplikace) může být dle nastavení v aplikaci
zobrazen nebo se zobrazí po stisknutí příslušného tlačítka v aplikaci. Seznam služeb s daty ÚPD bude widget číst
z konfiguračního souboru ve formátu .xml. Konfigurační soubor bude obsahovat název a URL na jednotlivé služby
obcí s ÚPD ve formátu:


              
              
              



kdy atribut „iď obsahuje název obce a „url" představuje samotné URL webové služby. Konfigurační soubor umožňuje,
zakomentováním jednotlivých řádků, zneviditelnění obcí v grafickém rozhraní widgetu. Při spuštění aplikace widget
nevolá služby všech obcí z konfiguračního souboru najednou, ale uživatelem požadovaná vrstva (služba) je volána
pouze při vybrání obce a požadované ÚPD z příslušného seznamu v grafickém rozhraní widgetu. Jednotlivé volání
služeb je z důvodu nespouštění všech služeb v jeden časový okamžik, služby s daty ÚPD jsou v režimu Pooling (0,1).

Grafické rozhraní zobrazuje roletkové menu se třemi okny s roletkovým menu. První okno s názvem Obec je tvořeno
seznamem obcí, pro které je dostupná územně plánovací dokumentace, dále okno s názvem Dokumentace umožňuje
uživateli vybrat konkrétní dokumentaci a v posledním okně Výkres si uživatel vybírá konkrétní výkres. Seznam
dostupných obcí se řídí konfiguračním souborem, viz výše. Widget umožňuje odkazovat, pomocí URL, na konkrétní
výkresy z dané služby a to za pomocí parametrů:

     - územní jednotka: uj
     ■ jev: j
     - výkres: o
Tímto je umožněno vytvořit jedinečné URL na daný výkres v obdobné podobě pomocí parametrů (uj,j,o):
config_up.xml&uj=Chotoviny&j= Změna č. 1 ÚP Chotoviny&o=Hlavní výkres -1:5000

V MXD výkresu, ze kterého je publikována služba, obsahují vrstvy v parametru „Layer name" textový řetězec, který
obsahuje oddělovač v podobě znaku podtržítka (J. Tento oddělovač umožňuje rozdělení textového řetězce na
parametry,,)"a „o". Text před oddělovačem představuje parametr„j"a text za oddělovačem představuje parametr
„o". Parametr „u/" je představován atributem „id"v konfiguračním souboru se seznamem služeb/obcí.

Např. pro obec Chotoviny a dokumentaci: Změna č. 1 ÚP Chotoviny - Koordinační výkres -1:5000 je členění
následovně:

Obec (uj): Chotoviny - čteno z atributu id:
 

Dokumentace (/): Změna č. 1 ÚP Chotoviny-čteno z Layer Name dané služby do prvního oddělovače (_):
Změna č. 1 ÚP Chotoviny Koordinační výkres -1:5000

Výkres (o): Koordinační výkres -1:5000
Změna č. 1 ÚP Chotoviny_Koordinační výkres -1:5000

Po vybrání Obce uživatelem ve widgetu se zavolá vybraná služba a na základě výše popsaných dat se do roletkového
menu okna Dokumentace načtou všechny dostupné dokumentace za danou obec a poté se v roletkovém menu
v okně Výkres nabídne všechny výkresy dané dokumentace viz Obr. č. 1 - 3. Šíře okna i polí je uživatelsky
konfigurovatelná z důvodu dlouhých názvů výkresů.

Obr. č. 3
Zobrazení daného výkresu je vykresleno buď po vybrání výkresu z roletkového menu anebo pomocí tlačítka „Zobrazit".
Dokud se vrstva nenačte, obsahuje widget tzv. loading icon, dynamický obrázek načítání, aby byl uživatel informován,
že se data načítají a má vyčkat. Dále widget obsahuje tlačítko „Zobrazit legendu", které po stisknutí otevře, v novém
okně v rámci aplikace, naskenovanou legendu výkresu, která se čte z webové služby a to z parametru vrstvy
„Description" ve formátu URL:
http://geoportal.kra i-
iihoceskv.gov.cz/gs/data/uploads/upd legendv/tabor/chotovinv/ZM2 UP Chotoviny ZPF leg.jpg Viz příklad na
Obr. č. 4.

Obr. č. 4
V okně legendy bude umožněno legendu stáhnout na klientské zařízení (buď přes samostatné tlačítko uložit nebo
 pomocí kliknutí pravého tlačítka myši a volbu uložit soubor jako).

            V okně widgetu bude též přítomno tlačítko „Textová část", které v novém okně prohlížeče otevře záznam dané
textové části ÚPD novém okně prohlížeče, resp. otevře v novém okně URL, které je v parametru vrstvy „Credits'. Toto
 URL je též konfigurovatelné a tímto je umožněno uživateli zobrazit si textovou část ÚPD k vyhledané grafické části ÚPD.
 Příklad volaného URL pro textovou část ÚPD:
 http://geoportal.krai-iihoceskv.gov.cz/tw/ost/gp/upd/doc/index.php?frame&AGENDA=doc&RECORD ID=64738100.

             Zavoláním URL aplikace, která obsahuje widget, s parametry jednotlivých dokumentací, ve webovém
 prohlížeči, se zobrazí v aplikaci konkrétní vrstva ze služby s danou vrstvou ÚPD. Widget také obsahuje posuvník
 umožňující zprůhiedňování vrstvy s načtenou ÚPD a to v rozsahu O - 100 %. Dále umožňuje načítat všechna URL na
 externí zdroje (iLAS, legendy, atd.) jak s HTTP, tak s HTTPS odkazem. Též služby je možné načítat ve variantách HTTP,
 tak HTTPS. Widget bude v rámci aplikace kompletně responsivní pro použití na mobilních zařízeních (telefon/tablet,
 atd.).

             Widget bude umožňovat zobrazení informace o přezkumu v dané obci. Je-li aktivní přezkum v dané obci,
 zobrazí se, po zvolení obce v roletkovém menu widgetu, PopUp okno s danou informací k dané obci. Text o přezkumu
 bude variabilní dle jednotlivé obce a bude možné ho uživatelsky měnit v konfiguračním souboru. Pokud konfigurační
 soubor k dané obci nebude obsahovat žádnou informaci o přezkumu, PopUp okno o přezkumu vyskakovat nebude.
 Pro zápis informace o přezkumu je možné využít jeden konfigurační soubor se seznamem obcí a URL se službami viz
 výše. V PopUp okně s informací o přezkumu bude možné odkázat pomocí URL na soubory umístěné na webu
 Geoportálu (typicky přílohy k přezkumu). URL, které odkazuje na přílohu přezkumu, bude též uživatelsky
 konfigurovatelné.

             Grafická část widgetu bude umožňovat přidávání/odebírání oddílů (sub-oken v rámci widgetu) uživatelem, kdy
 každý oddíl zobrazuje stejný obsah (tj. výběr obce, dokumentace, výkresu, atd.). Tímto bude zajištěna možnost
 zobrazení více výkresů ÚPD v mapové aplikaci najednou. Maximální počet oddílů ve widgetu je 3.
            Zobrazí-li widget daný výkres ÚPD, přidá se vždy do seznamu vrstev (operační vrstvy) v mapové aplikaci, do
které bude widget umístěn. Widget bude též obsahovat tlačítka pro vypnutí, minimalizaci a pro nápovědu k widgetu.
Text a formátování nápovědy bude možné uživatelsky konfigurovat.

            Součástí widgetu bude technická a uživatelská dokumentace.

Vzorové MXD, ze kterého jsou publikovány služby, a vzorový XML soubor se seznamem obcí a služeb je ke stažení na
adrese: http://geoportal.kraj-jihocesky.gov.cz/gs/data/uploads/temp/vzorove_mxd.zip
 ÁŘCDAlA PRAHA

Hybernská 24/110 00 Praha 1