Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO I. Smluvní strany Sport a Kultura Hlučín, příspěvková organizace Sídlo: Celní 12a, 74801 Hlučín Zastoupen: Bc. Petr Breitkopf IČO: 00418013 DIČ: CZ00418013 Číslo účtu: 1843643359/0800 (dále jen objednatel) Tomáš Hájovský 748 01 Hlučín - Jasénky 190/5 74801 Sídlo: Tomášem Hájovským zastoupený: 42074509 IČO: 1843630339/0800 Číslo účtu: (dále jen zhotovitel) II. Základní ustanovení 1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést dílo uvedené v čl. III. této smlouvy a objednatel se zavazuje za řádně provedené dílo zaplatit cenu, uvedenou v článku V. této smlouvy. 2. Zhotovitel prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy. III. Předmět smlouvy 1. Zhotovitel se zavazuje k provedení díla: Likvidaci vodních rostlin 2. Provedení díla spočívá v nakládce vytěžených rostlin složených na vykládková mola, odvozu nákladu, zvážení a likvidaci v povoleném zařízení na likvidaci tohoto druhu odpadu – kat. číslo odpadu 200201. Při nakládce bude použit buď teleskopický manipulátor nebo traktor s čelním nakladačem. Přeprava bude provedena kontejnerovým nosičem umístěným buď za traktorem nebo na nákladním vozidle s celkovou hmotností do 12 t. Všechny tyto mechanizační prostředky vlastní zhotovitel. Množství likvidovaného odpadu doloží zhotovitel vážními lístky. 3. Potřeba odvozu bioodpadu z vykládkových mol bude realizovaná 7 dní v týdnu a bude avizována objednatelem. Zhotovitel je povinen nejpozději do 12 - ti hodin od upozornění odvoz uskutečnit. 4. Smluvní strany prohlašují, že předmět smlouvy není plněním nemožným a že smlouvu uzavřely po pečlivém zvážení všech možných důsledků. IV. Termín plnění Termín zahájení prací: 1. 7. 2017 Termín dokončení prací: 31. 10. 2017 Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným zhotovením a předáním objednateli V. Cena díla 1. Cena za nakládku, odvoz a likvidaci 1 tuny vodních rostlin činí: 415,- Kč/1t + DPH. 2. Součástí sjednané ceny jsou veškeré práce, poplatky a jiné náklady (např. bezpečnostní opatření, atd.) nezbytné pro řádné a úplné zhotovení díla. VI. Platební podmínky 1. Realizace služby bude fakturována průběžně, na základě vážních lístků, ve 14 – ti denním intervalu. Daňový doklad – faktura, která bude mít náležitosti daňového dokladu dle zákona o DPH v platném znění. 2. Doručení faktury se provede osobně oproti podpisu zmocněné osoby nebo doručenkou prostřednictvím pošty. 3. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu objednatele. 4. Splatnost faktury je 14 dní od jejího doručení objednateli. VII. Provádění díla 1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo osobně a na vlastní zodpovědnost. 2. Zhotovitel se zavazuje realizovat práce vyžadující zvláštní způsobilost nebo povolení podle příslušných předpisů osobami, které tuto podmínku splňují. 3. Zhotovitel odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob při výkonu díla a zajistí zamezení pohybu jiných osob v místě pracoviště. Zajistí dodržování bezpečnostních a požárních předpisů. VIII. Odpovědnost za vady 1. Dílo má vady, jestliže jeho provedení neodpovídá požadavkům uvedených ve smlouvě vztahující se k dílu. 2. Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době předání. IX. Odpovědnost za škodu 1. Odpovědnost za škodu způsobenou zhotovováním díla nese zhotovitel v plném rozsahu dle platných právních předpisů. 1.1 Zhotovitel je povinen nahradit objednateli v plné výši škodu, která vznikla jeho činností pří realizaci díla. X. Smluvní pokuty Smluvní strany se dohodly na následujících smluvních pokutách: 1. Smluvní pokuty pro případ porušení smlouvy zhotovitelem: 1.1 Smluvní pokuta pro případ prodlení zhotovitele při realizaci akce, dle čl. III a IV. této smlouvy, činí 1 000,- Kč za každý den prodlení do data skutečné realizace. 2. Smluvní pokuty pro případ porušení smlouvy objednatelem: 2.1 Pokud nebude platit režim dohodnutý dle čl. VI, je zhotovitel oprávněn účtovat objednateli smluvní pokutu za pozdní úhradu faktury ve výši 200,- Kč za každý den prodlení. XI. Závěrečná ujednání 1. Smlouva nabývá účinnosti dnem převzetí uzavřené smlouvy zhotovitelem. 2. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků, které budou vzestupně číslovány, výslovně prohlášeny za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými zástupci smluvních stran. 3. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podepsáním přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek, že se dohodly na celém jejím obsahu, což stvrzují svými podpisy. 5. Vše, co bylo dohodnuto před uzavřením smlouvy, je právně irelevantní a mezi smluvními stranami platí jen to, co je dohodnuto v této písemné smlouvě. 6. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran, přičemž objednatel obdrží jedno vyhotovení a zhotovitel jedno vyhotovení s platností originálu. V Hlučíně 30.6.2017 ……………………………………… …………………………………… za objednatele: za zhotovitele: