Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3076758: Zajištění péče o ZCHÚ v působnosti JčK - PR Dráchovské louky, PR

Příloha KUJCP01FE4XN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01FE4XN*

                                                                       SMLOUVA O DÍLO
                                                                Číslo SDL/OZZL/121/17

Tato smlouva o dílo (dále „Smlouva") byla uzavřena podle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník") a podle příslušných právních
předpisů souvisejících.
Podkladem pro uzavření smlouvy je nabídka zhotovitele podaná dne 23. 5. 2017 a Usnesení Rady
Jihočeského kraje č. 775/2017/RK-19, Cl. II., odst. 26, 28 a 31, ze dne 22. 6. 2017 pro podlimitní
veřejnou zakázku na služby s názvem:

     „Zajištění pravidelné, běžné údržby (managementu) pro vybraná zvláště chráněná území
                                               v působnosti Jihočeského kraje“

1. OBJEDNATEL:                                  Článek I.
                                           Smluvní strany
Název:
Sídlo:                              Jihočeský kraj
                                     U Zimního stadionu 1952/2, 370 01, České Budějovice
Zastoupený ve věcech smluvních:     Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou

Ve věcech technických jsou oprávněni jednat: Krajský úřad - Jihočeský kraj, odbor životního prostředí,
                                           zemědělství a lesnictví, oddělení rozvoje venkova, péče o krajinu a koncepcí, Ing.
                                           Milan Vlášek, Bc. Milena Vlášková, DiS., Mgr. Zdeněk Brož a zároveň: Technický
                                           dozor investora (bude-li ustanoven dle článku III., odst. 4 této smlouvy).

IČ:                                 70890650
DIČ:                                CZ70890650

(dále jen „objednatel")

2. ZHOTOVITEL:

Název:                   Jan Průša

Sídlo:                   Hlinice 76, 390 02 Tábor

IČ:                      60628642

DIČ:                     CZ5404041478

Zástupce zhotovitele ve věcech smluvních: Jan Průša

Zástupce zhotovitele ve věcech technických: Jan Průša

(dále jen .zhotovitel")

(objednatel a zhotovitel společně pak jako „smluvní strany").

                                       Stránka 1 z7
                                                                             Článek II.
                                                                       Předmět smlouvy

  1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele k provedení díla, které je specifikováno v odst. 2. tohoto článku
       smlouvy a závazek objednatele zaplatit zhotoviteli za provedené dílo dohodnutou cenu.

 2. Jihočeský kraj zajišťuje v souladu s ustanovením § 77a odst. 2 zákona číslo 114/1992 Sb., o ochraně přírody a
       krajiny, ve znění pozdějších předpisů, péči o zvláště chráněná území a další lokality navrhované ke zřízení jako
       zvláště chráněná území (dále jen lokality), která jsou předmětem této smlouvy.
       Dílem podle této smlouvy se rozumí všechny zásahy ve vybraných lokalitách, spočívající v provedení všech
       prací, které byly uvedeny v příloze výzvy k podání nabídek v rámci realizace veřejné zakázky malého rozsahu na
       služby, v návaznosti na níž je tato smlouva uzavírána, a to včetně zpracování všech realizačních dokumentací.
       Dílčí částí díla podle této smlouvy se rozumí všechny zásahy na jedné lokalitě, spočívající v provedení všech
       prací, které byly uvedeny v příloze výzvy k podání nabídek v rámci realizace veřejné zakázky malého rozsahu na
       služby, v návaznosti na níž je tato smlouva uzavírána, a to včetně zpracování všech realizačních dokumentací.
       Zásahem podle této smlouvy se rozumí provedení prací na jedné lokalitě ve stanoveném časovém období,
       které byly uvedeny v příloze výzvy k podání nabídek v rámci realizace veřejné zakázky malého rozsahu na
       služby, v návaznosti na níž je tato smlouva uzavírána.
       Podrobný popis zásahů v jednotlivých vybraných lokalitách včetně uvedení požadovaného termínu zásahu, a jeho
       rozsahu je nedílnou přílohou této smlouvy.

 3. Nedílnou součástí provedení díla je zpracování realizační dokumentace. Realizační dokumentace bude
       obsahovat:
       a. textovou část: popis, rozsah a termíny provedených zásahů, použitá technologie, důležité okolnosti, popř.
             další důležité informace zjištěné v lokalitě, případné odchylky od specifikace provedených prací včetně jejich
             zdůvodnění;
       b. grafickou část: schematickou mapu, resp. mapy ve vhodném měřítku s přesným zákresem rozsahu a
             lokalizace zásahů. Je možné vymezení souřadnicemi GPS, popř. převedenými do polygonu ve formátu shp
             či jiném, běžně exportovatelném do formátu *.shp (jako podkladové mapy lze použít ty, které jsou součástí
             Zadávací dokumentace a které si uchazeč může vyžádat u zadavatele v digitální podobě, zhotovitel může
             rovněž použít vlastních podkladů, které budou dostatečně transparentní), z map musí být zřetelný plošný
             rozsah a lokalizace každého konkrétního zásahu (digitální vymezení není podmínkou plnění zakázky);
      c. fotodokumentaci: barevná fotodokumentace musí být vyhotovena před zásahem, v průběhu provádění prací
            a po dokončení prací, a to minimálně pro každý zásah 3 fotografie s dostatečnou vypovídající kvalitou (3x
             před zásahem, 3x po dokončení).

             Realizační dokumentace bude odevzdána ve 2 originálních, barevných, tištěných, svázaných vyhotoveních a
            současně v digitální podobě a to včetně mapové a fotografické části na nosiči dat (CD-ROM, DVD, popř.
            jiném nosiči dle dohody s objednatelem).
            Takto zpracovaná realizační dokumentace musí být předložena objednateli nebo TDI při přejímání závěrečné
            části každé dílčí části díla dle čl. III. odst. 8 této smlouvy. Realizační dokumentace bude zpracována
            minimálně v rozsahu závazného vzoru, který bude zhotoviteli předán při předání lokality dle čl. III. odst. 5 této
            smlouvy nebo bude k dispozici na www stránkách Jihočeského kraje (http://zp.kraj-jihocesky.cz).

                                                                     Článek III.
                              Doba a místo plnění, způsob předání a převzetí díla, průběh prací

1. Místem plnění jsou vybrané lokality na území Jihočeského kraje, jejichž seznam je nedílnou přílohou této
      smlouvy.

2. Doba plnění díla začíná podpisem smlouvy a protokolárním předáním lokality zhotoviteli (viz článek III. odst. 5
      této smlouvy), zásahy na jednotlivých lokalitách budou probíhat v termínech, které jsou uvedeny v příloze této
      smlouvy, případně s odchylkami, jak je uvedeno dále v odstavci č. 9 tohoto článku.

3. Nejzazším termínem pro dokončení díla (na základě odchylek dle odstavce č. 9 tohoto článku) je 30. listopad
      2017. Pokud nebude dílo možné realizovat zcela nebo zčásti do tohoto termínu, případná úprava dalšího
      postupu je možná pouze na základě dohody obou stran formou dodatku ke smlouvě.

4. Objednatel může být při realizaci díla zastupován technickým dozorem investora (dále jen TDI), který bude
     zplnomocněný ke kontrole plnění a přejímání díla včetně sepisování a podepisování předávacích a přejímacích
      protokolů, kontrole a podpisu vystavených faktur. Zhotovitel bude o případném zastupování objednatele TDI
      informován dopisem s uvedením kontaktů na TDI a rozsahu oprávnění TDI k zastupování objednatele.

                                                                                         Stránka 2z7
%

             5. Objednatel nebo TDI předají lokalitu, v níž bude prováděn zásah přímo v dané lokalitě. O předání lokality bude
                   sepsán protokol, ve kterém bude upřesněn rozsah zásahů a termíny plnění dle místních klimatických nebo
                   vegetačních podmínek. Termín předání bude sjednán dohodou zástupců smluvních stran. Pokud se smluvní
                   strany na datu a místě předání nedohodnou, určí tento termín a místo objednatel nebo TDI, přičemž takové
                   určení je pro zhotovitele závazné, a to nejpozději 7 dní před termínem zahájení prací stanoveným v příloze této
                   smlouvy.

             6. Zhotovitel je povinen provést zásah bez vad a nedodělků, kompletně tak, jak je ve smlouvě ujednán a upřesněn
                   při předání lokality (viz odst. 5 tohoto článku). Zhotovitel oznámí prokazatelně (písemně nebo e-mailem) osobě
                   objednatele oprávněné jednat v technických věcech nebo zástupci TDI ukončení zásahu nejpozději den
                   následující po termínu realizace zásahu uvedeném ve smlouvě o dílo nebo v protokolu o předání lokality (v
                   případě písemného oznámení musí být oznámení doručeno v uvedené lhůtě). V oznámení uvede fotografie
                   alespoň ze tří míst, kde byl proveden zásah, na každém místě před a po zásahu.

             7. Objednatel nebo TDI nejpozději do 7 dnů ode dne oznámení ukončení zásahu dle odst. 6 prokazatelně vyzve
                   zhotovitele (písemně nebo e-mailem) k fyzickému předání provedených prací s uvedením konkrétního data a
                   místa prohlídky provedených prací. Datum a místo převzetí prací budou stanoveny po předchozí telefonické či e-
                   mailové domluvě, pokud se na termínu a místě smluvní strany nedohodnou, určí je jednostranně objednatel nebo
                   TDI prokazatelnou formou (písemně nebo e-mailem).

             8. O předání a převzetí zásahu bude objednatelem (nebo TDI) a zhotovitelem sepsán protokol. Objednatel si
                   vyhrazuje právo zásah nepřevzít, pokud bude vykazovat závažné vady. Za závažnou vadu se považuje provedení
                   zásahu na méně než 80% plochy stanovené ve smlouvě o dílo nebo v protokolu o předání lokality dle odst. 5
                   tohoto článku nebo nesprávné provedení zásahu, např. provedení strojní seče místo ruční seče, atd. Nepřevzatí
                   lokality se považuje za prodlení a dále se postupuje dle čl. V. V případě zjištění méně závažných vad bude
                   stanoven termín pro jejich odstranění. Za méně závažnou vadu se považuje provedení zásahu na alespoň 80%
                   plochy stanovené ve smlouvě o dílo nebo v protokolu o předání lokality dle odst. 5 tohoto článku nebo ponechání
                   biomasy na místě, když ve smlouvě je stanoveno její odvezení. O odstranění méně závažných vad bude sepsán
                   protokol. Pokud nebudou méně závažné vady ve stanoveném termínu odstraněny, bude toto považováno za
                   závažné porušení smluvního vztahu a dále se postupuje dle čl. V.

             9. V případě zjištění skutečností majících podstatný vliv na provedení, předání a fakturování předmětu plnění
                   (nepříznivé počasí, stav vegetace atd.), je každá z obou stran povinna o této skutečnosti informovat neprodleně
                   prokazatelnou formou (písemně, e-mail) druhou stranu bezodkladně, když se o nich dozví. Vyžádá-li si vznik této
                   skutečnosti změnu termínu, může být termín plnění upraven písemným protokolem. To platí i pro termín pro
                   odstranění méně závažných vad. V případě, že nastalé okolnosti budou mít výrazný vliv na rozsah plnění díla
                   nebo toto bude mít vliv na stanovenou výši ceny za plnění díla, lze rozsah upravit pouze formou dodatku smlouvy
                   o dílo.

              10. Zhotovitel je povinen oznámit objednateli nebo zástupci TDI prokazatelnou formou (písemně, e-mail) překážky,
                   které brání realizaci díla ve stanoveném termínu dle přílohy této smlouvy nejpozději 7 dnů před uplynutím
                   nejzazšího termínu pro provedení díla.

              11. Zhotovitel je povinen na vyžádání objednatele nebo TDI sdělit přesný termín provádění prací a umožnit kontrolu
                   prací v terénu.

              12. Zhotovitel oznámí prokazatelně (písemně nebo e-mailem) osobě objednatele oprávněné jednat v technických
                   věcech ukončení celého díla nejpozději do 5 dnů po podpisu protokolu o předání a převzetí posledního zásahu a
                   zároveň v tomto termínu předá nebo pošle osobě objednatele oprávněné jednat v technických věcech realizační
                   dokumentaci dle čl. II., odst. 3.

              13. Další podmínky realizace díla:
                                a) Likvidace biomasy spočívá v jejím odvozu z lokalit s tím, že bude uložena (předána ke zpracování)
                                      do kompostárny, bioplynové stanice, ke zpracování v zemědělské prvovýrobě nebo lesnické výrobě
                                      (zejména dřevní odpad)
                                b) Likvidace, resp. zpracování biomasy může být provedena i jiným způsobem, pokud tento není
                                      v rozporu se zákonem o odpadech nebo jiným platným právním předpisem (včetně obecních
                                      vyhlášek)
                                c) Pokud je možno biomasu deponovat v okolí lokality, případně tuto jinak využít, je tato skutečnost
                                      výslovně uvedena v podrobné specifikaci zásahů u dané lokality.
                                d) Likvidace nebo zpracování odpadu nesmí probíhat na ploše lokality nebo ochranného pásma
                                      zvláště chráněného území
                                e) Předání biomasy bude doloženo protokoly o předání nebo jinými relevantními doklady od příjemce
                                      biomasy. V případě předání do zemědělské prvovýroby nebo k lesnickému zpracování musí mít
                                      přijímající subjekt oprávnění ktéto činnosti (živnostenský list, evidovaný samostatně hospodařící
                                      rolník apod.), součástí dokladu musí být plný název přejímajícího subjektu a identifikační číslo,

                                                                                                          Stránka 3z7
                                                                                                   f

                        případně jiný obdobný údaj, na základě kterého lze výše uvedenou skutečnost ověřit. Pokud nebude
                        předepsaným způsobem doložena likvidace biomasy, nebude proplacena úhrada za provedené
                        práce.
                  f) Při nakládání a odvážení biomasy z lokalit musí být dbáno, aby byl co v nejmenší míře poškozován
                        půdní povrch, pokud se tak stane, je nutno tuto skutečnost bezprostředně oznámit objednateli nebo
                        TDI a zajistit uvedení lokality do původního stavu
                  g) Dočasné deponování hmoty na lokalitě na dobu delší než 14 dní, zejména při mimořádně
                        nepříznivých klimatických podmínkách, kdy by při jejím vyklízení hrozilo poškození lokality, je
                        možné pouze na základě předchozího písemného souhlasu objednatele nebo TDI, formou
                        protokolu, který bude obsahovat přesný popis místa dočasné deponie s termínem jejího odklizení.

                                                                     Článek IV.
                                                      Platební podmínky a fakturace

1. Celková cena díla je stanovena dohodou smluvních stran na částku ve výši:
      Cena bez DPH 244.000,- Kč (slovy: dvěstačtyřicetčtyřitisíce korun českých),
      DPH ve výši 21 % 51.240,- Kč (slovy: padesátjedentisícdvěstačtyřicet korun českých),
      Cena s DPH 295.240,- Kč (slovy: dvěstadevadesátpěttisícdvěstačtyřicet korun českých),
      (dále jen „cena díla“). Dílčí ceny díla za jednotlivé lokality jsou uvedeny v příloze této smlouvy, která je její
      nedílnou součástí, dílčí ceny díla jsou závazné pro vyúčtování dílčího plnění po jednotlivých lokalitách.

2. Cena celková i dílčí ceny díla jsou nejvýše přípustné a zahrnují veškeré náklady, jejichž vynaložení zhotovitel
      předpokládá při provádění díla, a to včetně dopravy a pojištění pro transport, poplatky, vedlejší náklady apod.
      Pokud je zhotovitel plátcem DPH, bude účtovat sazbu platnou k datu zdanitelného plnění.

3. Právo fakturovat cenu za provedené dílo nebo za dílčí plnění díla vzniká zhotoviteli vydáním písemného protokolu
      o převzetí lokality bez vad a nedodělků objednatelem nebo zástupcem TDI a odevzdáním realizační
      dokumentace.

4. Podkladem pro úhradu závazku z této smlouvy je faktura - daňový doklad, která musí obsahovat všechny
      náležitosti daňového dokladu podle ustanovení § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
      znění pozdějších předpisů. Dále bude obsahovat název lokality (dílčí části díla). K faktuře bude připojena prostá
      kopie příslušného protokolu (protokolů) dle odstavce 3 tohoto článku.

5. Splatnost faktury musí být stanovena tak, aby doba od doručení faktury objednateli do termínu splatnosti byla
      minimálně 30 dnů.

6. V případě, kdy doručená faktura neobsahuje veškeré náležitosti daňového dokladu, nesprávné cenové údaje,
      nebo jiné ve smlouvě ujednané náležitosti, je objednatel nebo TDI oprávněn fakturu do data splatnosti vrátit
      k opravení. Pro opravenou a doručenou fakturu platí nová 30 denní lhůta splatnosti (počítaná od dne doručení
      objednateli).

7. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu objednatele. Platby budou probíhat
      výhradně v Kč, rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

8. V souladu s ustanovením § 109 (ručení příjemce zdanitelného plnění) a § 109a (zvláštní způsob zajištění daně)
      zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bere zhotovitel na vědomí, že
      v případě jeho uvedení v Registru nespolehlivých plátců, uhradí objednatel správci daně za zhotovitele dlužné
      DPH z uskutečněného zdanitelného plnění.

9. Objednatel nebude poskytovat zálohy.

                                                                           Článek V.
                                                                       Smluvní pokuta

1. Smluvní pokuta za prodlení zhotovitele při provádění zásahu je stanovena ve výši 2% z celkové ceny díla bez
      DPH (u plátců DPH) nebo z celkové ceny díla (u neplátců DPH) dle čl. IV, odst. 1 této smlouvy a to za každý
      započatý den prodlení až do konečného převzetí zásahu dle odst. 8, článku III. této smlouvy nebo do ukončení
      smluvního vztahu objednatelem. Ceny dokončených a řádně převzatých zásahů se od celkové ceny díla při
      výpočtu výše smluvní pokuty neodečítají.

2. V případě, že objednatel nebo TDI zjistí, že ve stanoveném termínu nebyl proveden stanovený zásah a zhotovitel
      neoznámil ve stanoveném termínu žádné důvody, které by bránily provedení díla, vyzve objednatel nebo TDI
      zhotovitele ke splnění závazku a zároveň mu stanoví nový termín dokončení díla v časovém rozsahu dle
      vlastního uvážení a znalostí lokality. Smluvní pokuta za prodlení dle odst. 1 tohoto článku je vypočítávána od

                                                                                         Stránka 4z7
      následujícího dne po dni, který byl stanoven jako termín pro provedení zásahu bez ohledu na to, kdy objednatel
      nebo TDI zjistil, že zásah nebyl proveden.
3. Pokud zhotovitel neprovede zásah ani v novém termínu dle odst. 2 tohoto článku nebo neodstraní méně závažné
      vady v termínu dle čl. III, odst. 8, bude toto považováno za závažné porušení smluvního vztahu a objednatel
      může okamžitě odstoupit od smlouvy a požadovat smluvní pokutu dle odst. 7 tohoto článku.
4. V případě, že v náhradním termínu dle odst. 2 tohoto článku nastanou okolnosti, které brání řádnému provedení
      díla, lze formou protokolu (obdobně jak je uvedeno v odst. 9 čl. III této smlouvy) termín plnění posunout.
      Posunutím termínu nezaniká ani se nepřerušuje běh smluvní pokuty za prodlení.
5. Úhradou smluvní pokuty zhotovitelem není dotčeno právo objednatele na úhradu škody vzniklé v souvislosti
      s porušením závazku zhotovitele, za který je smluvní pokuta stanovena.
6. Objednatel je oprávněn pozastavit úhradu kterékoliv platby ve prospěch zhotovitele, pokud je zhotovitel v prodlení
      s plněním jakéhokoliv závazku vůči objednateli a provést zápočet svých pohledávek za zhotovitelem vůči
      pohledávkám zhotovitele za objednavatelem.
7. V případě odstoupení od smlouvy objednatelem z důvodu podstatného porušení smluvních povinností
      zhotovitelem je zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 35 % z celkové ceny díla dle článku IV.
8. V případě prodlení objednatele s proplacením faktury uhradí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 2 %
      z fakturované ceny bez DPH za každý den prodlení.

                                                                           Článek VI.
                                                                       Ostatní ujednání

1. Nastanou-li některé ze smluvních stran skutečnosti bránící řádnému plnění této smlouvy, je tato smluvní strana,
      povinna to ihned bez zbytečného odkladu oznámit druhé straně a vyvolat jednání zástupců oprávněných
      k podpisu smlouvy k řízení o dohodě.

2. Objednatel je dále oprávněn odstoupit od smlouvy bez dalšího, tj. bez předchozího upozornění v těchto
      případech:
                  a) poruší-li zhotovitel některou z povinností dle smlouvy nebo dle platných předpisů, norem
                        a rozhodnutí příslušných orgánů, zejména orgánů státní správy, které je povinen při plnění závazku
                        založeného touto smlouvou dodržovat,
                  b) bude-li zhotovitel plnit závazek založený touto smlouvou v rozporu se sjednanými podmínkami nebo
                        v rozporu s pokyny objednatele nebo TDI,
                  c) bude-li zahájeno insolvenční řízení dle zák. č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení
                        v platném znění, jehož předmětem bude úpadek nebo hrozící úpadek zhotovitele; zhotovitel je
                        povinen oznámit tuto skutečnost neprodleně objednateli nebo TDI,
                  d) pozbude-li zhotovitel jakékoliv oprávnění vyžadované právními předpisy nebo zadávacími
                        podmínkami pro provádění činnosti, k níž se zavazuje touto smlouvou.

3. Za podstatné porušení smluvní povinnosti zhotovitelem považují smluvní strany případ, kdy zhotovitel i přes
      upozornění objednatele nezahájí provádění zásahu, i když tomu nebrání žádné vnější vlivy a zásah je s ohledem
      na roční období nezbytný nebo je zásah s ohledem na roční období zjevně nedostatečný a dále nedodržení
      termínů určených zhotoviteli touto smlouvou nebo určených objednatelem na základě některého ustanovení této
      smlouvy.

4. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze stran má zhotovitel nárok na úhradu všech doložených a zjištěných
      nákladů za realizované a řádně a bez závad převzaté práce.

5. Dojde-li k odstoupení od smlouvy před dokončením díla, bude vzájemné finanční vyrovnání provedeno oceněním
      soupisu provedených prací a dodávek, přičemž všechny náklady spojené s odstoupením od smlouvy jdou k tíži
      strany, která porušila smluvní povinnosti.

6. Odstoupení od smlouvy se netýká nároků objednatele i zhotovitele na zaplacení smluvní pokuty a náhrady škody
      s výjimkou případů, kdy vznik škody nebo nesplnění smlouvy o dílo je způsobeno vyšší mocí (přírodní katastrofa,
      havárie velkého rozsahu, apod.).

7. Objednatel se zavazuje spolupracovat se zhotovitelem v rozsahu nutném k plnění předmětu smlouvy a
      poskytnout zpracovateli podklady potřebné k plnění předmětu smlouvy.

8. Zhotovitel se zavazuje provést práce v souladu s právními předpisy, závaznými technickými normami a
      bezpečnostními předpisy.

9. Zhotovitel odpovídá za případné škody, způsobené vlastní činností při plnění předmětu plnění.

                                                                          Stránka 5 z 7
                                                                          Článek VII.
                                                                  Závěrečná ustanovení

1. Pokud tato smlouva nestanoví jinak, řídí se právní vztahy jí založené obecně platnými právními předpisy České
      republiky, zejména Občanským zákoníkem. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé z této
      Smlouvy nejprve vzájemným jednáním, k řešení sporů z této smlouvy, které nebyly urovnány dohodou, jsou
      příslušné soudy České republiky.

2. Změny této smlouvy (mimo posunu termínu zásahu dle čl. III, odst. 9 této smlouvy) lze činit pouze po dohodě
      obou smluvních stran písemně a formou číslovaných dodatků ktéto smlouvě. Opravy textu platí jen, byly-li
      parafovány oběma smluvními stranami.

3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění
      v registru smluv.

4. Pokud je nebo bude jakékoliv ustanovení této smlouvy neplatné nebo nevymahatelné, je plně oddělitelné od
      ostatních ustanovení této smlouvy a taková neplatnost nebo nevymahatelnost nebude mít žádný vliv na platnost a
      vymahatelnost jakýchkoliv ostatních ustanovení této smlouvy. Smluvní strany se zavazují nahradit toto neplatné
      nebo nevymahatelné ustanovení novým, platným a vymahatelným ustanovením, jehož předmět bude v nejvyšší
      možné míře odpovídat předmětu původního odděleného ustanovení.

5. Tato smlouva se vyhotovuje ve 3 stejnopisech, z nichž 1 vyhotovení obdrží zhotovitel, 2 vyhotovení budou náležet
      objednateli, přičemž každé vyhotovení má stejnou platnost.

6. Smluvní strany jsou povinny zajistit, aby v případě jejich rozdělení, sloučení, jakékoliv jiné přeměně nebo převodu
      práv na dceřiné společnosti byl právní nástupce zavázán stejně jako smluvní strana této smlouvy a aby
      v takovém případě nedošlo ke zkrácení práv druhé smluvní strany.

7. Smluvní strany potvrzují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, porozuměly jejímu obsahu, uzavírají ji
      svobodně a vážně a na důkaz toho připojují své podpisy.

8. Smluvní strany výslovně souhlasí se zveřejněním této smlouvy a prohlašují, že neobsahuje údaje, které tvoří
      předmět jejich obchodního tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.

V Českých Budějovicích     V Hlinících

     1 1 08- - 2017

dne......................

                           Stránka 6z7
Příloha k SDL/OZZL/121/17: Seznam dílčích částí a specifikace zásahů

       Okres                                                          TA                                                        TA
   Název ZCHÚ                                              Dráchovské louky                                           Kladrubská hora

         Kat.                                                         PR                                                        PR

Předmět zakázky               Obnova biotopu pro druhy vstavač májový a kruštík bahenní          Redukce náletových dřevin

Bližší specifikace, poznámky  Plocha 1 (1,21 ha), obtížně přístupná, podmáčená, členitá.         Odstranění náletových dřevin nad 1 m výšky a do
                              Mozaikovitá seč vymezených ploch (při předání lokality)            10 cm průměru kmene. Práce ve velmi náročném
                              průběžně od 30.6.do 15.10. Z celkové dotčené plochy 2,81 ha        terénu - plochy lomu a lomové stěny. Součástí
                              bude mozaikovitě vymezeno k zásahu cca 50 %                        zásahu je likvidace biomasy (ideálně
                              Veškerou hmotu je nutno odstranit z plochy PR, lze dočasně         seštěpkování a odvoz), hmotu nelze pálit. Větší
                              deponovat na rozhraní sečené plochy a zemědělsky                   množství biomasy, pro odvoz jsou ztížené
                              obhospodařovaných ploch do doby, než bude možno hmotu              podmínky, hmotu je nutno ručně přemístnit na
                              odvést (po pokosení sousedních ploch - jediná přístupová           okraj plochy zásahu. 3 dílčí plochy (hlavní etáž
                              cesta pro odvoz). Nutno doložit doklad o likvidaci hmoty.          lomu, dva selské lomečky).

  Dotčená plocha celkem                                 2,81                                     1,39
                (ha)
                                                        1,40                                     1,39
Součet ploch jednotlivých                                                          52 000,00 Kč                   130 000,00 Kč
             zásahů                                                                62 920,00 Kč                  157 300,00 Kč
                                                                                   10 920,00 Kč                    27 300,00 KČ
    Dílčí cena (bez DPH)

  Dílčí cena (včetně DPH)

   Dílčí cena (DPH 21%)

       Okres                                                          TA
   Název ZCHÚ                                                Ostrov Markéta

         Kat.                                                         PP

Předmět zakázky               Podpora obnovy biotopu druhu hvozdík pyšný, potlačení
                              expanze rákosu a náletových dřevin

                              a) důkladné vysečení rákosin a částečné prosvětlení křovin na

                              ploše 1 (0,5 ha) v termínu do 30.6.

                              b) odstranění výmladků rákosin a dřevin na plochách 1 (0,50

                              ha) 2 (0,31 ha) a 3 (0,22 ha) v termínu do 30.6.

                              c) druhá seč celých ploch 1-3 v termínu od 15.10. do 15.11,

Bližší specifikace, poznámky  celkem                    1,03                             ha

                              Po každém zásahu je nutno pokosenou hmotu nejpozději do

                              jednoho týdne odstranit z plochy zásahu. Hmota bude

                              odvezena mimo PP nebo může být deponována na severně

                              od plochy 1 (na základě písemného souhlasu vlastníka

                              pozemku - LČR LS Tábor).

  Dotčená plocha celkem                                 1,03
                (ha)
                                                        2,56
Součet ploch jednotlivých                                                          62 000,00 KČ
             zásahů                                                                75 020,00 Kč
                                                                                   13 020,00 Kč
    Dílčí cena (bez DPH)

  Dílčí cena (včetně DPH)

   Dílčí cena (DPH 21%)

                                                        Stránka 7 z 7