Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3101318: Dohoda PMA-PC-16-2017

Příloha Dohoda PMA-PC-16-2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA
                                 o provedení přípravy k práci

                                           č. PMA-PC-16/2017

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba:    Ing. Magdalena Čadová, ředitelka odboru zaměstnanosti ÚP ČR, krajská pobočka

                      v Plzni

sídlo:                Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

identifikační číslo:  72496991

kontaktní adresa:     Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Plzni, Kaplířova č.p. 2731/7,

Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň 1

(dále jen "Úřad práce") na straně jedné

a

zařízením:            MOŽNOSTI TU JSOU o.p.s.
zastupující osoba:    Roman Hajšman, ředitel
sídlo:                Prokopova č.p. 397/17, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň 1
IČ:                   27978311
číslo účtu:           737904389 / 0800

(dále jen "zařízení přípravy k práci") na straně druhé.

                                                           Článek I

Účel dohody:

Účelem dohody uzavřené podle § 72 odst. 2, písm. b) a c) a § 73 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb.,
o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a podle § 3 odst. 2 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se
provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, je úprava vzájemných
vztahů mezi Úřadem práce a zařízením přípravy k práci, provádějícím přípravu k práci osoby se zdravotním
postižením.

                                             Článek II

Předmět dohody:

1. Předmětem dohody je provedení přípravy k práci na pracovní činnost: pracovník obchodního provozu -

   číšník, servírka

   pro osobu se zdravotním postižením

   jméno a příjmení:  XXXXXXXXXX

   rodné číslo:       XXXXXXXXXX

   bydliště:          XXXXXXXXXX

                      (dále jen "účastník“)

2. Základní kvalifikační předpoklady potřebné pro přípravu k práci, tj. minimální stupeň vzdělání,
     popřípadě další požadavky: nejsou požadovány

Dohoda o provedení přípravy k práci č. PMA-PC-16/2017                         strana 1

MPSV - OSÚ, ved. odd. 616, 15. 11. 2005
3. Zdravotní předpoklady potřebné pro přípravu k práci s ohledem na zdravotní omezení:
     potvrzení o zdravotní způsobilosti od příslušného obvodního lékaře

4. Místo konání přípravy k práci:
     Prokopova č.p. 397/17, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň 1, případně další místa určená zařízením
     přípravy k práci po projednání s Úřadem práce

5. Způsob provedení přípravy k práci:
     Denní docházka dopoledne i odpoledne, max. 4 hodiny denně, 70 % asistence instruktora

6. Obsahem přípravy k práci je:
     Účastníkovi pracovní rehabilitace je v rámci tohoto druhu podpory zajišťována příprava k práci dvěma
     způsoby a to teoretickou přípravou k práci a praktickou přípravou k práci.

7. Celkový rozsah přípravy k práci do výše:  472 hodin
     z toho
     teoretická příprava:                    49 hodin
     praktická příprava:                     418 hodin
     ověření znalostí:                       5 hodin

8. Délka přípravy k práci:        zahájení: 11.9.2017
                                  ukončení: 28.2.2018

9. Doba, po kterou bude příprava k práci prováděna s podporou zaměstnance, který připravuje k práci
     účastníka (dále jen "instruktor“):do výše 330 hodin celkem

10. Způsob ověření získaných znalostí a dovedností:
     Závěrečný pohovor

11. Náklady na přípravu k práci:

mzdové náklady instruktora:

                                                        220,00 Kč/hod, tj. celkem do výše

72600,00 Kč

pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví účastníka, sjednané na dobu přípravy k práci:

                                                        celkem do výše 1000,00 Kč

Celkové náklady přípravy k práci:                       do výše 73600,00 Kč (slovy

Sedmdesáttřitisícešestset korun českých)

(bez DPH)

Mzdové náklady instruktora náleží zaměstnavateli v uvedené výši po dobu, kdy instruktor připravuje
k práci 1 osobu se zdravotním postižením dle této dohody. V případě, že instruktor připravuje k práci více
osob se zdravotním postižením současně na základě jiných dohod o provedení přípravy k práci uzavřených
s ÚP ČR (např. skupinová práce), náleží zaměstnavateli mzdové náklady podle tohoto bodu poměrně tak,
že náklady na 1 hodinu budou vyděleny počtem osob se zdravotním postižením, které instruktor
připravoval současně. Skutečnost, kolik osob instruktor připravuje, je povinen zaměstnavatel průkazně
zaznamenávat a tato může být předmětem kontroly dle čl. V této dohody.

Hodinová sazba na mzdové náklady instruktora uvedená v tomto budu dohody je maximální sazbou,
přičemž v případě, že se na přípravě k práci účastníka bude podílet instruktor nebo více instruktorů a
hodinová sazba některého z instruktorů bude nižší, než sazba maximální, bude zaměstnavatel účtovat
skutečné mzdové náklady v počtu hodin, v nichž každý instruktor účastníka pracovní rehabilitace
připravoval.

Dohoda o provedení přípravy k práci č. PMA-PC-16/2017                                       strana 2
                                                          Článek III

Zařízení přípravy k práci se zavazuje:

1. Provést přípravu k práci v plném rozsahu podle článku II dohody.

2. Prokazatelně seznámit účastníka s cílem a obsahem přípravy k práci a stanovit mu studijní, výcvikové
     a pracovní povinnosti. Prokazatelně ho seznámit s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a
     předpisy o požární ochraně mající vztah k přípravě k práci. Zajistit jeho bezpečnost a ochranu zdraví
     během celé přípravy k práci a vybavit jej nezbytnými ochrannými pracovními prostředky, pokud to
     charakter přípravy k práci vyžaduje.

3. Uzavřít pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při přípravě k práci.

4. Zajistit prokazatelnou evidenci účasti na přípravě k práci:
     instruktora,
     účastníka.
     Evidenci docházky účastníka potvrzenou osobou zastupující zařízení přípravy k práci za daný
     kalendářní měsíc doručit Úřadu práce nejpozději 2. pracovní den následujícího měsíce.

5. Neprodleně, písemně nejpozději do 8 kalendářních dnů, informovat Úřad práce, pokud vzniknou
     překážky, které znemožní pokračování přípravy k práci.

6. Předložit Úřadu práce písemný návrh na vypovězení dohody o přípravě k práci s účastníkem, pokud
     tento neplní studijní, výcvikové či pracovní povinnosti nebo porušuje předpisy a řády zařízení přípravy
     k práci, a to do 8 kalendářních dnů po vzniku důvodu.

7. Provést ověření znalostí a dovedností účastníka získaných v přípravě k práci a vystavit osvědčení ve
     dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží účastník a druhé Úřad práce.

8. V souladu s čl. II bodem 11 dohody fakturovat Úřadu práce náklady přípravy k práci, tj. do výše
     73600,00 Kč celkem.
     Fakturaci provést měsíčně.
     Přílohou faktur budou výkazy účasti na přípravě k práci účastníka a instruktora, a další doklady
     potvrzující výdaje uvedené v čl. II bod 11.
     Lhůta splatnosti faktur bude stanovena na 30 kalendářních dnů.

9. Vrátit Úřadu práce poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží sjednané
     podmínky, nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší částce než
     náležely [§ 73 odst. 2 a odst. 1 písm. i) zák. č. 435/2004 Sb.]. Vrácení bude provedeno ve lhůtě
     a způsobem stanoveným ve výzvě Úřadu práce.

10. Umožnit zaměstnancům Úřadu práce kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro přípravu k práci,
     včetně účasti na ověření získaných znalostí a dovedností.

                                                          Článek IV

Úřad práce se zavazuje:

1. Uhradit na základě předložených faktur, včetně příloh, náklady přípravy k práci ve výši a způsobem
     dohodnutým v bodě III. 8 dohody. Úhradu provést na účet zařízení přípravy k práci.

                                                          Článek V

Způsob kontroly sjednaných podmínek:

1. Úřadu práce přísluší právo kontroly plnění závazků plynoucích z této dohody podle zákona č. 320/2001
     Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Dohoda o provedení přípravy k práci č. PMA-PC-16/2017  strana 3
2. Úřad práce a zařízení přípravy k práci mohou dohodu písemně vypovědět, pokud druhá smluvní strana
     neplní dohodnuté závazky. Výpověď je účinná dnem jejího doručení druhé smluvní straně. Součástí
     výpovědi bude návrh na vyrovnání finančních závazků.

                                                          Článek VI

Všeobecná ustanovení:

1. Změny této dohody budou učiněny jen se souhlasem obou smluvních stran písemným dodatkem
     k dohodě.

2. V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z dohody na
     jejího právního nástupce.

3. Smluvní strany si vyhrazují právo vypovědět dohodu v případě vzniku překážky, která znemožňuje
     dokončení přípravy k práci, vždy však písemnou formou. Součástí výpovědi bude návrh na vyrovnání
     finančních závazků.

4. Dohoda nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Je sepsána ve dvou vyhotoveních,
     z nichž jedno obdrží zařízení přípravy k práci a jedno úřad práce.

5. Dohoda, na niž se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá účinnosti
     dnem uveřejnění. Dohoda, na niž se nevztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv,
     nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami nebo dnem, který si smluvní strany v
     dohodě sjednají.

6. Smluvní strany této dohody po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla
     sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, že nebyla ujednána v tísni ani za
     jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy.

Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Plzni dne 8.9.2017.

          ............................................................    ............................................................
                       Roman Hajšman                                              Ing. Magdalena Čadová
                               ředitel
                                                                        ředitelka odboru zaměstnanosti ÚP ČR
Za Úřad práce vyřizuje: Mgr. Jana Dolanská                                        krajská pobočka v Plzni

Dohoda o provedení přípravy k práci č. PMA-PC-16/2017                   strana 4