Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3157374: Smlouva o poskytování právních služeb

Příloha 00247_POR_xxx.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PRÁVNÍCH SLUŽEB
 uzavřená podle zákona č. 85/1996 Sb. o advokacii, ve znění pozdějších předpisů

MERO ČR, a.s.
IČO: 601 93 468,
se sídlem: Kralupy nad Vltavou, Veltruská 748, PSČ 278 01,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 2334,
zastoupená Ing. Stanislavem Brunou, předsedou představenstva a Ing. Otakarem Krejsou, místopředsedou představenstva,
(dále jen „klient“) na straně jedné

a

CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář
IČO: 481 18 753,
se sídlem: Praha 4, Hvězdova 1716/2b, PSČ 140 00, 
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 212268,
zastoupená JUDr. Petr Michal Ph.D., jednatelem
(dále jen „advokát“) na straně druhé

uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto

 s m l o u v u:
 
1. Advokát se zavazuje poskytovat klientovi komplexní a kompletní právní podporu v průběhu zadávacích řízení na veřejné zakázky, jejímž předmětem bude zajištění výběru technického dohledu pro oblast geotechnika, pro oblast geodezie a výběr koordinátora BOZP při realizaci veřejné zakázky „Rozšíření Centrálního tankoviště ropy – skladovací nádrž H13“, a to v rozsahu těchto činností:
a) zpracování a/nebo revize návrhu vysvětlení zadávací dokumentace poskytované zadavatelem z vlastního podnětu;
b) zpracování a/nebo revize návrhu odpovědí na žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace, pokud se jedná o dotazy právního charakteru, včetně případné úpravy či doplnění zadávací dokumentace;
c) posouzení povahy případné změny či doplnění zadávací dokumentace za účelem vyhodnocení nutnosti prodloužení lhůty pro podání nabídek;
d) účast na jednání komise pověřené zadavatelem k provádění úkonů podle zákona jako člen nebo přizvaný odborník na výzvu vedoucího právníka a/nebo vedoucího oddělení nákupu;
e) příprava a/nebo revize žádostí objasnění či doplnění nabídek podle § 46 ZZVZ; 
f) předložení stanoviska o splnění či nesplnění kvalifikace v rámci jednotlivých nabídek účastníků zadávacího řízení; 
g) zpracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o vyloučení účastníků z účasti v zadávacím řízení; 
h) vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele a předložení písemného doporučení pro výběr dodavatele, včetně odůvodnění;
i) zpracování rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele;
j) zpracování návrhů rozhodnutí zadavatele o námitkách stěžovatele.
2. Advokát se zavazuje provést revizi zadávacích dokumentací včetně závazných návrhů smlouv na plnění veřejných zakázek, a to tak, aby byli vybrán zhotovitelé, kteří klientovi poskytnou řádné a účelné plnění v požadované kvalitě. 
3. Advokát se zavazuje poskytovat klientovi právní služby s odbornou péčí, chránit a prosazovat práva klienta a řídit se jeho pokyny. 
4. Klient se zavazuje poskytovat advokátovi včas úplné a pravdivé informace a předkládat mu listinné materiály potřebné k řádnému poskytování právních služeb. Klient odpovídá za pravdivost údajů, které advokátovi v souvislosti s jeho právními službami poskytl, a je si vědom nebezpečí škody, které by nepravdivé informace mohly způsobit, pokud jde o výsledek právních služeb.
5. Advokát je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s poskytováním právních služeb, a to podle pravidel stanovených zákonem o advokacii.
6. Za poskytované právní služby uvedené v odst. 1 této smlouvy se klient zavazuje zaplatit advokátovi smluvní odměnu v celkové výši 150.000,- Kč (slovy: sto padesát tisíc korun českých) bez DPH. 
7. xxx.
8. Za poskytované právní služby uvedené v odst. 2 této smlouvy se klient zavazuje zaplatit advokátovi smluvní odměnu za každou hodinu poskytování právních služeb ve výši xxx Kč (slovy: xxx) bez DPH. Předpokládaný rozsah hodin poskytovaných právních služeb je 150. V případě, že advokát zjistí, že předpokládaný rozsah hodin nebude dostačující k řádnému provedení činností uvedených v odst. 2 této smlouvy, je povinen na tuto skutečnost klienta bez zbytečného odkladu předem upozornit a dohodnout s ním další postup. Bez souhlasu klienta není advokát oprávněn překročit předpokládaný rozsah hodin. Příprava zadávací dokumentace advokátem je nutným předpokladem pro poskytování právní podpory advokátem v průběhu zadávacích řízení veřejných zakázek za odměnu uvedenou v odst. 6 této smlouvy.
9. Ke smluvní odměně bude připočtena zákonná DPH a celá částka bude splatná na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného advokátem za každý kalendářní měsíc, a to do 30 (slovy: třiceti) kalendářních dnů od doručení daňového dokladu klientovi. Součástí faktury bude i soupis provedených prací včetně časové specifikace.
10. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Kterákoliv ze stran ji může vypovědět bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 15 (slovy: patnáct) dnů. Výpovědní lhůta začne běžet první den následující po doručení výpovědi druhé smluvní straně.
11. Tuto smlouvu lze měnit jenom písemně, a to číslovanými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami.
12. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou (2) stejnopisech, po jednom pro každou ze smluvních stran. 

V Kralupech nad Vltavou 						V Praze dne 23.8.2017
dne 23. 8. 2017							

Za MERO ČR, a.s.	Za CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář


	..…………………………….
	..…………………………….

	Ing. Stanislav Bruna
	JUDr. Petr Michal, Ph.D.

	předseda představenstva
	jednatel

	
	

	


	

	..…………………………….
	

	Ing. Otakar Krejsa
	

	místopředseda představenstva
	







2