Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3193662: Úprava zpevněných ploch za hřbitovní kaplí na městském hřbitově ve

Příloha SoD_Zpevněné plochy za hřbitovní kaplí Varnsdorf.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

Úprava zpevněných ploch za hřbitovní kaplí na městském hřbitově ve
                                     Varnsdorfu

        uzavřená dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Objednatel: Město Varnsdorf

Sídlo:         náměstí E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf

IČ:            00261718

Bank.spojení:

Zastoupený: Ing. Stanislavem Horáčkem, starostou města

Osoba oprávněná jednat ve věcech technických: Ing. Jaroslav Beránek, Ing. Klára Hájková

        (dále jen objednatel)

a

Zhotovitel: Technické služby města Varnsdorf s.r.o.

Sídlo:         Sv. Čecha 1277, 40747 Varnsdorf

IČ:            25017098

Bank.spojení:

Zastoupený: Romanem Roubíčkem, jednatelem společnosti

Osoba oprávněná jednat ve věcech technických: Jan Hájek

        (dále jen zhotovitel)

dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů uzavírají

                               smlouvu o dílo

                                                 I. Předmět plnění
      Zhotovitel se zavazuje, že provede podle zadání, Úprava zpevněných ploch za hřbitovní kaplí
na městském hřbitově ve Varnsdorfu.
Rozsah práce je dán přiloženou specifikací.
  Zhotovením díla se rozumí úplné a bezvadné provedení všech prací.

    − zajištění nezbytných opatření nutných pro neporušení inženýrských sítí
    − veškeré práce, dodávky a služby související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob a

         majetku

    − zajištění bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany životního prostředí
    − odvoz, uložení a likvidaci odpadů
    − oznámení zahájení prací v souladu s pravomocnými rozhodnutími a vyjádřeními
    − provádění denního úklidu staveniště, průběžného odstraňování znečištění komunikací či

         škod na nich.

                                                  II. Termín plnění
     Práce budou zahájeny v měsíci červenec 2017 a dokončeny do 30.9.2017.

                                         III. Cena a platební podmínky
Celková cena za provedení díla dle bodu I. je stanovena ve výši 469.138,- Kč bez DPH, celková
cena 567.657,- Kč včetně DPH 21%. Uvedená cena zahrnuje materiál, dopravu a další náklady,
které zhotovitel vynaloží ke splnění účelu této smlouvy. Dohodnutá cena za dílo je stanovena jako
přípustná dle cenové specifikace díla dle výkazu výměr a je platná do doby odevzdání a převzetí
díla. Faktura bude vystavena po dokončení a předání díla se splatností 14 dnů a zároveň lze také v
průběhu realizace akce fakturovat dílčí plnění na základě zjišťovacího protokolu.

                                            IV. Odpovědnost za vady
    Záruka na veškeré dodávky materiálů je poskytována v souladu se zárukou poskytovanou
výrobci a dodavateli materiálů. Záruky na práci jsou poskytovány v délce 60 měsíců.
   Objednatel je povinen písemně reklamovat zjevné vady kvality dle možnosti okamžitě při jejich
zjištění. Nejpozději do data vypršení záruční doby.
   V reklamaci musí být vady popsány nebo musí být uvedeno, jak se projevují. Lhůty pro
odstranění reklamovaných vad sjednávají obě smluvní strany podle povahy a rozsahu reklamované
vady. Nedojde-li k dohodě platí lhůta 15 dnů ode dne uplatnění reklamace objednatelem.
   Zhotovitel nezodpovídá za vady vzniklé zásahem třetí osoby popř. vyšší mocí. Záruční doba
začíná běžet dnem předání a převzetí díla. Zhotovitel odstraňuje záruční vady na vlastní náklady.

                                                V. Smluvní pokuty
     Pokuta za nesplnění termínu dokončení díla z důvodu na straně zhotovitele činí 0,05% z ceny
díla za každý den prodlení.
     Pokuta za neodstranění vad a nedodělků uvedených v zápisu o předání a převzetí díla činí
500,- Kč za každou neodstraněnou vadu nebo nedodělek a den prodlení.
     Smluvní pokuta za neodstranění reklamovaných vad činí 500,- Kč za každou vadu a den
prodlení.
    Smluvní pokuta za nedodržení termínu peněžitého plnění ze strany objednatele je ve výši 0,05%
z dlužné částky za každý den prodlení.
     Splatnost smluvních pokut je 30 dnů od doručení vyúčtování smluvní pokuty.

                                             VI. Závěrečná ujednání
    Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou účastníků. Obě strany se zavazují v průběhu
platnosti smlouvy spolupracovat při realizaci jejího předmětu plnění.
   Tato smlouva je vypracována ve čtyřech vyhotoveních, z nichž má každá platnost originálu a je
ji možno měnit pouze písemným dodatkem potvrzeným objednatelem a zhotovitelem.

            Tato smlouva je uzavřena v souladu se Směrnicí pro zadávání veřejných zakázek malého
rozsahu městem Varnsdorf vydanou na základě rozhodnutí Zastupitelstva města Varnsdorf dne
23.02.2017 č.u. 26/2017.

    Tato smlouva je uzavřena v souladu s usnesením Rady města Varnsdorf č. 182/2017 ze dne
25.05.2017.

    Ve Varnsdorfu dne 30.05.2017

…………………………………..  ………………………………….
     Objednatel          Zhotovitel