Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3198274: smlouva o technické a servisní podpoře - související s provozem NÚAP

Příloha KUJCP01FR092.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUJCP01FR092

      llINTEGROVANÝ    EVROPSKÁ UNIE                            M IN IST E R ST V O  Jihočeský kraj
             OPERAČNÍ  EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ      PRO MÍSTNÍ
             PROGRAM   ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ                     ROZVOJ CR

                                                                                     IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254

                       Smlouva o technické a servisní podpoře

   uzavřená v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dálejen „občanský
zákoník"), s přihlédnutím k ustanovení § 46 a násl. zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících

              s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů.

                                                  I.

                                       Smluvní strany

1. Objednatel:         Jihočeský kraj

sídlem                 U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

IČ:                    70890650

DIČ:                   CZ70890650

bankovní spojení:      ČSOB a.s., pobočka České Budějovice, číslo účtu: 199783072/0300

zastoupený:            hejtmanem Mgr. Jiřím Zimolou

osoba oprávněná jednat ve věcech technických: Mgr. Tomáš Pokorný, Ing. Romana Vačkářová

2. Dodavatel:          Sdružení T-MAPY a GEOREAL pro NÚAP JČK

jednající:             společností T-MAPY spol. s r.o., vedoucím společníkem sdružení

sídlem:                Špitálská 150, 500 03 Hradec Králové

                       registrace u Krajského soudu v Hradci Králové, odd. C, vl. 9307

IC:                    47451084

DIČ:                   CZ47451084

bankovní spojení:      ČSOB a.s., Hradec Králové, č. ú. 8688743 / 0300

zastoupený:            Hansem Christerem Jórgenem Kjellkvistem a Ing. Jiřím Bradáčem, jednateli firmy

osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních: Ing. Jiří Bradáč

osoba oprávněna jednat ve věcech technických: Mgr. Martin Malý

                                                                           II.
                                                                Předmět smlouvy
2.1. Dodavatel se zavazuje v rozsahu, kvalitě a za podmínek stanovených touto smlouvou provádět pro objednatele
      technické a systémové služby pro zajištění servisní a poradenské podpory související s produktivním provozem
      programového vybavení dodaného v rámci realizace projektu Nástroje pro tvorbu a údržbu územně analytických
      podkladů (NÚAP), uvedené v příloze č. 1 této smlouvy (dále jen technická podpora).
2.2. Dohoda o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení (SLA) jsou uvedeny
      v příloze č. 1 této smlouvy.
2.3. Součástí technické podpory jsou i práce v tomto článku smlouvy nespecifikované, které však jsou k řádnému
      provádění technické podpory nezbytné a o kterých dodavatel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl,
      nebo mohl vědět. Provedení těchto prací však v žádném případě nezvyšuje touto smlouvou sjednanou cenu
      podpory.

                                                                          III.
                                                              Doba trvání smlouvy
Smlouva se uzavírá na dobu udržitelnosti projektu, tj. na dobu 5 let a to s účinností od 21. 12. 2014.

                                                                          IV.
                                                                         Cena
Cena zaplnění dle této smlouvy je již zahrnuta ve smlouvě č. 17/2014 zhotovitele/ č. SON/OINF/026/14 objednatele na
dodávku nástroje pro tvorbu a údržbu územně analytických podkladů (NÚAP) a souvisejících služeb jako součásti
projektu tzv. Digitální mapy veřejné správy ze dne 21. 7. 2014 (dále jen ,,DMVS“), konkrétně v kapitole IV. Cena. Za
plnění dle této smlouvy nebude tedy objednatel dodavateli poskytovat žádné finanční protiplnění, to však nemá vliv na
povinnost dodavatele splnit řádně a včas závazky vyplývající z této smlouvy.

                                       Strana 1
llINTEGROVANÝ     EVROPSKÁ UNIE                        Tp       I MINISTERSTVO  Jihočeský kraj
        OPERAČNÍ  EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ R02V0J             PRO MlSTNl
       PROGRAM    Ša n c e p r o VÁS rozvoj
                                                           ^ I ROZVOJ Cr

                                                                                IOP: CZ.1.06/2.1.00/08.07254

                                                                          V.
                                                     Odstoupení od smlouvy, výpověď
5.1. Smluvní strany jsou oprávněny od smlouvy odstoupit, stanoví-li tak zákon, smlouva či v případě podstatného
      porušení povinnosti vyplývající z této smlouvy, pokud druhá smluvní strana tyto nedostatky ani po písemné výzvě
      v přiměřené lhůtě neodstraní.
5.2. Za podstatné porušení povinnosti na straně dodavatele se považuje:
      a) prodlení s plněním povinností specifikovaných v článku II. této smlouvy o více než 30 dní, pokud toto prodlení
           způsobil dodavatel.
      b) odmítnutí provedení technické podpory.
5.3. Za podstatné porušení povinnosti na straně objednatele se považuje:
      a) prodlení s úhradou faktur podle této smlouvy o více než 30 dní.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy bude do 30 dnů provedeno vypořádání smluvních stran. Odstoupením
      od smlouvy se závazky stran ruší od počátku, strany si vrátí, co bylo vzájemně plněno.
5.5. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na povinnost uhradit smluvní pokutu, nebo úrok z prodlení a náhradu škody.
5.6. Smluvní strany mohou smlouvu písemně vypovědět i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí šest měsídů a
      počíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po dni, ve kterém byla výpověď této smlouvy
      doručena druhé smluvní straně.

                                                                          VI.
                                                                       Utajení
6.1. Smluvní strany považují obchodní a technické informace, které si vzájemně poskytly v souvislosti s touto
      smlouvou, za důvěrné a nesmí je prozradit třetí osobě nebo použít pro jiné účely než pro plnění svých závazků
      podle této smlouvy. Smluvní strana, která tyto informace prozradí nebo zneužije, je povinna nahradit druhé
      smluvní straně vzniklou škodu.
6.2. Smluvní strany zajistí, aby osoby, které použijí ke spolupráci v rámci této smlouvy, zachovávaly mlčenlivost o
      všech informacích, s nimiž přijdou do styku v souvislosti s touto smlouvou.
6.3. Smluvní strany učiní veškerá potřebná opatření, která zamezí vyzrazení informací získaných v souvislosti s
      plněním podle této smlouvy.
6.4. Za důvěrné nejsou považovány informace, které jsou:
      a) obecně známé,
      b) prokazatelně známé smluvní straně před jejich předáním druhou smluvní stranou
      c) legálně získané smluvní stranou od třetí osoby či jinak, aniž by bylo omezeno použití či zveřejnění takto
      získaných informací,
      d) získané vlastní činností smluvní strany nezávisle na uzavření této či jiné smlouvy
      e) povinně zveřejňované v souladu s ustanoveními příslušných zákonů
6.5. Smluvní strany nejsou oprávněny pořizovat kopie informací, s nimiž přijdou do styku při plnění svých závazků
      podle této smlouvy, pokud to není nezbytně nutné k řádnému provádění servisních služeb. Smluvní strany
      nebudou zjišťovat informace, které nejsou nezbytně nutné k řádnému provádění servisních služeb.
6.6. Smluvní strany se v souvislosti s touto smlouvou zavazují učinit opatření potřebná k zajištění ochrany před šířením
      počítačových virů a nelegálních počítačových programů.

                                                                         VIL
                                                                       Sankce
7.1. Za každé jednotlivé prokazatelné porušení povinností uvedených v článku VI této Smlouvy je porušující smluvní
      strana povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 10 000,- Kč.
7.2. Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo oprávněné smluvní strany na náhradu prokazatelně vzniklé škody,
      zajištěné smluvní pokutou, a to ve výši, o kterou škoda překročí sjednanou smluvní pokutu.

                                                                          IX.
                                                             Závěrečná ustanovení
8.1. Měnit nebo doplňovat text této smlouvy lze jen formou písemných dodatků řádně odsouhlasených a podepsaných
      oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
8.2. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž objednatel i dodavatel obdrží po podpisu každý dvě
      vyhotovení.
8.3. Smluvní strany prohlašují, že smlouva byla sepsána dle jejich pravé a svobodné vůle, nikoli v tísni ani za nápadně
      nevýhodných podmínek.

                  Strana 2
Il INTEGROVANÝ                       EVROPSKÁ UNIE                        MINISTERSTVO
       OPERAČNÍ                      EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
       PROORAM                       Šan ce pro vá5 rozvoj                PRO MlSTNl    Jihočeský kraj

                                                                          ROZVOJ ČR

                                                                                        IOP: CZ.1.06/2.1.00/08.07254

8.4. Vztahy smluvních stran touto smlouvou blíže neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
8.5. Dodavatel souhlasí se zveřejněním smlouvy. Dodavatel prohlašuje, prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje,

      které tvoří předmět jeho obchodního tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku.

Za dodavatele:                       Za objednatele:
V Hradci Králové, dne
                                     V Českých Budějovicích, dne                        15  12-  -  2014

T-MAPY spol. sr.o,

pobočka Praha          (5)

Brabcova 1159/2, 147 00 Praha 4

tel.: 2414 32 989, Fax: 2414 33 872

                                     Strana
                  INTEGROVANÝ   OO        EVROPSKÁ UNIE                             MINISTERSTVO  Jihočeský kraj
                  OPERAČNÍ      oú o í O  EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ       PRO MÍSTNÍ
                  PROGRAM                 ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ                      ROZVOJ ČR

                                                                                                  IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254

Příloha č. 1 Smlouvy o servisní a technické podpoře

             Dohoda o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení
            ______ (dále také jen Dohoda, SLA, Podmínky technické podpory nebo jen Podmínky)______

                                                                   1 Předmět SLA

1.1. Předmětem této Dohody je zajištění bezproblémového provozu a užívání předmětného softwarového vybavení a poskytování
      služeb technické podpory a dalších souvisejících služeb k programovému vybavení uvedeném v Příloze č. 1.

                                                       2 Slovníček pojmů, typy aplikací

      a) Lhůty, ěasy
             - pracovní dny (p d )... veškeré dny mimo dny pracovního volna, pracovního klidu a státem uznané svátky
             - pracovní hodiny (p h )... hodiny v pracovních dnech od 8.00 do 17.00 hodin

      b) Typy aplikací
             - Standardní aplikace ( S ) ... standardní aplikace je součástí portfolia aplikací dodavatele, jejichž vývoj je průběžný a
                   řízený interním vývojovým plánem dodavatele. Updaty a upgrady standardních aplikací jsou dodávány průběžně.
             - Uživatelská aplikace ( U ) ... uživatelské aplikace jsou vyvíjeny na základě individuálních požadavků objednatele,
                   nejsou součástí centrálního vývojového plánu dodavatele. Updaty a upgrady uživatelských aplikací nejsou průběžně
                    dodávány, tyto aplikace jsou dále rozvíjeny pouze na základě individuálních požadavků objednatele a samostatných
                    smluvních ujednání.
             Ve výčtu aplikací musí být u každé aplikace uveden její typ (S, U).

      c) Ostatní
             - Helpdesk ... portál Helpdesku provozovaný dodavatelem obsahující evidenci požadavků, obecné sdílené dokumenty,
                    dokumentaci k software a diskusní fórum, ke kterému mají zřízen zabezpečený přístup oprávněné a případné další
                    oběma stranami dohodnuté osoby objednatele a dodavatele
             - požadavek ... požadavkem se rozumí jakékoli zadání ze strany objednatele provedené záznamem v evidenci
                    požadavků systému helpdesk dodavatele, případně náhradním způsobem v případě nedostupnosti služby Helpdesk.

                                                                  3 Katalog služeb

3.1 Služby podpory budou prováděny průběžně v tomto rozsahu:____________

S lu žb a                                 Popis, obsah služby                                               C íl služby

                                Dodavatel zajistí hotline. Služba je poskytována    Údržba a posilování potřebné úrovně
                                prostřednictvím telefonu, faxu či e-mailu.          znalostí a dovedností uživatelů a správců
                                                                                    programového vybavení nezbytné ke
Vzdálená konzultace, hotline,   Dodavatel zajistí helpdesk, služba je přístupná na  správnému užívání tohoto programového
helpdesk                        adrese httD://helt)desk.tmat)v.cz.                  vybavení
                                Dodavatel bude poskytovat vzdálenou podporu a
                                                                                    Zajištění potřebné podpory
                                konzultace uživatelům při řešení otázek spojených   programového vybavení a procesů
                                s užíváním předmětného programového vybavení.       uživatelů vázaných na legislativu
                                                                                    Údržba předmětných agend
Udržování souladu s platnou     Provádění zásahů do předmětného programového        v nejaktuálnějších verzích pro jejich
legislativou                    vybavení nezbytných pro zajištění jeho souladu se   optimální a plnohodnotné využití
                                související platnou legislativou                    uživateli. Objednatel má právo na updaty
                                                                                    či upgrady softwarového vybavení
                                Nabídka a dodávka upgradů a updatů agend            nabídnutého Dodavatelem. Objednatel
                                vzniklých vlastní činností Dodavatele u             není povinen nabídnutý upgrade či update
                                                                                    přijmout
Dodávka updatů/upgradů          standardních agend nebo vzniklých drobnými          Údržba předmětných agend ve stavu
standardních agend              úpravami v rámci technické podpory. Bude-li         umožňujícím jejich plnohodnotné využití
                                k provozním serverům zajištěn vzdálený přístup      koncovými uživateli
                                pro pracovníky Dodavatele, budou tyto upgrady ěi    Zajištění možnosti rychlého obnovení
                                updaty implementovány do provozního prostředí       posledního funkčního stavu v případě
                                bezplatně v rámci technické podpory.                závažného incidentu

                                Reakce a řešení incidentů nahlášených v souladu

Řešení incidentů                s touto smlouvou, především pak odstraňování
                                vad a dalších nesouladů.

Zálohování konfigurací          Dodavatel bude svými prostředky zálohovat
programového vybavení           konfigurace programového vybavení tak, jak je
zákazníka na straně Dodavatele  implementováno na straně Objednatele.

3.2 Další vývoj programového vybavení na základě individuálních požadavků Objednatele a další činnosti nad rámec výše
        specifikovaných služeb budou prováděny na základě samostatných smluvních ujednání.
llINTEGROVANÝ             EVROPSKÁ UNIE                                 MINISTERSTVO  Jihočeský kraj
       OPERAČNÍ           EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ           PRO MÍSTNÍ
       PROGRAM            ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ
                                                                        ROZVOJ ČR

                                                                                      IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254

                                                   4 Provozní doba, lhůty a pokrytí služeb

4.1. Dodavatel se zavazuje poskytovat služby dle této dohody v časech a lhůtách podle následujících tabulek:

S ... Standardní podpora

Kategorie  Pokrytí        Lhůta pro zahájení prací na řešení požadavku         Lhůta pro vyřešení požadavku
                                              (reakční lhůta)
požadavku  služby                                                       bez zbytečného odkladu, nejpozději však
                             bez zbytečného odkladu, nejpozději však         do 5 pracovních dnů po obdržení
 Havárie       9x5, tj.                 do 24 hodin po obdržení                       oznámení 0 závadě
           v pracovních                    oznámení 0 závadě
 Porucha                                                                bez zbytečného odkladu nejpozději však
  Ostatní    hodinách       bez zbytečného odkladu, nejpozději však         do 10 pracovních dnů po obdržení
požadavky                               do 48 hodin po obdržení                       oznámení 0 závadě
                                           oznámení 0 závadě

                          ve lhůtě uvedené v oznámení požadavku a dohodnuté mezi smluvními stranami

4.2. Reakcí pro účely stanovení a sledování lhůty pro zahájení prací na řešení požadavku se rozumí vyvinutí veškerého úsilí
      dodavatele k odstranění závady. Reakcí se rozumí i zahájení vzdáleného řešení problému prostřednictvím poskytnutí
      kvalifikovaného poradce. Reakce je považována za doloženou okamžikem změny stavu z „nezahájeno" na „v řešení", případně
      jiné adekvátní změny stavu na záznamu závady v Helpdesku. V případě nedostupnosti systému Helpdesk je třeba reakci ze
       strany dodavatele doložit jiným prokazatelným a ze strany objednatele zachytitelným způsobem (e-mailem, telefonátem
      oprávněné osobě objednatele apod.).

4.3. Pokud si řešení požadavku vyžádá fyzický zásah zástupce dodavatele u objednatele, dodavatel nahlásí potřebu součinnosti a
      objednatel oprávněně požadovanou součinnost zajistí. Je-li požadavek na fyzický zásah dodavatele vznesen objednatelem, je
      zástupce dodavatele povinen k řešení nastoupit do 18 pracovních hodin od předání požadavku objednatele, není-li v konkrétním
      případě sjednána ěi jinak stanovena jiná lhůta.

4.4. V jakémkoli ujednání o výčtu aplikací a kalkulaci ceny služeb musí být uvedena varianta/úroveň podpory (standardní, rozšířená

4.5. Není-li uvedeno jinak, je Dodavatel povinen informovat objednatele prokazatelným způsobem o zahájení prací na odstranění
      závady, a to nejdéle do lhůty pro zahájení prací na odstranění závady dle příslušné úrovně podpory.

                                   5 Postup pro oznamování a řešení závad a ostatních požadavků

5.1. Nahlášení incidentu nebo jiného požadavku (dále jen požadavek)
5.1.1. Objednatel zajistí nahlášení požadavku, a to prostřednictvím služby Helpdesk dodavatele na adrese

             http://helpdesk.tmapy.cz. Přístup ke službě Helpdesk bude zřízen bezprostředně po podpisu smlouvy spolu
             s nadefinováním a zaškolením oprávněných osob ze strany objednatele.
5.1.2. V případě nedostupnosti služby Helpdesk se požadavky nahlašují jedním náhradním způsobem, a to
             a) telefonicky na ě.: 498 511 111, kontaktní osobou je primární oprávněná osoba dodavatele, případně zástupce primární

                    oprávněné osoby dle ěl. VIII této dohody
             b) faxem na ě. 495 513 371 k rukám primární oprávněné osoby a zástupce primární oprávněné osoby
             c) e-mailem na adresu martin.malv@tmapv.cz
             d) písemně na adresu: T-MAPY spol. s r.o., Špitálská 150, 500 03 Hradec Králové
5.1.3. Jsou-li požadavky hlášeny některým z náhradních způsobů uvedených vodst. 5.1.2., musí takové hlášení obsahovat
             minimálně tyto informace:
             a) datum a ěas nahlášení požadavku
             b) popis požadavku
             c) stanovení kategorie požadavku (viz odst. 5.2.)
             d) Kategorii incidentu stanovenou objednatelem nesmí dodavatel změnit bez souhlasu objednatele. Dodavatel respektuje,

                    a pokud tomu nebrání závažné skutečnosti, i přijme navržení kategorie incidentu pro incidenty nahlášené
                    objednatelem.
             e) požadavek na stanovení termínu vyřešení incidentu/požadavku
             f) jméno, telefonní ěíslo a e-mail zástupce objednatele/dodavatele, který o incidentu/požadavku podá podrobnější
                    informaci
             g) jméno, telefonní ěíslo a e-mail ohlašovatele incidentu /požadavku
5.1.4. Jsou-li požadavky hlášeny některým z náhradních způsobů uvedených v odst. 5.1.2., oprávněná osoba dodavatele (není-li
             dohodnuto jinak) je následně povinna zaevidovat všechny takovéto požadavky do Helpdesku neprodleně po obnovení jeho
             dostupnosti.
5.2. Každý požadavek musí být zařazena do jedné z následujících kategorií:
      a) Havárie - vážná vada, která znemožňuje využívání programového vybavení nebo jeho části či způsobuje vážné provozní
             problémy
      b) Porucha - střední vada, která způsobuje problémy při využívání a provozování programového vybavení nebo jeho části, ale
             umožňuje tento provoz a nemá vliv na kvalitu výstupů ze systému
      c) Ostatní požadavek - požadavek, který nemá povahu oznámení incidentu
                    INTEOROVANY         EVROPSKÁ UNIE                           MINISTERSTVO      Jihočeský kraj
                    OPERAČNÍ            EVROPSKÝ FONO PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ     PRO MÍSTNÍ
                    PROGRAM             ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ                    r o z v o j Cr

                                                                                                  IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254

5.3. Potvrzení přijetí požadavku.
      Potvrzení přijetí hlášení o požadavku provádí oprávněný pracovník dodavatele prostřednictvím nástrojů služby Helpdesk. Pokud
      je z důvodu nedostupnosti Helpdesku použit náhradní způsob komunikace, pak potvrzení přijetí požadavku adresuje dodavatel
      na adresu osoby, která požadavek nahlásila i na adresu osoby, která má podat podrobnější informace o požadavku i na adresu
      oprávněné osoby objednatele. V případě hlášení požadavku dodavatelem zašle dodavatel zprávu také oprávněné osobě
      objednatele.

5.4. Stanovení termínu požadavku.
      Na základě nahlášení požadavku stanoví dodavatel po dohodě s objednatelem závazný termín vyřešení požadavku, nevyplývají-
      li tyto termíny z povahy požadavku automaticky na základě parametrů uvedených v záznamu o požadavku a ěasů a lhůt
      sjednaných touto dohodou (viz ěl. IV.).

5.5. Řešení požadavku.
      Dodavatel vyvine maximální úsilí, aby vyřešil požadavek bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtách stanovených
      v souladu s touto dohodou.

5.6. Vyřešení požadavku.
      Vyřešení požadavku dodavatel oznámí změnou příslušného parametru v záznamu služby Helpdesk, případně nahlásí e-mailem,
      případně i telefonicky oprávněné osobě objednatele

5.7. Kontrola funkčnosti systému nebo aplikací.
      Existuje-li testovací prostředí na straně objednatele, pak jsou veškeré změny, opravy, nové verze apod. implementovány nejprve
      v testovacím prostředí. Objednatel na testovacích serverech zkontroluje funkčnosti systému, popř. aplikací, kterých se
      závada/požadavek týkal a informuje zpětně dodavatele, zdaje závada odstraněna, zdaje požadavek vyřešen.
      - není-li závada odstraněna/požadavek vyřešen, pokračuje dodavatel v řešení problému
      - je-li závada odstraněna/požadavek vyřešen, provede dodavatel synchronizaci dotčených aplikací z testovacího prostředí na
             produkční prostředí.
      V případě neexistence testovacího prostředí jsou změny, opravy ěi nové verze implementovány přímo v prostředí produkčním.
      Tato implementace se řídí individuálně sjednanými implementačními pravidly.

5.8. Dodavatel zapíše závadu do „Deníku závad", požadavek do „Deníku požadavků". Tyto deníky nahrazuje databáze služby
      Helpdesk zpřístupněná oprávněným osobám obou stran.

5.9. Případné stížnosti na kvalitu služeb poskytovaných dodavatelem dle této dohody se řeší obdobně jako jakýkoli jiný požadavek.

                                         6 Doba platnosti, řízení změn dohody o úrovni služeb

6.1. Doba platnosti této Dohody o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení se řídí dobou
      platnosti příslušné Smlouvy o technické a servisní podpoře.

6.2. Obsah a podmínky této Dohody o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení se
      přezkoumávají v periodě dohodnuté smluvními stranami, minimálně však jedenkrát ročně. O přezkoumání se provede zápis, ze
      kterého musí vyplývat dohoda smluvních stran o ponechání či změně obsahu a podmínek Dohody.

6.3. Obsah a podmínky této Dohody o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení mohou
      být přezkoumány i kdykoli mimo dohodnutou periodu na základě podnětu kterékoli ze smluvních stran.

                                7 Způsob komunikace a vykazování ve věci dohody o úrovni služeb

7.1. Není-li smluvními stranami dohodnuto jinak, je komunikace ve věci obsahu a podmínek této dohody o úrovni služeb vedena
      oprávněnými osobami uvedenými v čl. VIII. této dohody.

7.2. O jakékoli komunikaci související mající za následek změnu či upřesnění obsahu a podmínek této dohody musí být zpracován
      písemný zápis. Zápis zpracovává oprávněná osoba dodavatele, nedohodnou-li se strany jinak.

7.3. O činnostech provedených v rámci realizace služeb dle této dohody budou vedeny výkazy, a to formou záznamu o řešení
      požadavku v evidenci požadavků portálu Helpdesk dodavatele či samostatného sdíleného dokumentu na Helpdesku dodavatele.

7.4. Veškeré dokumenty (zápisy, výkazy, související dokumentace apod.) jsou mezi smluvními stranami sdíleny prostřednictvím
      portálu Helpdesku dodavatele - viz také čl. V.

7.5. Je-li v okamžiku potřeby výměny či sdílení dokumentů Helpdesk nedostupný, jsou dokumenty komunikovány jinou cestou (e­
      mailem, poštou apod.), oprávněná osoba dodavatele (není-li dohodnuto jinak) je však povinna vložit všechny dokumenty do
      Helpdesku neprodleně po obnovení jeho dostupnosti.

                                                               8 Oprávněné osoby

Ve věci obsahu, podmínek a plnění této dohody o úrovni služeb jsou oprávněny komunikovat následující osoby:

Funkce ve vztahu k                      Za objednatele                                          Za dodavatele
          SLA
                                 Jméno                  Kontakt                 Jméno                          Kontakt
Primární oprávněná
osoba               Mgr. Tomáš Pokorný     386 720 502                          Mgr. Martin Malý  725 476 353
Zástupce primární                          nokomvtóžkrai-iihoceskv.cz                             martin.malv/SltmaDv.cz
oprávněné osoby
                    Ing. Romana Vaěkářová  386 720 387                          Petr Havelka      607 960 130
                                           vackaro v ai0 k rai-iih ocesk v .cz                    oetr.havelka(3).tmanv.cz
       INTEGROVANÝ  EVROPSKÁ UNIE                        MINISTERSTVO
                    EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
Il OPERAČNÍ         ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ                 PRO MÍSTNÍ    Jihočeský kraj
       PROGRAM                                           ROZVOJ ČR

                                                                       IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254

                                                       9 Práva a povinnosti objednatele

9.1. Objednatel se zavazuje poskytnout Dodavateli veškerou součinnost potřebnou k provádění technické podpory podle této
      smlouvy. Objednatel se zejména zavazuje předávat Dodavateli potřebné nebo důvodně Dodavatelem vyžádané informace a
      podklady pro provádění těchto služeb a v odůvodněných případech umožnit Dodavateli vzdálený přístup na provozní server.
      Vzdálený přístup bude zajištěn na základě dohodnutých technických a bezpečnostních podmínek.

9.2. Objednatel zajistí Dodavateli pracovní prostor v místě instalace programového vybavení v rozsahu nutném pro provedení
      servisních služeb. Objednatel odpovídá za to, že řádný průběh prací Dodavatele nebude rušen zásahy třetích osob.

9.3. Objednatel je povinen informovat Dodavatele o všech opatřeních a zásazích, které na programovém vybavení či jiných místech
      týkajících se programového vybavení provedl sám.

                                                        10 Práva a povinnosti dodavatele

10.1. Dodavatel se zavazuje do 30 dnů od uvolnění nové verze, upgrade či update softwarového vybavení, na které se vztahuje tato
      technická podpora dohodnutým a prokazatelným způsobem informovat objednatele a nabídnout možnost a podmínky
      implementace.

10.2. Dodavatel je povinen po odsouhlasení oběma smluvními stranami respektovat pokyny a připomínky objednatele ke způsobu
      provádění služeb.