Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUJCP01FR092 llINTEGROVANÝ EVROPSKÁ UNIE M IN IST E R ST V O Jihočeský kraj OPERAČNÍ EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ PRO MÍSTNÍ PROGRAM ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ ROZVOJ CR IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254 Smlouva o technické a servisní podpoře uzavřená v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dálejen „občanský zákoník"), s přihlédnutím k ustanovení § 46 a násl. zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů. I. Smluvní strany 1. Objednatel: Jihočeský kraj sídlem U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice IČ: 70890650 DIČ: CZ70890650 bankovní spojení: ČSOB a.s., pobočka České Budějovice, číslo účtu: 199783072/0300 zastoupený: hejtmanem Mgr. Jiřím Zimolou osoba oprávněná jednat ve věcech technických: Mgr. Tomáš Pokorný, Ing. Romana Vačkářová 2. Dodavatel: Sdružení T-MAPY a GEOREAL pro NÚAP JČK jednající: společností T-MAPY spol. s r.o., vedoucím společníkem sdružení sídlem: Špitálská 150, 500 03 Hradec Králové registrace u Krajského soudu v Hradci Králové, odd. C, vl. 9307 IC: 47451084 DIČ: CZ47451084 bankovní spojení: ČSOB a.s., Hradec Králové, č. ú. 8688743 / 0300 zastoupený: Hansem Christerem Jórgenem Kjellkvistem a Ing. Jiřím Bradáčem, jednateli firmy osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních: Ing. Jiří Bradáč osoba oprávněna jednat ve věcech technických: Mgr. Martin Malý II. Předmět smlouvy 2.1. Dodavatel se zavazuje v rozsahu, kvalitě a za podmínek stanovených touto smlouvou provádět pro objednatele technické a systémové služby pro zajištění servisní a poradenské podpory související s produktivním provozem programového vybavení dodaného v rámci realizace projektu Nástroje pro tvorbu a údržbu územně analytických podkladů (NÚAP), uvedené v příloze č. 1 této smlouvy (dále jen technická podpora). 2.2. Dohoda o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení (SLA) jsou uvedeny v příloze č. 1 této smlouvy. 2.3. Součástí technické podpory jsou i práce v tomto článku smlouvy nespecifikované, které však jsou k řádnému provádění technické podpory nezbytné a o kterých dodavatel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl, nebo mohl vědět. Provedení těchto prací však v žádném případě nezvyšuje touto smlouvou sjednanou cenu podpory. III. Doba trvání smlouvy Smlouva se uzavírá na dobu udržitelnosti projektu, tj. na dobu 5 let a to s účinností od 21. 12. 2014. IV. Cena Cena zaplnění dle této smlouvy je již zahrnuta ve smlouvě č. 17/2014 zhotovitele/ č. SON/OINF/026/14 objednatele na dodávku nástroje pro tvorbu a údržbu územně analytických podkladů (NÚAP) a souvisejících služeb jako součásti projektu tzv. Digitální mapy veřejné správy ze dne 21. 7. 2014 (dále jen ,,DMVS“), konkrétně v kapitole IV. Cena. Za plnění dle této smlouvy nebude tedy objednatel dodavateli poskytovat žádné finanční protiplnění, to však nemá vliv na povinnost dodavatele splnit řádně a včas závazky vyplývající z této smlouvy. Strana 1 llINTEGROVANÝ EVROPSKÁ UNIE Tp I MINISTERSTVO Jihočeský kraj OPERAČNÍ EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ R02V0J PRO MlSTNl PROGRAM Ša n c e p r o VÁS rozvoj ^ I ROZVOJ Cr IOP: CZ.1.06/2.1.00/08.07254 V. Odstoupení od smlouvy, výpověď 5.1. Smluvní strany jsou oprávněny od smlouvy odstoupit, stanoví-li tak zákon, smlouva či v případě podstatného porušení povinnosti vyplývající z této smlouvy, pokud druhá smluvní strana tyto nedostatky ani po písemné výzvě v přiměřené lhůtě neodstraní. 5.2. Za podstatné porušení povinnosti na straně dodavatele se považuje: a) prodlení s plněním povinností specifikovaných v článku II. této smlouvy o více než 30 dní, pokud toto prodlení způsobil dodavatel. b) odmítnutí provedení technické podpory. 5.3. Za podstatné porušení povinnosti na straně objednatele se považuje: a) prodlení s úhradou faktur podle této smlouvy o více než 30 dní. 5.4. V případě odstoupení od smlouvy bude do 30 dnů provedeno vypořádání smluvních stran. Odstoupením od smlouvy se závazky stran ruší od počátku, strany si vrátí, co bylo vzájemně plněno. 5.5. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na povinnost uhradit smluvní pokutu, nebo úrok z prodlení a náhradu škody. 5.6. Smluvní strany mohou smlouvu písemně vypovědět i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí šest měsídů a počíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po dni, ve kterém byla výpověď této smlouvy doručena druhé smluvní straně. VI. Utajení 6.1. Smluvní strany považují obchodní a technické informace, které si vzájemně poskytly v souvislosti s touto smlouvou, za důvěrné a nesmí je prozradit třetí osobě nebo použít pro jiné účely než pro plnění svých závazků podle této smlouvy. Smluvní strana, která tyto informace prozradí nebo zneužije, je povinna nahradit druhé smluvní straně vzniklou škodu. 6.2. Smluvní strany zajistí, aby osoby, které použijí ke spolupráci v rámci této smlouvy, zachovávaly mlčenlivost o všech informacích, s nimiž přijdou do styku v souvislosti s touto smlouvou. 6.3. Smluvní strany učiní veškerá potřebná opatření, která zamezí vyzrazení informací získaných v souvislosti s plněním podle této smlouvy. 6.4. Za důvěrné nejsou považovány informace, které jsou: a) obecně známé, b) prokazatelně známé smluvní straně před jejich předáním druhou smluvní stranou c) legálně získané smluvní stranou od třetí osoby či jinak, aniž by bylo omezeno použití či zveřejnění takto získaných informací, d) získané vlastní činností smluvní strany nezávisle na uzavření této či jiné smlouvy e) povinně zveřejňované v souladu s ustanoveními příslušných zákonů 6.5. Smluvní strany nejsou oprávněny pořizovat kopie informací, s nimiž přijdou do styku při plnění svých závazků podle této smlouvy, pokud to není nezbytně nutné k řádnému provádění servisních služeb. Smluvní strany nebudou zjišťovat informace, které nejsou nezbytně nutné k řádnému provádění servisních služeb. 6.6. Smluvní strany se v souvislosti s touto smlouvou zavazují učinit opatření potřebná k zajištění ochrany před šířením počítačových virů a nelegálních počítačových programů. VIL Sankce 7.1. Za každé jednotlivé prokazatelné porušení povinností uvedených v článku VI této Smlouvy je porušující smluvní strana povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 10 000,- Kč. 7.2. Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo oprávněné smluvní strany na náhradu prokazatelně vzniklé škody, zajištěné smluvní pokutou, a to ve výši, o kterou škoda překročí sjednanou smluvní pokutu. IX. Závěrečná ustanovení 8.1. Měnit nebo doplňovat text této smlouvy lze jen formou písemných dodatků řádně odsouhlasených a podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 8.2. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž objednatel i dodavatel obdrží po podpisu každý dvě vyhotovení. 8.3. Smluvní strany prohlašují, že smlouva byla sepsána dle jejich pravé a svobodné vůle, nikoli v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Strana 2 Il INTEGROVANÝ EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO OPERAČNÍ EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ PROORAM Šan ce pro vá5 rozvoj PRO MlSTNl Jihočeský kraj ROZVOJ ČR IOP: CZ.1.06/2.1.00/08.07254 8.4. Vztahy smluvních stran touto smlouvou blíže neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 8.5. Dodavatel souhlasí se zveřejněním smlouvy. Dodavatel prohlašuje, prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku. Za dodavatele: Za objednatele: V Hradci Králové, dne V Českých Budějovicích, dne 15 12- - 2014 T-MAPY spol. sr.o, pobočka Praha (5) Brabcova 1159/2, 147 00 Praha 4 tel.: 2414 32 989, Fax: 2414 33 872 Strana INTEGROVANÝ OO EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO Jihočeský kraj OPERAČNÍ oú o í O EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ PRO MÍSTNÍ PROGRAM ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ ROZVOJ ČR IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254 Příloha č. 1 Smlouvy o servisní a technické podpoře Dohoda o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení ______ (dále také jen Dohoda, SLA, Podmínky technické podpory nebo jen Podmínky)______ 1 Předmět SLA 1.1. Předmětem této Dohody je zajištění bezproblémového provozu a užívání předmětného softwarového vybavení a poskytování služeb technické podpory a dalších souvisejících služeb k programovému vybavení uvedeném v Příloze č. 1. 2 Slovníček pojmů, typy aplikací a) Lhůty, ěasy - pracovní dny (p d )... veškeré dny mimo dny pracovního volna, pracovního klidu a státem uznané svátky - pracovní hodiny (p h )... hodiny v pracovních dnech od 8.00 do 17.00 hodin b) Typy aplikací - Standardní aplikace ( S ) ... standardní aplikace je součástí portfolia aplikací dodavatele, jejichž vývoj je průběžný a řízený interním vývojovým plánem dodavatele. Updaty a upgrady standardních aplikací jsou dodávány průběžně. - Uživatelská aplikace ( U ) ... uživatelské aplikace jsou vyvíjeny na základě individuálních požadavků objednatele, nejsou součástí centrálního vývojového plánu dodavatele. Updaty a upgrady uživatelských aplikací nejsou průběžně dodávány, tyto aplikace jsou dále rozvíjeny pouze na základě individuálních požadavků objednatele a samostatných smluvních ujednání. Ve výčtu aplikací musí být u každé aplikace uveden její typ (S, U). c) Ostatní - Helpdesk ... portál Helpdesku provozovaný dodavatelem obsahující evidenci požadavků, obecné sdílené dokumenty, dokumentaci k software a diskusní fórum, ke kterému mají zřízen zabezpečený přístup oprávněné a případné další oběma stranami dohodnuté osoby objednatele a dodavatele - požadavek ... požadavkem se rozumí jakékoli zadání ze strany objednatele provedené záznamem v evidenci požadavků systému helpdesk dodavatele, případně náhradním způsobem v případě nedostupnosti služby Helpdesk. 3 Katalog služeb 3.1 Služby podpory budou prováděny průběžně v tomto rozsahu:____________ S lu žb a Popis, obsah služby C íl služby Dodavatel zajistí hotline. Služba je poskytována Údržba a posilování potřebné úrovně prostřednictvím telefonu, faxu či e-mailu. znalostí a dovedností uživatelů a správců programového vybavení nezbytné ke Vzdálená konzultace, hotline, Dodavatel zajistí helpdesk, služba je přístupná na správnému užívání tohoto programového helpdesk adrese httD://helt)desk.tmat)v.cz. vybavení Dodavatel bude poskytovat vzdálenou podporu a Zajištění potřebné podpory konzultace uživatelům při řešení otázek spojených programového vybavení a procesů s užíváním předmětného programového vybavení. uživatelů vázaných na legislativu Údržba předmětných agend Udržování souladu s platnou Provádění zásahů do předmětného programového v nejaktuálnějších verzích pro jejich legislativou vybavení nezbytných pro zajištění jeho souladu se optimální a plnohodnotné využití související platnou legislativou uživateli. Objednatel má právo na updaty či upgrady softwarového vybavení Nabídka a dodávka upgradů a updatů agend nabídnutého Dodavatelem. Objednatel vzniklých vlastní činností Dodavatele u není povinen nabídnutý upgrade či update přijmout Dodávka updatů/upgradů standardních agend nebo vzniklých drobnými Údržba předmětných agend ve stavu standardních agend úpravami v rámci technické podpory. Bude-li umožňujícím jejich plnohodnotné využití k provozním serverům zajištěn vzdálený přístup koncovými uživateli pro pracovníky Dodavatele, budou tyto upgrady ěi Zajištění možnosti rychlého obnovení updaty implementovány do provozního prostředí posledního funkčního stavu v případě bezplatně v rámci technické podpory. závažného incidentu Reakce a řešení incidentů nahlášených v souladu Řešení incidentů s touto smlouvou, především pak odstraňování vad a dalších nesouladů. Zálohování konfigurací Dodavatel bude svými prostředky zálohovat programového vybavení konfigurace programového vybavení tak, jak je zákazníka na straně Dodavatele implementováno na straně Objednatele. 3.2 Další vývoj programového vybavení na základě individuálních požadavků Objednatele a další činnosti nad rámec výše specifikovaných služeb budou prováděny na základě samostatných smluvních ujednání. llINTEGROVANÝ EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO Jihočeský kraj OPERAČNÍ EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ PRO MÍSTNÍ PROGRAM ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ ROZVOJ ČR IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254 4 Provozní doba, lhůty a pokrytí služeb 4.1. Dodavatel se zavazuje poskytovat služby dle této dohody v časech a lhůtách podle následujících tabulek: S ... Standardní podpora Kategorie Pokrytí Lhůta pro zahájení prací na řešení požadavku Lhůta pro vyřešení požadavku (reakční lhůta) požadavku služby bez zbytečného odkladu, nejpozději však bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 5 pracovních dnů po obdržení Havárie 9x5, tj. do 24 hodin po obdržení oznámení 0 závadě v pracovních oznámení 0 závadě Porucha bez zbytečného odkladu nejpozději však Ostatní hodinách bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 10 pracovních dnů po obdržení požadavky do 48 hodin po obdržení oznámení 0 závadě oznámení 0 závadě ve lhůtě uvedené v oznámení požadavku a dohodnuté mezi smluvními stranami 4.2. Reakcí pro účely stanovení a sledování lhůty pro zahájení prací na řešení požadavku se rozumí vyvinutí veškerého úsilí dodavatele k odstranění závady. Reakcí se rozumí i zahájení vzdáleného řešení problému prostřednictvím poskytnutí kvalifikovaného poradce. Reakce je považována za doloženou okamžikem změny stavu z „nezahájeno" na „v řešení", případně jiné adekvátní změny stavu na záznamu závady v Helpdesku. V případě nedostupnosti systému Helpdesk je třeba reakci ze strany dodavatele doložit jiným prokazatelným a ze strany objednatele zachytitelným způsobem (e-mailem, telefonátem oprávněné osobě objednatele apod.). 4.3. Pokud si řešení požadavku vyžádá fyzický zásah zástupce dodavatele u objednatele, dodavatel nahlásí potřebu součinnosti a objednatel oprávněně požadovanou součinnost zajistí. Je-li požadavek na fyzický zásah dodavatele vznesen objednatelem, je zástupce dodavatele povinen k řešení nastoupit do 18 pracovních hodin od předání požadavku objednatele, není-li v konkrétním případě sjednána ěi jinak stanovena jiná lhůta. 4.4. V jakémkoli ujednání o výčtu aplikací a kalkulaci ceny služeb musí být uvedena varianta/úroveň podpory (standardní, rozšířená 4.5. Není-li uvedeno jinak, je Dodavatel povinen informovat objednatele prokazatelným způsobem o zahájení prací na odstranění závady, a to nejdéle do lhůty pro zahájení prací na odstranění závady dle příslušné úrovně podpory. 5 Postup pro oznamování a řešení závad a ostatních požadavků 5.1. Nahlášení incidentu nebo jiného požadavku (dále jen požadavek) 5.1.1. Objednatel zajistí nahlášení požadavku, a to prostřednictvím služby Helpdesk dodavatele na adrese http://helpdesk.tmapy.cz. Přístup ke službě Helpdesk bude zřízen bezprostředně po podpisu smlouvy spolu s nadefinováním a zaškolením oprávněných osob ze strany objednatele. 5.1.2. V případě nedostupnosti služby Helpdesk se požadavky nahlašují jedním náhradním způsobem, a to a) telefonicky na ě.: 498 511 111, kontaktní osobou je primární oprávněná osoba dodavatele, případně zástupce primární oprávněné osoby dle ěl. VIII této dohody b) faxem na ě. 495 513 371 k rukám primární oprávněné osoby a zástupce primární oprávněné osoby c) e-mailem na adresu martin.malv@tmapv.cz d) písemně na adresu: T-MAPY spol. s r.o., Špitálská 150, 500 03 Hradec Králové 5.1.3. Jsou-li požadavky hlášeny některým z náhradních způsobů uvedených vodst. 5.1.2., musí takové hlášení obsahovat minimálně tyto informace: a) datum a ěas nahlášení požadavku b) popis požadavku c) stanovení kategorie požadavku (viz odst. 5.2.) d) Kategorii incidentu stanovenou objednatelem nesmí dodavatel změnit bez souhlasu objednatele. Dodavatel respektuje, a pokud tomu nebrání závažné skutečnosti, i přijme navržení kategorie incidentu pro incidenty nahlášené objednatelem. e) požadavek na stanovení termínu vyřešení incidentu/požadavku f) jméno, telefonní ěíslo a e-mail zástupce objednatele/dodavatele, který o incidentu/požadavku podá podrobnější informaci g) jméno, telefonní ěíslo a e-mail ohlašovatele incidentu /požadavku 5.1.4. Jsou-li požadavky hlášeny některým z náhradních způsobů uvedených v odst. 5.1.2., oprávněná osoba dodavatele (není-li dohodnuto jinak) je následně povinna zaevidovat všechny takovéto požadavky do Helpdesku neprodleně po obnovení jeho dostupnosti. 5.2. Každý požadavek musí být zařazena do jedné z následujících kategorií: a) Havárie - vážná vada, která znemožňuje využívání programového vybavení nebo jeho části či způsobuje vážné provozní problémy b) Porucha - střední vada, která způsobuje problémy při využívání a provozování programového vybavení nebo jeho části, ale umožňuje tento provoz a nemá vliv na kvalitu výstupů ze systému c) Ostatní požadavek - požadavek, který nemá povahu oznámení incidentu INTEOROVANY EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO Jihočeský kraj OPERAČNÍ EVROPSKÝ FONO PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ PRO MÍSTNÍ PROGRAM ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ r o z v o j Cr IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254 5.3. Potvrzení přijetí požadavku. Potvrzení přijetí hlášení o požadavku provádí oprávněný pracovník dodavatele prostřednictvím nástrojů služby Helpdesk. Pokud je z důvodu nedostupnosti Helpdesku použit náhradní způsob komunikace, pak potvrzení přijetí požadavku adresuje dodavatel na adresu osoby, která požadavek nahlásila i na adresu osoby, která má podat podrobnější informace o požadavku i na adresu oprávněné osoby objednatele. V případě hlášení požadavku dodavatelem zašle dodavatel zprávu také oprávněné osobě objednatele. 5.4. Stanovení termínu požadavku. Na základě nahlášení požadavku stanoví dodavatel po dohodě s objednatelem závazný termín vyřešení požadavku, nevyplývají- li tyto termíny z povahy požadavku automaticky na základě parametrů uvedených v záznamu o požadavku a ěasů a lhůt sjednaných touto dohodou (viz ěl. IV.). 5.5. Řešení požadavku. Dodavatel vyvine maximální úsilí, aby vyřešil požadavek bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtách stanovených v souladu s touto dohodou. 5.6. Vyřešení požadavku. Vyřešení požadavku dodavatel oznámí změnou příslušného parametru v záznamu služby Helpdesk, případně nahlásí e-mailem, případně i telefonicky oprávněné osobě objednatele 5.7. Kontrola funkčnosti systému nebo aplikací. Existuje-li testovací prostředí na straně objednatele, pak jsou veškeré změny, opravy, nové verze apod. implementovány nejprve v testovacím prostředí. Objednatel na testovacích serverech zkontroluje funkčnosti systému, popř. aplikací, kterých se závada/požadavek týkal a informuje zpětně dodavatele, zdaje závada odstraněna, zdaje požadavek vyřešen. - není-li závada odstraněna/požadavek vyřešen, pokračuje dodavatel v řešení problému - je-li závada odstraněna/požadavek vyřešen, provede dodavatel synchronizaci dotčených aplikací z testovacího prostředí na produkční prostředí. V případě neexistence testovacího prostředí jsou změny, opravy ěi nové verze implementovány přímo v prostředí produkčním. Tato implementace se řídí individuálně sjednanými implementačními pravidly. 5.8. Dodavatel zapíše závadu do „Deníku závad", požadavek do „Deníku požadavků". Tyto deníky nahrazuje databáze služby Helpdesk zpřístupněná oprávněným osobám obou stran. 5.9. Případné stížnosti na kvalitu služeb poskytovaných dodavatelem dle této dohody se řeší obdobně jako jakýkoli jiný požadavek. 6 Doba platnosti, řízení změn dohody o úrovni služeb 6.1. Doba platnosti této Dohody o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení se řídí dobou platnosti příslušné Smlouvy o technické a servisní podpoře. 6.2. Obsah a podmínky této Dohody o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení se přezkoumávají v periodě dohodnuté smluvními stranami, minimálně však jedenkrát ročně. O přezkoumání se provede zápis, ze kterého musí vyplývat dohoda smluvních stran o ponechání či změně obsahu a podmínek Dohody. 6.3. Obsah a podmínky této Dohody o úrovni služeb a podmínky provádění technické podpory k programovému vybavení mohou být přezkoumány i kdykoli mimo dohodnutou periodu na základě podnětu kterékoli ze smluvních stran. 7 Způsob komunikace a vykazování ve věci dohody o úrovni služeb 7.1. Není-li smluvními stranami dohodnuto jinak, je komunikace ve věci obsahu a podmínek této dohody o úrovni služeb vedena oprávněnými osobami uvedenými v čl. VIII. této dohody. 7.2. O jakékoli komunikaci související mající za následek změnu či upřesnění obsahu a podmínek této dohody musí být zpracován písemný zápis. Zápis zpracovává oprávněná osoba dodavatele, nedohodnou-li se strany jinak. 7.3. O činnostech provedených v rámci realizace služeb dle této dohody budou vedeny výkazy, a to formou záznamu o řešení požadavku v evidenci požadavků portálu Helpdesk dodavatele či samostatného sdíleného dokumentu na Helpdesku dodavatele. 7.4. Veškeré dokumenty (zápisy, výkazy, související dokumentace apod.) jsou mezi smluvními stranami sdíleny prostřednictvím portálu Helpdesku dodavatele - viz také čl. V. 7.5. Je-li v okamžiku potřeby výměny či sdílení dokumentů Helpdesk nedostupný, jsou dokumenty komunikovány jinou cestou (e mailem, poštou apod.), oprávněná osoba dodavatele (není-li dohodnuto jinak) je však povinna vložit všechny dokumenty do Helpdesku neprodleně po obnovení jeho dostupnosti. 8 Oprávněné osoby Ve věci obsahu, podmínek a plnění této dohody o úrovni služeb jsou oprávněny komunikovat následující osoby: Funkce ve vztahu k Za objednatele Za dodavatele SLA Jméno Kontakt Jméno Kontakt Primární oprávněná osoba Mgr. Tomáš Pokorný 386 720 502 Mgr. Martin Malý 725 476 353 Zástupce primární nokomvtóžkrai-iihoceskv.cz martin.malv/SltmaDv.cz oprávněné osoby Ing. Romana Vaěkářová 386 720 387 Petr Havelka 607 960 130 vackaro v ai0 k rai-iih ocesk v .cz oetr.havelka(3).tmanv.cz INTEGROVANÝ EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ Il OPERAČNÍ ŠANCE PRO VÁŠ ROZVOJ PRO MÍSTNÍ Jihočeský kraj PROGRAM ROZVOJ ČR IOP: CZ. 1.06/2.1.00/08.07254 9 Práva a povinnosti objednatele 9.1. Objednatel se zavazuje poskytnout Dodavateli veškerou součinnost potřebnou k provádění technické podpory podle této smlouvy. Objednatel se zejména zavazuje předávat Dodavateli potřebné nebo důvodně Dodavatelem vyžádané informace a podklady pro provádění těchto služeb a v odůvodněných případech umožnit Dodavateli vzdálený přístup na provozní server. Vzdálený přístup bude zajištěn na základě dohodnutých technických a bezpečnostních podmínek. 9.2. Objednatel zajistí Dodavateli pracovní prostor v místě instalace programového vybavení v rozsahu nutném pro provedení servisních služeb. Objednatel odpovídá za to, že řádný průběh prací Dodavatele nebude rušen zásahy třetích osob. 9.3. Objednatel je povinen informovat Dodavatele o všech opatřeních a zásazích, které na programovém vybavení či jiných místech týkajících se programového vybavení provedl sám. 10 Práva a povinnosti dodavatele 10.1. Dodavatel se zavazuje do 30 dnů od uvolnění nové verze, upgrade či update softwarového vybavení, na které se vztahuje tato technická podpora dohodnutým a prokazatelným způsobem informovat objednatele a nabídnout možnost a podmínky implementace. 10.2. Dodavatel je povinen po odsouhlasení oběma smluvními stranami respektovat pokyny a připomínky objednatele ke způsobu provádění služeb.