Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3198982: Zpracování PD na opravu APN "N" a přilehlé plochy

Příloha 179310854.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

                             SMLOUVA O DÍLO

                                  č. 6440-0003-2017-172

Níže uvedeného dne, měsíce a roku, smluvní strany:

1. Česká republika - Ministerstvo obrany

Sídlo:                       Tychonova 221/1, 160 01 Praha 6 - Hradčany

IČ:                          60162694

DIČ:                         CZ60162694

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

Za kterou jedná:   Ing. Miroslav Flajtinger, vedoucí oddělení provozu odboru provozu

                   nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem

                   ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zák. č. 219/2000 Sb., o majetku České

                   republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších

                   předpisů

Kontaktní osoba

Datová schránka: hjyaavk
Adresa pro doručování: Agentura hospodaření s nemovitým majetkem.

                                 Oddělení provozu, Svatoplukova 84, 662 10 Brno
dále také jen „objednatel" na straně jedné

a

2. AGA-Letiště s.r.o.

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 12757

Sídlo:                       Jenečská 885, Hostivice, 253 01

IČ:                          46357653

DIČ:                         CZ46357653

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

Zastoupená:            ing.Tomášem Culíkem, jednatelem společnosti

Kontaktní osoba:

Datová schránka: gipjjiu
                                                                     1/13
                                                     MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

dále také jen „zhotovitel" na straně druhé

podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále také

jen „OZ"), uzavírají na plnění veřejné zakázky „Zpracování projektové dokumentace k

opravě APN "N" a přilehlé plochy "SAR" Letiště Sedlec v posádce Sedlec, Vícenice u
Náměště nad Oslavou CE 06-17-07 - 2018
tuto smlouvu o dílo (dále také jen „smlouva")

                                Článek 1
                             Účel smlouvy

Účelem této smlouvy je získání odborného technického podkladu -jednostupňové projektové
dokumentace na provádění stavby - Oprava APN "N" a přilehlé plochy "SAR” Letiště
Sedlec v posádce Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou CE 06-17-07 - 2018
(dále jen „stavba") s cílem bezpečného provozu.

                                  Článek 2
                             Předmět smlouvy

2.1. Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele provést pro objednatele dílo, kterým se rozumí souhrn
     následujících plnění:

        L etapa:

2.1.1.  Zpracování projektové dokumentace pro ohlášení stavby a pro provádění stavby k
        opravě APN "N" a přilehlé plochy "SAR" Letiště Sedlec v posádce Sedlec,

        Vícenice u Náměště nad Oslavou CE 06-17-07 - 2018 (dále také jen „projektová
        dokumentace") v rozsahu uvedeném v zadání - specifikaci rozsahu díla - stavby v příloze ě. 2
        smlouvy, a to v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu
        (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, a prováděcími a souvisejícími předpisy a
        zadávacími podmínkami veřejné zakázky na základě, níž je tato smlouva uzavřena.

        Projektová dokumentace bude zpracována v tomto rozsahu:

1) APN „N“ - výměna 61 ks CB desek TEVYCED včetně přilehlého žlabu

        Výměr betonových ploch - 6 690 m2

        Mělký betonový žlab  - 75 m'

2) Plocha „SAR" - oprava živičného povrchu - 610 m2

3) Oprava dláždění zámkovou dlažbou kolem světlotechniky - jedná se o 99 míst, plocha 100 m2

Oprava zahrnuje:
    Výměnu desek TEVYCED v prostoru APN „N“
    Výměnu kari sítí v jedné vrstvě (výška desky 13-15 cm) APN „N“
    Provedení nových zálivek
    Provedení denního značení dle původního provedení
    Výměnu mělkého betonového žlabu
    Výměnu živičného krytu a opravu věnce a zakrytí včetně poklopů a rámů jímky v přilehlé
    ploše u SAR
    Výměna separační vrstvy
    Oprava dláždění zámkovou dlažbou kolem světlotechniky, podsypání pískem - jedná se o 99

                             2/13
                                                     MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

        míst, plocha 100 m2

        Projektová dokumentace bude zpracována a předána v počtu vyhotovení uvedeném v článku
        2.1.6. smlouvy a bude splňovat kromě obecných požadavků stanovených právními předpisy
        zejména následující požadavky:
        a) projektová dokumentace pro ohlášení stavby bude splňovat podmínky a náležitosti podle

             přílohy č. 5 vylil. č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů,
             případně v případě staveb podle § 104 odst. 1 písm. f) až k) stavebního zákona náležitosti
             podle § 105 odst. 3 až 7;
        b) projektová dokumentace pro provádění stavby bude splňovat podmínky a náležitosti podle
             přílohy č. 6 vyhl. č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, , a
             v podrobnostech dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné
             zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem
             výměr;
        c) každý výtisk projektové dokumentace a nosič (CD, DVD) bude obsahovat zejména:

                  1. prováděcí výkresy v příslušném měřítku tak, aby bylo technické a konstrukční
                       řešení zřejmé a přehledné;

                  2. nezbytně nutné konstrukční detaily;
                  3. výkresovou část na nosiči uložena ve formátu *.dwg a zároveň ve formátu *.pdf.
        d) projektová dokumentace nebude obsahovat žádné technické zhodnocení.

2.1.2.  Zajistit na vlastní náklady veškeré činnosti nezbytné pro kvalitní zpracování projektové
2.1.3.  dokumentace (např. geodetické zaměření, inženýrsko-geologické průzkumy včetně provedení
        odpovídajících sond a zkoušek, hydrogeologický průzkum apod.).
2.1.4.  Poskytnutí nezbytné součinnosti objednateli pro získání souhlasu s ohlášeným stavebním
        záměrem - zejména doplnit nebo upravit projektovou dokumentaci dle požadavků stavebního
        úřadu, případně koordinátora BOZP nebo poskytnout potřebná vysvětlení a podkladové
        informace. Předmětem díla není zajištění ohlášení či stavebního povolení, rovněž zajištění
        souhlasných stanovisek, vyjádření příslušných orgánů.
        Zpracování soupisu všech prací, dodávek a služeb, včetně výkazu výměr dle vyhlášky č.
        169/2016 Sb. (dále jen „výkaz výměr“) a stanovení celkových nákladů stavby (dále jen
        „kontrolní rozpočet44), a dále zpracování výkazů výměr pro účely přenesení daňové povinnosti
        DPH podle § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších
        předpisů - budou zpracovány v rozlišení na stavební a montážní práce (číselný kód klasifikace
        produkce CZ-CPA 41 až 43) a ostatní práce.
        Pro zpracování výkazu výměr a jeho ocenění bude použita „Cenová soustava ÚRS44, vydávaná
        ÚRS Praha, a.s., Praha 1Ó.

          Kontrolní rozpočet a výkaz výměr budou zpracovány v členění specifikovaném v příloze č. 2 a
          3 Sazebníku pro navrhování nabídkových cen projektových prací a inženýrských činností
          UNIKA 2010 (dále jen „sazebník UNIKA44).
          Rozsah stavby je specifikován výchozími podklady uvedenými v zadání výběrového řízení.
2.1.5. Součástí dokumentace bude i zaměření stávajícího stavu. Vše bude zpracováno dle vyhlášky č.
          A99/2006 Sb., o dokumentaci staveb, § 3 Dokumentace pro provádění stavby, včetně rozpočtu.
          Dokumentace bude zpracována v souladu s požadavky zákona č. 183/2006 Sb., o územním
          plánování a stavebním řádu, (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů, vyhlášky
          č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů a ostatní platné
          legislativy.

2.1.6. Dokumentace bude zpracována v tomto členění:
A Průvodní zpráva
B Souhrnná technická zpráva
C Přehledná situace
D Dokladová část

                             3/13
                                                                                MG evid. č. snil.: 6440-0003-2017-172

E Dokumentace

Součástí dokumentace bude:

      a. Situace opravy spař
      b. Situace opravy desek
      c. Detaily
      d. Půdorys desek
      e. Vzorový řez desky
      f. Výškové zaměření opravovaných ploch
      g. Spárořez stávající
      h. Spárořez po opravě
      i. kompletní výkaz výměr (i v elektronické podobě na CD - formát *.xls), soupis prací a

          dodávek s podrobným popisem požadovaných standardů, které jednoznačně vymezují použité
          položky (bez ocenění) dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení
          předmětu veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a
          služeb s výkazem výměr a v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
          zakázek, ve znění pozdějších předpisů ,
      j. prováděcí PD a výkaz výměr budou vyhotoveny v tištěné podobě v 6 ti výtiscích a 2x v
          digitální podobě v úplném rozsahu včetně neoceněného výkazu výměr ve formátu *.xls a
           1 x v digitální podobě pouze výkaz výměr oceněný ve formátu *.xls. Veškeré výkresy budou
          ve formátu *.dwg a zároveň ve formátu *.pdf. Zbývající části PD budou v příslušném
          formátu, ve kterém byly zpracovány a zároveň ve formátu *.pdf.

      k. Stanovení minimální lhůty výstavby - minimální lhůta výstavby bude doložena časovým
          harmonogramem prací. Časový harmonogram musí zohlednit případné požadavky
          objednatele, uvedené v přílohách této smlouvy, popř. upřesněné v průběhu plnění této
          smlouvy v rámci jednotlivých technických rad.
          (dále jen 1. etapa díla“)

          2. etapa:

2.2. Zajištění autorského dozoru v rozsahu přílohy č. 11 sazebníku UNIKA a jeho provádění
          kvalifikovanými osobami s příslušnou odbornou způsobilostí po celou dobu realizace stavby,
          na niž zhotovitel zpracuje projektovou dokumentaci podle této smlouvy, a to až do splnění
          podmínek ustanovení §119 zákona č. 183/2006 Sb., věznění pozdějších předpisů
          umožňujících užívání stavby. Zhotovitel projektové dokumentace v rámci autorského dozoru
          zpracuje dodatečnou projektovou dokumentaci skutečného provedení stavby (bude-li
          se rozcházet projektová dokumentace se skutečností).

2.3. Zhotovitel odpovídá za správnost a úplnost zpracované projektové dokumentace
          a proveditelnost a bezpečnost stavby podle této projektové dokumentace, jakož i za technickou
          a ekonomickou úroveň projektu stavby a technologického zařízení. Současně zhotovitel
          potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou díla a že mu jsou známy
          veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné ke zpracování díla.

2.4. Zhotovitel se zavazuje provést na své náklady a nebezpečí dílo popsané v tomto článku
          smlouvy a řádně a včas je předat objednateli ve lhůtě podle čl. 4 smlouvy. Objednatel se
          zavazuje řádně provedené dílo převzít a zaplatit za ně cenu podle čl. 3 smlouvy.

2.5. Zhotovitel se dále zavazuje provést na požádání objednatele případné dodatečné práce,
          nutné k řádnému zpracování nebo dokončení předmětu smlouvy, jejichž potřebnost ke splnění
          účelu této smlouvy je objektivně doložena a vyvstala až v průběhu plnění díla a jejichž
          potřebnost nebylo možné při vynaložení náležité péče předvídat před uzavřením smlouvy.

      V průběhu zpracování dokumentace se zhotovitel zavazuje svolat technicko-ekonomickou
      radu (dále též „TER”), na kterou přizve objednatele (kontaktní osobu oprávněnou jednat za

                                                                     4/13
                                                                                MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

      objednatele ve věcech technických + koordinátora), odpovědného zástupce provozního střediska a
      uživatele. Případné připomínky všech zúčastněných složek budou zapracovány do dokumentace.
      Poslední TER svolá zhotovitel nejpozději 5 kalendářních dnů před předáním dokončené
      dokumentace objednateli, na které bude provedena kontrola úplnosti dokumentace a splnění
      závazků plynoucích z této smlouvy. Z TER bude zhotovitelem pořízen zápis a tento zápis bude
      součástí dokladové části dokumentace.

      Zhotovitel zajistí zpracování Souhrnného předávacího protokolu, který bude obsahovat
      rekapitulaci soupisů všech výtisků PD.

                                                            Článek 3
                                                         Cena za dílo
3.1. Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů,
          dohodly na celkové, nejvýše přípustné ceně za dílo, specifikované v ěl. 2.1. a 2.2. smlouvy,
          a to ve výši:
                                                   275 880,- Kč bez DPH
                    (slovy: dvěstě sedmdesát pět tisíc osm set osmdesát korun českých).
3.2. K celkové ceně díla bez DPH bude účtována daň z přidané hodnoty ve výši platné v době
          poskytnutí zdanitelného plnění. V době uzavření této smlouvy je zákonem stanovena sazba
          DPH ve výši 21 %, což činí 57 934,80 Kě a celková cena za dílo včetně DPH tedy činí
          333 814,80 Kě.
3.3. Celková cena za dílo podle ěl. 3.1. a 3.2. se skládá z ceny:

3.4. Podrobná skladba ceny za dílo podle této smlouvy a jednotkové ceny a celková cena jsou
          uvedeny v cenové kalkulaci v příloze č. 1 smlouvy. V těchto cenách jsou již zahrnuty veškeré
          náklady zhotovitele spojené s plněním této smlouvy.

3.5. Zhotovitel má podle této smlouvy právo na zaplacení ceny pouze skutečně provedených prací
          a poskytnutých dodávek.

3.6. Celkovou cenu díla bez DPH lze překročit pouze za předpokladu sjednání dodatku k této
          smlouvě, a to na základě zadání nové veřejné zakázky.

3.7. Cena díla může být změněna dohodou smluvních stran pouze v případě, že v průběhu realizace
          díla dojde ke změnám, které jsou objektivně doložené, nutné ke zpracování a dokončení díla,
          které vyvstaly až v průběhu plnění díla a nebyly při vynaložení náležité péče předvídatelné
          před uzavřením smlouvy a jsou odsouhlasené oběma smluvními stranami (dále jen
          ,,vícepráce“). Povinnost realizovat vícepráce a právo na jejich úhradu má zhotovitel až po
          uzavření dodatku k této smlouvě.

                                                                     5/13
                                                                                MO evid. č. snil.: 6440-0003-2017-172

                                                                 Článek 4
                                                              Doba plnění

4.1. Smluvní strany se dohodly na termínu zahájení plnění dle čl. 2.1. smlouvy: 3. dnem po
        účinnosti smlouvy. 4.2. Předmět smlouvy v rozsahu písemných výstupů 1. etapy díla
        zhotovitel předá do 60 ti kalendářních dnů od účinnosti smlouvy objednateli způsobem
        stanoveným v čl. 5 smlouvy.

4.2. Výkon funkce autorského dozoru (II. etapa díla) se zhotovitel zavazuje vykonávat průběžně po
        celou dobu realizace stavby, na niž je PD zpracována, tj. od jejího zahájení až do vydání
        dokladu o povolení užívání stavby ve smyslu stavebního zákona. (Předpoklad rok 2018).

                                                           Článek 5
                                                 Podmínky předání díla

5.1. Dílo (řádně provedené) v rozsahu I. etapy díla zhotovitel doručí objednateli osobně s průvodním
          dopisem na adresu příjemce:
          Provozní středisko 0620 Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou, 675 71 Náměšť
          nad Oslavou.

5.2. Po doručení díla technický dozor objednatele do 5 pracovních dnů provede kontrolu předaných
        výstupů I. etapy díla z hlediska správnosti, úplnosti a kvality jejího obsahu ve smyslu uzavřené
        smlouvy (včetně případných dodatků) a závěrů z technických rad (dále také jen ,,TER“) a
        potvrdí zápis o předání a převzetí věci. Bude-li dílo bez vad s doložkou bez výhrad. Jeden
        výtisk potvrzeného zápisu předá objednatel zhotoviteli nejpozději do 10 kalendářních dnů od
        doručení dokončeného díla. V případě vad díla, které brání převzetí, technický dozor
        objednatele do 5 pracovních dnů od doručení díla oznámí telefonicky a současně i e-mailem
        zhotoviteli, že dílo nepřevezme a nepotvrdí zápis o předání a převzetí věci. Vady díla technický
        dozor objednatele oznámí písemně dopisem zhotoviteli do 10 kalendářních dnů od doručení díla
        a dílo mu vrátí k odstranění zjištěných vad.

5.3 Smluvní strany se zavazují poskytnout si vzájemně součinnost tak, aby k předání díla mohlo dojít
      ve sjednanou dobu. Termín pro předání díla se neprodlužuje o dobu, po kterou doručené dílo
      kontroloval v souladu s touto smlouvou technický dozor objednatele.

                                                           Článek 6
                                           Platební a fakturační podmínky

6.1. Zhotovitel po vzniku práva fakturovat do 10 kalendářních dnů doporučeně odešle objednateli ve
      dvojím vyhotovení daňový doklad (dále jen „faktura"). Za okamžik vzniku práva fakturovat se
      považuje den podpisu zápisu o předání a převzetí I. etapy díla. Právo fakturovat za II. etapu díla
      (autorský dozor) vznikne zhotoviteli po dokončení stavby, a vydání dokladu o provedeném účelu
      užívání stavby dle čl. 2.2. smlouvy na niž je projektová dokumentace zpracována.

6.2. Faktura musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu podle platné právní
      úpravy, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších
      předpisů (dále jen „zákon o DPH“) a podle § 435 OZ. Dále musí faktura obsahovat tyto údaje:
          a) označení „faktura - daňový doklad",
          b) evidenční číslo daňového dokladu,
          c) číslo smlouvy a datum jejího uzavření,
          d) název a sídlo smluvních stran, obchodní název, adresa,
          e) IČO, DIČ smluvních stran,
          f) předmět dodávky a název díla,
          g) den vystavení faktury a datum splatnosti (do 30 kalendářních dnů od doručení
               objednateli),

                                                                     6/13
                                                                                MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

           h) označení banky a čísla účtu zhotovitele, na který má být faktura uhrazena.

 6.3. K faktuře musí být připojen:
           a) zápis o předání a převzetí I. etapy,
           b) vzájemně odsouhlasený soupis provedených prací (výkonů) dle cenové kalkulace
                v případě II. etapy - za objednatele jej potvrdí technický dozor objednatele.
           Faktura bude objednateli doručena na adresu: Provozní středisko 0620 Sedlec, Vícenice u
           Náměště nad Oslavou, 675 71 Náměšť nad Oslavou
           Záhlaví faktury bude vyplněno:
           Odběratel: IČ: 60162694, DIČ: CZ 60162694
           Česká republika - Ministerstvo obrany, Tychonova 1, 160 00 Praha 6, Agentura hospodaření
           s nemovitým majetkem, Hradební 772/12, 110 05 Praha 1
           Příjemce : Provozní středisko 0620 Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou, 675 71 Náměšť
           nad Oslavou.

 6.4. Splatnost faktury je do 30 dnů ode dne jejího doručení objednateli, u faktur doručených
         objednateli v kalendářním měsíci prosinec a leden se smluvní strany dohodly na prodloužené
         lhůtě splatnosti do 60 dnů ode dne doručení faktury objednateli.

 6.5. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu objednatele a
        jejím směrováním na účet zhotovitele.

6.6. Objednatel je oprávněn fakturu vrátit zhotoviteli ve sjednané lhůtě splatnosti, neobsahuje-li
         některý údaj nebo přílohu uvedenou ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo
        nedostatečný počet výtisků. Při vrácení faktury objednatel uvede důvod jejího vrácení
        a v případě oprávněného vrácení zhotovitel vystaví fakturu novou. Oprávněným vrácením
        faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu ode dne doručení nové faktury
        objednateli. Zhotovitel je povinen novou fakturu doručit objednateli do 10 dnů ode dne, kdy mu
        byla doručena oprávněně vrácená faktura.

6.7. Budou-li u zhotovitele shledány důvody k naplnění institutu ručení příjemce zdanitelného
        plnění podle § 109 zákona o DPH bude objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat
        zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona.

6.8. Zálohové platby nebudou poskytovány.
6.9. Zhotovitel není oprávněn započíst své pohledávky na pohledávky objednatele vůči němu.

        Zhotovitel není oprávněn postoupit pohledávky vůči objednateli třetí osobě.
6.10. Smluvní strany se dohodly, že objednatel je oprávněn započíst i nesplatné pohledávky.

                                                           Článek 7
                                         Vlastnictví a odpovědnost za škodu

7.1. Vlastníkem věci, která byla zhotoviteli předána k provedení díla, je po celou dobu plnění díla
        objednatel.

7.2. Nebezpečí vzniku škody na věci předané k provedení díla přechází z objednatele na zhotovitele
        okamžikem předání věci a podpisem zápisu o předání a převzetí věci smluvními stranami.

7.3. Za nebezpečí škody na prováděném díle až do jeho předání přejímajícímu odpovídá zhotovitel.

7.4. Oprávnění nakládat s předmětem plnění této smlouvy přechází na objednatele dnem
        protokolárního převzetí díla (jeho etapy). Vlastnické právo k převzatému dílu (etapě díla)
        přechází na objednatele dnem zaplacení.

7.5. Smluvní strany se dohodly, že v případě náhrady škody se bude hradit pouze skutečná,
      prokazatelně vzniklá škoda.

                                                           Článek 8

                                                                    7/13
                                                                                MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

                                       Záruka za jakost, vady díla a reklamace

8.1. Zhotovitel přejímá záruku za jakost díla ve smyslu ustanovení § 2619 OZ po dobu 60 měsíců od
      předání a převzetí dokončeného díla. V případě, že dojde k vlastní realizaci stavby dle projektové
      dokumentace specifikované v čl. 2 smlouvy, prodlužuje se záruka za jakost na předmět plnění této
      smlouvy na celou dobu životnosti předmětné stavby. Po tuto dobu odpovídá zhotovitel za vady,
      které objednatel zjistí a včas reklamuje.

8.2. Záruční doba neběží po dobu, po kterou objednatel nemůže užívat dílo pro jeho reklamované
         vady. Smluvní strany se výslovně dohodly, že vyskytne-li se v průběhu záruční doby skrytá
         vada díla, má se za to, že touto vadou dílo trpělo již v době předání.

8.3. Zhotovitel zodpovídá za to, že:
          a) dílo nemá vady, je kompletní, splňuje určenou funkci a odpovídá požadavkům sjednaným
                v této smlouvě,
          b) navržené řešení předmětné stavby obsažené v projektové dokumentaci je technicky
                realizovatelné v souladu s obecně závaznými právními předpisy a normami, které se
                vztahují ke zpracovanému dílu,
          c) řešení stavby obsažené v projektové dokumentaci je navrženo ekonomicky, přiměřeně
                s přihlédnutím k objednatelem stanovenému účelu.

8.4. Práva z vadného plnění se řídí ustanoveními § 2615 a násl. OZ.

8.5. Reklamace se uplatňují písemně.

8.6. Zhotovitel je povinen se k reklamaci písemně vyjádřit do 10 kalendářních dnů ode dne jejího
        obdržení. Ve svém vyjádření zhotovitel uvede, zda vady uznává (včetně návrhu způsobu a
        termínu jejich odstranění), nebo důvody, proč vady neuznává. Pokud tak neučiní, má se za to, že
        je reklamace oprávněná a zhotovitel je povinen odstranit vady do 20 kalendářních dnů od
        obdržení reklamace. Po uplynutí této lhůty je objednatel oprávněn pověřit odstraněním vad díla
        jinou odbornou firmu s tím, že zhotoviteli přeúčtuje veškeré takto vzniklé náklady.

8.7. O odstranění vady musí být sepsán protokol.

8.8. Zhotovitel je povinen nahradit všechny škody, které vzniknou objednateli či třetí osobě
        v důsledku vady díla.

                                                           Článek 9
                                          Smluvní pokuty a úrok z prodlení

9.1. V případě, že zhotovitel nedodrží termín plnění 1. etapy díla sjednaný v čl.4.2 této smlouvy,
        uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý i započatý den prodlení, a to až
        do úplného splnění závazku nebo do zániku smluvního vztahu.

9.2. V případě, že zhotovitel bude v prodlení s plněním 2. etapy díla, tj. při nedodržení termínu
        dohodnutého pro výkon činností v rámci autorského dozoru a zapsaného do stavebního deníku
        (případně uvedeného v zápise z kontrolního dne stavby, apod.) zavazuje se zaplatit objednateli
        smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý i započatý den prodlení.

9.3. V případě prodlení se splněním 1. etapy díla v čl. 4.2. smlouvy delším než 30 kalendářních dnů
        uhradí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 30 % z celkové ceny díla s DPH.

9.4. V případě, že zhotovitel bude v prodlení s odstraňováním vad díla dle čl. 8. smlouvy, zavazuje
        se zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý i započatý den prodlení a za
        každou vadu zvlášť.

9.5. V případě, že zhotovitel nevrátí objednateli veškerou zapůjčenou dokumentaci podle čl. 10.8.
        smlouvy, zavazuje se zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý i
        započatý den prodlení.

9.6. V případě vad projektové dokumentace (např. v rozdílu výkazu výměr a výkresové
        dokumentace), v jejichž důsledku prokazatelně dojde v průběhu vlastní realizace stavby dle této

                                                                     8/13
                                                                                 MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

         projektové dokumentace k navýšení ceny díla za zhotovení této stavby, která vyplyne
         z výběrového řízení, v rámci něhož bude projektová dokumentace použita jako zadávací
         dokumentace (dále jen „základní cena stavby“), uhradí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve
         výši 10 000,-Kč (v případě navýšení do 5 % základní ceny stavby), ve výši 20 000,-Kč (v
         případě navýšení od 5 do 10 % základní ceny stavby) a ve výši 50 000,-Kč (v případě navýšení
         větším než 10 % základní ceny stavby).

 9.7. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury uhradí objednatel zhotoviteli úrok z prodlení
         za každý započatý den prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se
         určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna
         likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem
         a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických osob
         a fyzických osob.

 9.8. Smluvní pokuty (respektive úrok z prodlení) sjednané touto smlouvou a náklady na vymáhání
         pohledávek uhradí povinná strana na základě faktury vystavené oprávněnou stranou. Splatnost
         si smluvní strany sjednávají do 30 dnů po jejím doručení povinné straně. Právo uplatňovat a
         vymáhat smluvní pokuty (respektive úrok z prodlení) vzniká prvním dnem následujícím po
         marném uplynutí lhůty.

 9.9. Smluvní pokuty a úrok z prodlení hradí povinná strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši
         vznikla druhé smluvní straně škoda. Škoda a její náhrada je vymahatelná samostatně vedle
          smluvní pokuty. Smluvní strany výslovně vylučují použití ustanovení § 2050 OZ.

 9.10. Smluvní pokuty podle této smlouvy si smluvní strany sjednávají jako ujednání na samotné
          smlouvě nezávislá pro případ, že jejich smluvní vztah z nějakého důvodu zanikne před řádným
          dokončením a předáním díla (např. dohodou nebo odstoupením), lo znamená, že zůstane
          zachováno právo objednatele uplatňovat po zhotoviteli smluvní pokuty, na něž mu vznikl nárok
          po dobu platnosti smlouvy.

                                                            Článek 10
                                                       Zvláštní ujednání

10.1. Zhotovitel bere na vědomí, že místem plnění jsou objekty důležité pro obranu státu ve smyslu §
         29 zákona ě. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR, ve znění pozdějších předpisů. V této
          souvislosti se zavazuje dodržovat následující požadavky objednatele:
           a) Na zpracování předmětu smlouvy se nebudou podílet občané cizí státní příslušnosti, bez
                 státní příslušnosti nebo s několika státními příslušnostmi (s výjimkou občanů členských
                 států NATO a EU).
            b) Zhotovitel se zavazuje dodržovat veškerá interní nařízení a podmínky upravující vstup do
                 vojenského areálu a případně další omezení stanovená přímým uživatelem, která byla
                 v této souvislosti vydána příslušným orgánem, do jehož působnosti tyto objekty důležité
                 pro obranu státu náleží, a se kterými byl seznámen nejpozději na vstupní technické radě.
                 Nedodržení tohoto ujednání, může být důvodem k vystavení zákazu vstupu pro
                 zaměstnance nebo vydání zákazu vjezdu pro dopravní prostředky.
            c) K udělení povolení vstupu a vjezdu do vojenského objektu předloží zhotovitel ne starší 3
                 kalendářních dnů před zahájením prací seznam všech zaměstnanců, kteří budou vstupovat
                 do vojenského objektu (jméno, příjmení, datum a místo narození, číslo občanského
                 průkazu a adresu trvalého bydliště) a seznam registračních značek dopravních prostředků.
            d) Vystavená povolení opravňující ke vstupu a vjezdu do vojenského objektu se zhotovitel
                 zavazuje prokazatelně vrátit nejpozději v termínu ukončení díla. Nedodržení tohoto
                 ujednání ze strany zhotovitele, opravňuje objednatele k pozastavení platby daňového
                 dokladu (faktury) do doby odstranění uvedeného nedostatku zhotovitelem.

  10.2. Zhotovitel bude informovat objednatele o stavu rozpracovaného díla na pravidelných
          technických radách - TER, které bude zhotovitel organizovat podle potřeby, nejméně však lx za
          měsíc, nebo na TER organizovaných objednatelem. Vstupní TER se zhotovitel zavazuje

                                                                       9/13
                                                                               MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

        zorganizovat nejpozději do 10 kalendářních dnů od podpisu této smlouvy. Objednatel se
        zavazuje poskytnout zhotoviteli součinnost při zajištění, resp. zprostředkování účasti zástupců
        Ministerstva obrany na TER. Zápisy z TER budou součástí dokladové části projektové
        dokumentace.

10.3. Objednatel je prostřednictvím kontaktní osoby pro věci technické oprávněn kontrolovat
        průběžně postup realizace a kvalitu prováděného díla, přičemž k tomuto účelu si může přizvat i
        další odborné osoby, které pro provedení této kontroly potřebuje. Za tímto účelem je zhotovitel
        povinen předložit zástupci objednatele pro věci technické rozpracované dílo k nahlédnutí, a to
        nejpozději do 3 pracovních dnů od vyžádání.

10.4. Při provádění díla je zhotovitel povinen dodržovat příslušné platné právní předpisy (zákony,
        vyhlášky) a technické normy (ČSN, EN) vztahující se k předmětnému dílu.

10.5. Vzhledem ktomu, že objednatel není dle platné legislativy oprávněn vydat zhotoviteli plnou
        moc k projednání projektové dokumentace, připraví zhotovitel v dostatečném časovém
        předstihu žádosti o posouzení projektové dokumentace, které prostřednictvím technického
        dozoru objednatele předloží objednateli k podpisu. Objednatel podepíše předložené žádosti
        bezodkladně a nejpozději do 5 pracovních dnů je předá cestou technického dozoru objednatele
        zhotoviteli. Předání žádostí a potřebných příloh příslušným orgánům a organizacím zajistí
        zhotovitel.

10.6. Zapracování případných připomínek dotčených orgánů a organizací pověřených výkonem státní
        (vojenské) správy a ostatních dotčených osob do projednané projektové dokumentace nesmí být
        řešeno formou číslovaných doplňků nebo změn k této projektové dokumentaci.

10.7. Pokud zhotovitel při provádění díla zjistí, že pro bezvadné provedení díla je nezbytné provést
        činnosti (výkony), které nejsou specifikovány v předmětu smlouvy, je povinen bezodkladně
        informovat objednatele.

10.8. Zhotovitel je povinen vrátit objednateli veškerou zapůjčenou dokumentaci, a to nejpozději do
        14 kalendářních dnů po předání 1. etapy díla objednateli.

10.9. Stupeň utajení projektové dokumentace:
        - bez utajení,

10.10. Zhotovitel není oprávněn poskytnout výsledek jeho činnosti, který je předmětem této smlouvy,
       jiným osobám než objednateli. Prvopisy všech součástí díla je zhotovitel povinen uschovat
        nejméně po dobu pěti let od předání a převzetí předmětu díla. Na žádost objednatele se
        zhotovitel zavazuje po tuto dobu poskytnout objednateli jejich kopie, a to za úhradu nutných
        nákladů.

10.11. Zhotovitel prohlašuje, že dílo není zatíženo žádnými právy třetích osob. Zhotovitel zejména
        odpovídá za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví třetích
        osob.

10.12. Pokud jakýkoliv výsledek činnosti zhotovitele dle této smlouvy je autorským dílem podle
        zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským
        a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů, nebo jinak
        chráněné duševní vlastnictví, poskytuje zhotovitel podpisem této smlouvy objednateli
        k takovému výsledku činnosti zhotovitele jako celku i jeho části časově neomezené, přenosné,
        neexkluzivní oprávnění (licenci). Současně zhotovitel poskytuje objednateli oprávnění autorské
       dílo či jiné duševní vlastnictví vytvořené pro objednatele dle této smlouvy upravovat či měnit.
       Jde-li o výsledek činnosti subdodavatele, který podléhá ochraně podle autorského zákona nebo
       podobného obecně závazného právního předpisu podle právního řádu bydliště/místa podnikání
       subdodavatele, zavazuje se zhotovitel zajistit pro objednatele ve vztahu k takovému dokumentu
       zhotovitele oprávnění v stejném rozsahu, jaký je požadován pro výsledek činnosti zhotovitele
       podle tohoto ustanovení smlouvy. Odměna za poskytnutí veškerých uvedených
       oprávnění/licencí je již zahrnuta v ceně díla. Objednatel není povinen poskytnutou licenci
       využít.

                                                                    10/13
                                                                               MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

10.13. V případě, že popis materiálu nebo výrobku (jeho technické a kvalitativní parametry
        a vlastnosti) bude v rámci projektové dokumentace (včetně výkazu výměr) řešen odkazem na
        konkrétní referenční výrobek, budou pro tyto účely voleny výrobky vyráběné v zemích
        Evropské unie, Švýcarsku, Norsku a členských státech NATO. Tyto výrobky musí současně
        splňovat technické požadavky stanovené zákonem č. 90/2016 Sb., o posuzování shody
        stanovených výrobků při jejich dodávání na trh a předpisy souvisejícími.

10.14. Objednatel zabezpečí výkon činnosti koordinátora BOZP v rámci přípravy a realizace
        sám. Zhotovitel je povinen k součinnosti s koordinátorem BOZP a je povinen zapracovat
        připomínky do PD.

10.15. Zhotovitel není oprávněn v průběhu plnění svého závazku dle této smlouvy a ani po jeho
        splnění bez písemného souhlasu objednatele poskytovat jakékoliv informace, se kterými se
        seznámil v souvislosti s plněním svého závazku, a podkladové materiály v listinné či
        elektronické podobě, které mu byly poskytnuty v souvislosti s plněním závazku dle této
        smlouvy, třetím osobám (mimo případné poddodavatele). Poskytnuté informace jsou ve smyslu
        § 1730 OZ důvěrné.

10.16. Zhotovitel podpisem této smlouvy uděluje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
        údajů, ve znění pozdějších předpisů, souhlas objednateli, jako správci údajů, se zpracováním
       jeho osobních a dalších údajů ve smlouvě uvedených pro účely naplnění práv a povinností
        vyplývajících z této smlouvy, a to po dobu její platnosti a dobu stanovenou pro archivaci.

                                                          Článek 11
                                                       Zánik závazků

11.1. Smluvní strany se dohodly, že závazek ze smluvního vztahu zaniká v těchto případech:
          a) splněním všech závazků řádně a včas;
          b) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně
               doložených nákladů ke dni zániku smlouvy;
          c) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení;
          d) jednostranným odstoupením objednatele od smlouvy v případě, že zhotovitel předal
               objednateli před uzavřením této smlouvy nepravdivé nebo neúplné informace a doklady,
               jejichž obsah nebo samotný fakt (ne)doložení mohly ovlivnit zadávací řízení a rozhodnutí
               objednatele o sjednání této smlouvy;
          e) jednostranným odstoupením objednatele od smlouvy v případě, že bude vůči majetku
               zhotovitele vyhlášeno insolvenční řízení, v němž bude vydáno rozhodnutí o úpadku nebo
               byl-li vůči zhotoviteli insolvenční návrh zamítnut pro nedostatek majetku k úhradě
               nákladů insolvenčního řízení;

11.2. Nastanou-li u některé ze smluvních stran skutečnosti bránící řádnému plnění této smlouvy, je
        tato smluvní strana povinna to ihned bez zbytečného odkladu oznámit druhé straně a vyvolat
        jednání zástupců oprávněných k jednání ve věcech smluvních.

11.3. Chce-li některá ze stran od této smlouvy odstoupit na základě ujednání z této smlouvy
        vyplývajících, je povinna svoje odstoupení písemně oznámit druhé straně. V odstoupení musí
        být dále uveden důvod, pro který strana od smlouvy odstupuje a přesná citace toho ustanovení
        smlouvy, který ji k takovému kroku opravňuje. Bez těchto náležitostí je odstoupení neplatné.

11.4. Za podstatné porušení smlouvy ze strany zhotovitele se považuje:
          a) prodlení s plněním 1. etapy díla déle než 30 kalendářních dnů;
          b) nedodržení ujednání o záruce a odpovědnosti za vady;
          c) opakované neplnění jednotlivých činností v rámci výkonu autorského dozoru;
          d) porušení závazků specifikovaných v čl. 10.1. nebo 10.2. smlouvy.

11.5. Odstoupení od smlouvy se dále řídí ustanoveními § 2001 a násl. OZ.

11.6. Odstoupí-li některá ze smluvních stran od této smlouvy na základě ujednání z této smlouvy

                                                                     11/13
                                                                               MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

        vyplývajících, povinnosti obou stran jsou poté následující:
          a) zhotovitel provede soupis všech prací (výkonů) provedených ke dni oznámení
               o odstoupení od této smlouvy a jejich finanční ocenění;
          b) zhotovitel vyzve objednatele k předání a převzetí rozpracovaného díla a objednatel je
               povinen do 30 kalendářních dnů od obdržení vyzvání zahájit přejímací řízení
               rozpracovaného díla;
          c) po převzetí rozpracovaného díla objednatelem a vzájemném odsouhlasení finančního
               ocenění vystaví zhotovitel konečnou fakturu (daňový doklad) rozpracovaného díla;
          d) smluvní strana, která důvodné odstoupení od smlouvy zapříčinila, je povinna uhradit
               druhé straně veškeré náklady jí vzniklé z důvodů odstoupení od této smlouvy;
          e) nemá-li však částečné plnění pro objednatele význam, může v souladu s § 2004 odst. 2 OZ
               od smlouvy odstoupit ohledně celého plnění.

11.7. Zhotovitel není oprávněn zcela ani zčásti postoupit na třetí osobu žádné ze svých práv, ani
        žádný ze svých závazků plynoucích z této smlouvy ani tuto smlouvu jako celek.

                                                          Článek 12
                                                   Závěrečná ujednání

12.1. Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky. Smluvní strany se
        dohodly, že vztahy v této smlouvě neupravené se řídí ustanoveními OZ. Spory, které nebudou
        vyřešeny dohodou, budou řešeny před soudem obecně příslušným dle sídla objednatele.

12.2. Tuto smlouvu lze měnit pouze formou písemných, vzestupně číslovaných dodatků, potvrzených
        oběma smluvními stranami.

12.3. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to ostatních
        ustanovení, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto případě zavazují dohodou
        nahradit ustanovení neplatné či neúčinné novým ustanovením platným či účinným, které nejlépe
        odpovídá původně zamýšlenému účelu ustanovení neplatného či neúčinného.

12.4. Veškerá komunikace mezi smluvními stranami týkající se této smlouvy musí být učiněna
        v písemné formě, není-li v textu smlouvy uvedeno výslovně jinak, a musí být doručena osobně
        nebo prostřednictvím doporučené poštovní zásilky nebo datové schránky na adresy uvedené
        v záhlaví této smlouvy. V případě doručení jakékoli písemnosti faxem nebo e-mailem musí být
        originál tohoto dokumentu v listinné podobě doručen adresátovi osobně nebo prostřednictvím
        doporučené poštovní zásilky na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy.

12.5. Smluvní strany sjednávají pravidla pro doručování vzájemných písemností tak, že písemnost se
        v případě pochybností nebo nedoručitelnosti považuje za doručenou nejpozději třetím
        pracovním dnem po jejím odeslání na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy, nedoručí-li
        druhá strana písemné oznámení o změně adresy, a to bez ohledu na to, zda se adresát na této
        adrese zdržuje a zásilku vyzvedne, není-li doručováno datovou schránkou.

12.6. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb.,
        o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 odst. 1 zákona
        č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
        a o registru smluv (zákon o registru smluv) povinným subjektem a souhlasí se zveřejněním této
        smlouvy. Tento souhlas je poskytován do budoucna na dobu neurčitou pro účely informování
        veřejnosti o činnosti smluvních stran. Výslovně je pro strany této smlouvy sjednána možnost
        zpřístupnění či zveřejnění celé této smlouvy v jejím plném znění, jakož i všech úkonů a
        okolností s touto smlouvou přímo souvisejících, pokud tím nedojde k porušení zákonem
        stanovené povinnosti mlčenlivosti.

12.7. Kontrolní orgán Vojenského útvaru 2427 Sedlec, Vícenice u Náměště n/O (dále jen „kontrolní v
        orgán“) provádí kontrolní činnost k zajištění bezpečnosti utajovaných informací před

      kompromitujícím vyzařováním informačních systémů a elektronických prostředků se všemi

                                                                    12/13
                                             MO evid. č. smi.: 6440-0003-2017-172

      subjekty v areálu letiště.
12.8. Zhotovitel zabezpečí, že v jimi provozovaných prostorech nebudou instalovat nebo provozovat

       technické prostředky využitelné k provádění tzv. pasivního odposlechu (prostředky schopné
       záznamu, přenosu, analýzy elektromagnetického spektra apod.) v objektech, které v areálu

       základny využívají ke své činnosti.

12.9. Zhotovitel musí umožnit vstup kontrolním orgánům do prostoru, který využívají ke své
       činnosti, za účelem provedení kontroly, zda se v těchto prostorech nenachází technické
       prostředky schopné záznamu, přenosu, analýzy elektromagnetického spektra apod.

12.10. Kontrolní orgán se musí prokázat kontrolnímu subjektu „Písemným pověřením ke kontrole44
        a „Kontrolním listem44, ve kterých jsou uvedené osoby provádějící kontrolní činnost, datum
        kontrolní činnosti, obsah kontrolní činnosti a podpis velitele nebo jeho zástupce. Velitel VU
        2427 je povinen zabezpečit aby osoby splňovali podmínky vstupu do prostorů kontrolovaného
        subjektu (např. zdravotní průkaz, osvědčení fyzické osoby pro styk s UI požadovaného stupně
        apod.). Kontrolní orgán si vyžádá u kontrolního subjektu doprovod osoby, která bude přítomná
       po celou dobu kontroly využívaných prostor.

12.11. Zhotovitel zabezpečí zpracování seznamu osob, které mají povolen vstup kontrolovaného
        prostoru (jedná se o areál letiště VÚ 2427 Sedlec, Vícenice u Náměště n/O), průběžně provádí
       jeho aktualizaci a předává Bezpečnostnímu manažerovi (BM) VÚ 2427. Zhotovitel stanoví

       podmínky pro vstup do jimi využívaných prostor.
12.12.Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o nichž se dozvěděly

          v souvislosti s plněním této smlouvy a nesdělovat je třetím stranám. Zhotovitel bere na
          vědomí, že objednatel je ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
          k informacím, ve znění pozdějších předpisů, povinným subjektem a souhlasí se zveřejněním

          této smlouvy v režimu tohoto zákona.
12.13. Tuto smlouvu lze platně měnit pouze písemnými, vzestupně číslovanými dodatky,

          podepsanými oběma smluvními stranami.
12.14. Tato smlouvaje vyhotovena ve 3 výtiscích o 13 stránkách, z nichž objednatel obdrží 2 výtisky

          a zhotovitel 1 výtisk, není-li podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
12.15. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu poslední smluvní strany a účinnosti dnem

          uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
          některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).
12.16. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly a stvrzují, že byla
          uzavřena po vzájemné shodě na jejím obsahu, podle jejich pravé svobodné vůle, určitě, vážně
          a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek.
12.17. Nedílnou součástí smlouvy jsou přílohy:

 Příloha č. 1                         Cenová kalkulace - počet listů: 1
 Příloha č. 2                         Zadání vymezení ploch - počet listů: 5
 Příloh# č. 3                         Upřesnění dláždění kolem světíotechniky - počet listů: 5

Platný poj

             Digitally signej                Za zhotovitele

Za objSKHfi'*

             10:37
             ReasoňN
             tendennaiWt.uzivatel=cu
             likus

Ing. Nfti&teý m>                             Ing. Tomáš Culík
                                             jednatel
Yedoi$jjtally signd                          AGA-Letiště s.r.o.

ČeskáJJj^M^Ministerstvo obrany

Agentijfaj^^lraaření s nemovitým majetkem

              leasori?
             tenderma7Wt.uzivatel=64
             4000.1.2. flajtinger

                                      13/13
                                                      Příloha č. 1 k SOD č. 6440-0003-2017-172

Zpracování projektové dokumentace k opravě APN "N" a přilehlé plochy "SAR" Letiště Sedlec v
   posádce Sedlec, Víccnice u Náměště nad Oslavou CE 06-17-07 - 2018 - cenová kalkulace

P.ě. Práce                                            Počet  Cena za 1  Cena celkem bez DP11
                                                      hodin  hod bez
                                                             DPH

Letiště Sedlec CE 06-17-07/403 Letištní spojovací a pojízdné plochy APN „N“ a přilehlé plochy

                             „SAR“

I DPS - výkresová část

2 DPS - dokladová část
Do Zaměření

4 Rozpočet a výkaz výměr

5 Ostatní náklady

6 Autorský dozor*

Cena celkem bez DPH činí                                                275 880,00

DPH 21% činí                                                             57 934,80
Ona zakázky včetně DPH činí                                             333 814,80

* Poznáni ka zlíoloví tele:
V ceně AD je započteno zpracování dokumentace
skutečného provedení stavby viz odstavec 2.2 smlouvy
o dílo

                             Stránka
                                                                                                                                                                                                                                                        O li CUXJVCt V . i Z- i

Přehled míst s propady ostrůvků zámkové dlažby u světlotechnických zařízení:
RWY -
23/7,41/8,24/7,25/7,38/8,33/8,32/8,31/8,35/7,28/8,27/8,39/7,24/8,41/7,2/7,15/8,3/7,14/8,5/7,12/8,7/7,8/7,5/:
APN P -193/15,194/15,195/15,197/15,198/15,199/15. (demontované szp u 222.vrl)
CCR 16 - 67,107,108
CCR 17-3,103,201,239
CCR 13 -
4,5,6,9,10,12,13,14,15,37,38,43,45,46,47,49,51,53,55,67,70,93,97,98,99,100,103,104,106,115,116,117,118,119,1:
CCR 14 -29,31,33,34,35,36,38,41,45,46
ZS 31 - ll/SZ,12/ZS,13/ZS(areál rokle), 14/ZS,15/ZS,21/ZS, 52/l(bez ZS),
(. ■