Textová podoba smlouvy Smlouva č. 324573: STL plynovod a přípojky pro bytový dům a dům služeb v Podbořanech4

Příloha SoD VZK plynovod anonymi.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ;tžská plym
-ienkoncerr : i uz.-v .»i .. - • >- ■

              U Myiifírn;- I45í)/.1;i

         140 "! í'i,;ih . 4 - Michle

     IČ: 4711 471 biU: CZ47116471 ©

                              SMLOUVA O DÍLO

                            uzavřená podle §§ 2586 - 2635 zák. č. 89/2012 Sb, občanský zákoník

                                                                    číslo zadavatel - 114/2016
                                                                           227/2016/PPSD
                                                                                na akci:

                       „STL plynovod a přípojky pro bytový dům a dům služeb v Podbořanech44

                              Článek I.
                          Smluvní strany

1. Objednatel:  Město Podbořany, Mírová 615,441 17 Podbořany

zastoupený: Mgr. Radkem Reindlem - starostou města

IČO:            00265365

DIČ:            CZ00265365

Tel.:           415 237 500

Fax:            415 237 603

Bank. spojení: Komerční banka a.s., pobočka Podbořany

Číslo účtu: 625481/0100                   '

2. Zhotovitel:  Pražská plynárenská Servis distribuce, a.s., člen koncernu

                Pražská plynárenská, a.s., U Plynárny 1450/2a, 140 00 Praha 4

zastoupený: Ing. Jaroslavem Medvecem, členem představenstva a

                Milanem Habětínem, členem představenstva

IČO:            47116471

DIČ:            CZ47116471

Tel.:

Bank. spojení: Česká spořitelna, a.s.

Číslo účtu:

                                                        Článek II.
                                        Právní úkony a zastoupení

         Ve vzájemném styku smluvních stran jsou ve smyslu příslušných ustanovení
občanského zákoníku zmocněni jednat jejich jménem tito pracovníci:

Za objednatele: ve věcech smluvních: Mgr. Radek Reindl - starosta města, tel: 777 214 192
                     ve věcech technických: Ing. Milan Ohanka - vedoucí odboru investic a památkové péče,
                                                                                  tel.: 775 762 141

Za zhotovitele: ve věcech smluvních:

                     ve věcech technických:

Uvedení zástupci obou stran ve věcech smluvních prohlašují, že jsou oprávněni tuto smlouvu
podepsat a k platnosti této smlouvy není třeba podpisu jiné osoby.

                                            Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
                          S 415 237 500 ts 415 237 601 ?=■ info@podborany.net ($ http://www.podborany.net

                                      IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                                             návštěvní dny: pondělí a středa
                                             Článek 111.
                                        Předmět smlouvy

1. Zhotovitel se zavazuje, že za podmínek stanovených touto smlouvou provede pro
    objednatele kompletní dodávku tohoto díla:

     „STL plynovod a přípojky pro bytový dům a dům služeb v Podbořanech44

2. Dílo bude provedeno v rozsahu, jakosti a podrobné specifikace obsažené v cenové
    nabídce zhotovitele ze dne 7.9.2016 (viz příloha č. 1 této smlouvy) a v rozsahu i
    provedení dle zadávacích podmínek ze dne 25. 8. 2016, které jsou nedílnou součástí
    této smlouvy a tvoří její přílohu č. 2.
    Místo stavby: Podbořany, místní část Hlubany - pozemek pare. č. 245/2, 245/12,
    245/10, 245/4 v katastrálním území Hlubany.

3. Technické specifikace stavby jsou stanoveny v projektové dokumentaci zpracované
    projekční kanceláří Messor s.r.o., IČ 28738217, se sídlem Jana Švermy 11, 432 01
    Kadaň; datum zhotovení 09/2014; číslo zakázky 13 069; výkazu výměr a správních
    rozhodnutí. Plněno bude dle této smlouvy, výkazu výměr, schválené projektové
    dokumentace, správních rozhodnutí, platných právních předpisů a platných
    technických norem.

                                    Článek IV.
                                   Lhůty plnění

1. předání a převzetí staveniště:   05.10.2016

2. zahájení stavebních prací:       10.10.2016

3. dokončení stavebních prací:      31.10.2016

4. požadovaný termín vyklizení staveniště nejpozději: do 31. 10. 2016

5. předání a převzetí díla:         31. 10.2016

6. počátek běhu záruční lhůty:      od 31. 10. 2016

                                                  Článek V.
                                                  Cena díla

1. Cena díla se sjednává jako pevná, smluvní a maximální, platná po celou dobu
        výstavby. Obsahuje veškeré náklady nutné k řádné realizaci díla. Nabídková cena je
        stanovena jako nejvýše přípustná. Cena je členěna takto:

SO 01 - STL plynovod a přípojky:                 261 915,- Kč
         cena bez DPH

Celková cena díla:                               261 915,- Kč
         celková cena díla bez DPH

                 Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany

S 415 237 500 *=? 415 237 601 s info@podborany.net 0 http://www.podborany.net

            IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                  návštěvní dny: pondělí a středa

                                         strana 2 (celkem 9)
2. Dílo bude pro objednatele ekonomickou činností, a proto splňuje podmínky pro režim
         přenesené daňové povinnosti.

3. Uvedená celková cena je platná po celou dobu výstavby a je doložena nabídkovým
         rozpočtem - viz příloha SoD.

4. Zvýšení ceny za dílo. Pokud zhotovitel předloží z jakéhokoliv důvodu návrh na objem
         dodatečných prací nad rámec projektu přesahujících 5 % z původně sjednané ceny
         díla, má objednatel právo odstoupit od smlouvy. V tomto případě se smlouva od
         samého počátku ruší. Zhotovitel se vzdává jakéhokoliv nároku na úhradu do té doby
         provedených prací a dodaného materiálu na stavbu. Do 20 dní od písemného
         odstoupení od smlouvy vyklidí staveniště a předá jej zhotoviteli. Pokud tak neučiní,
         má se zato, že se tak stalo.

5. Zvýšení ceny je možné pouze pokud se k tomu objednatel rozhodne a za těchto
         podmínek:

         - v případě změny sazby DPH v průběhu prací;
         - před započetím prací bude sepsán písemný dodatek k této smlouvě a rozsah prací

             bude sepsán i do stavebního deníku vč. cenové nabídky prací resp. dodávek a
             schválen podpisem zástupce objednatele ve věcech smluvních. Při takto
             odsouhlasených změnách díla má zhotovitel právo na zaplacení zvýšených nákladů
             objednatelem v rozsahu obsaženém v dodatku smlouvy.

6. Změna ceny díla bude sjednána předem písemně dodatkem k této smlouvě za dodržení
         ustanovení dle odstavce 4. tohoto článku. Ke stanovení ceny víceprací budou použity
        jednotkové ceny uvedené v nabídce zhotovitele, pokud nejsou stanoveny, pak
        jednotkové ceny stanovené aktuálními ceníky ÚRS. Cena musí být dohodnuta před
         započetím realizace víceprací.

7. DPH bude účtována dle platných právních předpisů.

                                                  Článek Ví.
                                       Platební podmínky, sankce

1. Zhotovitel nebude požadovat zálohu. Zhotovitel má právo pouze na úhradu
         provedených prací, a to na základě průběžné faktury (daňového dokladu) měsíčního
         plnění, který vystaví vždy k poslednímu dni příslušného měsíce a celková fakturovaná
        částka bude doložena soupisem skutečně provedených a oceněných prací, který bude
        odsouhlasen zástupcem objednatele pro věci technické do pěti pracovních dnů po
        obdržení soupisu od zhotovitele. V případě neodsouhlasení soupisu skutečně
        provedených prací se má za to, že nevzniklo právo fakturovat.

2. Po dokončení, předání a převzetí hotového díla objednateli vystaví zhotovitel
        konečnou fakturu - daňový doklad. Konečná faktura bude obsahovat náležitosti
         účetního a daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
        hodnoty, ve znění jeho pozdějších změn a doplňků. Mimo tyto náležitosti musí dále
        obsahovat:
        - výslovné označení „konečná faktura44
        - soupis všech provedených prací v ceně bez DPH
        - soupis všech uhrazených průběžných faktur rozčleněných na cenu bez daně a
             s DPH

                                            Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
                          S 415 237 500 -s. 415 237 601 fi? info@podborany.net ® http://www.podborany.net

                                      IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                                            návštěvní dny: pondělí a středa

                                                                    strana 3 (celkem 9)
         - výslednou cenu díla celkem bez DPH, celkovou výši DPH a cenu včetně DPH
         - rozdíl mezi konečnou cenou a výší průběžně uhrazených částek (bez DPH i

             s DPH).

3. Lhůta splatnosti faktur je 28 dnů ode dne doručení faktury objednateli. Každá faktura
         bude doložena soupisem prací a protokolem o předání a převzetí provedených prací.

4. V případě, že při předávání a přebírání díla budou zjištěny drobné vady či nedodělky
        nebránící řádnému užívání díla, bude celková cena díla uhrazena pouze do výše 90 %.
        Zbylých 10 % z celkové ceny díla bude uhrazeno ve lhůtě do 5 pracovních dnů ode
        dne odstranění poslední drobné vady či nedodělku.

5. V případě, že předávané a přebírané dílo bude bez drobných vad či nedodělků
         nebránících řádnému užívání díla, bude celková cena díla (resp. její dosud neuhrazená
         část) uhrazena v plné výši.

6. V případě prokázaného nedodržení provádění stavby v souladu s projektovou
         dokumentací je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,-
         Kč za každý zjištěný rozpor s projektovou dokumentací.

7. V případě nedodržení termínu dokončení prací je zhotovitel povinen uhradit
         objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každý i započatý den prodlení.

8. Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč i za každý den
         prodlení s vyklizením staveniště.

9. V případě nedodržení termínu splatnosti faktury je objednatel povinen uhradit
         zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den
         prodlení.

10. Při prodlení s odstraněním vad a nedodělků zpřejímky stavebních prací zaplatí
         zhotovitel objednateli smluvní pokutu za vadné plnění ve výši 5 000,- Kč za každý den
         prodlení s jejich odstraněním. Tuto smluvní pokuta uhradí zhotovitel i v případě
         nedodržení dohodnutého termínu pro odstranění záručních vad v souladu s čl. X. bod
         3. této smlouvy.

11. Smluvní strana, které vznikne právo na smluvní pokutu, může od ní na základě své
         vůle ustoupit.

12. Úhrada smluvní pokuty nezbavuje smluvní stranu práva vymáhat škodu, která jí
         vznikla v důsledku porušení či nedodržení této smlouvy, které je postiženo smluvní
         pokutou.

                                                  Článek VII.
                                                Provedení díla

1. Závazek zhotovitele je splněn podpisem protokolu o předání a převzetí díla zástupci
         obou stran oprávněných jednat ve věcech technických. V tomto protokole musí být
         výslovně uveden termín, ke kterému zhotovitel dílo nebo jeho jednotlivou etapu
         předává a objednatel přejímá.

                                            Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
                          1 415 237 500 ts 415 237 601 í=i info@podborany.net 0 http://www.podborany.net

                                      IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                                             návštěvní dny: pondělí a středa

                                                                    strana 4 (celkem 9)
2. Zhotovitel je povinen připravit a doložit u přejímacího řízení veškeré existující
         doklady potřebné k řádnému předání díla, zejména:
         - zápisy a osvědčení o provedených zkouškách použitých materiálů
         - stavební deník
         - doklad o likvidaci odpadů
         - kladná vyjádření správců sítí k dokončené stavbě
         - doklad o kontrole archeologů
         - jiné doklady nutné ke kolaudaci či užívání díla
         - u dokumentů zpracovaných v elektronické podobě se zhotovitel zavazuje předat
              tyto dokumenty objednateli také v elektronické podobě - ve dvojím vyhotovení na
              CD ve fonnátu - pdf, xls, dwg, doc, (nebo jiném vhodném elektronické nosiči dat)
         - zpracovaný geometrický plán dokončené stavby pro zápis do katastru nemovitostí
             vč. potvrzení příslušného katastrálního úřadu

3. Práce budou provedeny v kvalitě dle čl. VIII. odstavec 1. této smlouvy.

                                                  Článek VIII.
                 Technické a kvalitativní parametry garantované zhotovitelem
1. Kvalitativní podmínky rozhodné pro plnění předmětu díla jsou vymezeny:
         - příslušnými technickými normami;
         - zadávacími podmínkami;
         - projektovou dokumentací a nabídkou zhotovitele;
         - ostatními pokyny zadavatele.

2. Jakost všech výrobků a komponentů, které budou použity při dodávce a montáži musí
         odpovídat požadavkům odstavec 1. tohoto článku smlouvy. Zhotovitel je povinen
         doložit jejich jakost příslušnými doklady.

3. Kvalitativní podmínky dle odstavce 1. tohoto článku jsou zárukou toho, že předmět
         díla bude mít po stanovenou dobu vlastnosti nutné k jeho užívání k účelu, ke kterému
         má být provozován, popř. vlastnosti lepší.

4. Zhotovitel potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou díla, že
         mu jsou známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci
         díla a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou
         k provedení díla nezbytné.

5. V případě pochybností o kvalitě provedených prací, použitých materiálů nebo postupů
         při provádění díla se smluvní strany dohodly na tom, že spory tohoto charakteru bude
         rozhodovat Výzkumný ústav pozemních staveb, Pražská 16, Praha 10 - Hostivař.

                                                  Článek IX.
                                        Staveniště, stavební deník

1. Staveniště předá objednatel zhotoviteli nejpozději 3 dny před zahájením prací, což
         bude doloženo zápisem ve stavebním deníku (dále jen ,,SD“) nebo zvláštním zápisem.

2. Vytýčení veškerých inženýrských sítí zajistí zhotovitel.

3. Zhotovitel v plné míře odpovídá za ochranu zdraví osob v prostoru staveniště a
        zabezpečí jejich vybavení ochrannými pracovními pomůckami. Dále se zhotovitel
         zavazuje dodržovat hygienické předpisy.

4. Během provádění díla je zhotovitel povinen vést ode dne převzetí staveniště stavební
        deník (dále jen SD) předepsaným způsobem a v potřebném rozsahu do něj zapisovat

                                            Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
                          E 415 237 500 i=e 415 237 601 info@podborany.net http://www.podborany.net

                                      IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                                             návštěvní dny: pondělí a středa

                                                                    strana 5 (celkem 9)
        všechny skutečnosti rozhodné pro plnění smlouvy, zejména údaje o časovém postupu
        prací, jejich jakosti, klimatických podmínkách za nichž byly práce prováděny,
        zdůvodnění odchylek prováděných prací od původního požadavku, údaje o termínu
        zakrytí určitých částí díla v dostatečném předstihu tak, aby tyto práce mohly být před
        zakrytím zkontrolovány, termíny a průběh případných kontrolních dnů, údaje důležité
        pro posouzení hospodárnosti prací a údaje nutné pro posouzení prací orgány státní
        správy, jakož i další údaje vyplývající z povahy díla.

5. V případě, že v průběhu zhotovení díla bude třeba provést provozní zkoušky, testy či
        měření k ověření zda dílo nebo jeho část splňují některý z kvalitativních parametrů
        předepsaných projektantem, garantovaných zhotovitelem v nabídce či požadovaných
        zadavatelem jako vlastnost díla je zhotovitel povinen obratem předložit objednateli
        protokol o provedené zkoušce, testu či měření. V případě, že výsledky těchto zkoušek,
        testů či měření prokážou, že dílo nemá potřebné vlastnosti či nedosahuje
        požadovaných parametrů, je zhotovitel povinen ve lhůtě do 5 dnů ode dne
        vyhodnocení výsledků zkoušek, testů či měření navrhnout řešení této situace. Tato
        situace je považována za vadu díla, kterou je zhotovitel povinen odstranit na svůj
        náklad, tak aby dílo tuto vadu nemělo při svém dokončení.

6. Objednatel je povinen sledovat obsah SD a k zápisům připojovat své stanovisko
        (souhlas, námitky, apod.). SD musí být po celou dobu provádění díla na stavbě
        přístupný po celou pracovní dobu. Povinnost vést SD končí odevzdáním a převzetím
        dokončeného díla.

7. Nesouhlasí-li zhotovitel se zápisem, který učinil do SD objednatel, jeho pověřený
        zástupce, stavební dozor nebo zpracovatel projektu, musí k tomuto zápisu připojit
        svoje stanovisko nejpozději do 3 pracovních dnů, jinak se má za to, že s uvedeným
        zápisem souhlasí.

8. Objednatel je povinen vyjadřovat se k zápisům v SD, učiněných zhotovitelem
        nejpozději do 3 pracovních dnů, jinak se má za to, že s uvedeným zápisem souhlasí.
        Jestliže na stavbě je dočasný stavební dozor objednatele, je zhotovitel povinen
        nejméně jednou za týden zaslat objednateli doporučeně průpis záznamu v deníku.
        Nesouhlasí-li objednatel s obsahem záznamu, je povinen zaslat svoje námitky
        doporučeně zhotoviteli do jednoho týdne od doručení záznamu, jinak se má za to, že
        s obsahem záznamu souhlasí.

9. Zápisy v SD se nepovažují za změnu smlouvy, slouží pouze jako podklad pro
        vypracování doplňků a změn smlouvy.

                                                  Článek X.
                                    Vady díla, záruční doba, sankce

1. Objednatel se zhotovitelem se dohodli, že pro vady díla platí plně ustanovení §§ 2615
        až 2619 občanského zákoníku.

2. Záruční doba na celé dílo činí 60 měsíců a počíná běžet dnem předání a převzetí
        dokončeného díla. Záruka se nevztahuje na škody způsobené třetí osobou a živelnými
        pohromami.

3. Zhotovitel je povinen odstranit vady reklamované v záruční době do 30 pracovních
        dnů ode dne jejich písemného nahlášení objednatelem, pokud se smluvní strany
        nedohodnou jinak. Pokud tak neučiní, je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu
        5 000,- Kě za každý den, o který odstraní vadu později. Toto ustanovení neplatí po

                                            Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
                          i 415 237 500 S 415 237 601 |=- info@podborany.net ($ http://www.podborany.net

                                      IČO: 00265365, bankovní spojeni KB Podbořany 19-625-481/0100
                                                            návštěvní dny: pondělí a středa

                                                                    strana 6 (celkem 9)
         dobu, kdy trvají klimatické podmínky, neumožňující odstranění vady při dodržení
         technologických postupů.
4. Zhotovitel ručí zato, že po celou záruční dobu bude mít dílo vlastnosti určené touto
         smlouvou, projektovou dokumentací a platnými technickými normami, s přihlédnutím
         k běžnému opotřebení. Zhotovitel neodpovídá za zhoršení vlastností nebo poškození
         díla, které po jeho převzetí způsobil objednatel jednáním v rozporu s běžným užíváním
         díla, popř. k němu došlo zásahem třetí osoby, nebo které byly způsobeny
         neodvratitelnými živelnými událostmi.

                                                  Článek XI.
                                         Ostatní smluvní ujednání
1. V případě prokazatelného vzniku škody na majetku Města Podbořany nebo třetích
         osob, v průběhu provádění prací dle této smlouvy zhotovitelem, budou veškeré
         náklady na odstranění takových škod hrazeny zhotovitelem.
2. Při provádění stavebních prací je zhotovitel povinen dbát na pořádek a čistotu v okolí
         staveniště. Odpad vzniklý při provádění stavby (např. suť, odřezky použitých
         materiálů, zbytky živičných povrchů, obaly od použitých materiálů, nástrojů apod.) je
         zhotovitel povinen okamžitě odklízet z přilehlých prostor (chodníků, silnic apod.),
         skladovat, přepravovat a likvidovat je v souladu s ustanoveními zákona
         č. 185/2001 Sb., o odpadech a zákon č. 254/2001 Sb., o vodách.
3. Při nakládání s plasty, obaly od použitých chemických látek a dalším odpadem musí
         zhotovitel mít určené místo pro jejich shromažďování v souladu s příslušnými
         právními předpisy a na konci pracovního dne zajistit jejich odvoz nebo skladování v
         uzamčených nádobách či prostorech tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s nimi ze
         strany třetích osob.

4. Zhotovitel je povinen dbát na ochranu zeleně v okolí stavby. Na stavební odpad
         připravit kontejnery či jiné nádoby, nedávat stavební odpad do trávníků apod.

5. Zhotovitel je povinen předem projednat průjezd těžké techniky ke staveništi. Po
         ukončení stavby uvést používané prostory do původního stavu.

6. Objednatel si vyhrazuje právo realizovat akci po etapách. V případě takového postupu
         oznámí zhotoviteli bezodkladně rozsah prací spadajících do jednotlivých etap a časový
         harmonogram realizace těchto etap.

7. V případě rozporů a nejasností má při řešení sporů přednost znění této smlouvy, druhé
         v pořadí je znění zadávacích podmínek, třetí v pořadí je znění slepého oceňovaného
        rozpočtu, čtvrté v pořadí je textová část projektové dokumentace a poslední grafická
        část projektové dokumentace.

8. Zhotovitel odpovídá za škody, které způsobí objednateli, a to i za škody, které vinou
        zhotovitele vzniknou objednateli z důvodu nemožnosti zúčtování případné dotace na
        zhotovení díla.

9. Objednatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy o dílo z důvodu neschválení
        rozpočtové změny nebo nezařazení akce do rozpočtu města na rok 2016. O této
        skutečnosti bude objednatel zhotovitele písemně informovat nejpozději do 30. 9. 2016.
        Pokud objednatel toto právo uplatní, nevzniká zhotoviteli vůči objednateli jakýkoliv
        nárok.

                                            Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
                          B 415 237 500 ts 415 237 601 info@podborany.net http://www.podborany.net

                                      IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                                            návštěvní dny: pondělí a středa

                                                                    strana 7 (celkem 9)
                                                                                                                  -

10. Zhotovitel, dle zákona č. 309/2006 Sb., zákon, kterým se upravují další požadavky
        bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění
         bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo
        pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany
        zdraví při práci), zajistí koordinátora na staveništi a činnosti, které koordinátor
        z tohoto zákona má zabezpečit.

11. Zhotovitel prohlašuje, že nemá k dnešnímu dni vůči objednateli žádné závazky po
        splatnosti.

12. Zhotovitel dále prohlašuje, že k dnešnímu dni není v prodlení delším 6 měsíců
        s odstraněním závad, které byly písemně uplatněny na dodávkách či dílech dodaných
        objednateli v minulosti.

13. Povinností zhotovitele je zajistit nejméně 14 dní před zahájením stavebních prací
        informovanost vlastníků nemovitostí přímo sousedících se stavbou o stavební uzávěře
        nebo omezení provozu.
                                                 Článek XII.
                                          Závěrečná ustanovení

1. Znění v obsahu smlouvy, kterými se mění práva a povinnosti zní vyplývající, se
        provádí písemnými dodatky a podepsanými statutárními orgány účastníků. Dodatky
        k této smlouvě budou číslovány a řazeny chronologicky za sebou.

2. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních
         stran obdrží po dvou exemplářích.

3. Tato smlouva je projevem svobodné a vážné vůle smluvních stran. Smluvní strany
        prohlašují, že si smlouvu řádně přečetli a souhlasí s jejím obsahem, což stvrzují svými
         podpisy.

4. Zhotovitel díla souhlasí se zveřejněním této smlouvy dle zákona č. 106/1999 Sb., o
         svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

                                            Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
                          1 415 237 500 =^ 415 237 601 R info@podborany.net http://www.podborany.net

                                      IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                                            návštěvní dny: pondělí a středa
                                                                    strana 8 (celkem 9)
Přílohy:
Příloha č. 1 - nabídka zhotovitele (kompletní rozpočet)
Příloha č. 2 - zadávací podmínky

V Podbořanech dne  V Praze dne ^6. ^ otpib
Za objednatele:    Za zhotovitele:

Mgr! Radek Reini       Ing. Jaroslav Medvec
  starosta města        čleň představenstva

                            Milan Habětín
                       člen představenstva

                   Pražská plynárenská Servis distribuce, a. s.,
                     člen koncernu Pražská plynárenská, a. s.
                                  U Plynárny 1450/2a
                                     140 00 Praha 4
                                      |Č: 47116471
                                            (42)

Schváleno usnesením Rady města c ^djhoih ze dne.../

                 Městský úřad Podbořany, Mírová 615, 441 17 Podbořany
S 415 237 500 3 415 237 601 é? info@podborany.net http://www.podborany.net

            IČO: 00265365, bankovní spojení KB Podbořany 19-625-481/0100
                                  návštěvní dny: pondělí a středa

                                         strana 9 (celkem 9)