Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Krajský úřad 17/SML3170/PS/INV Číslo příkazce: Číslo příkazníka: PŘÍKAZNÍ SMLOUVA uzavřená dle ustanovení § 2430 a násl.zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Smluvní strany: Příkazce: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem Ústecký kraj Ing. Václavem Fridrichem vedoucím investičního odboru Sídlo: Krajského úřadu Ústeckého kraje Zastoupený: 70892156 CZ70892156 IČO: Česká spořitelna, a.s. DIČ: číslo účtu: 1626072/0800 Bank. spojení: Pavla Schneiderová, referent investičního odboru Krajského úřadu Ústeckého kraje Zástupce pro věcná jednání: schneiderova.p@kr-ustecky.cz / 475 657 334 E-mail/telefon: (dále jen „příkazce“) a Příkazník: ProProjekt s.r.o. Sídlo: Starokřečanská 34, Rumburk, 40801 Koresp. Adresa: Komenského 1173, Rumburk, 40801 IČ: 25487892 DIČ: CZ25487892 Bankovní spojení: KB a.s., pobočka Rumburk číslo účtu: č. účtu: 4020290277/0100 Zástupce pro věcná jednání: Ing. Jiří Cobl Telefon: 604624450 E-mail: cobl@proprojekt.cz Dodavatel je zapsán v obchodním rejstříku u KS Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 20514 Výpis z obchodního rejstříku příkazníka tvoří přílohu č. 1 k této smlouvě. (dále jen „zhotovitel“ i příkazník) uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto strana 1 / 7 PŘÍKAZNÍ SMLOUVU I. Předmět smlouvy a plnění 1. Předmětem této smlouvy je závazek příkazníka obstarat pro příkazce jeho jménem a na jeho účet záležitosti uvedené v odst. 2 tohoto článku a závazek příkazce uhradit za obstarání těchto záležitostí příkazníkovi odměnu ujednanou touto smlouvou. 2. Příkazník se v rámci své podnikatelské činnosti zavazuje obstarat pro příkazce výkon technického dozoru stavebníka (dále jako „TDS“) nad prováděním stavby „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ – TDS. (dále jako „dílo“), jehož stavebníkem je příkazce, a to v souladu s příslušnými právními předpisy (předmět plnění). 3. Stavba bude prováděna dle ověřené projektové dokumentace zpracované projektantem ProProjekt, s.r.o., Starokřečanská 34, 408 01 Rumburk, IČO: 25487892. Zhotovitelem díla byla určena výběrovým řízením firma WAKOS s.r.o.. Místo provedení díla je: Domov pro osoby se zdravotním postižením Brtníky, Brtníky 118, 407 60 4. Za účelem obstarání činnosti TDS v souladu s touto smlouvou se příkazník zavazuje vykonávat pro příkazce zejména jednání a činnosti specifikované v příloze č. 2 této smlouvy. Příkazník je povinen vykonávat i činnosti výslovně neuvedené v příloze č. 2 této smlouvy, jsou-li nutné k provedení TDS dle platných právních předpisů nebo dle okolností. II. Trvání a ukončení smluvního vztahu 1. Příkazník se zavazuje plnit svůj závazek po dobu přípravy a provádění díla, tj. ode dne účinnosti této smlouvy do dne převzetí dokončeného díla bez vad a nedodělků příkazcem od zhotovitele díla, jeho uvedení do provozu a předání uživateli. 2. Ukončení tohoto smluvního vztahu se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 3. Do patnácti dnů od ukončení právního vztahu založeného touto smlouvou, je příkazník povinen předat příkazci veškeré věci (např. doklady), které od něho obdržel, jakož i vše, co získal pro něj při výkonu činnosti dle této smlouvy, zejména kompletní dokumentaci o průběhu provádění díla. III. Práva a povinnosti příkazníka 1. Příkazník je při obstarávání záležitostí příkazce oprávněn právně jednat za příkazce (např. vůči projektantovi vykonávajícímu autorský dozor, orgánům státní správy, zhotoviteli) v rozsahu stanoveném právními předpisy o TDS. Za příkazce souhlas uděluje zástupce pro věcná jednání. 2. Příkazník je při provádění činnosti dle této smlouvy povinen: a) plnit příkaz poctivě a pečlivě podle svých schopností s náležitou odbornou péčí a použít přitom každý prostředek, který vyžaduje povaha obstarávané záležitosti, jakož i takový, který se shoduje s vůlí příkazce, b) vykonávat činnost dle této smlouvy v úzké spolupráci a v souladu s pokyny zástupce příkazce pro věcná jednání, a zájmy příkazce, které zná či musí znát, a to v souladu s strana 2 / 7 účelem, kterého má být činnostmi, prováděnými dle této smlouvy, dosaženo a který je příkazníkovi znám, c) oznamovat příkazci všechny okolnosti, které zjistil při provádění činnosti dle této smlouvy a jež mohou mít vliv na změnu pokynů příkazce v rámci provádění činnosti dle této smlouvy, zejména skutečnosti, které je příkazník povinen oznamovat dle platných právních předpisů, d) vykonávat činnost dle této smlouvy osobně; příkazník není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu příkazce nechat se při výkonu činností dle této smlouvy zastupovat třetí osobou, přičemž za třetí osobu nejsou považováni pověření zaměstnanci příkazníka. Za příkazce souhlas uděluje zástupce pro věcná jednání. 3. Zjistí-li příkazník, že pokyny příkazce, týkající se provádění činnosti dle této smlouvy, jsou nevhodné či neúčelné, nebo že odporují obecně závazným právním předpisům, je povinen na toto příkazce bez zbytečného odkladu písemně upozornit a toto upozornění náležitě odůvodnit. V případě, že tak příkazník neučiní, odpovídá příkazci za škodu způsobenou v důsledku porušení této povinnosti. Bude-li příkazce na jím udělených pokynech trvat, je příkazník povinen pokračovat ve výkonu činnosti dle této smlouvy v souladu s těmito pokyny příkazce a současně písemně požadovat, aby příkazce setrvání na těchto pokynech příkazníkovi písemně potvrdil. Za příkazce o pokynech rozhoduje zástupce pro věcná jednání. 4. Od příkazcových pokynů je příkazník oprávněn se odchýlit pouze, pokud je to nezbytné v zájmu příkazce a příkazník nemůže včas obdržet jeho souhlas. O případech, kdy se příkazník odchýlí od pokynů příkazce, je příkazník povinen příkazce písemně informovat do 3 pracovních dnů ode dne, kdy k takovému odchýlení došlo. 5. Příkazník je povinen pravidelně, a to nejméně 1x za 7 dní informovat příkazce o postupu při plnění závazku dle této smlouvy. 6. Příkazník je povinen předat bez zbytečného odkladu příkazci věci, které za něho převzal při provádění činnosti dle této smlouvy 7. Příkazník je povinen zachovávat mlčenlivost o všech informacích a skutečnostech, o nichž se dověděl v souvislosti s plněním závazku. Příkazník použije vše, co získá v souvislosti s plněním této smlouvy, výhradně za účelem plnění závazku. 8. Příkazník odpovídá příkazci za veškerou škodu, kterou by mu způsobil v souvislosti s plněním závazku dle této smlouvy, a to bez ohledu na výši škody. Příkazník odpovídá za škodu způsobenou příkazci i tehdy, byla-li škoda způsobena v souvislosti s plněním závazku jeho zaměstnancem či subdodavatelem. Příkazník se zavazuje uzavřít pojištění odpovědnosti za škodu a být pojištěn po celou dobu trvání této smlouvy na pojistnou částku min. 500 000,- Kč. Příkazník předložil příkazci pojistku před podpisem smlouvy. Náklady na pojištění nese příkazník a jsou zahrnuty v odměně. 9. Příkazník odpovídá za řádné plnění svého závazku. V případě porušení každé jednotlivé povinnosti dle této smlouvy (včetně těch, které jsou dány platnými právními předpisy) je povinen zaplatit příkazci smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý zjištěný případ takového porušení povinností. Nárok na smluvní pokutu dle tohoto ustanovení je příkazce oprávněn jednostranně započíst oproti nároku příkazníka na poskytnutí odměny ujednané touto smlouvou, či na úhradu její části. Nárok příkazce na náhradu škody není tímto ustanovením dotčen. IV. Práva a povinnosti příkazce 1. Příkazce je povinen předat včas příkazníkovi věci a informace, jež jsou nutné k plnění příkazníkova závazku dle této smlouvy, pokud z jejich povahy nevyplývá, že je má strana 3 / 7 obstarat příkazník, poskytovat mu potřebnou součinnost a zavázat všechny zhotovitele stavby, popřípadě jiné osoby k součinnosti s TDS po celou dobu přípravy a realizace stavby. Příkazník potvrzuje, že mu před podpisem smlouvy byly předány veškeré dokumenty, na které se tato smlouva odkazuje. 2. Příkazce je povinen poskytovat příkazníkovi nezbytnou součinnost, potřebnou pro řádné plnění příkazníkova závazku dle této smlouvy. V. Odměna a platební podmínky 1. Smluvní strany se dohodly, že příkazníkovi náleží za řádné splnění závazku odměna ve výši 159 000 Kč (slovy: stopadesátdevěttisíc korun českých) bez DPH tj. 192 390,- Kč (slovy: stodevadesátdvatisíctřistadevadesát korun českých) s 21% DPH. Odměna se rovná ceně plnění veřejné zakázky VZ-INV-143/INV/2017/TDS – 67.15 uvedené v nabídce příkazníka ze dne 8. 8. 2017. 2. Odměna je splatná takto: Část odměny až do výše 80 % celkové odměny bude hrazena měsíčně. Měsíční úhrada bude vypočítána tak, že bude odpovídat procentuálnímu vyjádření poměru měsíční fakturace zhotovitele vůči celkové ceně díla (např. vyfakturuje-li zhotovitel 8 % z celkové ceny díla, vyfakturuje příkazník taktéž 8 % z výše odměny). Toto procentuální vyjádření bude příkazníkovi známo, neboť v rámci plnění svého závazku je seznámen jak s SOD, tak i se Soupisem skutečně provedených prací, zabudovaných dodávek a zjišťovacích protokolů dle čl. III. bod 4. SOD. Část odměny ve výši 10% bude uhrazena po předání díla bez vad a nedodělků a dalších 10% po zajištění kolaudačního souhlasu. 3. Veškeré náklady, které příkazník nutně a účelně vynaloží při plnění svého závazku dle této smlouvy, jsou již v plné výši zahrnuty v odměně stanovené touto smlouvou a příkazník tak není oprávněn vůči příkazci uplatňovat jakékoliv další nároky z titulu vynaložení nákladů při výkonu činnosti dle této smlouvy. Příkazník není oprávněn požadovat v souvislosti s plněním závazku dle této smlouvy jakoukoliv zálohu. 4. Odměna je ujednána dohodou dle zákona č.526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů a je stanovena v ceně bez DPH jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná. Sazba DPH se řídí příslušným právním předpisem. 5. Odměna bude zaplacena příkazcem na základě daňového dokladu – faktury vystavené příkazníkem. 6. Daňový doklad – faktura vystavená příkazníkem musí obsahovat kromě čísla smlouvy a lhůty splatnosti, která činí 30 dnů od dojití faktury příkazci, také náležitosti daňového dokladu stanovené příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a údaje dle § 435 občanského zákoníku. V případě, že faktura nebude mít uvedené náležitosti, příkazce není povinen fakturovanou částku uhradit a nedostává se do prodlení. Bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě splatnosti, příkazce fakturu vrátí zpět příkazníkovi k doplnění. Lhůta splatnosti počíná běžet od dojití daňového dokladu obsahujícího veškeré náležitosti příkazci. 7. Nedílnou součástí daňového dokladu je přesný název projektu „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ a uvedení skutečnosti, že projekt je spolufinancován z Integrovaného regionálního operačního programu pod reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_040/0002201. strana 4 / 7 8. Úhrada odměny bude provedena bezhotovostní formou převodem na bankovní účet příkazníka. Obě smluvní strany se dohodly na tom, že peněžitý závazek je splněn dnem, kdy je částka odepsána z účtu příkazce. 9. Výdaje na realizaci výkonu činnosti technického dozoru stavebníka k předmětné investiční akci k projektu s názvem „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“, budou spolufinancovány z dotace poskytnuté Ministerstvem pro místní rozvoj ČR v rámci Integrovaného regionálního operačního programu (výzva č. 30 Rozvoj sociálních služeb v SVL, prioritní osa - PO 2: Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů, Specifický cíl - SC 2.1: Zvýšení kvality a dostupnosti služeb vedoucí k sociální inkluzi). Vzhledem k této skutečnosti se osoba (firma) vykonávající činnost technického dozoru stavebníka zavazuje dodržovat níže uvedené skutečnosti: - Uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí použít tuto delší lhůtu. - Každou fakturu označit číslem projektu, tzn. že jako nedílná součást daňového dokladu bude vyžadováno uvedení přesného názvu projektu „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ a uvedení skutečnosti, že projekt je spolufinancován z dotace poskytnuté Ministerstvem pro místní rozvoj ČR v rámci Integrovaného regionálního operačního programu pod reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_040/0002201. - Minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. Současně se předpokládá s ohledem na pravidla IROP a případné požadavky implementačních a kontrolních orgánů, poskytnutí součinnosti k projektu „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ v rámci výkonu činnosti technického dozoru stavebníka k předmětné akci. 10. Zanikne-li závazek z příkazu před provedením celého předmětu plnění, má příkazník právo na úhradu přiměřené části odměny za skutečně a řádně provedené služby dle této smlouvy, které se vypočítají způsobem přiměřeným k výpočtu měsíční odměny. VI. Ostatní a závěrečná ujednání 1. Příkazce prohlašuje, že splňuje stanovené předpoklady odborné způsobilosti. 2. Žádná ze smluvních stran není oprávněna převádět úplně nebo zčásti práva a povinnosti vyplývající pro ni z této smlouvy na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu druhé strany, který bude projeven ve změně této smlouvy. 3. Příkazce tímto potvrzuje, že o uzavření této smlouvy bylo rozhodnuto Radou Ústeckého kraje usnesením č.57/122R/2016 ze dne 12.10.2016 a rozhodnutím zadavatele ze dne 23.8.2017. strana 5 / 7 4. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat výlučně po dohodě smluvních stran formou písemných a číslovaných dodatků. 5. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající přísluš- nými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 6. Tato smlouva je vyhotovena v sedmi vyhotoveních s platností originálu, přičemž příkazce obdrží pět vyhotovení, dvě vyhotovení obdrží příkazník. 7. Tato smlouva bude v úplném znění uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Zhotovitel prohlašuje, že souhlasí s uveřejněním svých osobních údajů obsažených v této smlouvě, které by jinak podléhaly znečitelnění, v registru smluv, popř. disponuje souhlasem třetích osob uvedených na své straně s uveřejněním jejich osobních údajů v registru smluv, které by jinak podléhaly znečitelnění. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede objednatel, který zároveň zajistí, aby informace o uveřejnění této smlouvy byla zaslána zhotoviteli do datové schránky ID ID zzmvc4t/na e-mail: cobl@proprojekt.cz. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. VII. Podpisy smluvních stran 1. Příkazce i příkazník shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, bez zneužití tísně, nezkušenosti, rozumové slabosti, rozrušení nebo lehkomyslnosti druhé strany, na důkaz čehož připojují své podpisy. 2. Ing. Jiří Cobl je oprávněn podepsat tuto smlouvu v souladu s přílohou č.1. 3. Ing. Václav Fridrich, vedoucí odboru investičního, je oprávněn podepsat tuto smlouvu na základě svěření ze dne 1.4.2017. V Ústí nad Labem dne 21. 9. 2017 V Rumburku dne 20. 9. 2017 ................................................ ................................................. Příkazce Příkazník ProProjekt Ústecký kraj Ing. Jiří Cobl Ing. Václav Fridrich jednatel firmy vedoucí investičního odboru KÚ Ústeckého kraje strana 6 / 7 Přílohy: Příloha č. 1 - Výpis z obchodního rejstříku zhotovitele Příloha č. 2 - Rozsah výkonu TDS strana 7 / 7 Výpis z obchodního rejstříku, vedeného Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 20514 Datum vzniku a zápisu: 19. dubna 2004 Spisová značka: C 20514 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem Obchodní firma: ProProjekt s.r.o. Sídlo: Rumburk, Starokřečanská 34, PSČ 40801 Identifikační číslo: 254 87 892 Právní forma: Společnost s ručením omezeným Předmět podnikání: projektová činnost ve výstavbě poskytování služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor provádění staveb, jejich změn a odstraňování Statutární orgán: Jednatel: Ing. JIŘÍ COBL, dat. nar. 31. října 1975 Starokřečanská 34/5, Rumburk 3-Dolní Křečany, 408 01 Rumburk Den vzniku funkce: 19. dubna 2004 Způsob jednání: Jednatel zastupuje společnost samostatně. Společníci: Společník: Ing. JIŘÍ COBL, dat. nar. 31. října 1975 Starokřečanská 34/5, Rumburk 3-Dolní Křečany, 408 01 Rumburk Podíl: Vklad: 200 000,- Kč Splaceno: 100% Základní kapitál: Obchodní podíl: 100 % Ostatní skutečnosti: Druh podílu: základní Kmenový list: ne 200 000,- Kč Počet členů statutárního orgánu: 1 Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle § 777 odst. 5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech. Údaje platné ke dni: 18. září 2017 06:10 1/1 Příloha č. 2 Výkon činnosti technického dozoru stavebníka - seznámení se s DPS, obsahem smluv a stavebním povolením - účast na odevzdání a převzetí staveniště a zabezpečení zápisů do stavebního deníku - protokolární odevzdání směrového a výškového vytýčení stavby - účast na kontrolním zaměření terénu zhotovitelem stavby před zahájením prací - kontrola dodržení podmínek stavebního povolení a opatření státního stavebního dohledu po dobu realizace stavby - péči o systematické doplňování dokumentace stavby a evidence dokumentace dokončených částí stavby - projednání všech změn a dodatků dokumentace, i těch které nezvyšují náklady stavby, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby - průběžné informování příkazce o všech závažných okolnostech - kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovacích podkladů a faktur, jejich soulad s podmínkami uvedenými ve smlouvách a jejich předkládání příkazci - průběžná kontrola a prokazatelná evidence fakturovaných položek (co do množství) v porovnání s položkami uvedenými v platném soupisu prací zhotovitele tak, aby nemohlo dojít k přefakturování žádné položky soupisu prací a nedofakturování položek se mohlo včas smluvně ošetřit - kontrolu těch částí dodávek, které budou v dalším postupu zakryty nebo se stanou nepřístupnými, zapsání výsledku kontroly do stavebního deníku - odevzdání připravených prací dalším zhotovitelům stavby na navazující činnosti - spolupráce se zhotovitelem projektové dokumentace a zhotoviteli stavby při provádění nebo navrhování opatření k odstranění případných vad dokumentace - sledování předepsaných zkoušek materiálů, konstrukcí a prací prováděných zhotoviteli stavby a jejich výsledků, sledování kvality prováděných dodávek a prací (certifikáty, atesty, protokoly apod.) - sledování vedení stavebních a montážních deníků - hlášení archeologických nálezů - spolupráce na opatřeních na odvrácení nebo omezení živelných událostí - kontrola postupu prací dle časového plánu stavby a ustanoveními příslušných norem - kontrola řádného uskladnění materiálů, strojů a konstrukcí - příprava podkladů pro odevzdání a převzetí stavby nebo jejich částí, účast na přejímkách, účast na závěrečné kontrolní prohlídce stavby, zajištění kolaudačního souhlasu - kontrola odstraňování vad a nedodělků z přejímacího řízení a ze závěrečné kontrolní prohlídky stavby - zajištění fotodokumentace stávajícího stavu a postupu probíhajících prací - vedení kontrolních dnů a zajišťování zápisů z kontrolních dnů - kontrola stavby min 2x týdně, přítomnost na stavbě potvrzena zápisem v SD Mimo výše uvedených činností se vykonavatel TDS: - z důvodu spolufinancování výdajů na realizaci výkonu činnosti technického dozoru stavebníka v rámci veřejné zakázky „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ – TDS k projektu s názvem „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ z dotace poskytnuté Ministerstvem pro místní rozvoj ČR v rámci Integrovaného regionálního operačního programu (výzva č. 30 Rozvoj sociálních služeb v SVL, prioritní osa - PO 2: Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů, Specifický cíl - SC 2.1: Zvýšení kvality a dostupnosti služeb vedoucí k sociální inkluzi) zavazuje dodržovat níže uvedené skutečnosti: - Uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí použít tuto delší lhůtu. - Každou fakturu označit číslem projektu, tzn. že jako nedílná součást daňového dokladu bude vyžadováno uvedení přesného názvu projektu „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ a uvedení skutečnosti, že projekt je spolufinancován z dotace poskytnuté Ministerstvem pro místní rozvoj ČR v rámci Integrovaného regionálního operačního programu pod reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_040/0002201. - Minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. - zavazuje, že s ohledem na pravidla IROP a případné požadavky implementačních a kontrolních orgánů, poskytne součinnost k projektu „Rekonstrukce objektu č. p. 118 DOZP Brtníky, p. o.“ v rámci výkonu činnosti technického dozoru stavebníka k předmětné akci.