Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3250906: Objednávka statické posouzenáí a návrh oprav hradebních zdí v Čáslavi

Příloha Statické posuzení na návrh oprav hradebních zdí v Čáslavi.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        j
l

   Čás iav

f
l
i  Městský úřad Čáslav

   Nám. Jana ŽiŽky z Trocnova 1, 286 01 Čáslav

   lČ: 00236021

   BANKOVNÍ SPOjENÍ:  Česká spořitelna              V ČÁSLAVI DNE:       14.09.2017
   ČÍSLO ÚČTU:        CZ0023602                     VYŘIZUjE:
   DIČ:                                             TELEFON:
                                                    E-MAIL:

                              OBJEDNÁVKA ČÍSLO: 255/2017 ŠKPkoz

   DODAVATEL:         Sater-projekt s.r.o.                               DIČ: CZ49615882

   ADRESA:            Plynárenská 671, 28000 Kolín
   lČ:                49615882

   objednáváme u Vás:
   Statické posouzení a návrh opravy hradebních zdi na pozemku parč. č. 168 a č. 19, k.ú. Čáslav - u hotelu

                      Grand - cenová nabídka Č. 049 xx- 17 - projektové práce - ze dne 11.9.2017,
                      cenová nabídka zakázkové č. 049 xx- 17 ze dne 11.9.2017 přijata se souhlasem
                      vedoucího úřadu - jednací číslo MěÚ/23734/2017 ŠKP, sp. zn. 2989/2017,

   Dále statické posouzení pamětního sloupu Matěje Ulického na pozemku parč. č. 2308, k.ú. Čáslav dle
                              cenové nabídky ze dne 11.9.2017, nabídka přijata se souhlasem vedoucí odboru.

   Poznámka:                                od 14.09.2017 do 30.11.2017
                                            78 650 KČ
   DODÁVKA URČENA PRO:
   LHŮTA DODÁNÍ:
   MÍSTO DODÁNÍ:
   PŘEDPOKLÁDANÁ CENA VČETNĚ DPH:

                      Bc. jiřina Kožená              .

                        P  Q  0          0           Měs

   KRYTÍ ROZPOČTEM OVĚŘIL                           Qdl;Dr ško

   PODPIS VEDOUCÍHO ODBORU

   Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 10% z ceny dodávky
   bez DPH.
   Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů bezpečnosti práce a za dalších podmínek
   uvedených v objednávce.
   K faktuře bude doložen rozpis uskutečněné dodávky zboží, u provedených prací bude práce předána předávacím
   protokolem. Ve faktuře uvádějte škp.
   Objednatel si vyhrazuje právo proplatit fakturu do 21 dnů ode dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré náležitosti.

   K FAKTUŘE PŘIKLÁDEJTE KOPII NAŠÍ OBJEDNÁVKY. D Ě K U J E M E.

   Dne: 14.09.2017                                                                                           '