Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3254358: Termonádoba + sypač

Příloha 1-01-038-17_KS_ termonádoba a sypač.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Holec Zuska a Partneři Template

KUPNÍ  SMLOUVA

č. 1/01/038/17
uzavřená dle ust. § 2079 a násl. zákona č. 89/ 2012 Sb., občanský zákoník,
v platném znění (dále jen „OZ“)

Smluvní strany

KOBIT, spol. s r. o.
se sídlem:	                          Rozvojová 269, 165 00 Praha 6	                           
IČO:                                    44792247            
DIČ:                                    CZ44792247  
zápis v OR:                         MS v Praze, oddíl C, vložka 5528 
        zastoupena:		xxxxxxxxxxx, jednatelem

        (dále jen „prodávající“)
a

Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.
se sídlem:			Na Vlečce 177, Otovice, PSČ 360 01
IČO: 			26402068
DIČ:			CZ 26402068
zápis v OR:		KS v Plzni, oddíl B, vložka 1197
zastoupena:		xxxxxxxxxxx, předseda představenstva 
xxxxxxxxxx, člen představenstva
                                            
       (dále jen „kupující“)

(doplňující kontaktní údaje obsahuje Příloha č. 1)

Kupující a prodávající dále společně jen „smluvní strany“ nebo každý z nich samostatně jen „smluvní strana“ uzavírají dnešního dne, měsíce a roku tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva“).

Úvodní ustanovení
Prodávající bere na vědomí, že kupující považuje podání nabídky na veřejnou zakázku s názvem „Termonádoba + sypač“ (dále jen „veřejná zakázka“ či „zadávací řízení“) za potvrzení skutečnosti, že prodávající je ve smyslu ustanovení § 5 odst. 1 OZ schopen při plnění této smlouvy jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena, s tím, že případné jeho jednání bez této odborné péče půjde k jeho tíži. 

Výchozími podklady pro dodání předmětu plnění dle této smlouvy jsou rovněž 
a) zadávací podmínky zadávacího řízení;
b) technická specifikace plnění, která byla součástí zadávacích podmínek 
c) nabídka prodávajícího podaná na veřejnou zakázku (dále jen „nabídka“).
Prodávající prohlašuje, že disponuje veškerými odbornými předpoklady potřebnými pro dodání předmětu plnění dle smlouvy, je k jeho plnění / dodání oprávněn a na jeho straně neexistují žádné překážky, které by mu bránily předmět této smlouvy kupujícímu dodat. 
Prodávající prohlašuje, že přejímá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 OZ.
Smluvní strany prohlašují, že zachovají mlčenlivost o skutečnostech, které se dozvědí v souvislosti s touto smlouvou a při jejím plnění a jejichž vyzrazení by jim mohlo způsobit újmu. Tímto nejsou dotčeny povinnosti kupujícího vyplývající z právních předpisů.

Předmět plnění
Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu a převést na kupujícího vlastnické právo k termonádobě + sypači  (dále jen „zboží“), které bylo objednáno na základě krycího listu, jenž tvoří Přílohu č. 2 této smlouvy (dále jen „krycí list“), a závazek kupujícího řádně a včas objednané dodané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu uvedenou v čl. 5. této smlouvy. 

Vlastnické právo
Vlastnické právo přechází na kupujícího v okamžiku plného uhrazení kupní ceny a to znamená připsání ceny na účet prodávajícího.
Cena

Kupní cena za zboží  byla stanovena na základě cen uvedených prodávajícím v krycím listu. Prodávající a kupující prohlašují, že s cenou souhlasí.
Kupní cena zahrnuje veškeré náklady spojené s plněním předmětu této smlouvy, včetně nákladů na pojištění zboží do doby jejich předání a převzetí. Kupní cena je nezávislá na vývoji cen a kursových změnách.  

Celková cena činí: 

            Termonádoba + sypač, cena  bez DPH                                                      918 000 Kč  
            Příplatková výbava, cena  bez DPH                                                             41 400 Kč
            Cena celkem bez DPH                                                                                959 400 Kč
            DPH 21%                                                                                                     201 474 Kč
            Cena celkem včetně DPH                                                                       1 160 874 Kč    
  
            Specifikace příplatkové výbavy:
· ochranná síta v korbě 100/100
· zadní zástěra za kola
· osvětlení korby
· odkládací prostor na ruční nářadí na boku korby(dle zástavby)
· schránka nářadí uzavíratelná na boku korby (dle zástavby)
· nádrž na vodu
Platební podmínky stanoví čl. 9 této smlouvy.
Místo dodání

Předání zboží a zaškolení obsluhy se uskuteční v místě prodávajícího tj. v areálu ÚSKK, a.s., Na Vlečce 177, 360 01 Otovice (dále jen „místo plnění“).

Termín dodání a převzetí zboží

Prodávající se zavazuje dodat zboží a zaškolit obsluhu v místě plnění nejpozději do 31.12.2017.
Prodávající se zavazuje vyzvat kupujícího k převzetí zboží alespoň 5 pracovních dnů předem tak, aby byl zachován termín uvedený v čl. 7 odst. 7.1.
Kupující se zavazuje ve sjednaném termínu bezvadné a řádně dodané zboží převzít. Při převzetí bude kupujícím prodávajícímu potvrzen dodací list, který bude obsahovat alespoň:
a) údaje o prodávajícím a kupujícím,
b) seznam a popis předávaného zboží,
c) kupní cenu zboží,
d) potvrzení kupujícího, že dodávku přebírá či nepřebírá,
e) případný soupis zjištěných vad,
f) datum podpisu protokolu o předání,
g) podpisy prodávajícího a kupujícího.

Kupující není povinen převzít zboží, které by vykazovalo vady, byť by samy o sobě ani ve spojení s jinými nebránily řádnému užívání zboží. Nevyužije-li kupující svého práva nepřevzít přístroje vykazující vady, vyznačí prodávající a kupující v dodacím listu soupis zjištěných vad, včetně způsobu a termínu jejich odstranění. Nedojde-li v dodacím listu k dohodě mezi smluvními stranami o termínu odstranění vad, platí, že tyto vady mají být odstraněny ve lhůtě 48 hodin ode dne předání a převzetí zboží.

Má-li zboží vady, které nebylo možné zjistit při převzetí (skryté vady), a vztahuje-li se na ně záruční doba dle čl. 10 odst. 10.1. této smlouvy, je kupující oprávněn je uplatnit u prodávajícího v této lhůtě. 
Odchylně od § 2126 OZ si smluvní strany sjednávají, že prodávající není oprávněn využít institut svépomocného prodeje.

Další podmínky dodávky
Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží zcela nové, v plně funkčním stavu, v jakosti a technickém provedení odpovídajícímu platným předpisům Evropské unie a odpovídajícímu požadavkům stanoveným právními předpisy České republiky, harmonizovanými českými technickými normami a ostatními ČSN, které se vztahují ke zboží, a které budou v souladu s jeho nabídkou předloženou v rámci veřejné zakázky.
Prodávající se zavazuje, že v okamžiku převodu vlastnického práva ke zboží nebudou na zboží váznout žádná práva třetích osob, a to zejména žádné předkupní právo, zástavní právo nebo právo nájmu.

Prodávající prohlašuje, že vůči němu není vedena exekuce a ani nemá žádné dluhy po splatnosti, jejichž splnění by mohlo být vymáháno v exekuci podle zákona č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, ani vůči němu není veden výkon rozhodnutí a ani nemá žádné dluhy po splatnosti, jejichž splnění by mohlo být vymáháno ve výkonu rozhodnutí podle zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu, ve znění pozdějších předpisů, či podle zákona č. 280/2009 Sb., daňového řádu, ve znění pozdějších předpisů.

 Platební podmínky
Kupující se zavazuje za dodané zboží zaplatit kupní cenu  stanovenou způsobem uvedeným v čl. 5 této smlouvy, a to na základě prodávajícím vystavené faktury.
Prodávající má právo vystavit fakturu v den, co bylo objednané zboží předáno kupujícímu. Splatnosti vystavené faktury bude ihned od data jejího doručení kupujícímu, maximálně 1 pracovní den po doručení faktury. 
Zaplacením kupní ceny se rozumí den jejího odeslání na účet prodávajícího. 
Daňový doklad – faktura vystavená prodávajícím dle této smlouvy bude v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky obsahovat zejména:
 
a) obchodní firmu, sídlo a daňové identifikační číslo kupujícího,
b) obchodní firmu/název, sídlo a daňové identifikační číslo prodávajícího,
c) evidenční číslo daňového dokladu,
d) seznam a popis dodaného zboží, 
e) datum vystavení faktury,
f) datum uskutečnění plnění nebo datum přijetí úplaty, a to ten den, který nastane dříve, pokud se liší od data vystavení faktury,
g) cena plnění.
Pokud faktura nebude vystavena v souladu s platebními podmínkami stanovenými smlouvou nebo nebude splňovat požadované zákonné náležitosti, je kupující oprávněn daňový doklad - fakturu prodávajícímu vrátit jako neúplnou, resp. nesprávně vystavenou, k doplnění, resp. novému vystavení ve lhůtě pěti (5) pracovních dnů od data jejího doručení kupujícímu. V takovém případě kupující není v prodlení s úhradou kupní ceny nebo její části a prodávající vystaví opravenou fakturu s novou, shodnou lhůtou splatnosti, která začne plynout dnem doručení opraveného nebo nově vyhotoveného daňového dokladu - faktury kupujícímu. 
Fakturační údaje kupujícího jsou uvedeny v článku 1. této smlouvy. 
Prodávající prohlašuje, že v Příloze č. 1 -  Doplňující kontaktní údaje této smlouvy uvedl svůj bankovní účet, který je uveřejněn v Registru plátců. 
Kupující provede úhradu v rámci lhůty splatnosti na bankovní účet prodávajícího uvedený na daňovém dokladu - faktuře pouze za předpokladu, že tento účet bude ke dni platby zveřejněný správcem daně. V případě, že tato podmínka nebude splněna, kupující uhradí pouze částku bez DPH, a doplatek bude uhrazen prodávajícímu až po zveřejnění čísla účtu v registru plátců. V případě, že účet nebude zveřejněn po uplynutí lhůty stanovené kupujícím, bude DPH uhrazeno místně příslušnému správci daně prodávajícího.
Nezaplacení DPH kupujícím prodávajícímu z důvodů uvedených v čl. 9. odst. 9.8 není považováno za prodlení s placením kupní ceny.  
 
Záruka za jakost a nároky z vadného plnění
Odpovědnost za vady na vozidle je 1 rok od převzetí výrobku, na rám a díly výrobku je 2 roky. Odpovědnost za vady se nevztahuje na případy chybného používání, přetěžování a neodborné manipulace při užívání vozidla.
Záruční doba začíná běžet dnem podpisu dodacího listu kupujícím. Je-li zboží převzato, byť i jen s jednou vadou, počíná běžet záruční doba ode dne odstranění poslední vady prodávajícím.
Požadavek na odstranění vady dodávky uplatní kupující u prodávajícího bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, nejpozději však poslední den záruční lhůty, a to písemným oznámením. V tomto písemném oznámení kupující uvede: 
a) důvod reklamace, 
b) volbu nároku dle čl. 10 odst. 10.4. této smlouvy, 
c) číslo faktury.
V písemné reklamaci kupující uvede popis vady a způsob, jakým vadu požaduje odstranit. Volba mezi výše uvedenými nároky z vad dodávky náleží kupujícímu. Kupující je oprávněn:
d) požadovat odstranění vad dodáním náhradního zboží za vadné nebo
e) požadovat odstranění vad opravou, jsou-li vady opravitelné, nebo
f) požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Prodávající se zavazuje se k reklamované vadě vyjádřit do 5 dnů ode dne doručení písemného oznámení vady. 
Prodávající se zavazuje odstranit vadu do 30 dnů ode dne obdržení písemného oznámení reklamace od kupujícího. V uvedené lhůtě se zavazuje reklamaci prověřit, diagnostikovat vadu, oznámit kupujícímu, zda reklamaci uznává, a pokud ano, vyřídit reklamaci způsobem zvoleným kupujícím dle článku 10 odst. 10.4. této smlouvy. 
O odstranění reklamované vady sepíší smluvní strany protokol, ve kterém potvrdí odstranění vady. O dobu, která uplyne ode dne uplatnění reklamace do odstranění vady, se prodlužuje záruční lhůta.
Smluvní strany vylučují použití ust. § 1925 OZ, věta za středníkem.
						
Smluvní pokuty
V případě, že prodávající bude v prodlení proti termínu dodání zboží uvedeného v článku 7. odst. 7.1 této smlouvy, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny za každý započatý den prodlení. 
Pokud kupující neuhradí v termínech uvedených v této smlouvě kupní cenu, je povinen uhradit prodávajícímu úrok z prodlení v zákonné výši.
V případě, že prodávající neodstraní řádně reklamovanou vadu zboží ve lhůtě uvedené v čl. 10. odst. 10.6. nebo ve sjednané době, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každou reklamovanou vadu, u níž je prodávající v prodlení s odstraněním, za každý započatý den prodlení.
Smluvní strany vylučují použití ust. § 2050 OZ.

Doba trvání smlouvy a její ukončení
Tato smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Účinnosti smlouva nabývá dnem jejího uveřejnění v registru smluv ve smyslu ust. § 6 odst. 1 zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).
Tuto smlouvu lze ukončit splněním, dohodou smluvních stran nebo odstoupením od smlouvy z důvodů stanovených v zákoně nebo ve  smlouvě. 
Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv sankcí, nastane-li i některá z níže uvedených skutečností: 
0. dojde-li k podstatnému porušení povinností uložených prodávajícímu smlouvou,
0. proti majetku prodávajícího bude vedeno insolvenční řízení,
0. vyjde-li najevo, že prodávající uvedl v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a které měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení, které vedlo k uzavření této smlouvy.
Za podstatné porušení smlouvy prodávajícím se považuje zejména porušení povinnosti stanovené čl. 10 odst. 10.6. a čl. 7 odst. 7.1., trvá-li prodlení s dodáním zboží déle než 30 dní.
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení smlouvy kupujícím. Za podstatné porušení smlouvy se považuje nezaplacení kupní ceny plnění v termínu stanoveném touto smlouvou, ač prodávající kupujícího na toto porušení písemně upozornil a poskytl mu dostatečně dlouhou lhůtu k dodatečnému splnění této povinnosti.
Odstoupení od smlouvy musí mít písemnou formu, jinak je neplatné. Odstoupení od smlouvy je účinné dnem jeho písemného doručení na adresu sídla druhé smluvní strany, která je uvedena v záhlaví smlouvy. 



Ostatní ujednání

Smluvní strana, které činila poslední úpravy (byť formálního charakteru) před podpisem smlouvy, je povinna poskytnout druhé smluvní straně elektronický obraz smlouvy ve stejném znění jako podepsaný originál smlouvy.
Tato smlouva může být měněna pouze písemnými dodatky oboustranně odsouhlasenými a řádně podepsanými oprávněnými zástupci smluvních stran. Smluvní strany výslovně vylučují změnu jinou formou.
Kupující je oprávněn postoupit závazky z této smlouvy bez dalšího třetí osobě, je však povinen o této skutečnosti neprodleně písemně informovat prodávajícího.
Pokud se jakékoliv ustanovení této smlouvy později ukáže nebo bude určeno jako neplatné, neúčinné, zdánlivé nebo nevynutitelné, pak taková neplatnost, neúčinnost, zdánlivost nebo nevynutitelnost nezpůsobuje neplatnost, neúčinnost, zdánlivost nebo nevynutitelnost smlouvy jako celku. V takovém případě se smluvní strany zavazují bez zbytečného prodlení dodatečně takové vadné ustanovení vyjasnit ve smyslu ustanovení § 553 odst. 2 OZ nebo jej nahradit po vzájemné dohodě novým ustanovením, jež nejblíže, v rozsahu povoleném právními předpisy České republiky, odpovídá úmyslu smluvních stran v době uzavření této smlouvy.
Poruší-li smluvní strana povinnost z této smlouvy či může-li a má-li o takovém porušení vědět, oznámí to bez zbytečného odkladu druhé smluvní straně, které z toho může vzniknout újma, a upozorní ji na možné následky; v takovém případě nemá poškozená smluvní strana právo na náhradu té újmy, které mohla po oznámení zabránit.
Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž každá smluvní strana obdrží jedno vyhotovení.
Smluvní strany prohlašují, že je jim znám celý obsah smlouvy a že tuto smlouvu uzavřely na základě své svobodné a vážné vůle. Na důkaz této skutečnosti připojují své podpisy.








Nedílnou součástí smlouvy jsou její přílohy: 
Příloha č. 1 – Doplňující kontaktní údaje 
Příloha č. 2 – Krycí list.
Příloha č. 3 – Příplatková výbava


V Otovicích  dne: ……………                                        	V Jičíně   dne …………


za kupujícího: 						za prodávajícího:





……………………………………….			……………………………………….
xxxxxxxxxxxxx                                                                  xxxxxxxxxxx  	
předseda představenstva				  jednatel společnosti                                        
Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.  			  KOBIT, spol. s r.o.



……………………………………….
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
člen představenstva
Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.
































8