Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PCR03ETRpo80669658 SMLOUVA O DÍLO čj. KRPP-146273-2/ČJ-2017-03OOEU-PM Česká republika - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje se sídlem Nádražní 2, východní předměstí, Plzeň 3, PSČ 306 28 IČ : 75151529 DIČ: CZ75151529 Bankovní spojení: ČNB Plzeň Číslo účtu zastoupená Be. janou Mynaříkovou, vedoucí ekonomického odboru kontaktní adresa: Krajské ředitelstvI policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň ID DS: 5ixai69 jako ,,objednatel" a společnost: Vrata Matějka s.r.o. sídlo: Zborovská 31, 301 00 Plzeň DIČ : CZ28010370 IČ: 28010370 Bankovní spojení: Moneta Bank a.s. Číslo účtu: Telefon: E-mail: Zapsán v obchodním rejstříku, vedeným Krajským soudem v Plzni pod spisovou značkou C vložka 21304 jako ,,zhotovitel" uzavírají tuto SMLOUVU O DÍLO dle ustanovení uzavÍrajÍ dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/ 2012 Sb., občanského zákoníku, I. Předmět díla 1. Předmětem díla je: provedeni opravy vjezdových vrat - výměna 2 ks hydraulických pohonŮ v objektu Nepomucká 43, Plzeň dle cenové nabídky, která je přIlohou této smlouvy. II. Doba a místo plnění Smluvní strany se dohodly na nás|edujÍcÍch základních lhŮtách: 1. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na předmětném díle v co nejkratším možném termínu od podpisu smlouvy. 2. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo objednateli nejpozději do 15. listopadu 2017. 3. Veškeré práce budou prováděny za provozu objektu. Místem plněni předmětu díla je přední vjezdová vrata: PČR - OOP Slovany, Nepomucká 43, 306 09 Plzeň III. Cena díla 1. V souladu s ustanoveními zákona Č. 526/1990 Sb., o cenách, a ustanoveními § 2620 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se smluvní strany dohodly na ceně díla: Cena bez DPH: 46.633,-KČ DPH 21% 9.794,-KČ Úhrnem ................ 56.427,- KČ slovy: PadesátšesttisÍcčtyřistadvacetsed m KČ 2. Zhotovitel podpisem této smlouvy výslovně stvrzuje, Že ze strany objednatele mu byla s dostatečným předstihem poskytnuta veškerá potřebná součinnost (zejm umožnění dŮkladné prohlídky místa díla) 3. Smluvní strany se dohodly, že změna sjednané ceny díla je možná pouze na základě uzavřeného dodatku k této smlouvě, a to výlučně v případě splnění některé ze tří podmínek: a) objednatel bude požadovat provedení dalších prací, které nejsou předmětem díla, b) objednatel nebude požadovat provedení některých prací, které jsou předmětem díla, C) v prŮběhu realizace prací dojde ke změně zákonné sazby DPH IV. Platební podmínky 1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury). 2. Právo fakturace vznikne zhotoviteli po předáni řádně dokončeného díla v souladu s článkem VII. odst. 1. V případě uplatnÍ-li objednatel vůči 2 zhotoviteli nárok na jakékoliv smluvní sankce dle ČI. IX této smlouvy, je objednatel oprávněn pozastavit splatnost faktury až do úplného zaplaceni těchto smluvních sankcí, aniž by tento postup byl klasifikován jako prodlení s placením faktury. 3. Faktura musí být vystavena na objednatele, tj. ČR - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, vyhotovena ve třech stejnopisech, a musí kromě předem odsouhlaseného krycího listu faktury obsahovat veškeré obecné náležitosti daňového dokladu, stanovené platnými daňovými a účetními předpisy, podpisovou doložku a podpis osoby, která fakturu vystavila, dále pak musí obsahovat čÍslo jednací této smlouvy o dílo a název akce. 4. Objednatel uhradí oprávněně fakturovanou Částku do 21 dnŮ ode dne doručení fa ktu ry. 5. Daňový doklad vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění bude příjemcem zdanitelného plněni uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže si objednatel ověří zpŮsobem umožňujÍcÍ dálkový přístup skutečnost, Že zhotovitel není nespolehlivým plátcem DPH a j to, že jeho bankovní účet dle této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem umožňujÍcÍm dálkový přístup. V opačném případě objednatel uhradí zhotoviteli pouze základ daně a DPH převede přímo příslušnému správci daně. 6. přijaté plnění bude odběratelem použito pro účely, které nejsou předmětem daně, resp. k danému účelu nevystupuje jako osoba povinná k dani. 7. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem připsání fakturované Částky na účet zhotovitele. 8. jakákoliv záloha se nepřipouštI. V. Povin nosti zhotovitele 1. Zhotovitel se zavazuje svým jménem a na svoji odpovědnost provést celé dílo řádně a v terminech dle této smlouvy. Má právo do 5 kalendářních dnŮ od podpisu smlouvy upozornit objednatele na práce souvisejÍcÍ s předmětem plnění, které nebyly uvedeny v požadavcích objednatele. Po této lhŮtě nebude objednatel akceptovat jakékoliv požadavky zhotovitele na zvyšováni ceny díla a zhotovitel provede tyto práce na vlastní náklady. Zhotovitel je povinen při realizaci díla dodržovat platné zákony, závazné normy a další obecně závazné předpisy. 2. Zhotovitel se zavazuje používat suroviny, materiály a výrobky, které nejsou škodlivé a jsou schváleny nebo certifikovány, a v případě jeho výslovného požadavku předložit objednateli přislušné atesty a certifikáty v Českém jazyce. 3. Pokud v dŮsledku porušení platných právních předpisŮ Či rozhodnutí vznikne objednateli (popř. jiné osobě) jakákoliv Škoda, zavazuje se zhotovitel uhradit objednateli (popř. jiné osobě) veškeré náklady vzniklé v souvislosti s touto škodou, a to včetně refundace případných pokut Či jiných sankcí uložených orgány veřejné správy. Zhotovitel na sebe zároveň přejímá zodpovědnost a 3 ručení za škody zpŮsobené všemi dalšími osobami případně zúčastněnými na prováděni díla (subdodavatelé). 4. Zhotovitel předloží objednateli před začátkem realizace díla ke schváleni časový harmonogram prací. Nedodrženi Časového harmonogramu je dŮvodem k ukončení smlouvy. 5. Zhotovitel na své náklady zajistí a provede všechna opatřeni organizačního a stavebně technického charakteru, nutná k řádnému provádění a dokončení díla, zejm. obstará/dodá potřebné zboží, materiály a zařIzenľ, zajistí jejich dopravu, nakládku, vykládku a skladování ve vhodném, tuzemským zvyklostem odpovľdajĹcÍm baleni. 6. Zhotovitel dále na své náklady zajistí a provede veškeré práce a dodávky souvisejÍcÍ s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidí a majetku; zejména zajistí bezpečnost a ochranu zdraví při práci v souladu s platnými právními předpisy, především zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, a zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravuji další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích. 7. Zhotovitel při provádění díla v maximálni možné míře zajistí ochranu životnIho prostředí dle platných právních předpisŮ Odvozy odpadŮ a obalŮ a jejich likvidace budou prováděny zhotovitelem na jeho náklady, a to v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb., o odpadech, a prováděcími předpisy; v případě výslovného požadavku objednatele je zhotovitel povinen doložit doklad o jejich likvidaci v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb. při f 'V V V prejmacim r|zenl. 8, Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech pracovníků včetně čÍsel OP a registračních značek vozidel, která budou vjíždět do místa plněni. 9. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly kontrolu dokladŮ souvisejÍcÍch s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisŮ, a zákon Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisŮ) VI. Povinnosti objednatele 1. Objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a za podmínek stanovených touto smlouvou zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu díla. 2. Objednatel zajistí zhotoviteli přiměřený přistup k místu provádění díla a zároveň poskytne objednateli potřebnou součinnost pro jeho provedení. VII. Předání díla 1. Dílo je považováno za dokončené, pokud jsou dokonČené veškeré práce a dodávky. Toto se deklarováno formou zápisu o předáni a převzetí díla podepsaným odpovědnými pracovníky smluvních stran. Součásti díla budou i předepsané certifikáty, záruční listiny, prohlášení o shodě apod. 4 2. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla pro vady a nedodělky, které brán' už'vání, případně jeho užjvánÍ podstatným zpŮsobem omezuji 3. Převzetí díla bude provedeno formou zápisu, který podepIší odpovědní techničtí pracovnici obou smluvních stran uvedení v ČI. XII této smlouvy. Zápis bude obsahovat též soupis všech případných výhrad objednatele ve vztahu k eventuálně zjištěným vadám a nedodělkŮm s dohodnutými lhŮtami pro jejich odstranění. 4. Zhotovitel je povinen vyklidit místo provádění díla nejpozději v den podepsáni zápisu o převzetí díla. VIII. Odpovědnost za vady díla 1. Zhotovitel poskytne objednateli na provedené dílo záruky takto: > Na provedené práce 36 měsíců; > Na dodané výrobky a technologie dle výrobcŮ nebo dodavatelŮ (min. 36 měsíců); Běh záruční doby se počítá ode dne nás|edujÍcÍho po dni předánÍ/převzetj díla. 2. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci prokazatelným zpŮsobem nejpozději do 7 kalendářních dnŮ od jejich doručení a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstranění vad. Neučiní-li tak, má se za to, že reklamaci uznává a odstranění vad provede nejpozději ve lhŮtě uvedené níže, nebylo-li mezi smluvními stranami ujednáno jinak 3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady do 2 kalendářních dnŮ od jejího řádného oznámení, nedohodne-li se s objednatelem jinak 4. Zhotovitel je povinen odstranit záruční vadu nejpozději do 10 kalendářních dnŮ od jejího nahlášení, nedohodne-li se s objednatelem jinak. V případě nesplnění povinnosti informovat objednatele o výskytu odpadu použitelného jako druhotná surovina Či odvezení takového odpadu z místa plněni bez souhlasu objednatele (viz ČI. V. odst. 8 poslední věta) je zhotovitel povinen zaplatit objednateli jednorázovou smluvní pokutu v částce 20.000,- KČ za každé porušeni této povinnosti; tím není dotčeno právo objednatele na náhradu případně vzniklé škody IX. Sankce 5 1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení terminu dokončení a předání díla smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla bez DPH (tj. z 46.633,- kč) za každý, být i započatý den prodlení. 2. Za prodlení objednatele s úhradou faktury zaplatí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,5% z fakturované částky včetně DPH za každý být i započatý den prodlení. 3. V případě nedodržení sjednaného termínu zahájení odstraňování záručních vad (deset kalendářních dnŮ po nahláŠení) je zhotovitel povinen zaplatit objednateli za každý byť i započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši 1.000,- KČ za každou vadu. 4. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká doručením výzvy k její úhradě pov'nné straně, doba splatnosti se stanovuje na 30 dnŮ, nedohodnou ii se smluvní strany jinak. X. Změna smlouvy 1. Smlouvu lze měnit pouze pÍsemným, oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně nazvaným: ,,Dodatek ke smlouvě o dílo". 2. Dojde-li při realizaci díla k rozšÍření předmětu díla na základě výslovného požadavku objednatele, je objednatel povinen předat zhotoviteli příslušný soupis požadovaných dodávek a prací, který zhotovitel ocení a předloží oceněný soupis objednateli k odsouhlasení, včetně návrhu případné změny termínu dokončení díla. Po odsouhlasenľ oceněného soupisu požadovaných dodávek a prací objednatelem bude následně uzavřen příslušný dodatek ke smlouvě o dílo, jehož nedílnou součástí bude oceněný soupis požadovaných dodávek a prací. XI. Ostatní ujednání 1 Z dŮvodu právní jistoty strany prohlašujI, že jejich závazkový vztah založený touto smlouvou se řIdí zákonem Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 2. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyplývajIcí z této smlouvy budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem. 3 Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel může zveřejnit identifikační údaje zhotovitele, informace o ceně díla a další údaje této smlouvy a vyslovuje s výše uvedeným souhlas. XII. Kontaktní osoby 1. Za objednatele je ve věcech smluvních oprávněn jednat 2. Za objednatele je ve věcech technických oprávněn jednat: 3. Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat: 6 4. Za zhotovitele je ve věcech technických oprávněn jednat: XIII. Závěrečná ustanovení 1. Po podpisu oběma stranami, dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv, tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejněni v registru smluv. Pokud nebude uveřejněna v registru smluv ani do tří měsícu ode dne, kdy byla uzavřena, je zrušena od jejího počátku. 2. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyplývajÍcÍ z této smlouvy budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem. 3. Smlouva je sepsána ve třech stejnopisech (7 stran smlouvy a 1 strana přílohy), z nichž 2 obdrží objednatel a jeden zhotovitel. Příloha: cenová nabídka dodavatele V ?/b4" d,, 27. q. 4? V Plzni dne 27. 9. 2017 VRATA MATĚJKA s.r.o. y Zborovská 31, 301 (jo Plzeň vedoucÍekonomického odboru IČO: 28010 370 Objednatel 7 [J 09-20-2017- KRPP Tomášek, pohony BFT ĹÚ1'- t)ů-zč'ä E!ýBt'n459 " Dodavatel: VRATA MATĚJKA s.r.o. Odběratel: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje Zborovská 31 301 00 Plzeň :: = VRATA MATĚJKA Telefon: Nádražní 2 30100 Plzeň Fax: lČ: 75151529 Mobil: DIČ: E-mail: Doprava: dodavatelem Internet: www.vrata-matejka.cz lČ: 280 10 370 DIČ: CZ 280 10 370 Tato nabídka je platná do 19.11.2017 Způsob platby: převodem Vystavil (a) dne 19.9.2017 Cenová kalkulace na dodávku a montáž pohonů hydrauhbkých pohonů BFT 6ibno pro vjezdovou bránu - přední vjezd, Nepomucká 43, Plzeň jako náhrada za stávajkípohony. sleva bez DPH DPH - celkem za položku - cena za m.j. % za mj. % Popis položky počet mj. bez DPH s DPH 13 990,00 15 11 892,00 21 Pohon GIUNO A20 2,00 ks 23 784,00 28 778,00 6 900,00 15 - 24V hydraulický pohon, do 2m/300kg čas otevřeni 14S - pohony určené pro velmi intezivni provoz Řídicí jednotka THALIA POWER 1,00 ks 5 865,00 21 5 865,00 '7 097,00 Fotobuňky 2,00 sada 2 000,00 15 1 700,00 21 3 400,00 4 114,00 - DESME A15 O 1 360,00 21 1 360,00 1 646,00 1,00 ks 1 600,00 15 Maják - univeaá/n/ Držáky pohonů 2,00 sada 1 190,00 15 1 012,00 21 2 024,00 2 450,00 Práce 1,00 ks 9 500,00 O 9 500,00 21 9 500,00 11 495,00 - demontáž a montáž pohonů k branám - uvedeni do provozu, seřízeni' Doprava 1,00 700,00 O 700,00 21 700,00 847,00 Sleva celkem bez DPH: 6 427,00 Kč Cena celkem bez DPH 46 633,00 Kč Sleva celkem s DPH: 7 775,60 Kč Cena celkem s DPH 56 427,00 Kč Termih dodání" 6-8 týdnů od závazné objednávky Platební podm/hk}" platba převodem, splatnost 21dnl Záruční podmihky' 36 měsků za přepok/adu pravMe/ného servĹsu, mih. lx roČně zpracováno programem [Nabídky Plus] wwwjanconsult.cz strana 1/1