Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3285002: Vrata Matějka - Nepomucká 43

Příloha #VrataMatějka.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PCR03ETRpo80669658

                     SMLOUVA O DÍLO
        čj. KRPP-146273-2/ČJ-2017-03OOEU-PM

Česká republika - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
se sídlem Nádražní 2, východní předměstí, Plzeň 3, PSČ 306 28

IČ : 75151529
DIČ: CZ75151529
Bankovní spojení: ČNB Plzeň
Číslo účtu
zastoupená Be. janou Mynaříkovou, vedoucí ekonomického odboru
kontaktní adresa: Krajské ředitelstvI policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28

Plzeň
ID DS: 5ixai69

jako ,,objednatel"
                                                              a

společnost: Vrata Matějka s.r.o.

sídlo:  Zborovská 31, 301 00 Plzeň                               DIČ : CZ28010370
                    IČ: 28010370

Bankovní spojení: Moneta Bank a.s.
Číslo účtu:

Telefon:
E-mail:
Zapsán v obchodním rejstříku, vedeným Krajským soudem v Plzni pod spisovou
značkou C vložka 21304

jako ,,zhotovitel"

                    uzavírají tuto

                    SMLOUVU O DÍLO

dle ustanovení uzavÍrajÍ dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/
                               2012 Sb., občanského zákoníku,

                                                         I.
                                                Předmět díla

1. Předmětem díla je:

     provedeni opravy vjezdových vrat - výměna 2 ks hydraulických pohonŮ
     v objektu Nepomucká 43, Plzeň dle cenové nabídky, která je přIlohou této
     smlouvy.
                                                      II.
                                         Doba a místo plnění
Smluvní strany se dohodly na nás|edujÍcÍch základních lhŮtách:

1. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na předmětném díle v co nejkratším
    možném termínu od podpisu smlouvy.

2. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo objednateli nejpozději do 15.
    listopadu 2017.

3. Veškeré práce budou prováděny za provozu objektu. Místem plněni předmětu
    díla je přední vjezdová vrata: PČR - OOP Slovany, Nepomucká 43, 306 09
    Plzeň

                   III.
               Cena díla

1. V souladu s ustanoveními zákona Č. 526/1990 Sb., o cenách, a ustanoveními
     § 2620 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se smluvní

     strany dohodly na ceně díla:

Cena bez DPH:  46.633,-KČ

DPH 21%        9.794,-KČ

Úhrnem ................ 56.427,- KČ

slovy: PadesátšesttisÍcčtyřistadvacetsed m KČ

2. Zhotovitel podpisem této smlouvy výslovně stvrzuje, Že ze strany
     objednatele mu byla s dostatečným předstihem poskytnuta veškerá potřebná
     součinnost (zejm umožnění dŮkladné prohlídky místa díla)

3. Smluvní strany se dohodly, že změna sjednané ceny díla je možná pouze na
     základě uzavřeného dodatku k této smlouvě, a to výlučně v případě splnění
     některé ze tří podmínek:

     a) objednatel bude požadovat provedení dalších prací, které nejsou
         předmětem díla,

     b) objednatel nebude požadovat provedení některých prací, které jsou
         předmětem díla,

     C) v prŮběhu realizace prací dojde ke změně zákonné sazby DPH

                                                           IV.
                                              Platební podmínky

1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na
     základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury).

2. Právo fakturace vznikne zhotoviteli po předáni řádně dokončeného díla
     v souladu s článkem VII. odst. 1. V případě uplatnÍ-li objednatel vůči

               2
       zhotoviteli nárok na jakékoliv smluvní sankce dle ČI. IX této smlouvy, je
       objednatel oprávněn pozastavit splatnost faktury až do úplného zaplaceni
       těchto smluvních sankcí, aniž by tento postup byl klasifikován jako prodlení
       s placením faktury.
 3. Faktura musí být vystavena na objednatele, tj. ČR - Krajské ředitelství
       policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, vyhotovena ve třech
       stejnopisech, a musí kromě předem odsouhlaseného krycího listu faktury
       obsahovat veškeré obecné náležitosti daňového dokladu, stanovené platnými
       daňovými a účetními předpisy, podpisovou doložku a podpis osoby, která
      fakturu vystavila, dále pak musí obsahovat čÍslo jednací této smlouvy o dílo a
       název akce.
 4. Objednatel uhradí oprávněně fakturovanou Částku do 21 dnŮ ode dne
      doručení fa ktu ry.

 5. Daňový doklad vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění bude
      příjemcem zdanitelného plněni uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže si
      objednatel ověří zpŮsobem umožňujÍcÍ dálkový přístup skutečnost, Že
      zhotovitel není nespolehlivým plátcem DPH a j to, že jeho bankovní účet dle
      této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem
      umožňujÍcÍm dálkový přístup. V opačném případě objednatel uhradí
      zhotoviteli pouze základ daně a DPH převede přímo příslušnému správci
      daně.

6. přijaté plnění bude odběratelem použito pro účely, které nejsou předmětem
      daně, resp. k danému účelu nevystupuje jako osoba povinná k dani.

7. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem připsání fakturované Částky na
      účet zhotovitele.

8. jakákoliv záloha se nepřipouštI.

                                                         V.
                                         Povin nosti zhotovitele

1. Zhotovitel se zavazuje svým jménem a na svoji odpovědnost provést celé
      dílo řádně a v terminech dle této smlouvy. Má právo do 5 kalendářních dnŮ
      od podpisu smlouvy upozornit objednatele na práce souvisejÍcÍ s předmětem
      plnění, které nebyly uvedeny v požadavcích objednatele. Po této lhŮtě
      nebude objednatel akceptovat jakékoliv požadavky zhotovitele na zvyšováni
     ceny díla a zhotovitel provede tyto práce na vlastní náklady. Zhotovitel je
      povinen při realizaci díla dodržovat platné zákony, závazné normy a další
     obecně závazné předpisy.

2. Zhotovitel se zavazuje používat suroviny, materiály a výrobky, které nejsou
     škodlivé a jsou schváleny nebo certifikovány, a v případě jeho výslovného
     požadavku předložit objednateli přislušné atesty a certifikáty v Českém
     jazyce.

3. Pokud v dŮsledku porušení platných právních předpisŮ Či rozhodnutí vznikne
     objednateli (popř. jiné osobě) jakákoliv Škoda, zavazuje se zhotovitel uhradit
     objednateli (popř. jiné osobě) veškeré náklady vzniklé v souvislosti s touto
     škodou, a to včetně refundace případných pokut Či jiných sankcí uložených
     orgány veřejné správy. Zhotovitel na sebe zároveň přejímá zodpovědnost a

                                                              3
     ručení za škody zpŮsobené všemi dalšími osobami případně zúčastněnými na
     prováděni díla (subdodavatelé).

4. Zhotovitel předloží objednateli před začátkem realizace díla ke schváleni
     časový harmonogram prací. Nedodrženi Časového harmonogramu je
     dŮvodem k ukončení smlouvy.

5. Zhotovitel na své náklady zajistí a provede všechna opatřeni organizačního a
     stavebně technického charakteru, nutná k řádnému provádění a dokončení
     díla, zejm. obstará/dodá potřebné zboží, materiály a zařIzenľ, zajistí jejich
     dopravu, nakládku, vykládku a skladování ve vhodném, tuzemským
     zvyklostem odpovľdajĹcÍm baleni.

6. Zhotovitel dále na své náklady zajistí a provede veškeré práce a dodávky
     souvisejÍcÍ s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidí a majetku; zejména
     zajistí bezpečnost a ochranu zdraví při práci v souladu s platnými právními
     předpisy, především zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, a zákonem
     č. 309/2006 Sb., kterým se upravuji další požadavky bezpečnosti a ochrany
     zdraví při práci v pracovněprávních vztazích.

7. Zhotovitel při provádění díla v maximálni možné míře zajistí ochranu
     životnIho prostředí dle platných právních předpisŮ Odvozy odpadŮ a obalŮ a

jejich likvidace budou prováděny zhotovitelem na jeho náklady, a to

v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb., o odpadech, a prováděcími předpisy;

v případě výslovného požadavku objednatele je zhotovitel povinen doložit

doklad o jejich likvidaci v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb. při

f  'V V  V

prejmacim r|zenl.

8, Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech
      pracovníků včetně čÍsel OP a registračních značek vozidel, která budou

vjíždět do místa plněni.

9. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly
      kontrolu dokladŮ souvisejÍcÍch s plněním zakázky, a to po dobu danou

      právními předpisy k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve
      znění pozdějších předpisŮ, a zákon Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
      hodnoty, ve znění pozdějších předpisŮ)

                                                       VI.
                                       Povinnosti objednatele
1. Objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a za podmínek
    stanovených touto smlouvou zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu díla.
2. Objednatel zajistí zhotoviteli přiměřený přistup k místu provádění díla a
    zároveň poskytne objednateli potřebnou součinnost pro jeho provedení.

                                                       VII.
                                                  Předání díla
1. Dílo je považováno za dokončené, pokud jsou dokonČené veškeré práce a
    dodávky. Toto se deklarováno formou zápisu o předáni a převzetí díla
    podepsaným odpovědnými pracovníky smluvních stran. Součásti díla budou i
    předepsané certifikáty, záruční listiny, prohlášení o shodě apod.

                                                               4
 2. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla pro vady a nedodělky, které
      brán' už'vání, případně jeho užjvánÍ podstatným zpŮsobem omezuji

 3. Převzetí díla bude provedeno formou zápisu, který podepIší odpovědní
     techničtí pracovnici obou smluvních stran uvedení v ČI. XII této smlouvy.
     Zápis bude obsahovat též soupis všech případných výhrad objednatele ve
     vztahu k eventuálně zjištěným vadám a nedodělkŮm s dohodnutými lhŮtami
     pro jejich odstranění.

4. Zhotovitel je povinen vyklidit místo provádění díla nejpozději v den podepsáni
     zápisu o převzetí díla.

                                                         VIII.
                                      Odpovědnost za vady díla
1. Zhotovitel poskytne objednateli na provedené dílo záruky takto:
    > Na provedené práce 36 měsíců;
    > Na dodané výrobky a technologie dle výrobcŮ nebo dodavatelŮ (min. 36
        měsíců);
    Běh záruční doby se počítá ode dne nás|edujÍcÍho po dni předánÍ/převzetj díla.
2. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu
     s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich
     zjištění. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci
     prokazatelným zpŮsobem nejpozději do 7 kalendářních dnŮ od jejich doručení
     a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstranění vad. Neučiní-li tak,
     má se za to, že reklamaci uznává a odstranění vad provede nejpozději ve
     lhŮtě uvedené níže, nebylo-li mezi smluvními stranami ujednáno jinak
3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady do 2 kalendářních
    dnŮ od jejího řádného oznámení, nedohodne-li se s objednatelem jinak
4. Zhotovitel je povinen odstranit záruční vadu nejpozději do 10 kalendářních
    dnŮ od jejího nahlášení, nedohodne-li se s objednatelem jinak.
    V případě nesplnění povinnosti informovat objednatele o výskytu odpadu
    použitelného jako druhotná surovina Či odvezení takového odpadu z místa
    plněni bez souhlasu objednatele (viz ČI. V. odst. 8 poslední věta) je zhotovitel
    povinen zaplatit objednateli jednorázovou smluvní pokutu v částce 20.000,-
    KČ za každé porušeni této povinnosti; tím není dotčeno právo objednatele na
    náhradu případně vzniklé škody

                                                        IX.
                                                     Sankce

                                                               5
 1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení terminu dokončení a
      předání díla smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla bez DPH (tj. z 46.633,-
      kč) za každý, být i započatý den prodlení.

 2. Za prodlení objednatele s úhradou faktury zaplatí objednatel zhotoviteli
      smluvní pokutu ve výši 0,5% z fakturované částky včetně DPH za každý být i
      započatý den prodlení.

 3. V případě nedodržení sjednaného termínu zahájení odstraňování záručních
     vad (deset kalendářních dnŮ po nahláŠení) je zhotovitel povinen zaplatit
     objednateli za každý byť i započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši
      1.000,- KČ za každou vadu.

4. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká doručením výzvy k její úhradě
     pov'nné straně, doba splatnosti se stanovuje na 30 dnŮ, nedohodnou ii se
     smluvní strany jinak.

                                                        X.
                                             Změna smlouvy
1. Smlouvu lze měnit pouze pÍsemným, oboustranně potvrzeným ujednáním
     výslovně nazvaným: ,,Dodatek ke smlouvě o dílo".
2. Dojde-li při realizaci díla k rozšÍření předmětu díla na základě výslovného
     požadavku objednatele, je objednatel povinen předat zhotoviteli příslušný
     soupis požadovaných dodávek a prací, který zhotovitel ocení a předloží
     oceněný soupis objednateli k odsouhlasení, včetně návrhu případné změny
     termínu dokončení díla. Po odsouhlasenľ oceněného soupisu požadovaných
     dodávek a prací objednatelem bude následně uzavřen příslušný dodatek ke
     smlouvě o dílo, jehož nedílnou součástí bude oceněný soupis požadovaných
     dodávek a prací.

                                                        XI.
                                             Ostatní ujednání
1 Z dŮvodu právní jistoty strany prohlašujI, že jejich závazkový vztah založený
     touto smlouvou se řIdí zákonem Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
2. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyplývajIcí z této smlouvy
     budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.
3 Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel může zveřejnit identifikační údaje
     zhotovitele, informace o ceně díla a další údaje této smlouvy a vyslovuje
     s výše uvedeným souhlas.

                                                       XII.
                                              Kontaktní osoby
1. Za objednatele je ve věcech smluvních oprávněn jednat

2. Za objednatele je ve věcech technických oprávněn jednat:

3. Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat:

                                                              6
4. Za zhotovitele je ve věcech technických oprávněn jednat:

                                                          XIII.
                                           Závěrečná ustanovení

1. Po podpisu oběma stranami, dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv,
    tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejněni v registru smluv. Pokud
    nebude uveřejněna v registru smluv ani do tří měsícu ode dne, kdy byla
    uzavřena, je zrušena od jejího počátku.

2. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyplývajÍcÍ z této smlouvy
    budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.

3. Smlouva je sepsána ve třech stejnopisech (7 stran smlouvy a 1 strana
    přílohy), z nichž 2 obdrží objednatel a jeden zhotovitel.

Příloha: cenová nabídka dodavatele                                                      V ?/b4" d,, 27. q. 4?
V Plzni dne 27. 9. 2017
                                                                                                VRATA MATĚJKA s.r.o.
                                                                                  y
                                                                                                             Zborovská 31, 301 (jo Plzeň
vedoucÍekonomického odboru                                                                                            IČO: 28010 370
          Objednatel

                                                                                     7
[J 09-20-2017- KRPP Tomášek, pohony BFT ĹÚ1'-                                              t)ů-zč'ä      E!ýBt'n459

" Dodavatel:                  VRATA MATĚJKA s.r.o.                            Odběratel:
                                                                              Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
                              Zborovská 31
                              301 00 Plzeň

:: = VRATA MATĚJKA            Telefon:                                        Nádražní 2
                                                                              30100 Plzeň
                              Fax:
                                                                              lČ: 75151529
                              Mobil:                                          DIČ:

                              E-mail:                                             Doprava: dodavatelem

                              Internet: www.vrata-matejka.cz

                              lČ:       280 10 370 DIČ: CZ 280 10 370

Tato nabídka je platná do 19.11.2017 Způsob platby: převodem

                       Vystavil (a) dne 19.9.2017

Cenová kalkulace na dodávku a montáž pohonů hydrauhbkých pohonů BFT 6ibno pro vjezdovou bránu - přední
vjezd, Nepomucká 43, Plzeň jako náhrada za stávajkípohony.

                                                                                    sleva   bez DPH DPH  - celkem za položku -
                                                                 cena za m.j. %                za mj. %
Popis položky                                         počet mj.                                          bez DPH   s DPH
                                                                    13 990,00 15           11 892,00 21
Pohon GIUNO A20                                       2,00 ks                                            23 784,00 28 778,00
                                                                     6 900,00 15
- 24V hydraulický pohon, do 2m/300kg čas otevřeni 14S

- pohony určené pro velmi intezivni provoz

Řídicí jednotka THALIA POWER                          1,00 ks                              5 865,00 21   5 865,00  '7 097,00

Fotobuňky                                             2,00 sada 2 000,00 15                1 700,00 21   3 400,00  4 114,00
    - DESME A15 O                                                                          1 360,00 21   1 360,00  1 646,00
                                                      1,00 ks    1 600,00 15
Maják
    - univeaá/n/

Držáky pohonů                                         2,00 sada 1 190,00 15                1 012,00 21   2 024,00  2 450,00

Práce                                                 1,00 ks    9 500,00 O                9 500,00 21   9 500,00 11 495,00
    - demontáž a montáž pohonů k branám
    - uvedeni do provozu, seřízeni'

Doprava                                               1,00       700,00 O                  700,00 21     700,00    847,00

Sleva celkem bez DPH:  6 427,00 Kč                    Cena celkem bez DPH                                46 633,00 Kč
Sleva celkem s DPH:    7 775,60 Kč                       Cena celkem s DPH                               56 427,00 Kč

Termih dodání"         6-8 týdnů od závazné objednávky

Platební podm/hk}" platba převodem, splatnost 21dnl
Záruční podmihky' 36 měsků za přepok/adu pravMe/ného servĹsu, mih. lx roČně

zpracováno programem [Nabídky Plus] wwwjanconsult.cz                                                               strana 1/1