Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3293026: SoD - VDJ Nové Dvory - sanace hydroizolace

Příloha SoD - VAS, a.s. - VDJ Nové Dvory.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA © DÍLO

kterou podle $ 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů, uzavírají tyto smluvní strany

Článek 1.
Smluvní strany

Název společnosti VODOVODY A KANALIZACE

Svazek vedený v rejstříku dobrovolných svazků obcí u

Právní forma Krajského úřadu Kraje Vysočina

Sídlo Kubišova 1172, 674 01 Třebíč

Zastoupena Ing. Pavlem Janatou, předsedou představenstva

Osoba oprávněná jednat | Ing. Karel Nedvědický, tajemník svazku
jménem svazku

IČ / DIČ 60418885 / CZ60418885
Bank. Spojení / č.ú. / ČSOB a.s., pobočka Třebíč/ č.ú. 108656415/0300
na straně jedné dále jako OBJEDNATEL
a
Název společnosti VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s.
Právní forma Akciová společnost
Sídlo Soběšická 820/156, Lesná, 638 00 Brno
Divize Třebíč Kubišova 1172, 674 01 Třebíč
Zastoupena Ing. Jaroslavem Hedbávným, ředitelem divize Třebíč
Kontaktní osoba Ing Vladimír Novotný, vedoucí provozu
IČ / DIČ 49455842 / CZ49455842
Bank. Spojení / č.ú. / Komerční banka, a.s./ č.ú. 1401711/0100
Zápis v OR OR vedený KS v Brně, oddíl B vložka 1181

na straně druhé jako ZHOTOVITEL

Článek 2.
Úvodní ustanovení

1.. Zhotovitel potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou požadavků
Objednatele, které bude plnit na základě této smlouvy. Zhotovitel potvrzuje, že zná
technické požadavky (zákony, vyhlášky, technické normy atd.) vztahující se k provádění
této Smlouvy o dílo (dále Smlouva).

2. Zhotovitel tímto čestně prohlašuje, že veškerá plnění, která budou poskytnuta
Objednateli na základě této Smlouvy, budou prosta právních vad.

Článek 3.
Předmět Smlouvy

1. Zhotovitel se zavazuje, že provede pro objednatele sanaci a hydroizolaci dvou komor
vodojemu Nové Dvory .

2. Zhotovitel zajistí a provede na základě této smlouvy předmět díla, který bude obsahovat:
2.1. Celoplošné vysokotlaké otryskání povrchů obou komor — každá o ploše 847 mé.

Stránka 1 z 4

2.2. Aplikace antikorozního nátěru na odhalené ocelové výztuže a prostupy (systém
Gemite ).
2.3. Reprofilace povrchů překladů stropu sanační vrstvou

2.4. Nanesení pružného nátěru s výztužnou tkaninou na spáry mezi panely

2.5. Nanesení krystalizačního těsnění Gemite CW plus na celý rozsah včetně překladů a
potrubních prostupů ve dvou vrstvách.

Dílo bude předáno Zhotovitelem a převzato Objednatelem za podmínek akceptačního
řízení, jež je specifikováno v čl. 7 této Smlouvy.

. Zhotovitel zajistí provedení Díla podle této Smlouvy s odbornou péčí a s dostatečnou
znalostí a pečlivostí, kterou lze při zjišťování obdobného plnění očekávat.

Článek 4.

w

Čas plnění
Pro plnění díla jsou stanoveny následující termíny plnění:
termín zahájení stavby: 28.8.2017
termín ukončení: 15.11.2017

. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, do 15.11.2017. Smlouva může být ukončena

i před sjednaným termínem vzájemnou dohodou smluvních stran, která musí být učiněna
v písemné formě a podepsána zástupci smluvních stran.

Dílo je provedeno, je-li dokončeno a dojde k protokolárnímu předání a převzetí dila.
Protokol podepíší pověření zástupci obou smluvních stran.

Článek 5.
Cena a úhrada plnění

 

Smluvní strany se dohodly na pevné ceně ve výši:
Cena celkem bez DPH 1.726.592,00 Kč

Dle zákona o DPH bude uplatněna přenesená daňová povinnost (DPH odvede
objednatel), neboť předmět opravy je pevně spojen se zemí.

Celková cena za zhotovení díla se dohodou smluvních stran stanovuje jako cena
smluvní a nejvýše přípustná, pevná po celou dobu zhotovení díla a je dána cenovou
nabídkou zhotovitele.

Cena dila obsahuje veškeré náklady nutné k realizaci předmětu díla dle smlouvy, včetně
dodávky zboží, provedení prací, finančních vlivů. Cena obsahuje veškeré v tuto chvíli
známé a předpokládané náklady zhotovitele nezbytné k realizaci díla včetně nákladů na
dopravu, skládky, zařízení staveniště, instalace, montáže, uvedení do provozu, jakož i
všechny další režijní náklady zhotovitele, včetně potřebných odběrů médií, provedení
stanovených, dohodnutých a předepsaných zkoušek, zkušebního provozu, instruktáže,
dokladů ke zboží, apod.

Fakturace bude provedena ve dvou etapách. První etapa po dokončení a předání první
akumulační komory, druhá etapa po dokončení a předání druhé akumulační komory.
Vyúčtování bude provedeno na základě dvou faktur s náležitostmi daňového dokladu,
které doručí zhotovitel nejpozději do 10. kalendářního dne následujícího měsíce po
splnění první resp. druhé etapy a po podpisu protokolu dle čl. 7. této smlouvy. Dnem
uskutečnění zdanitelného plnění (DUZP) bude den podpisu akceptačního protokolu.

Splatnost faktury se sjednává na 30 kalendářních dnů.

Stránka2z.4

Objednatel je oprávněn vrátit fakturu před uplynutím lhůty její splatnosti bez zaplacení v
případě, že neobsahuje zákonem stanovené náležitosti, obsahuje nesprávné nebo
neúplné údaje. Objednatel musí uvést důvod vrácení. V takovém případě běží nová
lhůta splatnosti ode dne doručení opraveného dokladu Objednateli.

Článek 6.
Práva a povinnosti smluvních stran

 

Objednatel se zavazuje:

1.

Poskytovat Zhotoviteli potřebnou součinnost při plnění smlouvy.

Zhotovitel se zavazuje:

1.

Provádět práce na Díle v souladu s bezpečnosti práce. Zhotovitel zajistí bezpečnost
práce a provozu zejména dodržováním platných předpisů o bezpečnosti a ochraně
zdraví při práci a požární ochrany na pracovišti a odpovídá za škody vzniklé jejich
porušením, ledaže porušení těchto předpisů nebylo způsobeno Zhotovitelem, neleží na
straně Zhotovitele,

Poskytovat Objednateli potřebnou součinnost při plnění smlouvy.

V případě zákazu činnosti Zhotovitel neprodleně tuto skutečnost oznámí písemně
Objednateli.

Článek 7.
Předání a převzetí

 

Zhotovitel předá objednateli dílo dvěma protokoly podle etap uvedených v čl. 5 bod 5).
Předání bude předcházet omytí ploch, napuštění komory s 24 hodinovou těsnostní
zkouškou. Současně s touto zkouškou bude proveden laboratorní rozbor vody z nádrže.
Smluvní strany jsou povinny poskytnout si pro provedení funkční zkoušky veškerou
potřebnou součinnost.

Opětovné zprovoznění díla a jejich uvedení do provozuschopného stavu bude potvrzeno
písemným akceptačním protokolem potvrzeným Objednatelem.

Vlastnictví, včetně veškerých práv na využívání Díla, přechází na Objednatele jeho
protokolárním předáním a převzetím do provozu. Nebezpečí škody na díle přechází na
Objednatele okamžikem předání a převzetí do provozu.

Objednatel je oprávněn postoupit veškerá nabytá práva na jiný subjekt a to jakoukoliv
formou — prodej, pronájem, převod do majetku jiného subjektu apod.

Veškeré licence se poskytují jako nevýhradní.

Článek 8.

Záruky a reklamace

 

Zhotovitel odpovídá za to, že Dílo podle této Smlouvy bude provedeno řádně a včas
v souladu se Smlouvou a přejímá závazek, že Dílo bude způsobilé pro použití ke
smluvenému, jinak k obvyklému účelu a zachová si smluvené, jinak obvyklé vlastnosti.

Zhotovitel poskytuje záruku na to, že dodaný předmět Smlouvy nebude mít právní vady
a nebude zatížen právy třetích osob, která by omezovala nebo znemožňovala užití
předmětu k účelu dle této Smlouvy.

Stránka3z 4

Zhotovitel poskytuje Objednateli na Dílo záruku za jakost bezvadnost provedeného díla,
která se vztahuje na celé plnění díla. Záruční doba činí 60 (slovy šedesát) měsíců ode
dne protokolárního předání a převzetí Díla.

Záruční doba začíná běžet dnem předání a převzetí objednatelem celého dokončeného
dila, tj. podpisem Konečného protokolu o předání a převzetí díla. Zhotovitelem
zhotovené dílo musí v záruční době splňovat požadavky na kvalitu určené výchozími
podklady a obecně platnými zákonnými předpisy a normami. Jestliže dílo tyto požadavky
nesplňuje, je taková odchylka kvality díla považována za vadu díla a zhotovitel je
povinen ji v přiměřené lhůtě a na vlastní náklady odstranit.

Vady plnění je Objednatel povinen uplatnit u Zhotovitele po jejich zjištění v rámci záruční
doby a musí tak učinit bez zbytečného odkladu poté, co se o konkrétní vadě dozvěděl.
Reklamace musí být podána písemně (elektronicky emailem nebo poštou). Taková
reklamace je považována za včasnou, bude-li Zhotoviteli doručena v rámci záruční
doby. Zhotovitel se zaručuje nahlášené vady v záruční době odstranit.

V případě nahlášení výskytu vady plnění je Zhotovitel povinen zahájit práce na
odstranění reklamované vady nejpozději pět pracovních dní od nahlášení a
reklamovanou vadu odstranit nejpozději do druhého pracovního dne (tzn. den nahlášení
plus maximálně sedm pracovních dnů), pokud Objednatel písemně neodsouhlasí jiný
termín plnění, zejména s ohledem na povahu konkrétní vady plnění.

Po odstranění vady zašle Zhotovitel Objednateli po předchozí žádosti Objednatele
písemně (elektronicky emailem nebo poštou) popis způsobu odstranění vady, popis
příčiny vzniku vady provedení opatření, aby se stejná vady neopakovala.

Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností smluvní strany konstatuji, že Zhotovitel
neodpovídá za vady způsobené Objednatelem nebo třetími osobami (např. vandalismus
apod.), zejména, nikoli však výlučně, v případech, kdy Objednatel nepostupuje
v souladu s pravidly pro údržbu a užívání, která mu byla Objednatelem předána anebo v
případě neodborných zásahů Objednatele apod.

Článek 9.
Odpovědnosti za škodu a smluvní pokuty

„ Smluvní strany nesou odpovědnost za způsobenou škodu v rámci platných právních
předpisů a této Smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního předcházení
škodám a k minimalizaci vzniklých škod.

. Žádná ze smluvních stran neodpovídá za škodu, která vznikla v důsledku věcně
nesprávného nebo jinak chybného zadání, které obdržela od druhé smluvní strany.

„ Žádná ze stran není v prodlení s plněním této smlouvy, pokud je toto prodlení vyvoláno
činností druhé smluvní strany nebo vyšší mocí, jako např. Živelnou pohromou,
rozhodnutím státních a správních orgánů, občanskými nepokoji, stávkou, válkou apod. O
dobu trvání vyšší moci se automaticky prodlužuje čas plnění, pokud nedojde k jiné
dohodě mezi smluvními stranami.

. V případě nedodržení termínu pro provedení díla dle čl. 3 odst. 2. ze strany zhotovitele,
zhotovitel zaplatí smluvní pokutu ve výši 0,05% za každý den prodlení, nejvýše však 20%
z celkové smluvní ceny za Dílo. Úhradou jakékoliv smluvní pokuty není dotčen nárok
smluvních stran, ani povinnost zhotovitele řádně dokončit provedení díla podle této
smlouvy. Sjednaná smluvní pokuta se netýká případů, kdy dojde k prodlení s plněním
předmětu smlouvy z důvodu uvedeného v čl. 9 odst. 3.

Pro případ prodlení se zaplacením faktury objednatel zaplatí smluvní pokutu ve výši
0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení, nejvýše však 20% z celkové smluvní ceny
za Dílo.

 

Stránka4z 5

Článek 10.

Ustanovení společná a závěrečná

Veškeré smluvní závazky, vyplývající z této smlouvy, přechází i na případné právní
nástupce obou smluvních stran. O této skutečnosti musí být druhá smluvní strana
neprodleně písemně informována. Pokud v této smlouvě není uvedeno jinak, pak žádná
ze smluvních stran však není oprávněna bez předchozího písemného souhlasu strany
druhé převést tuto smlouvu nebo její část na třetí osobu ve smyslu ustanovení $ 1895 a
násl. občanského zákoníku.

Pokud není stanoveno ve smlouvě jinak, řídí se tato smlouva občanským zákoníkem
č.89/2012 Sb. ve zněních jeho pozdějších změn a doplňků, platných ke dni podpisu
smlouvy. Smluvní strany pro účely plnění této smlouvy výslovně sjednávají, že případné
obchodní zvyklosti, týkající se plnění této smlouvy, nemají přednost před ujednáními
v této smlouvě, ani před ustanoveními zákona, byť by tato ustanovení neměla donucující
účinky.

Podle $ 630 občanského zákoníku se smluvní strany dohodly na tom, že práva a
povinnosti dle této smlouvy a v souvislosti s ní, se promlčují v promlčecí lhůtě, která činí
4 roky a počítá se ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé.

Smlouva o dílo může být měněna nebo doplňována pouze písemnými dodatky
schválenými a podepsanými pověřenými zástupci obou smluvních stran. Veškerá
předchozí ujednání mezi stranami této smlouvy týkající se jejiho předmětu pozbývají
podpisem této smlouvy platnost. Změní-li se po uzavření této smlouvy okolnosti do té
míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na
její povinnosti splnit závazky vyplývající ze smlouvy. Objednatel i zhotovitel na sebe
přebírá nebezpečí změny okolností; ust. $ 1765 odst. 1 občanského zákoníku se v tomto
případě nepoužije.

Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích stejné právní síly, z nichž každá smluvní
strana obdrží jeden podepsaný a firemně potvrzený výtisk.

Tato smlouva byla uzavřena dle svobodné, určité, skutečné a pravé vůle obou smluvních
stran, které dobře porozuměly celému jejímu obsahu a na důkaz toho prohlašují, že si
text smlouvy důkladně přečetly, veškerým ustanovením rozumí a souhlasí s nimi, že ji
neuzavíraly v tísni, pod nátlakem, ani za nápadně nevýhodných podmínek a že s jejím
obsahem plně souhlasí, a proto také tuto smlouvu opatřují podpisy svých oprávněných
zástupců.

Tato smlouva vstupuje v platnost a účinnost dnem podpisu oběma smluvními stranami.

v Třebíči dne: (7 S. 2277. V Třebíči dne: 180 8/ 2017
S
Zhotovitel: Objednatel:

i jářa víš V 83 g 1 Ř
Ag YPbAnenýka
PLAOVÁ SPOLEČ

VA

o

Ing. Karel Nedvěd
tajemník svazku

ředitel divize Třébíč

Stránka5z5