Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MĚSTO DAČICE MĚSTSKÝ ÚŘAD KRAJÍŘOVA 27, 380 13 DAČICE I IC: 00246476 Cj.: ODI/22601-17 2766/2017 DIČ: CZ00246476 BANKOVNÍ SPOJENÍ: ČS a.s. Jindřichův Hradec VYŘIZUJE: Štefl Miroslav ČÍSLO ÚČTU: 27-0603143369/0800 TELEFON: 384 401 287 E-MAIL: investice2@dacice.cz DAČICE DNE: 27.09.2017 OBJEDNAVKA CISLO: 215/2017 ODT DODAVATEL: Mgr. Eva Poláčková, Fráni Šrámka č.p.2622, Smíchov, 15000 Praha 5 IČ: 06033181 DIČ: Město Dačice u Vás objednává: Vánoční osvětlení kašny (LED světelná fontána) včetně montáže. DODAVKA URČENA PRO: Město Dačice LHŮTA DODÁNÍ: do 01.12.2017 MÍSTO DODÁNÍ: Dačice PŘEDPOKLÁDANÁ CENA (konečná): 53 67400 Kč KU Ar - K Ing. Karel Macků J>RÍKAZCE OPERACE Sedláček Zdeněl ru SPRÁVCE ROZPO< Ing. Karel Macků OSOBA POVĚŘENÁ RM UZAVŘENÍM SMLOUVY Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu dodání zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 10% z ceny dodávky bez DPH. Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů bezpečnosti práce a za dalších podmínek uvedených v objednávce. K faktuře bude doložen rozpis uskutečněné dodávky zboží, u provedených prací bude práce předána předávacím protokolem. Objednatel proplatí fakturu do 30 dnů ode dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré náležitosti vyžadované právními předpisy. Objednatel si vyhrazuje právo neproplatit fakturu, pokud nebude obsahovat veškeré náležitosti vyžadované právními předpisy. K FAKTUŘE PŘIKLÁDEJTE POTVRZENOU KOPH NAŠÍ OBJEDNÁVKY. DĚKUJEME. Dne:27.09.2017 S objednávkou souhlasím (datum, podpis): Mgr. Eva Poláčková, Fráni Šrámka č.p.2622, Smíchov, 15000 Praha 5, IČ:06033181