Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3300018: Vánoční osvětlení kašny včetně montáže

Příloha Objednávka_-_osvětlení_kašny_-_anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MĚSTO DAČICE

     MĚSTSKÝ ÚŘAD

     KRAJÍŘOVA 27, 380 13 DAČICE I

IC:                00246476                   Cj.: ODI/22601-17 2766/2017
DIČ:               CZ00246476
BANKOVNÍ SPOJENÍ:  ČS a.s. Jindřichův Hradec  VYŘIZUJE: Štefl Miroslav
ČÍSLO ÚČTU:        27-0603143369/0800
                                              TELEFON: 384 401 287

                                              E-MAIL:           investice2@dacice.cz

                                              DAČICE DNE: 27.09.2017

                   OBJEDNAVKA CISLO: 215/2017 ODT

DODAVATEL: Mgr. Eva Poláčková, Fráni Šrámka č.p.2622, Smíchov, 15000 Praha 5

IČ:  06033181                                 DIČ:

Město Dačice u Vás objednává:

Vánoční osvětlení kašny (LED světelná fontána) včetně montáže.

DODAVKA URČENA PRO:                           Město Dačice
LHŮTA DODÁNÍ:                                 do 01.12.2017
MÍSTO DODÁNÍ:                                 Dačice
PŘEDPOKLÁDANÁ CENA (konečná):                 53 67400 Kč

   KU Ar - K                                                           Ing. Karel Macků
                                                                   J>RÍKAZCE OPERACE
                Sedláček Zdeněl

       ru SPRÁVCE ROZPO<

                                                            Ing. Karel Macků
                                    OSOBA POVĚŘENÁ RM UZAVŘENÍM SMLOUVY

Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu dodání zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 10% z ceny
dodávky bez DPH.
Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů bezpečnosti práce a za dalších
podmínek uvedených v objednávce.
K faktuře bude doložen rozpis uskutečněné dodávky zboží, u provedených prací bude práce předána předávacím
protokolem.
Objednatel proplatí fakturu do 30 dnů ode dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré náležitosti vyžadované
právními předpisy.
Objednatel si vyhrazuje právo neproplatit fakturu, pokud nebude obsahovat veškeré náležitosti vyžadované právními
předpisy.

K FAKTUŘE PŘIKLÁDEJTE POTVRZENOU KOPH NAŠÍ OBJEDNÁVKY. DĚKUJEME.

Dne:27.09.2017

S objednávkou souhlasím (datum, podpis):
Mgr. Eva Poláčková, Fráni Šrámka č.p.2622, Smíchov, 15000 Praha 5, IČ:06033181