Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3308310: Smlouva o dílo o provedení udržovacích prací na stavbě HOZ Benešova

Příloha SOD Benešova Hora RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

Česká republika - Státní pozemkový úřad
sídlo: Husinecká 1024/11a, 130 00 Praha 3 - Žižkov
jednající Ing. Milanem Rybkou, ředitelem Odboru vodohospodářských staveb
IČO: 01312774
DIČ: CZ01312774
Objednatel není plátcem DPH.
Bankovní spojení: xxxxxxxxxx, číslo účtu: xxxxxxxxxxxx
dále jen „objednatel“

a

Luboš Pícha
sídlo: xxxxxxxxxxxxxx
zapsán v Živnostenském rejstříku vedeném Magistrátem města České Budějovice

telefon: xxxxxxxxx, mobil: xxxxxxxxxx, e-mail: xxxxxxxxxxxx

IČO: 60872535
DIČ: CZ 6708181062
Zhotovitel je plátcem DPH.
Bankovní spojení: xxxxxxx, číslo účtu: xxxxxxxxxxx
dále jen „zhotovitel“

uzavírají podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto

                                SMLOUVU O DÍLO
            o provedení udržovacích prací na stavbě HOZ

                             „HOZ Benešova Hora“

                                         (dále jen „smlouva“)

             Touto smlouvou se realizuje veřejná zakázka malého rozsahu
                               spisová značka SPU 433234/2017
                                   (dále jen „veřejná zakázka“).

                                                                  Čl. I
                                                   Předmět a účel smlouvy

1.1 Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a na své nebezpečí dílo
          s názvem „HOZ Benešova Hora“, jež je podrobně specifikováno v této smlouvě a v jejích
          přílohách (dále jen „dílo“), a objednatel se zavazuje za podmínek uvedených v této smlouvě
          a jejích přílohách k převzetí díla a k zaplacení ceny za jeho provedení.

1.2 Účelem smlouvy je zajištění realizace udržovacích prací na stavbě vodního díla „hlavní
          odvodňovací zařízení“ (HOZ), a tím zlepšení odtokových poměrů, snížení zanášení HOZ
          splaveninami a zajištění provozuschopnosti a funkčnosti HOZ.

                                                                 Čl. II
                                                         Specifikace díla

2.1 Dílem se rozumí provedení těchto udržovacích prací: posečení divokého porostu a vytěžení
          vrstvy splavené ornice v celkové délce 0,040 km, na této stavbě vodního díla HOZ:

Název stavby HOZ:  Benešova Hora II, odpad KT5
ID majetku:        2140000002-11201000

                                 1
                               Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
                               Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

       Číslo hydrologického pořadí: 1-08-02-017

       Místo akce (katastrální zemí): Čábuze

       Obec – část obce:       Vacov

       Okres:                  Prachatice

       Kraj:                   Jihočeský

       vymezení místa plnění:  viz přiložená přehledná situace a technická zpráva

2.2    Mimo vlastní provedení prací je součástí díla dále zejména:
2.2.1
2.2.2  zajištění ochrany podzemních inženýrských sítí procházejících místem plnění (a uvedených
       v předané technické dokumentaci);
2.2.3
2.2.4  zajištění všech nepředvídatelných průzkumů nutných pro řádné provádění a dokončení díla,
2.2.5  jejichž potřeba by vznikla během realizačních prací, např. v případě neočekávaných
       archeologických nálezů, nálezů munice apod. Tyto průzkumy by byly řešeny jako dodatečné
2.3    práce dle ustanovení 4.6 této smlouvy;

2.4    uvedení prováděním díla dotčených pozemků do původního stavu po ukončení provádění
       díla, včetně příjezdových komunikací;

       odstranění veškerého odpadu, který vznikne při provádění díla vč. splavenin, naplavenin a
       nevyužitelné dřevní hmoty a včetně úhrady poplatků za uložení odpadů na skládku;

       zajištění nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a příp. jiných právních nebo
       technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno
       dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla.

       Dílo bude provedeno v rozsahu a způsobem dle technické dokumentace obsahující
       technickou zprávu, soupisy prací, dodávek a služeb s výkazy výměr a podmínky provedení
       díla. Technická dokumentace je nedílnou součástí této smlouvy.

       Dílo bude provedeno dle platných právních předpisů, dle odvětvové technické normy pro
       vodní hospodářství TNV 75 4922 a v souladu s podmínkami stanovenými platnými povoleními
       nebo jinými rozhodnutími, opatřeními či stanovisky orgánů státní správy, případně z dalších
       dokumentů, vztahujících se ke stavbám HOZ a k provedení díla. Také tyto dokumenty jsou
       nedílnou součástí smlouvy.

                                                  Čl. III
                               Termíny plnění a provedení díla

3.1 Termín předání a převzetí místa plnění: nejdéle do 15 dnů od účinnosti smlouvy.

3.2 Termín zahájení prací: nejdéle do 5 dnů od předání a převzetí místa plnění.

3.3 Zhotovitel se zavazuje provést dílo do 30. 11. 2017.

3.4 V případě překážek, jež nastaly nezávisle na vůli zhotovitele a brání mu ve splnění jeho
          povinnosti, a jestliže nelze rozumně předpokládat, že by zhotovitel tuto překážku nebo její
          následky odvrátil nebo překonal nebo že by ji v době vzniku závazku předvídal, prodlužuje se
          termín dokončení dle bodu 3.3 o dobu, kdy tato překážka trvá.

3.5 Řádné provedení díla bude stvrzeno podpisem protokolu o provedení díla osobami
          oprávněnými jednat za objednatele a zhotovitele, a to po splnění všech níže uvedených
          podmínek:

3.5.1 Dílo bylo dokončeno a předáno v souladu s touto smlouvou v rozsahu dle čl. II a v termínu dle
          čl. III bodu 3.3 této smlouvy.

3.5.2  O předání a převzetí díla byl vyhotoven protokol, jenž byl podepsán osobami oprávněnými
       jednat za objednatele a zhotovitele. V tomto protokolu musí být uvedeno, zda bylo dílo
       převzato s výhradami (pokud obsahuje ojedinělé drobné vady, které samy o sobě ani ve
       spojení s jinými nebrání funkci stavby HOZ, ani její užívání podstatným způsobem neomezují),
       či bez výhrad.

                                              2
       Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
       Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

3.5.3  Objednateli byly předány následující doklady:
3.5.4
3.5.5  a) podrobný soupis skutečně provedených prací a použitého materiálu dle jednotkových cen,
       b) zápis o odstranění případných drobných vad a nedodělků vyplývajících z protokolu o

            předání a převzetí díla.

       Protokol musí být sepsán i za předpokladu, že objednatel odmítá dílo převzít. V tomto případě
       budou uvedena stanoviska jednotlivých smluvních stran a jejich odůvodnění. Tento zápis bude
       sloužit jako důkazní materiál.

       Zhotovitel splní svoji povinnost provést dílo jeho ukončením ve sjednané lhůtě podle čl. III
       smlouvy a protokolárním předáním řádně dokončeného díla objednateli.

                                              Čl. IV
                                         Cena za dílo

4.1 Cena za provedení díla v rozsahu podle čl. II. smlouvy se sjednává dohodou smluvních stran
           ve smyslu zákona o cenách č. 526/1990 Sb., v platném znění, na základě nabídky učiněné
           zhotovitelem na veřejnou zakázku.

4.2 Celková cena za provedení díla činí                15 973,00 Kč
           DPH 21 % činí                                3 354,33 Kč

       Celková cena za provedení díla vč. DPH činí     19 327,00 Kč

       (slovy: devatenáct-tisíc-tři-sta-dvacet-sedm-korun-českých)

4.3 Cena je určena na základě nabídkového rozpočtu zhotovitele (oceněného výkazu výměr),
          který byl součástí nabídky zhotovitele na veřejnou zakázku a je nedílnou součástí této
          smlouvy.

4.4 Výše uvedená celková cena je cenou maximálně přípustnou, je platná po celou dobu
          provádění díla a obsahuje veškeré náklady na provedení díla.

4.5 Změna celkové ceny za dílo je možná pouze v případě, že v průběhu provádění díla dojde ke
          změnám sazeb DPH. V takovém případě bude celková nabídková cena upravena podle výše
          sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

4.6 Veškeré práce, které nejsou předmětem nabídkového rozpočtu (výkazu výměr) položkou či
          výměrou, jsou dodatečné práce a budou připuštěny pouze ve výjimečných případech. O
          jakýchkoliv dodatečných pracích musí být mezi objednatelem a zhotovitelem uzavřena
          samostatná písemná smlouva nebo dodatek k této smlouvě s dohodnutím ceny a vlivu na
          termín dokončení díla. Pokud zhotovitel provede dodatečné práce bez písemného souhlasu a
          písemné smlouvy nebo dodatku k této smlouvě, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu.

4.7 Bude-li skutečné plnění provedeno v menším rozsahu oproti výkazu výměr, bude konečná
          cena díla vypočtena z jednotkových cen příslušných položek výkazu výměr v rozsahu
          skutečně provedených prací. Ke snížení rozsahu prací může dojít jen v odůvodněných a
          vzájemně odsouhlasených případech a musí být zaznamenáno v protokolu o předání
          a převzetí dokončených prací.

                                                                 Čl. V
                                                       Platební podmínky

5.1 Úhrada provedených prací bude provedena na základě zhotovitelem vyhotoveného daňového
          dokladu (faktury).

5.2 Objednatel neposkytuje zhotoviteli zálohy.

5.3 Objednatel uhradí zhotoviteli cenu díla po řádném zhotovení díla nebo jeho části
          a po protokolárním předání a převzetí díla nebo jeho části, a to na základě vystavené faktury
          se správně vyplněnými údaji, včetně finanční částky. Faktura bude vystavena a doručena
          objednateli nejdéle do 15 kalendářních dnů od protokolárního předání a převzetí díla.

                                         3
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

5.4 Faktura bude vyhotovena ve dvou stejnopisech a bude obsahovat náležitosti daňového
          dokladu, označení smluvních stran a jejich adresy, IČO, DIČ (je-li přiděleno), údaj o zápisu
          zhotovitele do příslušného rejstříku včetně spisové značky, a dále výslovně vždy musí
          obsahovat následující údaje: označení této smlouvy, označení poskytnutého plnění (název
          díla), číslo faktury, den vystavení a lhůtu splatnosti faktury podle této smlouvy, fakturovanou
          částku, razítko a podpis oprávněného osoby. Faktura bude zaslána na adresu objednatele
          nebo bude fyzicky předána oprávněné osobě objednatele.

5.5 Součástí faktury budou soupisy provedených prací a použitého materiálu odsouhlasené
          pověřenou osobou objednatele a kopie protokolu o předání a převzetí dokončeného díla nebo
          jeho části, řádně podepsané za obě smluvní strany. Převzaté práce budou oceněny
          jednotkovými cenami, dle k této smlouvě přiloženého oceněného soupisu prací.

5.6 Objednatel je oprávněn vrátit fakturu, pokud faktura nebo její přílohy nebudou obsahovat
          náležitosti uvedené v této smlouvě nebo v ní nebudou správně uvedeny údaje dle této
          smlouvy. V takovém případě začne plynout doručením opravené faktury objednateli nová lhůta
          splatnosti.

5.7 Splatnost faktury se stanovuje na 30 kalendářních dnů od doručení objednateli. Platby
          peněžitých částek se provádí bankovním převodem na účet druhé smluvní strany uvedený ve
          faktuře. Peněžitá částka se považuje za zaplacenou okamžikem jejího odepsání z účtu
          objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.

5.8 Zhotovitel tímto bere na vědomí, že objednatel je organizační složkou státu a jeho stav účtu
          závisí na převodu finančních prostředků ze státního rozpočtu. Zhotovitel souhlasí s tím, že
          v případě nedostatku finančních prostředků na účtu objednatele, dojde s ohledem na povahu
          závazku k prodloužení doby splatnosti faktury na 60 dnů. Objednatel se zavazuje, že
          v případě, že tato skutečnost nastane, oznámí ji neprodleně, a to písemně, zhotoviteli
          nejpozději do data původního termínu splatnosti faktury, popř. do 3 pracovních dnů od
          okamžiku, kdy se objednatel dozvěděl o vzniku této skutečnosti.

5.9 Zhotovitel je povinen uhradit objednateli veškeré poplatky, sankce, škody a vícenáklady
          vzniklé z důvodu nedodržení podmínek pravomocného rozhodnutí nebo závazných stanovisek
          dotčených orgánů a stanovisek správců sítí technické infrastruktury, popř. provést z toho
          vyplývající dodatečné práce na své náklady a svou odpovědnost.

5.10 V případě prodlení kterékoliv smluvní strany se zaplacením peněžité částky vzniká oprávněné
          straně nárok na úrok z prodlení ve výši jedné setiny procenta (0,01%) z dlužné částky za
          každý i započatý den prodlení až do dne zaplacení včetně. Tím není dotčen ani omezen nárok
          na náhradu vzniklé škody.

                                                                 Čl. VI
                                                       Záruční podmínky

6.1 Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude odpovídat právním předpisům, závazným standardům
          stanoveným ČSN a ujednáním dle smlouvy a bude mít vlastnosti obvyklé a dohodnuté v této
          smlouvě.

                                                                Čl. VII
                                                         Smluvní pokuty

7.1 Zhotovitel se zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 0,02% z celkové ceny díla bez DPH za
          každý i započatý den prodlení s termínem zahájení prací dle čl. III této smlouvy.

7.2 Zhotovitel se zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05% z celkové ceny díla bez DPH za
          každý i započatý den prodlení s předáním dokončeného díla dle čl. III této smlouvy.

7.3 V případě, kdy předávané dílo bude obsahovat vady a nedodělky, se zhotovitel zavazuje
          uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05% z celkové ceny díla bez DPH za každý i započatý den
          prodlení se sjednaným termínem odstranění vad a nedodělků.

7.4 Smluvní pokuty, vyúčtované objednatelem zhotoviteli dle této smlouvy, jsou splatné do 10
          kalendářních dnů od doručení vyúčtování zhotoviteli.

                                                             4
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

7.5 Ujednáním o smluvní pokutě není dotčeno právo stran na náhradu škody v plné výši a věřitel
          je oprávněn domáhat se náhrady škody v plné výši, i když přesahuje výši smluvní pokuty.

7.6 Bude-li ze strany zhotovitele porušena povinnost, která je stanovena právními předpisy nebo
          touto smlouvou a objednatel učiní nebo opomene učinit v důsledku porušení takové povinnosti
          následné činnosti, v jejichž důsledku bude sankcionován ze strany orgánů veřejné správy, je
          zhotovitel povinen tuto částku jako vzniklou škodu objednateli nahradit, pokud nebyla
          způsobena zcela či zčásti v důsledku jednání či opomenutí objednatele nebo pokud na možné
          porušení předpisů zhotovitel objednatele předem upozornil.

7.7 Žádná ze smluvních stran nemá povinnost nahradit škodu způsobenou porušením svých
          povinností vyplývajících z této smlouvy a není v prodlení, bránila-li jí v jejich splnění některá
          z překážek vylučujících povinnost k náhradě škody ve smyslu § 2913 odst. 2 občanského
          zákoníku.

                                 Čl. VIII
       Odstoupení od smlouvy, výpověď smlouvy

8.1    Objednatel si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě, že zhotovitel bude
8.2    v prodlení s plněním smlouvy z důvodů na straně zhotovitele delším než 30 kalendářních dnů,
8.3    nebo pokud bude provádět dílo nekvalitně v rozporu s platnými právními předpisy nebo
8.3.1  smlouvou.
8.3.2
       V případě provádění díla v rozporu s touto smlouvou nebo pokyny objednatele je objednatel
8.4    oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním díla a
8.5    prováděl dílo řádným způsobem. Jestliže zhotovitel tak neučiní ani ve lhůtě mu k tomu
       poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, je
       objednatel oprávněn odstoupit od smlouvy.

       Objednatel je oprávněn dále písemně odstoupit od smlouvy, pokud:

       probíhá insolvenční řízení proti majetku zhotovitele, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku
       nebo byl konkurs zrušen proto, že majetek zhotovitele byl zcela nepostačující, nebo zhotovitel
       vstoupí do likvidace;

       v případě podstatného porušení této smlouvy zhotovitele, zejména v případě:

       a) prodlení s řádným zahájením prací, předáním dílčího plnění či zhotovení díla, po dobu
            delší než 3 kalendářních dnů,

       b) prodlení s řádným protokolárním předáním díla delším než 30 kalendářních dnů,
       c) neoprávněného zastavení či přerušení prací na díle na dobu delší než 15 kalendářních

            dnů v rozporu s touto smlouvou,
       d) kdy zhotovitel využil k plnění předmětu této smlouvy subdodavatele v rozporu s nabídkou

            zhotovitele v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku nebo bez předchozího
            souhlasu objednatele,
       e) kdy vyjde najevo, že zhotovitel uvedl v rámci zadávacího řízení nepravdivé či zkreslené
            informace, které by měly zřejmý vliv na výběr zhotovitele pro uzavření této smlouvy,
       f) jiného porušení povinnosti dle této smlouvy, které nebude odstraněno ani v dostatečné
            přiměřené lhůtě 14 kalendářních dnů.

       Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemným oznámením o odstoupení od této
       smlouvy druhé straně, účinky odstoupení nastávají dnem doručení oznámení druhé straně.
       Odstoupení od smlouvy může být učiněno i prostřednictvím datové schránky.

       V případě zániku účinnosti smlouvy odstoupením je zhotovitel povinen učinit veškerá opatření
       k tomu, aby zabránil vzniku škody hrozící objednateli v důsledku ukončení činností zhotovitele
       a o těchto opatřeních objednatele bezodkladně informovat. V opačném případě odpovídá
       zhotovitel za škodu způsobenou v důsledku porušení této povinnosti. Objednatel se zavazuje
       převzít a zhotovitel se zavazuje předat dosud provedené práce i nedokončené dodávky do 5
       kalendářních dnů ode dne účinnosti odstoupení od této smlouvy a o takovém předání a
       převzetí sepsat zápis s náležitostmi protokolu o předání a převzetí díla. V protokolu bude
       podrobně popsán stav rozpracovanosti díla, provedeno jeho ohodnocení, vymezeny vady a
       nedodělky a sjednán způsob jejich odstranění. Objednatel má v případě odstoupení od této

       5
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

          smlouvy i u odstranitelných vad právo požadovat slevu z ceny, namísto odstranění takových
          vad.

8.6 V případě, že se smluvní strany na finanční hodnotě díla neshodnou, nechají vypracovat
          příslušný znalecký posudek soudním znalcem. Smluvní strany se zavazují přijmout tento
          posudek jako konečný ke stanovení finanční hodnoty díla. K určení znalce, jakož i k úhradě
          ceny za zpracování posudku je příslušný objednatel.

8.7 Případné vzájemné pohledávky smluvních stran, vzniklé ke dni odstoupení od smlouvy, se
          vypořádají vzájemným zápočtem, přičemž tento zápočet provede objednatel.

8.8 Za den odstoupení od smlouvy se považuje den, kdy bylo písemné oznámení o odstoupení
          oprávněné smluvní strany doručeno druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy nejsou
          dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné smluvní pokuty a na náhradu škody.

8.9 Objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět i bez uvedení důvodu na základě písemné
          výpovědi. Výpovědní doba činí 1 kalendářní měsíc a počíná běžet od prvního kalendářního
          měsíce následujícího po doručení výpovědi zhotoviteli.

              Čl. IX
      Ostatní ujednání

9.1   Objednatel předá zhotoviteli informace a podklady o podzemních zařízeních procházejících
      místem plnění, pokud není obstarání všech nebo části těchto informací součástí předmětu
9.2   smlouvy.
9.3
9.4   Objednatel poskytne zhotoviteli na vyžádání součinnost nezbytnou k provedení díla.
9.5
9.6   Zhotovitel se zavazuje v místě plnění dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární
9.7   a ekologické předpisy a zajistit si vlastní dozor nad bezpečností práce.
9.8
9.9   Zhotovitel odpovídá za pořádek a čistotu v místě plnění a je povinen na své náklady
9.10  odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé jeho pracemi.

9.11  Zhotovitel odpovídá za poškození podzemních zařízení při provádění díla a za škody, které
      vzniknou při realizaci díla třetím osobám.
9.12
      Zhotovitel je povinen provádět dílo ohleduplně k životnímu prostředí a učinit taková opatření,
9.13  aby nedošlo ke kontaminaci povrchových či podzemních vod nebo půdy.

      Zhotovitel se zavazuje při provádění díla respektovat rozhodnutí objednatele, je však
      současně povinen objednatele upozornit na možné negativní důsledky jeho rozhodnutí,
      včetně důsledků pro kvalitu a termín provedení díla.
      Objednatel je oprávněn k provádění kontrol v průběhu realizace díla.

      Zhotovitel se zavazuje poskytovat součinnost při kontrolní činnosti ze strany objednatele
      a orgánů provádějících veřejnoprávní kontrolu.

      Zhotovitel je povinen vyzvat zástupce objednatele pověřeného k jednání ve věcech realizace
      smlouvy k prověření části díla, které bude při dalším provádění prací zakryto nebo se stane
      nepřístupným tak, aby mohl objednatel provést před zakrytím prací kontrolu části díla a pořídit
      potřebnou fotodokumentaci.

      Objednatel se na vyzvání zhotovitele zúčastní prohlídky dokončených prací a k předání a
      převzetí dokončeného díla. Vyzván k tomu bude zhotovitelem nejméně 5 pracovních dnů
      předem.

      K ověření objemu provedených prací provede zhotovitel soupis provedených prací podle
      jednotlivých položek. Potvrzený soupis provedených prací je podkladem pro úhradu
      provedených prací.

      Zhotovitel odpovídá za škody způsobené objednateli a jiným osobám mimo místo plnění a tyto
      škody se zavazuje uhradit ve lhůtě, kterou stanoví objednatel v písemném oznámení o škodě
      mimo místo plnění.

      6
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

9.14 Zhotovitel je povinen na písemnou žádost objednatele poskytnout objednateli informace
          o uzavřené pojistné smlouvě o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zhotovitelem třetí
          osobě v souvislosti s výkonem jeho činnosti, příp. kopii pojistné smlouvy.

9.15 Smluvní strany určují tyto kontaktní osoby oprávněné k jednáním ve věcech realizace
          díla, zejména k předání a převzetí podkladů pro zhotovení díla, k předání a převzetí místa
          provedení prací, ke kontrole prací, k předání a převzetí dokončeného díla, k předání a
          převzetí faktury a k potvrzení provedených prací:

          za objednatele:

        xxxxxxxxxxx tel.: xxxxxxx e-mail: xxxxxxxxxxx

          xxxxxxxxxx tel.: xxxxxx e-mail: xxxxxxxxxxxxx

          za zhotovitele:
          xxxxxxxxxx tel.: xxxxxxxxxxxx e-mail: xxxxxxxxxxx

                   Čl. X
       Závěrečná ustanovení

10.1 Smluvní strany se dohodly, že objednatel zajistí uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle
          zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
          těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) do 30 dnů ode dne uzavření této
          smlouvy.

10.2 Smluvní strany se dále dohody, že tuto smlouvu zašle správci registru smluv k uveřejnění
          prostřednictvím registru smluv objednatel. Zhotovitel je povinen zkontrolovat, že tato smlouva
          včetně všech příloh a metadat byla řádně v registru smluv uveřejněna. V případě, že zhotovitel
          zjistí jakékoli nepřesnosti či nedostatky, je povinen neprodleně o nich písemně informovat
          objednatele. Postup uvedený v tomto odstavci se smluvní strany zavazují dodržovat
          i v případě uzavření jakýchkoli dalších dohod či dodatků, kterými se tato smlouva bude
          případně doplňovat, měnit, nahrazovat nebo rušit.

10.3 Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel jako povinný subjekt musí na žádost poskytnout
          informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
          pozdějších předpisů. Poskytnutí informací v souladu s citovaným zákonem nelze považovat za
          porušení závazku mlčenlivosti o důvěrných informacích.

10.4 Práva a povinnost smluvních stran touto smlouvu výslovně neupravené se řídí občanským
          zákoníkem.

10.5 Smlouvu lze měnit pouze písemně ve formě dodatku podepsaným oprávněnými zástupci obou
          smluvních stran. Dodatky smlouvy se označují pořadovými čísly.

10.6 Nedílnou součást smlouvy tvoří tyto přílohy:
            technická zpráva se soupisem prací a s přehlednou situací,
            oceněný výkaz výměr.

10.7 Nedílnou součástí smlouvy jsou i údaje touto smlouvou neupravené a obsažené v:
            zadávací dokumentaci na veřejnou zakázku,
            nabídce zhotovitele ze dne 20. 9. 2017,
            zápisu o předání a převzetí díla.

10.8 Smlouva se vyhotovuje ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží objednatel
          a jedno zhotovitel.

10.9 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

10.10  Ukončením účinnosti této smlouvy nejsou dotčena ustanovení smlouvy týkající se převodu
       vlastnického práva, nároků z odpovědnosti za vady a ze záruky za jakost, nároků
       z odpovědnosti za škodu a nároků ze smluvních pokut, ani další ustanovení a nároky, z jejichž
       povahy vyplývá, že mají trvat i po zániku této smlouvy.

       7
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0136-D1-17-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

10.11 Smluvní strany po jejím přečtení prohlašují, že jsou způsobilé k právním úkonům bez
          omezení, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, nebyla ujednána v tísni
          ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek.

za objednatele:                             za zhotovitele:
v Praze dne 2. 10. 2017                     v Krasejovce dne 2. 10. 2017

 ………………………………………….                       ………………………………………
              Ing. Milan Rybka                        Luboš Pícha

ředitel Odboru vodohospodářských staveb
         ČR - Státní pozemkový úřad

Tato smlouva byla uveřejněna v registru smluv, vedeném dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru
smluv.
Datum registrace ………………………….
ID smlouvy ……………………………...
Registraci provedl ……………………………………………..

V Praze dne …………….                                 ……………………….
                                            podpis odpovědného zaměstnance

                                         8