Textová podoba smlouvy Smlouva č. 332765: ZŠ Jabloňová – návrh řešení nástavby přírodovědného pavilonu

Příloha SoD_ZS_Jablonova_Novotny_nastavba_pavilonu.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

                                   č. 0060/16/0287
                                    č. DS201600784
uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
                                   v platném znění

                         I. Smluvní strany

Objednatel:              STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
                         Nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
zastoupené:              panem Tiborem Batthyánym, primátorem města
ve věcech smluvních:     panem Jaroslavem Schejbalem, vedoucím odboru
ve věcech technických:   panem Petrem Machatým
IČ:                      00262978
DIČ:                     CZ00262978
bankovní spojení:        xxxxxxxxxx

(dále jen „objednatel“)  Ing. Radovan Novotný
                         xxxxxxxxxx
a                        Ing. Radovan Novotný
Zhotovitel:              Ing. arch. Zuzana Reslová
se sídlem:               49080300
zastoupené:              CZ6804292275
ve věcech technických:   xxxxxxxxxx
IČ:
DIČ:
bankovní spojení:
(dále jen „zhotovitel“)

                                        II. Předmět, účel a místo plnění
1) Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje k provedení díla a objednatel se zavazuje k převzetí díla a

   zaplacení ceny za jeho provedení, a to za podmínek smluvených níže.

2) Předmětem plnění této smlouvy je provedení projektové dokumentace v rozsahu ověřovací studie
   – návrh řešení - prostor přírodovědného pavilonu na ZŠ Jabloňová, dle přílohy č.1 smlouvy.

3) Účelem smlouvy je zpracovat návrh řešení dispozic nástavby a vyčíslit přibližné náklady na
   realizaci.

4) Místo plnění: ZŠ Jabloňová, Jabloňová 564/43, Liberec 12

   Veškeré navržené a myšlené stavební úpravy musí splňovat platné zákonné předpisy a vyhlášky.

                                                  III. Termín plnění
1) Zahájení díla: do 3 dnů po podpisu smlouvy

2) Dokončení a předání díla: do 30. 10. 2016, stanovený termín je maximální, nepřekročitelný, bez
   vad a nedodělků na díle. Před vlastní předáním dokumentace bude tato v elektronické verzi
   předložena ke schválení.

                         1
                                                   IV. Cena za dílo

1) Cena za dílo byla sjednána dohodou smluvních stran na základě nabídky zhotovitele ze dne 9. 9.
   2016 (příloha č. 1) podané v rámci poptávkového řízení na zakázku:

„ZŠ Jabloňová – návrh řešení nástavby přírodovědného pavilonu“

Účastníky dohodnutá cena díla činí:  69 392,00 Kč
                                     14 572,00 Kč
Celková cena díla bez DPH            83 964,00 Kč
DPH 21%
Celková cena díla včetně DPH

2) Celková cena za dílo uvedená výše bez DPH (dále jen ”celková cena”) je smluvními stranami
   sjednána jako cena za celý předmět plnění vymezený v čl. II. smlouvy a jako cena nejvýše
   přípustná, platná po celou dobu realizace díla, a to i v případě prodloužení lhůty dokončení stavby z
   důvodu na straně objednatele. Celková cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nezbytné
   k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení díla včetně všech rizik a vlivů během provádění díla.

3) Objednatel je oprávněn odečíst z celkové ceny díla částku skutečně neprovedených prací
   zhotovitelem ve výši položek uvedených v nabídkovém rozpočtu zhotovitele, který tvoří přílohu č.
   1 této smlouvy.

                                                V. Platební podmínky

1) Dohodnutá cena bude ze strany objednatele uhrazena po provedení díla na základě zhotovitelem
   vystavené celkové faktury s 30-ti denní splatností od data jejího prokazatelného předání
   objednateli.

2) Podkladem pro vystavení faktury bude soupis provedených prací nebo dodávek, oboustranně
   odsouhlasený a podepsaný osobami oprávněnými.

3) Veškeré účetní doklady musejí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004
   Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

4) Zhotovitel prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny plnění.

5) Tato smlouva nepřipouští překročení sjednané celkové ceny ani jakékoliv požadavky zhotovitele na
   úhradu vícenákladů oproti sjednané celkové ceně.

                                                VI. Smluvní pokuty
1) Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 200,- Kč za každý započatý den prodlení

   s termínem dokončení a předání celého díla bez omezení její celkové výše.

2) Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 100,- Kč za každou vadu a započatý den v
   případě prodlení s dohodnutým termínem na odstranění vad nebo nedodělků vyplývajících
   z předávacího protokolu.

3) Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 100,- Kč za každou vadu a započatý den v
   případě prodlení s termínem pro nástup na odstranění vad v záruce.

4) Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 100,- Kč za každou vadu a započatý den v
   případě prodlení s dohodnutým termínem na odstranění vad v záruce.

5) V případě nedodržení kvalitativních parametrů prací a použitých materiálů má objednatel
   právo účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý jednotlivý případ.

6) V případě jakéhokoli dalšího porušení této smlouvy nad rámec případů v tomto článku
   uvedených, má objednatel právo účtovat smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každý den
   prodlení a jednotlivý případ porušení, pokud porušení neodstraní do 3 dnů poté, co byl na
   porušení písemně upozorněn.

                                                        2
7) V případě opoždění objednatele s úhradou daňového dokladu má zhotovitel právo požadovat
   smluvní pokutu max. ve výši 0,05 % z nezaplacené částky za každý den prodlení. Objednatel není
   v prodlení s plněním své povinnosti platit cenu díla, pokud je zhotovitel v prodlení s plněním
   kterékoliv své povinnosti dle této smlouvy.

8) Zaplacením smluvní pokuty není zhotovitel zbaven povinnosti příp. závady odstranit nebo použít
   materiál v odpovídající kvalitě.

9) Zaplacením smluvních pokut nezaniká právo objednatele na náhradu škody.
10) Účastníci jsou oprávněni požadovat náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou se

     vztahuje smluvní pokuta, a domáhat se náhrady škody nehledě na částku uhrazené smluvní
     pokuty. Právo kterékoliv smluvní strany na náhradu škody vzniklé v souvislosti s porušením této
     smlouvy může být uplatněno samostatně.

                                     VII. Odpovědnost za škody a pojištění
1) Zhotovitel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně

   subdodavatelů) podílejícími se na provádění předmětného díla, a to po celou dobu realizace.
2) Zhotovitel nese riziko změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského zákoníku

                                                     VIII. Záruky
1) Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá výsledku určenému v této smlouvě.
2) Zhotovitel je povinen provést veškeré práce související s realizací díla v souladu s příslušnými

   právními předpisy a normami a v souladu s kvalitativními i kvantitativními požadavky objednatele
   uvedenými v poptávce objednatele, se kterou se zhotovitel před podpisem této smlouvy důkladně
   seznámil.
3) Zhotovitel poskytuje objednateli smluvní záruku v délce 24 měsíců, ode dne protokolárního předání
   díla objednateli bez vad a nedodělků.
4) Pro odstraňování vad zjištěných při předání a převzetí díla a vad v záruce, je nástup
   k odstranění těchto vad nejpozději do 15 dnů ode dne předání a převzetí díla a odstranění
   těchto vad nejpozději do 15 dnů ode dne nástupu k odstranění vad, pokud nebude s ohledem na
   charakter vady se zástupcem objednatele dohodnuta lhůta delší.

                                             IX. Předání a převzetí díla
1) Předání a převzetí díla provede zástupce objednatele a zhotovitele, nebo osoba k tomu oprávněná

   v místě plnění díla, a to na základě oboustranně podepsaného předávacího protokolu.
2) Objednatel souhlasí s předáním a převzetím díla i před uplynutím smluvního termínu.
3) Současně budou předány veškeré doklady, potřebné pro uvedení díla do trvalého užívání, zejména

   revize, certifikáty, atesty, zápisy o provedených zkouškách.

                                                X. Subdodavatelé
1) Zhotovitel je oprávněn využít pro zhotovení dílčích částí díla spolupráce subdodavatelů. V každém

   případě zhotovitel odpovídá za řádnost a včasnost provedení díla nebo porušení či škody, jako by
   toto prováděl sám.
2) Zhotovitel odpovídá objednateli, že subdodavatelé budou disponovat potřebnými oprávněními,
   odbornou kvalifikací a dostatkem odborných zkušeností pro provedení subdodávky, budou
   provádět předmět subdodávky sami přímo pro objednatele a že subdodavatelé nebudou ani část
   činnosti zadávat dalším podzhotovitelům.

                                                XI. Ostatní ujednání
1) Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se smluvní strany příslušnými ustanoveními

     občanského zákoníku.

                                                        3
2) Obě smluvní strany prohlašují, že tato smlouva odpovídá jejich pravé vůli a že souhlasí s celým
    jejím zněním a na důkaz toho smlouvu vlastnoručně podepisují.

3) Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, Zhotovitel obdrží jedno vyhotovení.
4) Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran.
5) Smlouvy lze měnit či doplňovat pouze formou písemných číslovaných dodatků.
6) Objednatel i zhotovitel mají právo na odstoupení od smlouvy o dílo v případech, které předvídají

    právní předpisy, jimiž se řídí uzavřená smlouva.

                                                     XII. Doložky

1) Prodávající prohlašuje, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažuje za obchodní tajemství a
   uděluje svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

2) Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude zveřejněna v registru smluv podle zákona č.
   340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o
   registru smluv (zákon o registru smluv).

3) Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny
   zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, …) a nemohou být poskytnuty, a
   to šedou barvou zvýraznění textu. Smluvní strana, která smlouvu zveřejní, za zveřejnění
   neoznačených údajů podle předešlé věty nenese žádnou odpovědnost.

4) Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv v souladu s § 6 odst. 1
   zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
   smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

5) Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností jsou
   plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese veškerou
   odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i v případě, že druhá
   strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

6) Smluvní strany shodně prohlašují, že cena určená ve smlouvě je cenou obvyklou ve smyslu § 2999
   zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

                                                 XIII. Příloha smlouvy
Povinnou přílohu smlouvy tvoří: Cenová nabídka

V Liberci dne ………………………………

Za zhotovitele:             Za objednatele:

…………………….…………….                                 ………………………………
    Ing. Radovan Novotný                           Bc. Jaroslav S ch e j b a l
                                                         vedoucí odboru

                            4