Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3334138: Smlouva o užívání sportovního zařízení a výuce školního plavání

Příloha Mateřská škola Laurinka Mladá Boleslav.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Poskytovatel: Městská společnost sportovní a rekreační areály, s.r.o.
se sídlem Viničná 31, Mladá Boleslav, PSČ 293 01
IČO: 281 68 151 DIČ: CZ28168151
zastoupená Mgr. Michalem Kopalem, jednatelem
bankovní spojení: Komerční banka, a.s., číslo účtu 43-4042730237/ 0100
zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 130151
a

Objednatel: Mateřská škola Laurinka Mladá Boleslav,
Dukelská 1165
příspěvková organizace
293 01 Mladá Boleslav
Zastoupena Ludmilou Burianovou, ředitelkou

uzavírají mezi sebou dnešního dne tuto

Smlouvu o užívání sportovního zařízení
a výuce školního plavání

E
Uvodní ustanovení

1.1. Poskytovatel je obchodní společností, která je vlastníkem a provozovatelem Městského krytého
bazénu v Mladé Boleslavi na adrese Mladá Boleslav, Na Celně 1456 (dále jen „sportovní zařízení“).

IL
Předmět smlouvy

2.1. Poskytovatel se zavazuje pro objednatele zajistit plaveckou výuku žáků v předem
dohodnutých hodinách ve sportovním zařízení dle rozvrhu, který je přílohou této smlouvy.

III.
Trvání smlouvy

3.1. Tato smlouva je uzavřena na dobu určitou od 1.9.2017 do 30.6.2018

IV.
Odměna a způsob jejího placení

4.1. Objednatel se zavazuje platit poskytovateli za užívání plaveckého bazénu částku ve výši 869,57,-
Kč bez DPH, to znamená 1.000,- Kč včetně DPH (15%) za I hodinu užívání sportovního zařízení pro
školní výuku plavání a 33,06,- Kč bez DPH to je 40,- Kč včetně DPH (21%) za jednotlivého žáka
(účastníka kurzu). Trvání jednoho kursu výuky plavání je 10 hodin. Doba užívání sportovního zařízení
zahrnuje i dobu nutnou k osobní hygieně.

4.2. Odměna bude účtována poskytovatelem měsíčně, a to ve výši dle počtu hodin užívání sportovn ího
zařízení objednatelem v daném měsíci a skutečného počtu účastníků kurzů. Splatnost faktur je
sjednána na 14 dnů ode dne vystavení faktury.

V.
Práva a povinnosti stran

5,1. Objednatel je oprávněn užívat sportovní zařízení v souladu s jeho určením a k účelu uvedenému
ve smlouvě. Objednatel se seznámil s provozním řádem sportovního zařízení a zavazuje se jej zcela
dodržovat, což potvrzuje podpisem této smlouvy,

5.2. Objednatel je povinen se zdržet jakýchkoliv jednání, která by rušila nebo mohla ohrozit užívání
ostatním oprávněným objednatelům sportovního zařízení,

5.3. Objednatel zajistí, aby žáci, kteří budou docházet na výuku plavání, byli vybavení potvrzením ©
svém zdravotním stavu, které jim dovoluje účastnit se plavecké výuky, podepsaným zákonnými
zástupci. Doprovázející učitelé předají potvrzení na první hodině cvičitelům plavání.

5.4. Objednatel je povinen zajistit svými pedagogickými pracovníky pro jednotlivé třídy doprovod do
plaveckého bazénu a dohled po dobu pobytu dětí v plaveckém bazénu. Doprovázející učitelé
kontrolují počet dětí při příchodu na bazén a po skončení výukové hodiny před odchodem do šaten a
vykonávají dohled v šatnách. Učitelé, kteří půjdou s dětmi přímo do prostoru plaveckého bazénu, musí
být převlečení do jiného oblečení, než ve kterém přišli z venku.

5.5. Poskytovatel zajistí, aby plaveckou výuku prováděli cvičitelé s patřičnou kvalifikací. Na začátku
hodiny převezmou děti a zaznamenají prezenci do docházkových listů, dále budou kontrolovat počet
dětí v průběhu a na konci výcvikové hodiny. Maximální počet žáků na jednoho cvičitele je 10. Pokud
žák opustí s dovolením cvičitelky bazén „vodu“ (WC, nevolnost, zima...), přebírá za něj
zodpovědnost „na suchu“ doprovázející učitel, kterého o tom předem uvědomí cvičitel plavání. Učitel
doprovodí žáka do šaten, na WC nebo ho kontroluje do té doby, dokud se žák nevrátí zpět do vody.
Učitel upozorní cvičitele, že se žák vrátil do výuky plavání.

5.6. Cvičitelé plavání jednají s dětmi přiměřeně jejich věku a jsou povinni v rámci své profese dělat
vše pro zajištění ochrany zdraví a života dětí v průběhu výukové jednotky od zahajovacího do
závěrečného nástupu dětí. Odpovědnost za bezpečnost žáků při výuce plavání, která je realizována dle
této smlouvy mimo školu, nesou pedagogičtí pracovníci, kteří žáky na výuku plavání doprovázejí a to
v souladu s $23 zákona č. 563/2004 Sb., a dalšími platnými právními předpisy a dle čl. 14 odst. 5
Metodického pokynu k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví dětí, žáků a studentů ve školách a
školských zařízeních zřizovaných Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.

VI.
Ukončení smlouvy

6.1. Tuto smlouvu je možné ukončit dohodou stran, výpovědí, nebo odstoupením od této smlouvy.
Ukončení smlouvy výpovědí je možné bez uvedení důvodu. Výpovědní doba je jeden měsíc a začíná
plynout prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně.

6.2. Poskytovatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že objednatel bude o více jak třicet
kalendářních dnů v prodlení s placením odměny podle čl. IV. této smlouvy. Učinky odstoupení
nastávají dnem jeho doručení objednateli.

VI.
Závěrečná ustanovení
7.1. Tato smlouva může být změněna pouze písemně po vzájemné dohodě smluvních stran.

7.2. Pro případ jakéhokoli doručování listin dle této smlouvy si strany sjednávají fikci doručení třetí
pracovní den od předání doporučené zásilky k poštovní přepravě.

7.3. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po
jednom vyhotovení.

7.4. Smluvní strany podpisem této smlouvy stvrzují, že smlouva je odrazem jejich svobodné a vážně
míněné vůle, a že tato smlouva nebyla uzavřena za nápadně nevýhodných podmínek.

are ŠKOLA LAURINKÁ
BRRAÁTERDSKÁ 3AWVLA PAU
OPAL 28 p da ná :

i

Mila

JÉ Ae. e to

Objedna