Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3360902: Smlouva o dílo na stavební práce na akci "Oprava komunikací SFDI

Příloha KUJCP018G8E3.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP018G8E3*

                                                                 KUJCP018G8E3

Č. smlouvy objednatele: SDL/OREG/750            číslo smlouvy zhotovitele: 841/TC/17/49

                                      SMLOUVA O DÍLO

      uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
                                               (dále též „smlouva")

                           I. Smluvní strany

Objednatel:  Jihočeský kraj

se sídlem:   U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

IČO:         70890650

DIČ:         CZ70890650 „Jsme plátci DPH"

Bankovní spojení: ČSOB, a.s., České Budějovice, č. ú. 199783072/0300

Osoby oprávněné za objednatele jednat a podepisovat ve věcech této smlouvy:

             Mgr. Ivana Stráská, hejtmanka Jihočeského kraje

Za objednatele je ve věci provádění stavby a ve věcech finančních oprávněn jednat:
                                Ing. Luboš Průcha, vedoucí odboru regionálního rozvoje, územního
                                plánování, stavebního řádu a investic Krajského úřadu Jihočeského
                                kraje
                                tel. č. 386720201

Za objednatele je ve věci provádění stavby dále oprávněna jednat:
                                Mgr. Martin Ujhelyi, oddělení realizace investic a přípravy projektů
                                odboru regionálního rozvoje, územního plánování, stavebního řádu a
                                investic Krajského úřadu Jihočeského kraje
                                tel. č. 386 720 254,

K výkonu technického dozoru objednatele jako stavebníka („technický dozor") je
oprávněn (a):
Správa a údržba silnic Jihočeského kraje
se sídlem: Nemanická 10/2133, 370 10 České Budějovice
zastoupená: Ing. Janem Štíchou, ředitelem
IČO: 709 71 641

Osoba vykonávající technický dozor na stavbě:
p. Robert Vavřík SÚS JčK závod ST, tel. 724 033 889

 (dále též „oprávnění zástupci objednatele")

     • 111/12243 Libějovice - Hvožďany - křiž. 111/12233
     • 111/17016 Čestice - křiž. 111/17020 Nuzín

(dále též „oprávnění zástupci objednatele")

Zhotovitel:  STRABAG a.s.

se sídlem:   Praha 5, Na Bělidle 198/21, PSČ 150 00

IČ:          608 38 744

DIČ:         CZ608 38 744

Bankovní spojení: Raiifeisenbank a.s., 1100029040/5500

zápis v obchodním rejstříku: u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 7634

                                             1
 >-

4.

     Zastoupená: Ing. Pavel Klas - prokurista
                      Ing. Lukáš Přibyl - prokurista

     Odpovědný geodet: Ing. Stanislav Bílek           tel. č. +420 724 370 592

     Osoby oprávněné k zastupování zhotovitele v provozních záležitostech, k přejímání
     a předávání prací, k podepisování protokolů o provedených pracích, faktur a vedení
     stavebního deníku
     Osoba pověřená vedením stavby: Bohumil Mrázek tel. č. +420 602 594 193

     Zástupce osoby pověřené vedením stavby: Martin Bartizal tel. č. +420 739 541 948

     Ve věcech kvality je oprávněn jednat: Ing. Petr Tolar tel. č. +420 388 312 325

     (dále též „oprávnění zástupci zhotovitele")

                                                           Preambule
     Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka zhotovitele ze dne 29.8.2017 (dále též
     „nabídka") podaná v zadávacím řízení konaném podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání
     veřejných zakázek (dále též „ZZVZ"), pro veřejnou zakázku s názvem

               „Oprava komunikací SFDI 2017 - třetí část - část č. 4 - okres Strakonice”

                                                       Vymezení pojmů
     a) Objednatelem je zadavatel po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky nebo zakázky.
     b) Zhotovitelem je dodavatel po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky nebo zakázky.
     c) Podzhotovitelem je poddodavatel po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky nebo

        zakázky.
     d) Příslušnou dokumentací je dokumentace zpracovaná v rozsahu stanoveném zvláštním

         právním předpisem (vyhláškou č. 169/2016 Sb.).
     e) Položkovým rozpočtem je zhotovitelem oceněný soupis stavebních prací dodávek

        a služeb, v němž jsou zhotovitelem uvedeny jednotkové ceny u všech položek stavebních
         prací dodávek a služeb a jejich celkové ceny pro zadavatelem vymezené množství.

                                                           II. Předmět
     Zhotovitel se na základě podmínek uvedených v zadání veřejné zakázky, podmínek
     sjednaných v této smlouvě a podle projektové dokumentace zpracované firmou Správa a
     údržba silnic Jihočeského kraje, IČO: 709 71 641, zavazuje k provedení díla:

               „Oprava komunikací SFDI 2017 - třetí část - část č. 4 - okres Strakonice”

     které sestává z následujících dílčích úseků:

        • 111/12243 Libějovice - Hvožďany - křiž. 111/12233
        • 111/17016 Čestice - křiž. 111/17020 Nuzín
        Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli sjednanou cenu za podmínek
        dále touto smlouvou stanovených.

                                                                  2

                                                                         £
 *-

4_

     1. Předmětem smlouvy je zhotovení díla specifikovaného vč. II. odst. 1. této smlouvy.
        Zhotovením díla se rozumí úplné, funkční a bezvadné provedení všech stavebních
         a montážních prací a konstrukcí, včetně dodávek potřebných materiálů a zařízení
         nezbytných pro řádné dokončení celého díla, dále provedení všech činností souvisejících
        s dodávkou stavebních prací a konstrukcí, jejichž provedení je pro řádné dokončení díla
         nezbytné (např. zařízení staveniště, bezpečnostní opatření, zabezpečení obslužnosti
         přilehlých nemovitostí apod.) včetně koordinační a kompletační činnosti celé stavby a
        rovněž dokladů požadovaných speciálním stavebním úřadem pro vydání kolaudačního
        souhlasu, tak aby bylo dílo řádně, včas a kompletně dokončeno v souladu s obecně
        technickými požadavky na výstavbu a v souladu s touto smlouvou. Při provádění díla je
        zhotovitel povinen postupovat s potřebnou péčí.

     2. Místo stavby:  komunikace v okrese Strakonice

     3. Zhotovitel zhotoví předmět smlouvy formou komplexní dodávky a předá jej objednateli
         úplný, bez vad, nedodělků a nedostatků, zcela hotové, funkční a provozně bezpečné.

     4. Předmět smlouvy obecně zahrnuje veškeré práce, výkony a opatření, které jsou nutné
         nebo účelné ke zhotovení předmětu smlouvy v úplném, soběstačném, bezchybném,
         funkčním a provozně jistém stavu. V tomto stavu zhotovitel objednateli předmět smlouvy
         předá jako celek včetně veškerých příslušných technických dokladů, revizí, povolení pro
         provoz zařízení, dále doložení všech zkoušek, atestů, certifikátů, prohlášení o shodě,
         dokladů a náležitostí vyžadovaných pro správní řízení, případně jiný postup podle
         stavebního zákona, na základě kterého bude možno započít s trvalým užíváním stavby, tj.
         aby bylo možno vydat kolaudační souhlas.

     5. Zhotovitel je oprávněn provést dílo i prostřednictvím třetích osob (podzhotovitelů), předem
         písemně odsouhlasených objednatelem. V takovém případě nese odpovědnost za splnění
         smlouvy a odpovídá za vady díla, jako by je prováděl sám. Zhotovitel je povinen
         poskytovat objednateli součinnost při vedení a průběžné aktualizaci seznamu všech
         podzhotovitelů včetně jejich podílu na zhotovení díla. Dojde-li ke změně podzhotovitele,
        jehož prostřednictvím prokazoval zhotovitel část kvalifikace či změnu kvalifikace, je
         zhotovitel povinen nahradit takového podzhotovitele pouze takovým subjektem, který
         rovněž splňuje prokazovanou část kvalifikace.

     6. Zhotovitel se dále zavazuje, že dílo bude provedeno v souladu s obecně závaznými
         předpisy, podle platných českých technických norem, podle platných technických
         podmínek a technických kvalitativních podmínek vydaných MD ČR (resp. MDS ČR)

         a zvláštních technických kvalitativních podmínek, pokud jsou součástí projektové
         dokumentace.

     7. Vznikne-li v souvislosti s dílem podle této smlouvy potřeba provést práce nad rámec
         projektové dokumentace a zadávacích podmínek zadávacího řízení (např. práce vyvolané
         na základě rozhodnutí příslušných správních orgánů při stavebním řízení nebo kolaudaci,
         práce vyvolané potřebami stavby, jež není možné kvalifikovat jako vady a nedodělky),
         bude jejich zadání probíhat v souladu se ZZVZ.

                                                        III. Doba plnění

     1. Doba plnění závazku této smlouvy je stanovena takto:

     a) Termín předání a převzetí staveniště a doba zahájení stavebních prací:
         do 14 kalendářních dnů od uzavření smlouvy o dílo, nedohodnou-li se strany jinak.

     b) Termín dokončení stavebních prací a termín předání a převzetí díla, tj. protokolární
         předání a převzetí řádně dokončeného díla: do 35 kalendářních dnů ode dne předání
         a převzetí staveniště.

                       3
    Konec doby podle písm. b) připadá na den, který se pojmenováním shoduje se dnem, na
    který připadá skutečnost, od níž se doba počítá (tj. den předání a převzetí staveniště).

2. Do termínu předání a převzetí díla dodá zhotovitel veškeré doklady a podklady (např.
   geodetická zaměření, protokoly o zkouškách atd.) vyhotovené během stavby a do termínu
    předání díla, které budou následně s dalšími, později vyhotovenými, potřebné ke
    kolaudaci a finančnímu vypořádání obou stran.

3. Dílo předané takto zhotovitelem musí být způsobilé užívání tak, aby mohla být podána
   žádost o vydání kolaudačního souhlasu (např. inženýrské sítě a další stavební objekty
    budou protokolárně převzaté správcem, resp. vlastníkem apod.).

4. V případě, že zhotovitel nebude schopen provést dílo řádně a včas v souladu s touto
   smlouvou, je povinen o tom informovat objednatele nejpozdéji 15 kalendářních dnů před
   sjednaným dnem předání a převzetí díla a současně mu oznámit termín, kdy bude dílo
   protokolárně předáno.

5. Zhotovitel předá objednateli dokončené dílo jako celek (podle čl. II.) samostatným
   předávacím protokolem.

6. Objednatel si vyhrazuje možnost přiměřeně upravit dobu plnění v důsledku objektivních
   skutečností, kterými jsou zejména:

- provedení nezbytných změn závazku ze smlouvy na veřejnou zakázku podle § 222 ZZVZ,

- plnění požadavků správních orgánů (např. na úseku ochrany životního prostředí,
   památkové péče apod.), pokud tyto skutečnosti nenastaly zaviněním zhotovitele.

                                    IV. Cena za dílo

1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení díla nabídkovou cenu jako cenu
   sjednanou, která činí podle nabídkového rozpočtu pro dílo uvedené v čl. II. smlouvy:

celkem bez DPH 6 750 929,35 Kč

DPH 21%  1 417 695,16 Kč

Celkem včetně DPH 8 168 624,51 Kč

2. Tato cena je nejvýše přípustná a lze ji překročit jen za podmínek stanovených v této
   smlouvě. Po dobu výstavby nebude uplatněna inflace. Zhotovitel prohlašuje, že cena
   zahrnuje veškeré náklady na provedení díla podle požadavku objednatele a sjednaná
   cena je úplná.

Změna sjednané ceny je možná pouze

a) pokud po uzavření smlouvy a před termínem dokončení díla dojde ke změnám sazeb
    DPH;

b) dojde-li v průběhu realizace díla ke změně závazku z důvodu nutnosti provedení
   nezbytných dodatečných prací, případně k jiné nezbytné změně závazku (tzv. vícepráce
   a méněpráce).

3. V případě změn u prací, které jsou obsaženy v položkovém rozpočtu, bude změna ceny
   stanovena na základě jednotkové ceny dané práce v položkovém rozpočtu.

4. Vícepráce a méněpráce a způsob jejich prokazování a oceňování:

4.1. Vyskytnou-li se při provádění díla vícepráce nebo méněpráce, je zhotovitel povinen
provést jejich přesný soupis včetně jejich ocenění a tento návrh předložit technickému
dozoru a objednateli k odsouhlasení (formou tzv. změnového listu s přílohou).

4.2. Vícepráce budou řešeny takto:

                                    4

                                                                              Jj
*-

                    Není-li možno cenu víceprací stanovit podle odst. 3, nesmí nabídkové ceny zhotovitele
                   překročit jednotkové ceny podle oborového třídníku stavebních konstrukcí a prací staveb
                   pozemních komunikací (OTSKP-SPK), pro to období, ve kterém mají být vícepráce
                   realizovány.

                   4.3. Méněpráce budou oceněny takto:

                   Do písemného soupisu méněprací, odsouhlaseného oběma smluvními stranami, doplní
                   zhotovitel skutečné množství měrných jednotek s jednotkovými cenami podle
                   položkového výkazu výměr z předložené nabídky a stanoví tak skutečný rozsah a cenu
                   provedených prací.

                   4.4. Objednatele je povinen vyjádřit se k návrhu zhotovitele nejpozději do 5 pracovních
                   dnů ode dne předložení návrhu zhotovitele.

                   V případě, že objednatel vysloví s návrhem zhotovitele souhlas, obě strany následně
                   změnu sjednané ceny písemně dohodnou formou dodatku k této smlouvě.

                                                              V. Platební podmínky

               1. Fakturace bude prováděna jedenkrát za měsíc dle skutečně provedených prací
                   odsouhlasených ve stavebním deníku nebo ve výkazu provedené práce. Daňový doklad
                   musí být doložen listinami (např. geodetickým zaměřením, fakturami podzhotovitelů či
                   jinými doklady), které budou prokazovat oprávněnost vyfakturovaných položek. V případě,
                   že daňový doklad bude trpět formálními vadami (absence zákonných náležitostí faktury,
                   absence listinných příloh apod.) či věcnými vadami (cena neodpovídá nabídce, práce
                   nebyly provedeny či byly provedeny vadně apod.), je objednatel povinen zhotovitele na
                   tyto vady upozornit do 14 kalendářních dnů ode dne obdržení takového vadného
                   daňového dokladu. Lhůta splatnosti v daňovém dokladu uvedená se tímto oznámením
                   přerušuje do doby nalezení oboustranného konsensu o zjištěných vadách, respektive do
                   doby odstranění formálních vad daňového dokladu. Po odstranění sporných záležitostí
                   pak započne běžet nová lhůta pro zaplacení nově vystaveného daňového dokladu.

               2. Daňové doklady musí zhotovitel objednateli doložit k zaplacení nejpozději do
                   7. kalendářního dne v měsíci následujícího po měsíci, ve kterém byly fakturované práce
                   provedeny, a to do podatelny Krajského úřadu Jihočeského kraje, která převzetí
                   daňového dokladu rovněž potvrdí.

               3. Splatnost daňového dokladu bude do 30 kalendářních dnů od přijetí daňového dokladu
                   objednatelem. Závazek objednatele zaplatit fakturu je splněn odepsáním fakturované
                   částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.

               4. Fakturovány budou pouze skutečně provedené práce (viz čl. VI.).

               5. Skutečně provedené práce budou hrazeny měsíčními fakturami (po odsouhlasení všech
                   položek technickým dozorem) do výše 90 % fakturované částky za příslušný kalendářní
                   měsíc. Tímto způsobem bude zaplaceno nejvýše 90 % z fakturované částky ceny díla
                   uvedené včl. IV. 1. této smlouvy. Zbývajících 10 % (pozastávka) bude uvolněno
                   následujícím způsobem: 5 % bude uvolněno po protokolárním převzetí dokončeného díla
                   (dle čl. III.), zbývajících 5 % bude uvolněno po odstranění případných vad uvedených
                   v zápise o předání a převzetí díla jako celku, a to na základě písemné žádosti zhotovitele.
                   Pokud bude dílo jako celek převzato bez vad, bude na základě zápisu o předání
                   a převzetí díla uvolněno celých 10 % pozastávky.

               6. Ustanovení odstavce 1. se vztahuje v plné míře také na konečný daňový doklad, který
                   musí obsahovat soupis všech faktur vystavených od zahájení stavby. Na všech
                   obdržených fakturách musí být vyčíslena pozastávka, a to včetně DPH.

                                                                            5
7. Pokud se zhotovitel stane nespolehlivým plátcem, bude hodnota plnění odpovídající dani
    hrazena přímo na účet správce daně v režimu podle § 109a zákona č. 235/2004 Sb.,
   o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

                                           VI. Způsob provádění díla

1. Organizace kontrolních a případně technických dnů stavby bude stanovena v zápise
   o předání staveniště.

2. Při provádění díla postupuje zhotovitel samostatně. Zhotovitel se však zavazuje
    respektovat veškeré pokyny objednatele, týkající se realizace předmětného díla
   a upozorňující na možné porušování smluvních povinností zhotovitele.

3. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele bez zbytečného odkladu na nevhodnou
    povahu věcí převzatých od objednatele nebo pokynů daných mu objednatelem
    k provedení díla, jestliže zhotovitel mohl tuto nevhodnost zjistit při vynaložení odborné
    péče.

4. Způsob provádění díla se řídí touto smlouvou a v neupravených částech příslušnými
    právními předpisy, zejména ustanovením § 2586 a násl. občanského zákoníku. Jakost
   výrobků pro stavbu musí odpovídat ustanovení § 156 zákona č. 183/2006 Sb., o územním
    plánování a stavebním řádu (stavební zákon).

5. Zhotovitel se zavazuje a ručí za to, že při realizaci díla nepoužije žádný materiál, o kterém
   je v době jeho užití známo, že je škodlivý. Pokud tak zhotovitel učiní, je povinen na
    písemné vyzvání objednatele provést okamžitě nápravu a veškeré náklady s tím spojené
   nese zhotovitel. Stejně tak se zhotovitel zavazuje, že k realizaci díla nepoužije materiály,
   které nemají požadovanou certifikaci, je-li pro jejich použití nezbytná podle příslušných
   předpisů. Zhotovitel je povinen provádět všechny práce na díle v souladu s technickými
   specifikacemi, technologickými postupy stanovenými výrobci použitých materiálů
   a výrobků.

6. Zhotovitel doloží na vyzvání objednatele, nejpozději však v termínu předání a převzetí
   díla, soubor certifikátů rozhodujících materiálů užitých ke zhotovení díla. Na vyžádání
   objednatele, technického či autorského dozoru, je zhotovitel povinen předložit kdykoliv
   v průběhu provádění prací příslušné certifikáty pro jednotlivé materiály a výrobky, taktéž
   technické listy nebo receptury jednotlivých materiálů a výrobků a technologické postupy
   stanovené výrobcem. V případě, že na vyžádání objednatele, technického, či autorského
   dozoru tyto doklady zhotovitel nepředloží, má právo technický dozor nebo osoba
   oprávněná jednat ve věci provádění stavby práce na díle pozastavit až do doby
   předložení dokladů, bez toho, že by zhotoviteli vznikl nárok na prodloužení termínu
   dokončení díla.

7. Zhotovitel vede ode dne převzetí staveniště o pracích, které jsou předmětem díla,
   stavební deník. Do deníku se zapisují všechny skutečnosti rozhodné pro plnění smlouvy
   a vedení stavby a také záznamy o námitkách uplatněných třetími osobami v souvislosti
   s prováděním stavby (zejména údaje o časovém postupu prací, jejich druhu, objemu
   a jakosti, jakož i další náležitosti ve smyslu § 6 vyhlášky o dokumentaci staveb
   č. 499/2006 Sb., v platném znění). Zástupce objednatele a technický dozor je oprávněn
   sledovat záznamy provedené ve stavebním deníku a k zápisům připojovat své stanovisko.

8. Denní záznamy podepisuje osoba pověřená vedením stavby nebo její zástupce podle
   přílohy č. 9 k vyhlášce o dokumentaci staveb č. 499/2006 Sb., v platném znění. V den
   následující po provedení zápisu je povinen zhotovitel předložit na vyžádání technickému
   dozoru a zástupci objednatele, oprávněnému jednat ve věci provádění stavby, denní
   záznamy a odevzdat mu první průpis stavebního deníku.

                                                             6

                                                                     P
4

               9. Mimo osoby pověřené vedením stavby nebo jejího zástupce mohou provádět záznamy ve
                   stavebním deníku rovněž osoby uvedené v ustanovení §157 odst. 2 stavebního zákona
                   a za objednatele též jeho oprávnění zástupci.

             10. Jestliže osoba pověřená vedením stavby nesouhlasí s obsahem zápisu učiněným
                   oprávněnými zástupci objednatele nebo generálního projektanta, je povinna připojit
                   k jejich zápisu do 3 pracovních dnů písemné vyjádření, o němž je písemně vyrozumí.
                   Pokud tak neučiní, má se za to, že s obsahem zápisu souhlasí.

             11. Oprávnění zástupci objednatele vykonávají na stavbě technický dozor, během něhož
                   sledují, zda je stavba prováděna v souladu se zadávací dokumentací, touto smlouvou,
                   obsahem nabídky, podle platných technických norem, rozhodnutí příslušných správních
                   orgánů a v souladu s právními předpisy. Pokud zjistí, že tomu tak není, jsou oprávněni na
                   to zhotovitele upozornit a žádat bezodkladné odstranění takových vad díla nebo práce
                   přerušit bez toho, že by zhotoviteli vznikl nárok na prodloužení termínu dokončení díla.
                   Tím není dotčeno právo na náhradu škody, která v důsledku tohoto objednateli vznikla.

             12. Objednatel si vyhrazuje právo zkontrolovat předmět díla při jeho provádění ve stupni
                   před zakrytím jednotlivých konstrukčních vrstev. Zhotovitel je povinen jej pozvat na
                   provedení kontroly s předstihem 3 pracovních dnů. Zhotovitel je povinen zabezpečit účast
                   svých pracovníků při kontrole a prověřování svých dodávek a prací, které provádí
                   oprávnění zástupci objednatele a učinit neprodleně opatření k odstranění zjištěných
                   závad.

             13. Zhotovitel je povinen upozornit oprávněné zástupce objednatele na nepředpokládané
                   skutečnosti a skryté překážky, které mohou mít vliv na další průběh stavby nebo
                   znemožňují provedení díla dohodnutým způsobem a byly zjištěny v průběhu stavby,
                   popřípadě jiné nejasnosti. Zhotovitel nesmí bez předchozí dohody provádět změny
                   v technologických pracích a v dodávkách, jakož i v použitých materiálech, jinak odpovídá
                   za škodu, která v souvislosti s takovou změnou vznikne a ponese náklady s uvedením
                   do původního stavu, bude-li na tom objednatel trvat. Změnu technologie stavby a změnu
                   použitého materiálu, spojenou se zvýšením ceny za dílo, lze provést pouze po
                   předchozím souhlasu objednatele a v souladu se ZZVZ, a to vždy písemným dodatkem
                   k této smlouvě s přílohou nového ověřeného soupisu prací. Změnu technologie a
                   použitého materiálu bez zvýšení ceny za dílo lze provést po předchozím souhlasu
                   objednatele a v souladu se ZZVZ, a to změnovým listem podepsaným technickým
                   dozorem a osobou oprávněnou jednat ve věcech provádění stavby, nevyžádá-li si
                   objednatel uzavření dodatku ke smlouvě.

             14. Zhotovitel je povinen provádět fotodokumentaci postupu stavebních prací zakrývaných
                   konstrukcí, průzkumných prací a zkoušek, a to včetně umístění přeložek veškerých sítí,
                   všech provedených sond apod., aby byl schopen na požádání poskytnout podklady pro
                   fakturaci včetně fotodokumentace.

             15. Pokud z důvodů, které leží na straně zhotovitele, nebude možno provést kontrolu
                   a odsouhlasení části díla, k jehož převzetí byl objednatel vyzván výše uvedeným
                   způsobem, zástupce objednatele - technický dozor pak určí nový termín provedení
                   kontroly příslušné části díla. Zhotoviteli tím nevzniká důvod pro prodloužení termínu
                   dokončení díla.

             16. Technický dozor je občasný a zhotovitel bude pro potřeby sestavení harmonogramu
                   stavby a stanovení úseků ke kontrole provedení částí předmětu díla, které budou dalším
                   postupem zakryty nebo u nichž další postup prací jinak znemožní kontrolu, uvažovat
                   s jeho přítomností na stavbě maximálně 3x týdně, a to v pracovní dny.

             17. Zhotovitel je povinen před zahájením prací předložit objednateli nebo technickému dozoru
                   kontrolní a zkušební plán.

             18. Objednatel je oprávněn kontrolovat dodržování a plnění postupů podle kontrolního
                   a zkušebního plánu a v případě odchylky postupu zhotovitele od tohoto dokumentu

                                                                      7
     požadovat okamžitou nápravu a v případě vážného porušení povinností zhotovitele oproti
     kontrolnímu a zkušebnímu plánu pozastavit provádění prací.

19. Zhotovitel je povinen před zahájením prací projednat s vlastníky dotčených pozemků
     konkrétní podmínky vstupu na pozemky a pořídit o tom písemný záznam ověřený
     podpisem příslušného vlastníka pozemku. Seznam vlastníků všech pozemků dotčených
     stavbou podle stavebního povolení předá zhotoviteli technický dozor při předání
     staveniště.

20. Zhotovitel je povinen zajistit bezpečný přístup ke všem částem díla pro výkon technického
     dozoru a kontroly díla. Pokud nebude zhotovitelem zajištěn takovýto bezpečný přístup, je
     technický dozor oprávněn odmítnout provedení kontroly. Technický dozor pak určí nový
     termín provedení kontroly příslušné části díla. Zhotoviteli tím nevzniká důvod pro
     prodloužení termínu dokončení díla.

21. Technický dozor u díla nesmí provádět zhotovitel ani osoba s ním propojená.

22. Zhotovitel je oprávněn změnit podzhotovitele, kterými prokazoval kvalifikaci v zadávacím
     řízení veřejné zakázky, pouze ze závažných důvodů a s předchozím písemným
     souhlasem objednatele, přičemž noví podzhotovitelé musí splňovat stejné (původní)
     požadavky na takového podzhotovitele.

23. Pokud projektová dokumentace nebo výkaz výměr, resp. soupis prací, obsahuje likvidaci
     kovových konstrukcí, plotů, recyklátů a jiných materiálů či odpadu, platí, že o způsobu
     naložení s takovým materiálem či odpadem rozhoduje objednatel a zhotovitel je povinen
      řídit se jeho pokyny. Příjem z prodeje materiálu do sběrných surovin je vždy příjmem
     objednatele. O způsobu případného finančního vypořádání se zhotovitelem rozhoduje
      rovněž objednatel.

24. Zhotovitel se zavazuje umožnit předčasné užívání stavby (podle § 123 stavebního
     zákona) a uzavřít s objednatelem dohodu, obsahující jeho souhlas, a sjednat podmínky
      předčasného užívání stavby.

                                                VII. Předání staveniště

  1. Staveniště předá objednatel zhotoviteli nejpozději do 14 kalendářních dnů od uzavření
     této smlouvy, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Staveniště bude předáno na
     základě zápisu o předání staveniště.

  2. Staveniště zajišťuje zhotovitel, a to v souladu se svými potřebami, v souladu
     s dokumentací předanou objednatelem a v souladu s dalšími požadavky objednatele.
      Dále je zhotovitel povinen zajistit v rámci zařízení staveniště podmínky pro výkon funkce
     autorského dozoru projektanta, technického dozoru a rovněž pro výkon činnosti
      koordinátora. Náklady spojené se zařízením staveniště a následující likvidací jsou
     součástí ceny uvedené včl. IV. 1. Lhůta pro odstranění zařízení staveniště a vyklizení
     staveniště bude stanovena v protokolu o předání a převzetí díla jako celku, bude však
     činit minimálně 14 dnů od předání a převzetí díla, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

  3. Další paré projektu stavby budou zhotoviteli předána nejpozději při předání staveniště.

  4. Pravomocné stavební povolení, popř. další rozhodnutí správních orgánů, vydaná již ve
     věci stavby, budou předána nejpozději při předání staveniště.

  5. Zhotovitel zajistí vhodné zabezpečení staveniště, popřípadě oddělená pracoviště oplotí
      nebo jinak zajistí, a to na vlastní náklady.

  6. Zhotovitel je povinen na převzatém staveništi udržovat pořádek a čistotu a je povinen
     odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé jeho činností, a to v souladu s příslušnými
      předpisy, zejména ekologickými a o likvidaci odpadů. Je povinen staveniště zabezpečit,
     aby po dobu výstavby nedocházelo kjeho porušování, řádně udržovat přístupové
      komunikace a neprodleně odstranit veškeré znečištění. Zhotovitel odpovídá za

                                                               8
    bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru staveniště, dodržování
    bezpečnostních, hygienických a požárních předpisů, včetně prostorů zařízení staveniště,
    bezpečnost silničního provozu v prostoru staveniště. Zhotovitel je povinen při provádění
    stavby dodržovat předpisy týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, zejména zák.
    č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,
    a nařízení vlády ČR č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost
    a ochranu zdraví při práci na staveništích.

   Vlil. Předání a převzetí díla, zkušební provoz, předčasné užívání stavby, kolaudace

1. Dílo bude předáno na místě samém, o tom se zavazují obě zúčastněné strany sepsat
    samostatný zápis o předání a převzetí, podepsaný oprávněným zástupcem zhotovitele,
   technickým dozorem a zástupcem objednatele, oprávněným jednat ve věci provádění
    stavby. V zápise se uvede zejména soupis předaných dokladů, soupis zřejmých vad
    s termínem jejich odstranění, soupis dodatečně požadovaných prací s termínem
   a způsobem jejich zajištění, cena díla a konec záruční doby. Taktéž v něm bude uvedeno
   datum vyklizení staveniště. Nebudou-li vady odstraněny ve sjednaném termínu, je
    objednatel oprávněn jejich odstranění provést prostřednictvím třetí osoby, a to na náklady
   zhotovitele. Takto odstraněné vady budou považovány za odstraněné zhotovitelem
   a zhotovitel ponese dál záruku za celé dílo v plném rozsahu podle této smlouvy, včetně
   vad odstraněných třetí stranou. Tím nezaniká právo na náhradu škody, která objednateli
   v souvislosti s nečinností zhotovitele při odstraňování vad vznikla.

2. Náklady spojené s odstraněním vad a nedodělků nese v plné míře zhotovitel. Tím není
   dotčeno právo na náhradu škody, která v jejich důsledku objednateli vznikne.

3. Řádné provedení díla bude dále prokázáno úspěšným provedením všech předepsaných
   zkoušek, nutných k řádnému dokončení celého díla. K účasti na nich je zhotovitel povinen
   objednatele, resp. technický dozor, včas přizvat, jinak nemusí být výsledky těchto zkoušek
   objednatelem uznány a zhotovitel na své náklady zajistí nové zkoušky za přítomnosti
   objednatele, resp. jeho technického dozoru.

4. Objednatel nemá právo odmítnout převzetí díla pro ojedinělé drobné vady, které samy
   o sobě ani ve spojení s jinými nebrání užívání stavby funkčně nebo esteticky, ani jeho
    užívání podstatným způsobem neomezují; při převzetí takového díla se strany zároveň
   dohodnou na lhůtách k jejich odstranění, lhůty k odstranění vad zpravidla nebudou delší
    než 60 kalendářních dní, umožní-li to klimatické podmínky, nebo pokud se strany
    nedohodnou jinak. Pokud klimatické podmínky nedovolují řádné odstranění předmětných
   vad, dohodne se objednatel se zhotovitelem písemnou formou na jiném, vhodném
   termínu nápravy. Dokončená stavba a celé dílo musí být způsobilé užívání; v souladu
   s ustanoveními článku III. této smlouvy.

5. Zhotovitel odpovídá za faktické a právní vady, které má dílo v době předání.

6. V případě, že zhotovitel oznámí objednateli zápisem do stavebního deníku nebo
   samostatnou písemnou výzvou k převzetí dokončeného díla, že dílo je připraveno
   k předání a převzetí a při předávacím a přejímacím řízení se prokáže, že dílo není
   dokončeno, nebo že není ve stavu nezbytném pro předání a převzetí díla, je zhotovitel
   povinen uhradit objednateli veškeré náklady jemu vzniklé při neúspěšném předávacím
   a přejímacím řízení. Zhotovitel nese i náklady na organizaci opakovaného řízení.

7. V případě, že se objednatel přes řádné vyzvání a bez závažného důvodu nedostaví
   k převzetí a při předání díla, nebo předávací a přejímací řízení jiným způsobem zmaří, je
   objednatel povinen uhradit zhotoviteli veškeré náklady jemu vzniklé při neúspěšném
   předávacím a přejímacím řízení. Objednatel pak nese i náklady na organizaci
   opakovaného řízení.

8. Dílo předané takto zhotovitelem musí být způsobilé užívání tak, aby mohla být podána
   žádost o vydání kolaudačního souhlasu (např. inženýrské sítě a další stavební objekty

                                                             9
      budou protokolárně převzaté správcem, resp. vlastníkem apod.), případně aby mohl být
      proveden zkušební provoz.

 9. Zhotovitel je povinen poskytnout objednateli nezbytnou součinnost, zejména dodat včas
      doklady nezbytné pro řádnou kolaudaci stavby, příp. pro povolení zkušebního provozu,
      event. pro povolení předčasného užívání stavby a účastnit se kolaudace, řízení
      o zkušebním provozu, příp. řízení o předčasném užívání stavby, pokud ktomu bude
      příslušným stavebním úřadem vyzván. V případě, že se zhotovitel přes řádné pozvání
      nedostaví, nese veškeré náklady na opakované úkony.

10. Objednatel je povinen zaslat bez zbytečného odkladu zhotoviteli kopii kolaudačního
      souhlasu, rozhodnutí o zkušebním provozu, příp. rozhodnutí o předčasném užívání
      stavby, pokud jsou v nich pro zhotovitele stanoveny povinnosti.

11. Zhotovitel je povinen splnit svoje povinnosti vyplývající z kolaudačního souhlasu
      z rozhodnutí o zkušebním provozu, příp. z rozhodnutí o předčasném užívání stavby, ve
      lhůtě v nich stanovené a nebyla-li lhůta stanovena, tak nejpozději do třiceti kalendářních
      dnů ode dne doručení kopie kolaudačního souhlasu či rozhodnutí.

                                                IX. Záruka, reklamace

  1. Zhotovitel poskytuje záruku za jakost díla po dobu 36 měsíců na obrusné vrstvy
      a 60 měsíců na ostatní práce.

  2. Záruční doba počíná běžet dnem předání a převzetí díla jako celku (tj. bez ohledu na
      případné předčasné užívání stavby) provedeného v souladu s projektovou dokumentací,
      zadávacími podmínkami veřejné zakázky a touto smlouvou. Dílčí předávání a přebírání
      díla po jednotlivých stavebních objektech nebo částech (to především z důvodu nutnosti
      nebo potřeby jejich uvedení do předčasného užívání či zkušebního provozu) nezbavuje
      zhotovitele povinnosti předat dílo jako celek komplexním zápisem o předání a převzetí.

  3. Zhotovitel poskytne na opravy provedené v rámci reklamace v posledních šesti měsících
      záruční doby záruku v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí
      dokončené opravy reklamované vady.

  4. V případě objednatelem uplatněné reklamace je zhotovitel povinen do 7 pracovních dnů
      od jejího oznámení sepsat zápis na základě prohlídky, která bude uskutečněna za účasti
      obou stran. V zápise bude popsán rozsah závady s datem jejího zjištění, návrh opatření,
      předpokládaný postup odstranění závady včetně požadavků na objednatele. Zápis bude
      oboustranně podepsán.

  5. Práce na odstranění reklamace budou zhotovitelem zahájeny do 7 kalendářních dnů
      v případě vážné závady, jinak do 30 kalendářních dnů po obdržení reklamace (pokud to
      dovolí klimatické podmínky). Náklady na odstranění reklamované vady nese zhotovitel.

  6. V případě, že zhotovitel nenastoupí k odstranění záručních vad zjištěných a uplatněných
      objednatelem v souladu s touto smlouvou, případně pokud je neodstraní v termínech
      stanovených touto smlouvou, má objednatel právo zadat odstranění takovýchto vad třetí
      straně na náklady zhotovitele. Takto odstraněné vady budou považovány za odstraněné
      zhotovitelem a zhotovitel ponese dál záruku za celé dílo v plném rozsahu podle této
      smlouvy, včetně vad odstraněných třetí stranou.

  7. V případě nesplnění povinnosti podle odstavce 1. a 2. tohoto článku nese zhotovitel
      odpovědnost za škodu, která tím objednateli vznikne nebo kterou budou na objednateli
      v této souvislosti uplatňovat třetí osoby. Veškeré takto vzniklé náklady uhradí objednateli
      zhotovitel.

  8. Objednatel je povinen vady písemně reklamovat u zhotovitele bez zbytečného odkladu po
      jejich zjištění. Oznámení (reklamaci) odešle na adresu zhotovitele uvedenou v čl. I.

                                                               10
     V reklamaci musí být vady popsány nebo uvedeno, jak se projevují. Dále v reklamaci
     objednatel uvede, jakým způsobem požaduje zjednat nápravu.

                                                   X. Další ujednání

 1. Nedílnou součástí této smlouvy o dílo je oceněný výkaz výměr podepsaný a orazítkovaný
     zhotovitelem.

 2. Pokud jsou součástí stavby přeložky podzemních inženýrských sítí, zajistí zhotovitel práce
     spojené s přeložením těchto sítí u organizací, majících příslušné oprávnění k provádění
     těchto prací dle podmínek jednotlivých správců sítí.

 3. V případě, že vůči zhotoviteli budou uplatněny třetí osobou námitky nebo nároky
     související se stavbou a její realizací, je zhotovitel povinen o tom bezodkladně informovat
     objednatele a učinit zápis do stavebního deníku.

 4. Zhotovitel je v souladu s § 16 zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek
     bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění pozdějších předpisů, povinen nejpozději
     do 8 dnů před zahájením prací na staveništi písemně informovat objednatelem určeného
     koordinátora o pracovních a technologických postupech, které pro realizaci stavby zvolil,
     o řešení rizik vznikajících při těchto postupech, včetně opatření přijatých k jejich
     odstranění a je povinen poskytovat koordinátorovi součinnost potřebnou pro plnění jeho
     úkolů po celou dobu svého zapojení do přípravy a realizace stavby, zejména mu včas
     předávat informace a podklady potřebné pro zhotovení plánu a jeho změny, brát v úvahu
     podněty a pokyny koordinátora, zúčastňovat se zpracování plánu, tento plán dodržovat,
     zúčastňovat se kontrolních dnů a postupovat podle dohodnutých opatření, a to v rozsahu,
     způsobem a ve lhůtách uvedených v plánu.

 5. Zhotovitel se zavazuje po celou dobu (svého zapojení do) přípravy a realizace stavby
     poskytovat koordinátorovi určenému objednatelem potřebnou součinnost a k poskytování
     potřebné součinnosti dále zavázat všechny své podzhotovitele. popř. jiné osoby.

 6. V případě, že zhotovitel nesplní své povinnosti uvedené v odst. 5, zejména nezaváže-li
     své podzhotovitele, popř. jiné osoby, k poskytování potřebné součinnosti koordinátorovi,
     a objednateli bude uložena pokuta za naplnění skutkové podstaty správního deliktu podle
     § 30 písm. ze) zák. č. 251/2005 Sb., o inspekci práce, v aktuálním znění, uhradí zhotovitel
     objednateli škodu, která mu zaplacením pokuty vznikla.

 7. Zhotovitel je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly podle § 2e)
     zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, a souhlasí s výkonem kontroly na předmět
     díla (zakázky). Zhotovitel souhlasí se vstupem kontrolních orgánů a dalších oprávněných
     orgánů (zaměstnanci Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného úřadu a dalších
     oprávněných orgánů státní správy, atd.) do svých objektů, ve kterých se předmět smlouvy
     realizuje. Dále se zavazuje předložit ke kontrole těmto kontrolním orgánům veškerou
     provozní a účetní evidenci, která se týká předmětu smlouvy. Tato evidence musí být
     archivována v souladu s požadavky zákona o účetnictví a zákona o daních z příjmů.

8. Zhotovitel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací díla, včetně
     účetních dokladů, a to minimálně do konce roku 2028, není-li v českých právních
     předpisech stanovena lhůta delší. Zhotovitel je povinen minimálně do konce roku 2028
     poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu
     zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR,
     Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných
     orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení
     kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly
     součinnost.
                           XI. Odstoupení od smlouvy, odpovědnost za škodu

                                                                  11
1. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud je z nečinnosti zhotovitele objektivně
    zřejmé, že dílo neprovede řádně a včas. Předtím, než od smlouvy odstoupí, vyrozumí
    písemně zhotovitele o tomto svém záměru a zároveň mu stanoví lhůtu pro zjednání
    nápravy. Pokud i v této lhůtě bude zhotovitel nečinný, je objednatel oprávněn bez dalšího
    od smlouvy odstoupit. Tím není dotčeno právo na náhradu vzniklé škody. Objednatel je po
    odstoupení od smlouvy oprávněn zadržet nevyplacené pozastávky (podle čl. V. odst. 5)
    a následně provést jednostranný zápočet na náhradu škody, která objednateli vznikne
    v důsledku důvodného odstoupení od smlouvy pro nečinnost zhotovitele.

2. Objednatel si do doby předání a převzetí staveniště [čl. III bod 1 písm. a)] vyhrazuje právo
    odstoupit od smlouvy pro případ, že mu nebudou poskytnuty finanční prostředky
    z příslušného dotačního titulu.

3. Zhotovitel odpovídá objednateli za škodu vzniklou v důsledku nedodržení ustanovení této
    smlouvy a právních předpisů České republiky při provádění díla.

4. Zhotovitel odpovídá za škody způsobené předáním neúplných podkladů o staveništi,
    stavbě či za škody vyplývající z vady nebo neúplnosti projektu tehdy, pokud je mohl na
    základě svých odborných znalostí při vynaložení potřebné péče zjistit a objednatele na ně
    upozornit.

5. Povinnost zhotovitele nahradit škodu XR‘ ^ objednateli nebo třetím osobám a způsob
    náhrady škody (újmy) se řídí přísl. ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
    Je-li již z povahy prováděného díla zřejmé, že ke škodám může dojít, je zhotovitel povinen
    s dotčenými osobami předem projednat přiměřenou náhradu.

                                                     XII. Pojištění

1. Zhotovitel před uzavřením této smlouvy předložil objednateli pojistnou smlouvu/pojistný
    certifikát o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zhotovitelem třetí osobě ve výši
    20 000 000 Kč.

                                                XIII. Smluvní pokuty

1. Je-li zhotovitel v prodlení s předáním dokončeného díla [(čl. III. 1 .b)], zaplatí objednateli
    smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla bez DPH za každý kalendářní den prodlení. Tato
    smluvní pokuta může být započtena proti pohledávce zhotovitele jednostranným úkonem
    objednatele. Úhrada smluvní pokuty nezbavuje zhotovitele jeho povinnosti dílo dokončit
    a předat, ani jiných povinností vyplývajících ze smlouvy.

2. Z důvodu nedodržení termínu odstranění vad předávaného díla je zhotovitel povinen
    objednateli uhradit smluvní pokutu ve výši 1 000 Kč za každou vadu a kalendářní den
    prodlení.

3. V případě nedodržení stanoveného termínu nástupu na odstranění vad v záruční době, je
    zhotovitel povinen objednatel uhradit smluvní pokutu ve výši 3 000 Kč za vadu
    a kalendářní den.

4. Z důvodu nedodržení termínu na vyklizení staveniště je zhotovitel povinen objednateli
    uhradit smluvní pokutu ve výši 5 000 Kč za každý kalendářní den prodlení.

5. Zhotovitel není povinen hradit smluvní pokutu v případě, že se dostal do prodlení
    z důvodů na straně objednatele.

6. Pokud dojde k opožděné úhradě odsouhlasených a bezvadných faktur (vyjma nároků
    vyplývajících z bodu V. smlouvy), může zhotovitel vůči objednateli uplatnit smluvní pokutu
    ve výši 0,02 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.

                                                             12
                                          XIV. Všeobecná ustanovení

1. Zhotovitel nese nebezpečí škody na zhotovovaném díle do předání řádně dokončeného
   díla.

2. Projektovou dokumentaci poskytnutou objednatelem zhotoviteli, jakož i další dokumentaci
    a doklady spojené s realizací stavby, může zhotovitel použít pouze pro provádění stavby
    a související správní řízení se stavbou a nesmí je poskytovat třetím osobám, ledaže
    k tomu dá objednatel výslovný písemný souhlas nebo tak stanoví zákon.

3. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv způsobem
    umožňujícím dálkový přístup. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje,
    které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb.,
    občanský zákoník.

Ustanovení této smlouvy je možné měnit pouze písemnou formou (označenou jako
„dodatek") za předpokladu odsouhlasení oběma stranami. Smlouva nabývá platnosti ke dni
jeho podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem uveřejnění smlouvy
prostřednictvím registru smluv dle zákona (zákon č. 340/2015 Sb., §6).

4. Tato smlouva se vyhotovuje v 4 výtiscích, z nichž 2 obdrží objednatel a 2 zhotovitel.

5. Uzavření smlouvy bylo schváleno usnesením Rady Jihočeského kraje č. 952/2017/RK-22
    ze dne 7. 9. 2017

V Českých Budějovicích dne " 5 "10* 2017      v Českých Budějovicích dne: - 5 -10- 2017

za objednatele:                               za zhotovitele:  t

Příloha:
Oceněný výkaz výměr

                                          13
                                              Povinná cenová příloha
Oprava komunikací SFDI 2017 - třetí část - část č. 4 - okres Strakonice

rekapitulace cen bez DPH

111/12243 Libějovice - Hvožďany - křiž. II1/122334 237 958,85

111/17016 Cestice - křiž.lll/17020 Nuzín                                 2 512 970,50

                                          razítko a podpis oprávněnéh                       tupce

                                                                         -1, 100 00 PlahaS
REKAPITULACE STAVBY

Kód:            STJII/12243-14

Stavba:         Oprava silnice 111/12243 Libějovice-Hvožďany-křiž.lll/12233

KSO:            Ubějovlce-Hvožďany-křiž.lll/12233                                      CC-CZ:  29.8.2017
Místo:                                                                                 Datum:
                                                                                               70890650
Zadavatel:                                                                             IC:     CZ70890650
   Jihočeský kraj                                                                      DIČ:
                                                                                               60838477
Uchazeč:                                                                               IČ:     CZ60838744
   Strabag a.s.                                                                        DIČ:    70971641
                                                                                       IČ:     CZ70971641
Projektant:                                                                            DIČ:
   Správa a údržba silnic Jihočeského kraje p.o.

Poznámka:
   Délka realizace 25 kalendářních dní.

Cena bez DPH                                                                                      4 237 958,85

DPH základní    Sazba daně                               Základ daně                                         Výše daně
       snížená     21,00%                              4 237 958,85                                       889 971,36
                   15,00%
                                                                   0,00                                             0,00

Cena s DPH                  V                     CZK                                          5 127 930,21

                                                                         Strana 1 z 2
REKAPITULACE OBJEKTŮ STAVBY A SOUPISŮ PRACÍ

Kód:        STJII/12243-14

Stavba:     Oprava silnice 111/12243 Llbějovice-Hvožďany-křiž.lll/12233

Msto:       LlbíJovfee-Hvož(530W0*Q6)/**t{35W 0)_________________ ._________                                                                                                760,13 OTSKP-SPK 2015
                                |ASFALTOVÝ BETON PRO OBRUSNÉ VRSTVY ACO 11 tl. 4nmu                                                                                             9 010,00

                                                                                                                                                                     116,48

                                               tpecfflkace: - dodání směsí v požadované kvalitě
                                •očištění podkladu
                                ■ složeni smfcl dle předepsaného technolojtekébo předpisu, zhutním mtvy v

                                •rftenlmtvy bez rozlUenl «řky, pokládáni vrslvy po etapách, vč«„í pracovních

                                S l".PO)<^l'Utonřg"lpo<1*1 vtwbniků, dilatačních zařízeni, odvodňovacfch
                                proužlai, odvodňovaču, vpustí, šachet a pod.
                                - nezahrnuje postřiky, nátěry

W                               (500*6)+(50)

W         ----------------      -(včetně  wzaulíutl  aa  ooššeettřřeennií  ssppaářr  nnaappoojjeenníí))                                        3 050,000
—i------

K [56931                        [ZPEVNĚNÍ KRAJNIC ZE STÉRKODRTI TL. DO 5QMM

                                Technická specifikace: ■ dodáni kameniva předepsaná kvality a zrnitosti                                    M2   100,000                 85,61
                                                                                                                                                                     101,35
                                - rozprostření a zhutnění vrstvy v předepsané tloušťce
                                - zřízení vrstvy bez rozlišení šířky, pokládání vrstvy po etapách                                                                      9,01

W                               (500*0,2)

W                               použít frakci 2-5                                                                                               100,000

      o9                         Ostatní konstrukce a práce, bourání
I 23 K 915111                   [VODOROVNÉ DOPRAVNÍ ZNAČENÍ BARVOU HLADKÉ - DODÁVKA A pokládka )

       PP                                                                                                                                  M2   7,500
     w
     w                          Technická specifikace: položka zahrnuje:                                 “ P°<® natíraná plocha)
                                ‘ *1“^ nÍ“r°wřh0 m’*wah'
             915111C            • predznačení a reflexní upravu

      PP                        (5-3*0,5>
     W                          (přechod pro chodce)__________

                                VODOROVNÉ DOPRAVNÍ ZNAČENÍ BARVOU HLADKÉ - VODÍCÍ, STŘEDOVÁ                                                    1 000,000
                                ČÁRA 125 MM S BALOTINOU ZŘÍZENÍ

                                Technická specifikace: položka zahrnuje:

                                ' <^M"l‘-P°llládkU "4térovího ""»*» (míří se pouze natíraná plocha)

                                ■ predznačení a reflexní upravu                                                 '

                                (500-2)

                                                                                                                                               I 000,000

                                                                                                                                  Strana 3 z 3
KRYCÍ LIST SOUPISU

Stavba:
     Oprava silnice 111/12243 UbějovÍce-Hvožd'any-křfž.lll/12233

Objekt:

   SO 102 - oprava silnice 111/12243 stanlčenl 7,502-8,132 km

KSO:                Libějovice-Hvožďany                                   CC-CZ:
Místo:                                                                    Datum:

Zadavatel:                                                                IČ:                               29.08.2017
    Jihočeský kraj                                                        DIČ:
                                                                                                            70890650
Uchazeč:                                                                  IČ:                               CZ70890650
    Strabag a.s.                                                          DIČ:
                                                                                                            60838477
Projektant:                                                               IČ:                               CZ60838744
     Spriva a údržba stiňte Jihočeského kraje p.o.                        DIČ:
                                                                                                            70971641
Poznámka:                                                                                                   CZ70971641

 Cena bez DPH                                             Základ daně                         Sazba daně                764 941,73
                                                           764 941,73                               21,00%
 DPI* základní                                                                                      15,00%                          Výše daně
       snížená                                                      0,00                                                          160 637,76
                                                                          v CZK
rCz-e--n--a--s--D--P--H------ --------------------------                                                                                   0,00

                                                                                                                        925 579,49

                                                          Strana 1 z 3
REKAPITULACE ČLENĚNÍ SOUPISU PRACÍ

Stavba:
         Oprava silnice (11/12243 Lfbějovlce-Hvožďany-křiž.lll/12233

Objekt:

       SO 102 - oprava silnice 111/12243 staničeni 7,502-8,132 km

Místo:            Ubějovlce-Hvožďany                                  Datum: 29.08.2017
                                                                      Projektant Správa a údržba silnic Jihočeského kraje p.o.
Zadavatel:        Jihočeský kraj
Uchazeč:          Strabag a.s.                                                                                           Cena celkem [CZK]

Kód dílu - Popis                                                                                               764 941,73
                                                                                                                764 941,73
Náklady soupisu celkem
                                                                                                                                        677,74
   HSV - Práce a dodávky HSV                                                                                                      752 911,39

        1 ■ Zemní práce                                                                                                             11 352,60
        !> - Komunikace pozemní
       9 - Ostatní konstrukce a práce, bourání

                                                Strana 2 z 3
SOUPIS PRACÍ

Stavba:
          Oprava silníce 111/12243 Líbějovice-Hvožďany-kňž. III/12233

Objekt:

       SO 102 - oprava silnice 111/12243 staničení 7,502-8,132 km

M,st0:                Ltbějovfce-Hvožďany                                                                                                 Datum: 29.08.2017
                                                                                                                                          Projektant Správa a údržba silnic Jihočeského kraje p.o.
Zadavatel:            Jihočeský kraj
Uchazeč:              Strabag a.s.

Pč Ty            Kód

P                                                             Popis                                                            ^ JíczT,a                                   Cena celkem [CZK]

                                                                                                                                                                                                      Cenová soustava

Náklady soupisu celkem                                                                                                                                                     ------------------------------ -------- ----------

                                                                                                                                                                           764 941,73

     d HSV            Práce a dodávky HSV
     D1
                       Zemní práce                                                                                                                                           764 941,73
I 171 K 1113724       | FRÉZOVÁNÍ VOZOVEK ASFALTOVÝCH, ODVOZ DO 5KM
                                                                                                                                                                           ________ 677,74
       PP                                                                                                            M3         1.300     521,34                                              677,74

      W               Technická specifikace: Položka zahrnuje veíkerou manipulaci s vybouranou sud a s
                      vyboomivml bmotaml vč. uloženi na sWádku. Nezahrnuje poplatek za skládku, který
    w
                      Z                              (* Výínjb",tó' dilatačních zařízeni, odvodňovacich
                      proužků, odvodňovaču, vpustí, šachet a pod.
                      - nezahrnuje postřiky, nátěry
                      ■n^rnuje těsněni podél obrubníků, dilatačních zařízeni, odvodňováních proužků,
                      odvodňovaču, vpustí, šachet a pod.

                       (630*5,7)                                                                                     3 591,000
                       (včetně zaliti a ošetření spár napojeni)
30 K 56962            | ZPEVNĚNÍ KRAJNIC Z RECYKLOVANÉHO MATERIÁLU TL DO 100MM

                      Technická specifikace.-. dodáni recyklátu v požadované kvalitě                             M2      378,000          85,61
                      - očistění podkladu
                      pfcdw^tatfc?' Př'd'1,”,,,éh° ^“toílckého předpisu, zhutnénl vrstvy v

                      si?ae^jTV             mV’ POl
           p TiŘ -'í?

«f,v y  >>
t&. ’•    ’ C-vS%S3-*í^*

nu £1   'A í i a.S*

Na      V.VlJSOODPiuhn-.)

(353)