Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3370194: revize a údržba přetlak.komory a přívěsu

Příloha 64_2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

   uzavřená podle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
                                         ve znění pozdějších předpisů
                                                  (dále jen ,,OZ")

                                                        I. Smluvní strany
Česká republika - Hasičský záchranný sbor Moravskoslezského kraje

Sídlo: výškovická 40, 700 30 Ostrava-Zábřeh
IČO: 70884561, DIČ: CZ70884561 (není plátcem DPH)

Zastoupený: plk. Iný;. Vladimírem Vlčkem, Ph.D., ředitelem HZS Mo:aH8kóšlmk~ý'akr Moravskoslezského kraje

Bankovní spojení: CNB Ostrava, č. účtu: 1933 881/0710                             evidence smluv

(dále jen ,,objednatel")                                          hm,k sml l'cý

a                                                                                 poř.číslo  rok       ĹĹoba p!něr,'í

MEDTEC - VOP, spol. S r.o.                                        Ev.Cislo V SSD

Sídlo: Brněnská 700/25, Nový Hradec Králové, 500 06 Hradec malove
IČO: 64791319 DIČ: CZ64791319
Zastoupená: Ing. Oldřichem Řezníčkem, jednatelem

Bankovní spojení:                   číslo účtu:

zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, odd. C, vI. 9655
(dále jen ,,zhotovitel")

                                    II. Předmět smlouvy

l. Předmětem této smlouvy je provedení díla: Revize, kontroly a údržba na bezpečnostní

   transportní přetlakové plynotěsné komoře s manipulátorem a dvouosém přívěsu

   nákladním s navíjecím zaříZením (2-letá revize) dle rozpisu v příloze této smlouvy (dále

     jen ,,dílo").
2. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele na svůj náklad a nebezpečí, řádně,

   včas a ve sjednané kvalitě dílo specifikované v odst. l a objednatel se zavazuje řádně a včas

   provedené dílo převzít a zaplatit zhotoviteli sjednanou cenu. Součástí provedení díla je i předání

     dokladů, které se k dílu vztahují.
3. Doba plnění: do 4 týdnů od předání předmětu díla zhotoviteli.

4. Místo plnění: provozovna zhotovitele na adrese: MEDTEC - VOP, spol. s r. o., Brněnská

   700/25, 500 06 Hradec Králové.

5. Osoba pověřená objednatelem k převzetí provedeného díla:

                                                         tel.                                e-mail:

6. Přesun předmětu díla do místa plnění a zpět zajistí na své náklady zhotovitel. Od předání
    předmětu díla v technickém zařízení - Chemická laboratoř HZS Moravskoslezského kraje,
    Planiska 1940, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm do jeho navrácení zpět nese zhotovitel
    plnou odpovědnost za veškeré škody způsobené na předmětu díla.

                                     III. Cena díla a platební podmínky
l. Cena díla je stanovena dohodou smluvních stran a činí:

                   cena bez DPH              Cena
                   DPH 21 %            89 500,00 KČ
                   cena vČetně DPH      18 795,00 Kč
                                       108 295,00 KČ

2. Sjednaná cena díla je konečná a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady spojené s provedením
     díla.

                                    l
3. Podkladem pro úhradu ceny díla bude faktura, která bude obsahovat náležitosti daňového dokladu
     podle OZ a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále
     také ,,faktura"). Objednatel tímto souhlasí s použitím daňového dokladu v elektronické podobě.
     Smluvní strany nesjednávají zálohy na cenu díla.

4. Faktura musí kromě zákonem stanovených náležitostí obsahovat také:
     a) označení předmětu smlouvy ve znění odpovídajícím bodu II. odst. l této smlouvy
     b) označení banky a čísla účtu, na který musí být zaplaceno
     C) kontaktní údaje zhotovitele pro záležitosti fakturace
     d) součástí faktury musí být dodací list, předávací protokol nebo jiný obdobný doklad včetně
          soupisu jednotlivých položek, podepsaný zástupci obou smluvních stran, potvrzující, že dílo
          podle této smlouvy bylo řádně předáno.

5. Faktura bude zhotovitelem vystavena po předání a převzetí díla podle této smlouvy. Lhůta
     splatnosti faktury je dohodou stanovena na 21 kalendářních dnů ode dne doručení faktury
     objednateli. Stejná lhůta splatnosti platí i při placení jiných plateb (např. úroků z prodlení,
     smluvních pokut, náhrad škody aj.).

6. Faktura v listinné podobě musí být doručena na adresu objednatele na ul. výškovická 40, 700 30
     Ostrava-Zábřeh, a faktura v elektronické podobě musí být doručena na e-mailovou adresu:
     uctarna@hzsmsk.cz.

                                                     IV. Vady díla a záruky
l. Zhotovitel je povinen předat dílo v rozsahu, kvalitě, podle technických parametrů a obchodních

     podmínek sjednaných v této smlouvě. Dílo má vady, jestliže jeho provedení neodpovídá

     specifikaci nebo výsledku určenému v této smlouvě.

2. Smluvní strany se dohodly na záruční době: 24 měsíců.

                                                       V. Sankční ujednání
l. V případě prodlení zhotovitele s předáním díla je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní

     pokutu ve výši 0,05 % z celkové ceny díla VC. DPH za každý i započatý den prodlení.
2. V případě prodlení objednatele se zaplacením dohodnuté ceny díla je objednatel povinen zaplatit

     zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.

                                                    VI. Závěrečná ujednání
l. Zhotovitel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu objednatele postoupit tuto

     smlouvu, její část nebo práva a povinnosti z této smlouvy třetí osobě.
2. Zhotovitel bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním své identifikace a dalších údajů

     uvedených ve smlouvě včetně ceny díla. Tato smlouva podléhá povinnosti uveřejnění v registru
     smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
     uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších
     předpisů, přičemž smluvní strany souhlasí s jejím uveřejněním v plném rozsahu. Uveřejnění této
     smlouvy v registru smluv zajistí objednatel.
3. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv.

4. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků, které
     budou vzestupně číslovány, výslovně prohlášeny za dodatek této smlouvy o dílo a podepsány
     oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

5. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž každá ze
     smluvních stran obdrží jeden stejnopis.

6. Nedílnou součástí této smlouvy je příloha č. l - rozpis revizí, kontrol a údržby.

Ostrava  G· (o°l^ar     Hradec Králové 27. září 2017

                        MEDTEC-VOP, spoL sr.o.
                                                      Brněnská 700/25
                                500 06 Hradec Králové
                     2  IČO 64791319 DIČ CZ64791319

                        T                                                                              (38)
        HZS Moravskoslezského kraje

                                                                 Příloha č. l - rozpis revizí, kontrol a údržby

    Rozpis revizí, kontrol a údržby na bezpečnostní transportní přetlakové plynotěsné
      komoře s manipulátorem a dvouosém přívěsu nákladním s navíjecím zaříZením

Elektrorevize
    " elektrorevize příslušenství tlakové nádoby
    " elektrorevize příslušenství přívěsu

Kontrola mechanických částí a úplnosti zařízení
    " kontrola kompletnosti výbavy přívěsu
    " kontrola fůnkčnosti celého natahovacího systému
    " kontrola navijáku, fůnkčnost, kontrola případného poškození lana, promazání
    " kontrola fůnkčnosti, vyčištění a promazání všech pohyblivých částí - přívěs
     " kontrola čitelnosti a nepoškozenosti výrobních štítků

Provozní revize
    " celkový stav tlakové nádoby
    " celkový stav bezpečnostní výstroje, regulačních uzavíracích a blokovacích zařízení,
         měřících přístrojů jejich signalizačních zařízení
    " kontrola vedení předepsané dokumentace
    " kontrola způsobu provozu, zejména možných překročení přípustných provozních stavů
    " kontrola čitelnosti a nepoškozenosti výrobních štítků
    " kontrola nulových hodnot stupnice manometru a to včetně manometru s dálkovým
         přenosem
    " kontrola nulových hodnot stupnice teploměru a to včetně teploměru s dálkovým
         přenosem
    " průchodnost pojistných ventilů
    " průchodnost a těsnost vypouštěcích ventilů
    " promazání pohyblivých mechanických částí uvnitř tlakové nádoby
    " promazání ozubů uzávěru tlakové nádoby
    " kontrola provozních manometrů - srovnáním s kontrolním manometrem
    " kontrola provozních teploměrů - srovnáním s kontrolním teploměrem

Provedení záznamů o provedených revizích do provozní dokumentace.
Cena zahrnuje dopravu z technického zařízení - Chemická laboratoř HZS Moravskoslezského
kaje, Planiska 1940, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm do místa provedení revizí a servisu a
zpět a zahrnuje rovněž případné upgrade ovládacího softwaru (vše zajišt'uje dodavatel
služby).

                                                            3