Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o ostraze objektů 2017/OMP/1169 0 Smluvní strany Objednavatel: Městská část Praha 10 Zastoupená : starostou Ing. Vladimírem Novákem Se sídlem : Vršovická 68, 101 38 Praha 10 Bankovní spojení: Česká spořitelna, as., Praha 10 Číslo účtu : 27-2000733369/0800 IČ : 00063941 DIČ: CZ00063941 Osoby oprávněné k jednání ve věcech smluvních : Ing. Filip Koucký, vedoucí OMP Osoby oprávněné k jednání ve věcech technických: Mgr. Petr janů, vedoucí OMP/VZSČ dále jen ,,objednavatel" Dodavatel: UNIVERSAL PRO, s.r.o. Zastoupená: Ing. Bohumilem jedličkou, jednatelem Se sídlem: Na Chodovci 2724/60, Praha 4, PSČ 14100 Bankovní spojení: lČ: 257 78 161 DIČ: CZ25778161 Osoby oprávněné k jednání ve věcech smluvních: Ing. Bohumil jedlička Osoby oprávněné k jednání ve věcech technických: tel. e-mail: dále jen ,,dodavatel" If. Předmět smlouvy Předmětem plnění této smlouvy je poskytování fyzické ostrahy neužívaných objektů u Vršovického Nádraží 30/30 a V Olšinách 200/69 v Praze 10 před neoprávněným vniknutím. 1 Místo plnění: Ilf. Místo plnění a čas plnění počet strážných: Provozní doba: objekt u Vršovického Nádraží 30/30, k.ú. Vršovice, objekt v Olšinách 200/69, k.ú. Strašnice 1 x U Vršovického Nádraží 30/30, lx V Olšinách 200/69 celoročně, 0:00-24:00 Případné změny v počtu nasazených strážných a Časového rozloženi strážni služby budou operativně uskutečněny dle konkrétního požadavku objednavatele, který bude dán písemnou formou 3 hodiny předem. IV. práva a povinnosti dodavatele 1. Dodavatel je povinen poskytovat služby, které jsou předmětem této smlouvy. 2. Služby, které jsou předmětem této smlouvy, je dodavatel povinen zajistit prostřednictvím svých zaměstnanců, kteří jsou dostatečně kvalifíkovanI k této činnosti, vybaveni budou výzbrojí a výstroji firmy dodavatele. jejich počet je stanoven v předchozím bodě této smlouvy. 3. Dodavatel je povinen seznamovat své pracovníky s podmínkami provozu a požadavky objednavatele, průběŽně kontrolovat plnění stanovených povinnosti. 4. Dodavatel se zavazuje, Že v odůvodněných případech bude akceptovat výhrady objednavatele vůči konkrétním zaměstnancům dodavatele, stanovisko objednavatele bude v těchto případech závazné a povede k okamžité výměně stráŽného. 5. jednotliví zaměstnanci budou důsledně plnit stanovené úkoly ve vymezeném sektoru samostatně. 6. Zaměstnanci dodavatele jsou při plněni strážni služby zejména povinni: - dbát pokynů objednavatele a přednostně ho bez zbytečného odkladu informovat o zvláštních událostech, ke kterým došlo během jejich služby (průběh činnosti zaznamenávat v knize služeb) - vrámci prevence předkládat návrhy na opatření, nutná k řádnému zajištění poskytovaných služeb - bezprostředně hlásit objednavateli mimořádné události, přičemž jsou povinni učinit nezbytná opatření k zamezeni a zmIrněnI škody - zaměstnanec dodavatele je dále zejména povinen předcházet možným škodám na střeženém majetku, je oprávněn kontrolovat vnášení a vynášení předmětů a plnit funkci ohlašovny požárů. 2 6. Povinnosti ostrahy: 7. Další vymezeni povinností obsahuje směrnice pro výkon služby, která je přílohou č. 1této smlouvy V. Práva a povinnosti objednavatele Objednavatel je oprávněn kdykoliv provádět kontrolu poskytovaných služeb, zjištěné závady budou okamžitě předmětem rozboru, stanoveni příčin a způsobu nápravy. VI. Kontaktní osoba :. V případě zvláštních událostí je zaměstnanec dodavatele povinen ihned uvědomit kontaktní osobu objednavatele, případně dle okolnosti též policii. Kontaktní osoba objednavatele je: Mgr. Petr Janů, tel. , Kontaktní osoba dodavatele je: Ing. Bohumil jedlička, mobil: 2. Objednavatel je povinen neprodleně informovat dodavatele o případných změnách ohledně své kontaktní osoby. VII. Finanční vztahy 1. Úplata se sjednává dohodou smluvních stran v souladu se zákonem o cenách, a to ve výši: - U Vršovického Nádraží 30/30 - 1strážný - 130,- Kč/hod. + dph - V Olšinách 200/69 - 1strážný - 130,- Kč/hod. + dph 3 2. Objednavatel bude dodavateli hradit jeho práce formou faktury za uplynulý měsíc, která je splatná 21 dnů po jejím převzetí. Příslušná Část smluvní úplaty bude u každého stráženého objektu vypočtena jako součin jednotkových cen ostrahy dle odst. 1. tohoto článku a počtu hodin skutečně vykonané ostrahy. 3. Faktura bude obsahovat určení objednavatele a dodavatele, IČ, DIČ, bankovní spojeni, datum vystavení a splatnost faktury, název stavby, fakturovanou Částku včetně DPH a další náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 588/92 Sb. v plném znění. Fakturovaná Částka včetně DPH bude zaokrouhlena na celé koruny. VIII. Odpovědnost za škodu 1. Dodavatel je povinen plnit služby dle této smlouvy s odbornou péči. Dodavatel odpovídá za Škodu, kterou způsobíon nebo osoby jím pověřené plněním dle této smlouvy na věcech, které má objednavatel ve vlastnictví nebo v užíváni a za Škodu, která vznikne následkem prokazatelného porušení povinno5tí, které pro dodavatele nebo jeho zaměstnance vyplývají z této smlouvy. 2. Dodavatel je pojištěn za případné vzniklé Škody u České pojišťovny a to do výše 20 000 000,- kč, č. pojistky 83788277-10 lX. Smluvní pokuty 1. Dodavatel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 500,- KČ za každé zjištěni nepřítomnosti ostrahy na pracovišti. 2. Dodavatel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 200,- KČ za každé zjištění neplnění povinnosti ostrahy. 3. V případě, že je objednavatel v prodlení s úhradou faktur, uhradí objednavatel dodavateli poplatek z prodleníve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení. X. Závěrečná ujednání 1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou od 15. 10. 2017 do 30. 9. 2018. V případě objektu u Vršovického Nádraží 30/30 bude plnění dle této smlouvy ukončeno a tento objekt předán zpět objednateli dne 1. 2. 2018 v 8.00, pokud objednavatel neoznámí dodavateli nový termín v rámci účinnosti této smlouvy. 2. Objednavatel i dodavatel mohou smlouvu okamžitě vypovědět v případě hrubého porušení ustanovení této smlouvy druhou smluvní stranou. Za hrubé porušení této smlouvy ze strany dodavatele, se rozumí porušení zejména směrnice pro výkon strážní služby zaměstnanci dodavatele při realizaci této smlouvy. 4 3. výpovědní lhůta je dvouměáční a počíná běžet prvním kalendářním dnem měsíce následujÍcÍho po obdržení výpovědi druhou stranou. 4. Změna smlouvy může být učiněna pouze se souhlasem obou smluvních stran, a to písemnou formou - dodatek k této smlouvě. 5. Tato smlouva je vystavena v šesti vyhotoveních, z nichž dodavatel obdrží jedno vyhotoveni a objednatel pět vyhotovení. 6. Nespecifikované vztahy v této smlouvě se řIdi platnými normami českého právního řádu. 7. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Účinnosti smlouva nabývá dnem jejího uveřejnění v Registru smluv. Uveřejněni v Registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, zajisti Objednatel. Přílohy: Č.1- směrnice pro výkon služby V Praze dne ..,..0.9.:10- 2017 Za objednavatele: Za UN . 0 \,""""i:";. 5 Příloha č. 1 SMĚRNICE PRO VÝKON SLUŽBY objekt u Vršovického Nádraží 30/30 objekt v Olšinách 200/69 2 x 1 pracovník .................. v uniformě Provozní doba: denně 0:00 - 24:00 Povinnosti pracovníka ostrahy: 1. Dodržovat včasný nástup na pracoviště. Před začátkem služby je nutno zkontrolovat celý prostor. 2, Provést zápis do knihy služeb (začátek a konec směny) a zaznamenat do ni veškeré události, které během služby nastaly a v případě, že služba proběhla bez závad - zapsat do příslušné kolonky "služba bez závad", 3, Po celou dobu služby dohlížet na střežený prostor, podílet se na zajišťování pořádku, řešit zde konfliktní situace. 4. Veškeré zjištění závady a mimořádné události je nutno ihned hlásit kontrolnímu orgánu a zaznamenat do knihy služeb. 5. Dodržovat strojovou kázeň. 6. Zaměstnanci dodavatele jsou při plnění strážní služby zejména povinni: a) dbát pokynů objednatele a přednostně bez zbytečného odkladu informovat o zvláštních událostech, ke kterým došlo během jejich služby (průběh činnosti zaznamenávat v knize služeb) b) v rámci prevence předkládat návrhy a opatření, nutná k řádnému zajištění poskytovaných služeb C) bezprostředně hlásit objednateli mimořádné události, přičemž jsou povinni uČinit nezbytná opatření k zamezení a zmIrněnI Škody d) zaměstnanec dodavatele je dále zejména povinen předcházet možným Škodám na střeženém majetku a plnit funkci ohlašovny požárů. 7 Povinnosti ostrahy: 6 střežený prostor - objekt u Vršovického Nádraží30/30 - objekt v Olšinách 200/69 je zakázáno: 1. požívat alkoholické nápoje nebo jiné omamné látky 2. věnovat se jiným činnostem, než které jsou stanoveny v pracovní smlouvě V Praze dne ................... 7