Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3377406: Ostraha objektů U Vršovického nádraží 30/30 a V Olšinách 200/69, Praha

Příloha Finalni_scan_podepsane_smlouvy.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o ostraze objektů
                                 2017/OMP/1169

                                                                                                                                                                                                                                                     0

                                                     Smluvní strany

Objednavatel:

Městská část Praha 10
Zastoupená : starostou Ing. Vladimírem Novákem
Se sídlem : Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Bankovní spojení: Česká spořitelna, as., Praha 10
Číslo účtu : 27-2000733369/0800
IČ : 00063941
DIČ: CZ00063941
Osoby oprávněné k jednání ve věcech smluvních : Ing. Filip Koucký, vedoucí OMP
Osoby oprávněné k jednání ve věcech technických: Mgr. Petr janů, vedoucí OMP/VZSČ
dále jen ,,objednavatel"

Dodavatel:

UNIVERSAL PRO, s.r.o.
Zastoupená: Ing. Bohumilem jedličkou, jednatelem
Se sídlem: Na Chodovci 2724/60, Praha 4, PSČ 14100

Bankovní spojení:
lČ: 257 78 161

DIČ: CZ25778161

Osoby oprávněné k jednání ve věcech smluvních: Ing. Bohumil jedlička

Osoby oprávněné k jednání ve věcech technických:

tel.             e-mail:

dále jen ,,dodavatel"

                                                                 If.
                                                   Předmět smlouvy

Předmětem plnění této smlouvy je poskytování fyzické ostrahy neužívaných objektů u
Vršovického Nádraží 30/30 a V Olšinách 200/69 v Praze 10 před neoprávněným vniknutím.

                          1
Místo plnění:                             Ilf.
                         Místo plnění a čas plnění
počet strážných:
Provozní doba:    objekt u Vršovického Nádraží 30/30, k.ú. Vršovice,
                  objekt v Olšinách 200/69, k.ú. Strašnice
                  1 x U Vršovického Nádraží 30/30, lx V Olšinách 200/69
                  celoročně, 0:00-24:00

          Případné změny v počtu nasazených strážných a Časového rozloženi strážni služby
budou operativně uskutečněny dle konkrétního požadavku objednavatele, který bude dán
písemnou formou 3 hodiny předem.

                                                                 IV.
                                             práva a povinnosti dodavatele

1. Dodavatel je povinen poskytovat služby, které jsou předmětem této smlouvy.

2. Služby, které jsou předmětem této smlouvy, je dodavatel povinen zajistit prostřednictvím
     svých zaměstnanců, kteří jsou dostatečně kvalifíkovanI k této činnosti, vybaveni budou
     výzbrojí a výstroji firmy dodavatele. jejich počet je stanoven v předchozím bodě této
     smlouvy.

3. Dodavatel je povinen seznamovat své pracovníky s podmínkami provozu a požadavky
     objednavatele, průběŽně kontrolovat plnění stanovených povinnosti.

4. Dodavatel se zavazuje, Že v odůvodněných případech bude akceptovat výhrady
     objednavatele vůči konkrétním zaměstnancům dodavatele, stanovisko objednavatele
     bude v těchto případech závazné a povede k okamžité výměně stráŽného.

5. jednotliví zaměstnanci budou důsledně plnit stanovené úkoly ve vymezeném sektoru
     samostatně.

6. Zaměstnanci dodavatele jsou při plněni strážni služby zejména povinni:
     - dbát pokynů objednavatele a přednostně ho bez zbytečného odkladu informovat o
         zvláštních událostech, ke kterým došlo během jejich služby (průběh činnosti
         zaznamenávat v knize služeb)
    - vrámci prevence předkládat návrhy na opatření, nutná k řádnému zajištění
         poskytovaných služeb
    - bezprostředně hlásit objednavateli mimořádné události, přičemž jsou povinni učinit
         nezbytná opatření k zamezeni a zmIrněnI škody
    - zaměstnanec dodavatele je dále zejména povinen předcházet možným škodám na
         střeženém majetku, je oprávněn kontrolovat vnášení a vynášení předmětů a plnit
         funkci ohlašovny požárů.

                  2
6. Povinnosti ostrahy:

7. Další vymezeni povinností obsahuje směrnice pro výkon služby, která je přílohou č. 1této
    smlouvy

                                                                   V.
                                          Práva a povinnosti objednavatele

         Objednavatel je oprávněn kdykoliv provádět kontrolu poskytovaných služeb, zjištěné
závady budou okamžitě předmětem rozboru, stanoveni příčin a způsobu nápravy.

                                  VI.
                        Kontaktní osoba

:. V případě zvláštních událostí je zaměstnanec dodavatele povinen ihned uvědomit

kontaktní osobu objednavatele, případně dle okolnosti též policii.

Kontaktní osoba objednavatele je: Mgr. Petr Janů, tel.              ,

Kontaktní osoba dodavatele je: Ing. Bohumil jedlička, mobil:

2. Objednavatel je povinen neprodleně informovat dodavatele o případných změnách
     ohledně své kontaktní osoby.

                                VII.
                        Finanční vztahy

1. Úplata se sjednává dohodou smluvních stran v souladu se zákonem o cenách, a to
     ve výši:

              - U Vršovického Nádraží 30/30 - 1strážný - 130,- Kč/hod. + dph
              - V Olšinách 200/69 - 1strážný - 130,- Kč/hod. + dph

                        3
  2. Objednavatel bude dodavateli hradit jeho práce formou faktury za uplynulý měsíc, která
        je splatná 21 dnů po jejím převzetí. Příslušná Část smluvní úplaty bude u každého
        stráženého objektu vypočtena jako součin jednotkových cen ostrahy dle odst. 1. tohoto
        článku a počtu hodin skutečně vykonané ostrahy.

 3. Faktura bude obsahovat určení objednavatele a dodavatele, IČ, DIČ, bankovní spojeni,
        datum vystavení a splatnost faktury, název stavby, fakturovanou Částku včetně DPH a
        další náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 588/92 Sb. v plném znění. Fakturovaná
        Částka včetně DPH bude zaokrouhlena na celé koruny.

                                                                    VIII.
                                                      Odpovědnost za škodu

 1. Dodavatel je povinen plnit služby dle této smlouvy s odbornou péči. Dodavatel odpovídá
      za Škodu, kterou způsobíon nebo osoby jím pověřené plněním dle této smlouvy na věcech,
      které má objednavatel ve vlastnictví nebo v užíváni a za Škodu, která vznikne následkem
      prokazatelného porušení povinno5tí, které pro dodavatele nebo jeho zaměstnance
      vyplývají z této smlouvy.

 2. Dodavatel je pojištěn za případné vzniklé Škody u České pojišťovny a to do výše
     20 000 000,- kč, č. pojistky 83788277-10

                                                                 lX.
                                                        Smluvní pokuty

1. Dodavatel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 500,- KČ za každé zjištěni
    nepřítomnosti ostrahy na pracovišti.

2. Dodavatel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 200,- KČ za každé zjištění
    neplnění povinnosti ostrahy.

3. V případě, že je objednavatel v prodlení s úhradou faktur, uhradí objednavatel dodavateli
    poplatek z prodleníve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení.

                                                                   X.
                                                      Závěrečná ujednání

1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou od 15. 10. 2017 do 30. 9. 2018. V případě objektu u
     Vršovického Nádraží 30/30 bude plnění dle této smlouvy ukončeno a tento objekt předán
     zpět objednateli dne 1. 2. 2018 v 8.00, pokud objednavatel neoznámí dodavateli nový
    termín v rámci účinnosti této smlouvy.

2. Objednavatel i dodavatel mohou smlouvu okamžitě vypovědět v případě hrubého
     porušení ustanovení této smlouvy druhou smluvní stranou. Za hrubé porušení této
    smlouvy ze strany dodavatele, se rozumí porušení zejména směrnice pro výkon strážní
    služby zaměstnanci dodavatele při realizaci této smlouvy.

                                                             4
3. výpovědní lhůta je dvouměáční a počíná běžet prvním kalendářním dnem měsíce
     následujÍcÍho po obdržení výpovědi druhou stranou.

4. Změna smlouvy může být učiněna pouze se souhlasem obou smluvních stran, a to
     písemnou formou - dodatek k této smlouvě.

5. Tato smlouva je vystavena v šesti vyhotoveních, z nichž dodavatel obdrží jedno vyhotoveni
     a objednatel pět vyhotovení.

6. Nespecifikované vztahy v této smlouvě se řIdi platnými normami českého právního řádu.

7. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Účinnosti smlouva
     nabývá dnem jejího uveřejnění v Registru smluv. Uveřejněni v Registru smluv v souladu se
     zákonem č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, zajisti Objednatel.

Přílohy: Č.1- směrnice pro výkon služby

V Praze dne ..,..0.9.:10- 2017

Za objednavatele:     Za

                      UN

                         .

                      0

\,""""i:";.

                   5
Příloha č. 1

                SMĚRNICE PRO VÝKON SLUŽBY

                       objekt u Vršovického Nádraží 30/30
                               objekt v Olšinách 200/69

2 x 1 pracovník .................. v uniformě

Provozní doba:  denně
                0:00 - 24:00

Povinnosti pracovníka ostrahy:
1. Dodržovat včasný nástup na pracoviště. Před začátkem služby je nutno zkontrolovat celý

     prostor.
2, Provést zápis do knihy služeb (začátek a konec směny) a zaznamenat do ni veškeré

     události, které během služby nastaly a v případě, že služba proběhla bez závad - zapsat do
     příslušné kolonky "služba bez závad",
3, Po celou dobu služby dohlížet na střežený prostor, podílet se na zajišťování pořádku, řešit
    zde konfliktní situace.
4. Veškeré zjištění závady a mimořádné události je nutno ihned hlásit kontrolnímu orgánu a
    zaznamenat do knihy služeb.
5. Dodržovat strojovou kázeň.
6. Zaměstnanci dodavatele jsou při plnění strážní služby zejména povinni:
    a) dbát pokynů objednatele a přednostně bez zbytečného odkladu informovat o

         zvláštních událostech, ke kterým došlo během jejich služby (průběh činnosti
         zaznamenávat v knize služeb)
    b) v rámci prevence předkládat návrhy a opatření, nutná k řádnému zajištění
         poskytovaných služeb
    C) bezprostředně hlásit objednateli mimořádné události, přičemž jsou povinni uČinit
         nezbytná opatření k zamezení a zmIrněnI Škody
    d) zaměstnanec dodavatele je dále zejména povinen předcházet možným Škodám na
         střeženém majetku a plnit funkci ohlašovny požárů.

7 Povinnosti ostrahy:

                                               6
střežený prostor
     - objekt u Vršovického Nádraží30/30
     - objekt v Olšinách 200/69

je zakázáno:
     1. požívat alkoholické nápoje nebo jiné omamné látky
     2. věnovat se jiným činnostem, než které jsou stanoveny v pracovní smlouvě

V Praze dne ...................

                                                              7