Textová podoba smlouvy Smlouva č. 337929: podpora datových center, serverové a síťové infrastruktury Krajského

Příloha SON_OINF_022_14.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        3                                                         KUJCP00RTNUT

      4

   Jú ©

              SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

   uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
                              zákoník") mezi níže uvedenými smluvními stranami:

Č. smlouvy Zákazníka:        #Ohj)O( ifD V)l-í
Č. smlouvy Poskytovatele:
                           20O14EPX55

Smluvní strany:

Zákazník:                Jihočeský kraj
                         U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
Adresa:                  70890650
                         CZ70890650
IC:                      ČSOB a.s.
                         199783072/0300
DIČ:                     Mgr. Jiřím Zimolou, hejtmanem
Bankovní spojení:
                         Ing. Petr Váňa, tel.: 386 720 417, e-mail: vana@kraj-jihocesky.cz; Ing. Václav
Číslo účtu:              Hála, tel.: 386 720 507, e-mail: hala@kraj-jihocesky.cz; Jan Suchan, tel.:
Zastoupená:              386 720 166, e-mail: suchan@kraj-jihocesky.cz

Osoby pověřené                                                                                           x
jednáním v rozsahu       Ing. Petr Vobejda, tel.: 386 720 503, e-mail: vobejda@kraj-jihocesky.cz.
této smlouvy:

     - ve věcech
           technických:

     - ve věcech
           smluvních:

dále jen „Zákazník"

a

Poskytovatel:            S&T CZ s.r.o.
Adresa:                  Na Strži 65/1702, 1400 Praha 4
IČ:                      44846029
DIČ:                     CZ44846029
Bankovní spojení:        Československá obchodní banka, a. s.
Číslo účtu:              117422733/0300
Zastoupená:              Ing. Kamilem Krusem, jednatelem a Ing. Václavem Krausem, jednatelem

Osoby pověřené

jednáním v rozsahu

této smlouvy:            .

- ve věcech         Ing. Michal Pavlík, tel.: 296 538 840, 737 217 294, e-mail:

     technických:   michal.pavlik@sntcz.cz
- ve věcech          Petr Skalický, tel.: 296 538 111, 602 122 782, e-mail: petr.skalicky@sntcz.cz

     smluvních:

Zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu Praha, oddíl C, vložka 6033

dále jen „Poskytovatel“

                                                   I. Předmět smlouvy

  1. Předmětem této smlouvy je poskytování služeb za podmínek uvedených v této smlouvě
       a v jejích přílohách, které tvoří její nedílnou součást (dále též smlouva). Poskytovatel se
       zavazuje na základě této smlouvy Zákazníkovi řádně poskytovat následující služby:

Podpora datových center, serverové a síťové infrastruktury Krajského
                                   úřadu Jihočeského kraje

2. Případné změny struktury a rozsahu poskytovaných služeb musí být předem odsouhlaseny
     oběma smluvními stranami formou písemného dodatku k této smlouvě.

3. Místo plnění smlouvy není omezeno.

                                           II. Doba poskytování služeb

1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby, jež jsou předmětem této smlouvy, od okamžiku
     nabytí platnosti a účinnosti této smlouvy po dobu neurčitou.

                                                    III. Cena služeb

1. Jako účtovací období při poskytování služeb vyplývajících z této smlouvy se sjednává období
     kalendářního měsíce (případně jeho poměrná část podle počtu kalendářních dní při zahájení
     nebo ukončení v termínech dle článku II. této smlouvy).

2. Cena za měsíční období poskytování služeb uvedených v této smlouvě se stanovuje na:

                       62 500,- Kč (slovy šedesátdvatisícepětset Kč) bez DPH.

3. Cena za měsíční období poskytování služeb uvedených v této smlouvě je cenou nejvýše
     přípustnou a konečnou, přičemž tato zahrnuje veškeré dodávky a služby nutné k provedení
     předmětu plnění v rozsahu stanoveném touto smlouvou. Do sjednané ceny jsou dále zahrnuty
     veškeré náklady Poskytovatele související s předmětem plnění.

4. Cena služeb může být změněna na základě dohody obou smluvních stran v podobě
     písemného dodatku k této smlouvě pouze v případě:
           a. úpravy rozsahu a struktury poskytovaných služeb dle čl. I. odst. 2 této smlouvy nebo
                čl. IV. odst. 4 této smlouvy,

           b. meziročního nárůstu inflace (změna meziročního indexu spotřebitelských cen ČSÚ) o
                více než 3 %, kdy lze v odůvodněných případech zvýšit cenu služeb pro další rok
                poskytování služeb o stejnou hodnotu. Toto zvýšení je možné uplatnit maximálně
                vždy pouze 1x za kalendářní rok.

                                             IV. Platební podmínky

1. Zákazník nebude poskytovat zálohy. Platby za služby poskytnuté podle této smlouvy budou
      prováděny na základě faktury - daňového dokladu (dále jen faktura) vystaveného
      Poskytovatelem. Faktura bude mít náležitosti dle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani
     z přidané hodnoty, v souladu s § 435 občanského zákoníku. Faktura je splatná do 14 dnů od
     data jejího doručení na adresu Zákazníka. Zákazník provede úhradu ceny bezhotovostním
     převodem na účet Poskytovatele, jež je vyznačen na příslušné faktuře nebo jinak písemně
     oznámen ze strany Poskytovatele. Platby budou probíhat výhradně v českých korunách.
     Zaplacením se rozumí připsání příslušné platby na účet Poskytovatele. DPH bude stanovena
     podle příslušných předpisů platných ke dni zdanitelného plnění.

2. Jestliže nebude faktura obsahovat veškeré údaje daňového dokladu vyžadované platnými
     právními předpisy, nebo pokud v ní nebudou správně uvedené údaje, je Zákazník oprávněn
     vrátit ji ve lhůtě pěti (5) pracovních dnů od jejího převzetí Poskytovateli s uvedením
     chybějících náležitostí nebo nesprávných údajů. V takovém případě se přeruší doba splatnosti
     a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opravené faktury Zákazníkovi.

3. Bude-li Zákazník v prodlení s úhradou ceny dle této smlouvy, je Poskytovatel oprávněn na
     Zákazníkovi požadovat úhradu úroku z prodlení ve výši stanovené podle § 1802 občanského
     zákoníku, a to za každý i započatý kalendářní den prodlení z částky, s jejíž úhradou je
     Zákazník v prodlení.

4. V případě změny specifikace hardwarových nebo softwarových produktů (dále jen „produkty"),
     ke kterým jsou služby poskytovány, mohou být poplatky za služby definované v této smlouvě
     na základě dohody obou stran upraveny formou písemného dodatku k této smlouvě na novou
     výši s účinností ke dni instalace takových produktů.

                                    V. Práva a povinnosti smluvních stran „

1. Poskytovatel bude při plnění předmětu dle této smlouvy postupovat s odbornou péčí, přičemž
     při své činnosti je povinen chránit zájmy a dobré jméno Zákazníka a postupovat v souladu s
     jeho pokyny. V případě nevhodných pokynů Zákazníka je Poskytovatel povinen na
     nevhodnost těchto pokynů Zákazníka písemně upozornit, v opačném případě nese
     Poskytovatel zejména odpovědnost za vady a za škodu, které v důsledku nevhodných pokynů
     Zákazníka Zákazníkovi nebo Poskytovateli či třetím osobám vznikly.

2. Poskytovatel je povinen písemně (e-mailem), bez zbytečného odkladu oznámit Zákazníkovi
     všechny okolnosti, které zjistil při plnění předmětu plnění této smlouvy a které mohou mít vliv
     na změnu pokynů nebo zájmů Zákazníka souvisejících s předmětem plnění.

3. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby zejména v souladu s:

           a. platnými právními předpisy (viz např. zákon č. 365/2000 Sb., o informačních
                systémech veřejné správy v platném znění a související legislativou pro oblast
                 dlouhodobého řízení informačních systémů),

           b. vnitřními normami Zákazníka, se kterými byl prokazatelným způsobem seznámen,

          c. best practices,

          d. touto smlouvou.

4. Poskytovatel se dále zavazuje:
a. poskytovat předmět plnění dle čl. I. této smlouvy řádně a včas za dohodnutou cenu a
     za podmínek této smlouvy,

b. při plnění této smlouvy brát zřetel na provozní potřeby Zákazníka, postupovat podle
     pravidel obvyklých pro zpracování dat, postupovat dle zákona č. 101/2000 Sb.,
     zákona o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů,

c. že jeho zaměstnanci se budou pohybovat ve vyhrazených prostorách v sídle
     Zákazníka a nebudou se svévolně pohybovat v ostatních prostorách bez přítomnosti
     odpovědného pracovníka Zákazníka a budou dodržovat bezpečnostní a další pravidla

     platná pro prostory Zákazníka.

d. předložit Zákazníkovi požadavky na potřebnou dokumentaci, materiály a informace
     nezbytné pro plnění předmětu smlouvy, stejně jako požadavky na součinnost při
     organizačním zajištění,

e. zajistit pro plnění této smlouvy potřebný počet kvalifikovaných pracovníků tak, aby
     předmět smlouvy byl naplněn řádně a včas; Poskytovatel se zavazuje plnit předmět
     plnění dle této smlouvy přednostně osobami, prostřednictvím kterých prokázal splnění
     technického kvalifikačního předpokladu dle § 56 odst. 1 písm. b) ZVZ a které jsou

     uvedeny v nabídce Poskytovatele,

f. umožnit Zákazníkovi kontrolu plnění, pokud tato kontrola je objektivně možná a
     nemůže způsobit žádné překážky plnění Poskytovatele nebo nemůže mít vliv na
     plnění předmětu dle této smlouvy,

g. neprodleně informovat Zákazníka o změně komunikačních kanálů (e-mail, telefon,
     fax), na které je Zákazník oprávněn zasílat informace o požadavcích v rámci
     předmětu plnění dle čl. I. této smlouvy,

h. informovat písemně (e-mailem) bezodkladně Zákazníka o jakýchkoliv zjištěných
     překážkách plnění, byť by za ně Poskytovatel neodpovídal, vznesených požadavcích
     orgánů státního dozoru a uplatněných nárocích třetích osob, které by mohly plnění
     této smlouvy ovlivnit,

i. provádět veškeré práce, dodávky a služby pod svým jménem a na svou vlastní
     zodpovědnost. V případě, že tím pověří, v jakémkoli rozsahu, jinou osobu, má
     Poskytovatel odpovědnost za takto provedené práce, dodávky či služby, jako by je

     provedl sám,

j. informovat bezodkladně Zákazníka o jakémkoliv porušení této smlouvy ze strany

Poskytovatele,                            »

k. i bez pokynů Zákazníka provést nutné úkony, které, ač nejsou předmětem této
     smlouvy, budou s ohledem na nepředvídané okolnosti pro splnění smlouvy nezbytné
     nebo jsou nezbytné pro zamezení vzniku škody a to pouze tehdy, že prokazatelně
     nebylo možné Zákazníka informovat a vyčkat jeho pokynů k provedení výše
     uvedených nutných úkonů. Zákazník je v tomto případě oprávněn dodatečně schválit
     provedené úkony ze strany Poskytovatele a tyto vyhodnotit z hlediska jejich účelnosti.
     Poté má Poskytovatel právo na úhradu nezbytných a účelně vynaložených nákladů

     dodatečně schválených Zákazníkem,

l. jednat se Zákazníkem v českém jazyce,

m. k odpovědnosti za škody na technickém vybavení Zákazníka, které prokazatelně
     způsobili pracovníci Poskytovatele,

n. v případě uplatnění čl. III. odst. 4 písm. b) této smlouvy vyzvat Zákazníka k jednání o
     změně výše ceny za poskytované služby pro další období nejméně 30 kalendářních
     dnů před datem, ke kterému Poskytovatel bude navrhovat úpravu ceny za

     poskytované služby,

5. Poskytovatel prohlašuje, že ke dni podpisu této Smlouvy má uzavřenou pojistnou smlouvu,
     jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou Poskytovatelem třetí osobě
     v souvislosti s výkonem jeho činnosti, ve výši nejméně 2,5 mil. Kč. Poskytovatel se zavazuje,
     že po celou dobu trvání této smlouvy bude pojištěn ve smyslu tohoto ustanovení a že nedojde
     ke snížení pojistného plnění pod částku uvedenou v předchozí větě.
    6 Poskytovatel má právo rozhodovat podle svého uvážení o přidělení svých zaměstnanců pro
          zajištění jednotlivých služeb. V některých případech, zejména kdy je to podmínkou výrobce
          nebo dodavatele produktu, mohou být služby prováděny autorizovaným servisem výrobce
          nebo dodavatele, Poskytovatel však za plnění odpovídá, jako by plnil sám. Takováto
          skutečnost je uvedena v příslušném SLA v Příloze č. 1.

    7. Zákazník se zavazuje poskytovat Poskytovateli nezbytnou součinnost, potřebnou pro řádné
          plnění, a to v rozsahu a způsobem, který lze pro tuto součinnost po Zákazníkovi spravedlivě
          požadovat dle této smlouvy.

          Bude-li Poskytovatelem požadována po Zákazníkovi jakákoliv součinnost dle předchozí věty,
          je Poskytovatel povinen ji před započetím jakéhokoliv plnění z této smlouvy dostatečně
          a prokazatelně specifikovat.

          V případě, že Zákazník nevyvine takto specifikovanou a požadovanou součinnost při plnění
          dle této smlouvy, je Poskytovatel povinen upozornit Zákazníka písemně na nedostatečnou
          součinnost pověřených pracovníků Zákazníka. V tomto případě, pokud by hrozilo ohrožení
          kvality nebo termínů poskytovaných služeb, může Poskytovatel prodloužit termín plnění
          o dobu, po kterou nemohl z uvedeného důvodu pokračovat v realizaci svého závazku.
          Poskytovatel je v tomto případě oprávněn přiměřeně použít ustanovení podle čL V. odst. 9
          této smlouvy. Zákazník využije přiměřených schopností a vynaloží přiměřenou péči
          a pozornost, aby poskytnutá součinnost byla Poskytovateli poskytnuta včas.

          Požadovanou součinností Zákazníka je zejména:

                a. umožnit pracovníkům Poskytovatele a jeho Subdodavatelům přístup k příslušnému
                     hardwaru a softwaru pod správou Zákazníka,

                b. poskytovat Poskytovateli všechny nezbytné informace, podklady a doklady nutné
                     k plnění předmětu této smlouvy a potřebné pro správné a včasné provedení
                     požadavku (zejména přesný popis problému) v rámci možností pracovníků Zákazníka,

                c. na potřebnou dobu zajistit Poskytovateli spolupráci správců a dalších případných
                     pracovníků Zákazníka podle povahy požadavku,

                d. při provádění podpory na místě pověření pracovníci Zákazníka zajistí přítomnost
                     oprávněné osoby v místě podpory, a to minimálně při započetí a ukončení činnosti,

     8. V případě, že je Zákazník v prodlení s platbami za služby v rámci předmětu plnění dle této
          smlouvy podle platebních podmínek definovaných v čl. IV. této smlouvy o více než 7
          pracovních dní je Poskytovatel oprávněn po předchozím písemném upozornění přerušit nebo
          zastavit poskytování služeb v rámci předmětu plnění podle této smlouvy, bez nároku
          Zákazníka na jakoukoliv škodu tímto aktem případně vyvolanou. Písemné upozornění
          Poskytovatele dle tohoto článku musí obsahovat konkrétní datum, od kterého dojde
          k přerušení nebo zastavení poskytování služeb v rámci předmětu plnění podle této smlouvy,
          přičemž lhůta mezi prokazatelným doručením písemného upozornění dle tohoto článku a
          okamžikem kdy dojde k přerušení nebo zastavení poskytování služeb v rámci předmětu plnění
          podle této smlouvy nesmí být kratší než 5 pracovních dnů. Obnovení poskytování
          přerušených nebo zastavených služeb je v tomto případě podmíněno úplným zaplacením
          všech dlužných plateb včetně úroků za opožděné zaplacení.

     9. V případě, že Zákazník prokazatelně zamezí či zpozdí provedení či dokončení služeb v rámci
          předmětu plnění dle této smlouvy, potom Poskytovatel ve stejném rozsahu není odpovědný
          za zpoždění provedení služeb.

                                                    VI. Ukončení smlouvy

1. Tato smlouva může být ukončena vzájemnou dohodou smluvních stran.

2. Zákazník je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případě podstatného porušení povinností
     Poskytovatelem tehdy, pokud Poskytovatel nenapraví toto porušení do čtrnácti dnů po tom, co
     obdrží od Zákazníka písemnou výzvu k nápravě vadného stavu. Do doby odstranění vadného
     plnění je Zákazník oprávněn pozastavit plnění všech svých závazků podle této smlouvy. Za těchto
     okolností nemá Poskytovatel žádné nároky vůči Zákazníkovi z toho titulu, že pozastavil plnění
     svých závazků.
3. Podstatným porušením povinností na straně Poskytovatele se rozumí porušení povinností
     stanovených Poskytovateli v čí. V této smlouvy a v příloze č. I této smlouvy.

4. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě podstatného porušení povinností
     Zákazníkem tehdy, pokud Zákazník nenapraví toto porušení do čtrnácti dnů po tom, co obdrží od
     Poskytovatele písemnou výzvu k odstranění vadného plnění. Do doby odstranění vadného plněni
     je oprávněn pozastavit plnění všech svých závazků podle této smlouvy až do doby, kdy bude stav
     napraven. Za těchto okolností nemá Zákazník žádné nároky vůči Poskytovateli z toho titulu, ze
     pozastavil plnění svých závazků.

5. Podstatným porušením povinností na straně Zákazníka se rozumí porušení povinností dle čl. III a
     IV. této smlouvy a absence poskytnutí součinnosti k plnění předmětu smlouvy.

6. Odstoupení od smlouvy musí mít písemnou formu a je účinné dnem doručení druhé smluvní
     straně.

7. Jestliže se kterákoli ze stran ocitne v platební neschopnosti, je zahájeno insolvenční řízení nebo je
     zahájena likvidace (za jiným účelem než jen z důvodu sloučení nebo rekonstrukce) či je-li
      ustanoven nucený správce majetku který řídí podnikání této strany anebo dojde-li k zabaveni
      majetku pro neplacení dluhů, potom druhá strana může od této smlouvy odstoupit.

8. Tato smlouva může být ukončena rovněž výpovědí kterékoliv ze smluvních stran. Smlouva je
      v takovém případě ukončena ke konci kalendářního čtvrtletí, přičemž výpověď musí být podána
      alespoň tři měsíce předem.

9. Pokud zvýšení ceny přesáhne celkově hodnotu 5 % ceny dosavadní, je Zákazník oprávněn
      písemně smlouvu vypovědět obdobně jako v odst. 7 tohoto ustanovení.

10. V případě ukončení smlouvy jedním z výše uvedených důvodů, jsou strany povinny vzájemně
      vypořádat práva a závazky ze zaniklé smlouvy.

                                                 VII. Odpovědnost za škodu

 1. Zákazník je povinen v maximální možné míře předcházet vzniku škod a činit veškerá opatření k
      zamezení vzniku škod, zejména je povinen provozovat produkty, ke kterým jsou služby
      poskytovány v souladu s jejich popisy, dokumentací a provozními návody a respektovat
      doporučení Poskytovatele pokud jde o implementaci a provoz produktů a chránit produkty před
      neoprávněnými zásahy třetích osob.

2. Poskytovatel odpovídá za škody vzniklé Zákazníkovi, které mu způsobil zaviněným porušením
      povinností stanovených smlouvou nebo obecně závazným právním předpisem. Poskytovatel není
      odpovědný za škody ani obchodní ztráty vzniklé ztrátou zapříčiněnou Zákazníkem zničením, nebo
      poškozením dat, nebo ztrátou licence opravňující Zákazníka k užití sw produktu.

 3. Poskytovatel nepřebírá žádnou odpovědnost za:

           a. jakoukoli ztrátu, zranění nebo škodu, kterou utrpí Zákazník, způsobenou tím, že Zákazník
                 nedodržel pracovní předpisy, postupy, návody a pokyny uvedené v dokumentaci anebo
                 doporučeních Poskytovatele;

            b. jakoukoli ztrátu nebo nárok vzniklý jednáním nebo opomenutím Zákazníka, které poruší
                 omezení exportu nebo jiné zákony;

           c. jakékoli porušení práv na duševní majetek kterékoli třetí strany v důsledku
                 neoprávněného používání produktů anebo v důsledku úpravy produktů Zákazníkem nebo
                 třetí stranou bez souhlasu Poskytovatele nebo dodavatele.

 4. V případě, že Poskytovatel způsobí škodu na movitém či nemovitém majetku Zákazníka, nese
      plnou odpovědnost za takovou škodu.
                                                           Vlil. Sankce

1. Nedodrží-li Poskytovatel termíny plnění uvedené v příloze č.1 (SLA) této smlouvy je povinen
     zaplatit Zákazníkovi smluvní pokutu za každou i započatou hodinu prodlení ve výši stanovené
     čl.VIII. odst. 2 této smlouvy.

2. Výše smluvní pokuty v Kč bez 'DPH za každou i započatou hodinu prodlení je stanovena podle
     vzorce:
     Cena za měsíční období poskytování služeb (dle čl- III- odst. 2 této smlouvy) / 31 (dní) / 24 (hodin)

3. DPH bude stanovena podle příslušných předpisů platných ke dni zdanitelného plnění.

                                             IX. Ochrana důvěrných informací

1. Důvěrnými informacemi jsou skutečnosti, které nejsou všeobecně veřejně známé bez ohledu na
     formu jejich zachycení, které se týkají plnění této smlouvy jakožto i informace získané při správě
     informačního systému, činnosti smluvních stran, know-how a dále informace, pro jejichž nakládání
     je stanoven právními předpisy zvláštní režim utajení, a které svým zveřejněním mohou způsobit
     škodlivý následek pro kteroukoliv smluvní stranu. Dále se za důvěrné informace označují takové,
     které některá ze smluvních stran jako chráněné označila nebo ty, kde již z povahy takových
     informací jejich důvěrnost vyplývá.

2. Za důvěrné informace se nepovažují ty, které se v průběhu trvání smlouvy staly veřejně
     přístupnými, pokud se tak nestalo porušením povinnosti jejich ochrany, dále informace získané
     smluvní stranou na základě postupu nezávislého na této smlouvě nebo druhé smluvní straně,
     pokud je schopna smluvní strana tuto skutečnost doložit, a konečně informace poskytnuté smluvní
     straně třetí osobou, která takové informace nezískala porušením povinnosti jejich ochrany.

3. Smluvní strany jsou povinny zajistit utajení získaných důvěrných informací způsobem obvyklým
     jako při utajování vlastních důvěrných informací. Smluvní strany mají navzájem právo požadovat
     doložení dostatečnosti takových principů utajení důvěrných informací. Smluvní strany jsou
     zároveň povinny zajistit utajení získaných důvěrných informací i u svých zaměstnanců, zástupců
     jakož i spolupracujících třetích stran, pokud jim takové informace byly poskytnuty.

4. Právo užívat, poskytovat a zpřístupnit důvěrné informace mají smluvní strany pouze v rozsahu a
     za podmínek nezbytných pro řádné plnění práv a povinností vyplývajících z této smlouvy.

5. Po ukončení platnosti smlouvy může každá ze smluvních stran žádat od druhé strany vrácení
     všech poskytnutých materiálů potřebných k plnění předmětu smlouvy, jestliže tyto materiály
     obsahují důvěrné informace. Druhá smluvní strana je povinna požadované materiály včetně
     případných kopií bez zbytečného odkladu vydat.

                                                             X. Ostatní

1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a
     účinnosti dnem 1.6.2014.

2. Tato smlouva se ve všech smlouvou výslovně neupravených oblastech řídí příslušnými
     ustanoveními občanského zákoníku a zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, ve znění
      pozdějších předpisů.

3. Obě strany budou usilovat o to, aby veškeré rozpory byly řešeny vzájemnou dohodou a nebylo je
      nutné řešit soudní cestou. Pokud v nějakém okamžiku se jedno nebo více ustanovení této
     smlouvy stane neplatným, nezákonným nebo nevynutitelným, platnost, zákonnost ani
     vynutitelnost zbývajících ustanovení není tímto v žádném ohledu ovlivněna nebo dotčena. Strany
se pro takový případ zavazují dohodnout nová ustanovení, která co nejlépe vyjádří původní
záměr.

4. Veškerá oznámení podle této smlouvy musí být písemná a adresovaná stranám na jejich
     příslušné adresy tak, jak jsou uvedené ve smlouvě, anebo na takové jiné adresy, které si strany
     vzájemně sdělí.

Poskytovatel výslovně souhlasí s uveřejněním této smlouvy. Poskytovatel prohlašuje, že tato

smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona

č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.  ,

5. Tato smlouva nahrazuje veškerá předchozí jednání mezi účastníky, vztahující se k předmětu
     smlouvy, ať již písemná či ústní. Veškeré změny nebo doplnění této smlouvy je možné provést jen
     na základě dohody, formou písemného dodatku k této smlouvě.

6. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž po jednom obdrží každá ze smluvních
     stran.

7. Obě smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, že s ní souhlasí a na důkaz toho ji
     podepisují.

8. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy::

     Příloha č.1 - Dohody o úrovni poskytovaných služeb - SLA
     Příloha č.2 - Seznam zařízení
     Příloha č.3 - Vzor provozní dokumentace
     Příloha č.4 - Postupy pro komunikaci
     Příloha č.5 - Vzor formuláře pro hlášení závady či požadavku