Textová podoba smlouvy Smlouva č. 342533: Kupní smlouva kancelářský papír

Příloha #Kupnísmlouva-kancelářskýpapír.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

                           č.j. kupujÍcÍho: HSLI-2628-.·ĹQ./KŘ-EKO-P-2015
                                 (evidenční číslo kupujÍcÍho: 175/2016)

         dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen ,,OZ)
            uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi smluvními stranami

Prodávající

FRANKOSPOL OFFICE s.r.o.

se sídlem:                 Svazarmovská 309, 73801 Frýdek-Místek

zastoupený:                Kamilem Frantíkem, jednatelem
IČO:                       25910027

DIČ:                       CZ25910027

bankovní spojení:          GE Money bank, a.s.

číslo účtu:                159595026/0600

kontaktní osoba:           Ing. Lucie Frantíková

e-mail:                    frankospol@frankospol.cz

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka

25222

(dále jen ,,prodávajícř')

                                           a

KupujÍcÍ

Česká republika - Hasičský záchranný sbor Libereckého kraje

se sídlem:                 Barvířská 29/10, 460 01 Liberec |||
zastoupený:
                           plk. Ing. Lud'kem Prudilem - ředitelem HZS Libereckého kraje,
lČ:                        vrchním radou
DIČ:                       70888744

                           CZ70888744 - neplátce DPH

bankovní spojení:          77540881/0710
číslo účtu:                Česká národní banka - pobočka Ústí nad Labem
pověřený pracovník:        kpt. Mgr. Naděžda Duštírová
e-mail:                    950 471 047

(dále jen ,,kupující")
                                                  Úvodní ustanoveni

    Tato smlouva byla smluvními stranami uzavřena na základě rámcové smlouvy na dodávky
    xerografického papíru pro rok 2015-2016" ze dne 16.3.2015, č.j. centrálního zadavatele:
    MV-65473-58NZ-2014 (dále jen ,,rámcová smlouva").

                                                               ||.
                                                     Předmět plnění

l. Předmětem této smlouvy je dodávka 2 000 balíků (l balík á 500 listů) xerografického
     papíru A4 80g/m2 (dále také ,,zboží") za podmínek stanovených touto a rámcovou
     smlouvou.

2. Prodávajici je povinen dodat kupujícímu zboží v množství a jakosti dle kupní a rámcové
     smlouvy. KupujÍcÍ je povinen řádně dodané zboží převzít a zaplatit sjednanou kupní cenu
     podle článku č. 3 této kupní smlouvy.

                                  Ill.
                            Kupní cena

l. Jednotková cena, tj. cena za balík (á 500 listů) xerografického papíru A4 80g/m2:

    bez DPH   52,06 KČ
    DPH 21 %  10,93 Kč
    CELKEM    62,99 Kč

2. Celková cena za dodávku 2 000 balíků xerografického papíru A4 80g/m2:

    bez DPH   104120,- Kč
    DPH 21 %  21865,20 Kč
    CELKEM    125985,20 Kč

    Slovy: stodvacetpěttisÍcdevětsetosmdesátpětkorunčeskýchdvacetha|éřů

3. Uvedené ceny jsou považovány za nejvýše přípustné a nepřekročitelné, zahrnující cenu za
     dopravu do místa plnění, včetně dalších nákladů souvĹsejÍcÍ s dodávkou předmětu plnění
     v této smlouvě výslovně neuvedených.

                                                                lV.
                                                  Doba a místo plnění

    prodávající je povinen dodat smluvené zboží do 7 kalendářních dnů od uzavření kupní
    smlouvy. Místem plnění je Stanice Liberec, Šumavská 414/11, 460 07 Liberec VIl.

                                            V.
                        Všeobecné dodací podmínky

l.  Dodávka zboží bude považována za dodanou jejím převzetím kupujíchn a podpisem

    dodacího listu zástupci obou smluvních stran v místě plnění. Jedno vyhotovení dodacího

    listu zůstane kupujícímu a druhé vyhotovení bude předáno prodávajícímu.

2.  KupujÍcÍ nabývá vlastnické právo k dodanému zboží jeho převzetím a je oprávněn zboží

    používat, Přechod nebezpečí škody na zboží se řídí ustanovením § 2121 - 21 25 OZ.

                                        VI.
                            Platební podmínky

l.  Platby se budou uskutečňovat v KČ na základě faktury.
2,  prodávající uvede na faktuře celkovou cenu dodávky v KČ s DPH i bez DPH,

    s uvedením sazby DPH a jejím vyčís|enÍm.

3.  prodávajÍcÍ na faktuře uvede jednotkové ceny v KČ bez DPH a s DPH s uvedením

    sazby DPH a jejím vyčÍs|ením.

4.  Faktury jsou splatné do 30 kalendářních dnů ode dne jejich doručeni kupujícímu na

    adresu uvedenou v této smlouvě jako sídlo kupujÍcÍho,

5.  Faktura je považována za proplacenou okamžikem odepsání příslušné částky

    z účtu příslušného kupujícího.

                                      VII.
                                    Záruka

l.  Prodávajici se zavazuje poskytovat záruční dobu na zboží v délce 24 měsíců.

2.  Ostatní podmínky se řídí ustanoveními rámcové smlouvy, a pokud rámcová smlouva

    podmínky neupřesňuje, ustanovením OZ.

                                                                   VIII.
                                                                  Vady

l. Prodávajicí je povinen dodat zboží v množství, druhu a jakosti dle kupní a rámcové
     smlouvy a při dodržení obchodních podmínek sjednaných v těchto smlouvách.

2. Porušřli prodávajÍcÍ povinnosti stanovené v odstavci 1, jedná se o vady plnění. Kupující je
     povinen reklamovat vady bezodkladně po jejich zjištění.

3. zjisti-li kupující vady týkající se druhu a jakosti dodaného zboží již při dodáni, je oprávněn
     odmítnout jejich převzetí.

4. Vady, které kupující zjistí až po převzetí dodávky, je prodávající povinen odstranit nejpozději
     do 7 kalendářních dnů od doručeni reklamace. ProdávajÍcÍ odstraní vady bezúplatně do-
     dáním náhradního plněni v množství, druhu a jakosti podle kupní a rámcové smlouvy.

                                                               lX.

                                              Odstoupení od smlouvy

l. Odstoupení od smlouvy se řidI ustanoveními § 2001 a násl. OZ.

2. Smluvní strany pokládají za podstatné porušeni smlouvy prodlení prodávajÍcÍho se
     splněním předmětu kupní smlouvy ve sjednaném termínu dle ČI. lV. této smlouvy nebo
     nedodání předmětu plnění v požadované kvalitě a množství dle této smlouvy.

3. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže se prodávajÍcÍ ocitne pravomocným
     rozhodnutím soudu v úpadku dle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho
     řešeni (insdvenčni zákon), ve znění pozdějších předpisů
                                             X.
                                     Řešeni sporů

l.  Veškeré spory mezi smluvními stranami budou řešeny nejprve smírně.

2.  Nebude-li smírného řešení dosaženo, budou spory řešeny v soudním řízení před

    obecnými soudy České republiky.

                                                             XI.
                                                Odpovědnost za škody

Prodávající odpovídá za škodu způsobenou vadným plněním této smlouvy v rozsahu
stanoveném českým právním řádem, zejména pak OZ.

                                                               XII.
                                                 Závěrečná ustanovení

]. Tato kupní smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými
     ustanoveními OZ.

2. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem uzavření.

3. Smlouva může být měněna nebo doplňována jen písemnými, očIslovanými dodatky
     odsouhlasenými smluvními stranami, které se stanou nedílnou součásti této smlouvy.

4. Obě smluvní strany prohlašuji, že tato smlouva nebyla uzavřena v tísni, ani za
    jednostranně nevýhodných podmínek a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy.

5. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, z nichž 1 obdrží prodávající a 3 kupující.

6. Otázky neupravené touto smlouvou se řIdi ustanoveními rámcové smlouvy, a pokud
     rámcová smlouva problematiku neupravuje, příslušnými ustanoveními OZ.

    Ve Frýdku-Místku dne 20.9.2016   V Liberci dn" 29 -09- 2016

             Kamil Frantík           ředitel HZS Libereckého kraje
               jed natel                            vrchní rada

    FRANKOSPOL OFFICE s.r.o.

                                                             l i i ' -., l      ,      ' ''  .  '' ''

                                                                            !'

                                                             ll I                  ']

Rozděbvník:
Vyhotoveni č. l: prodávající
Vyhotoveni č. 2: kupujÍcÍ (sběrný arch)
Vyhotovení č. 3: kupujÍcÍ (ekonomický úsek)
Vyhotoveni č. 4: kupujÍcÍ (právní a organizační pracoviště)