Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3448494: Smlouva o dílo - projektové práce - studie umístění podzmeních

Příloha DS201701121_PROFES_PROJEKT_studie_podzemni_kontejnery.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo ag. č. DS201701121

             uzavřená dle § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Objednatel:                     I. Smluvní strany:
Zhotovitel:
              statutární město Liberec
              Nám. Dr. E. Beneše 1
              460 59, Liberec 1
              IČ: 00 26 29 78
              Zastoupené Tiborem Batthyánym, primátorem města, ve věcech této
              smlouvy zastoupení Ing. Lucií Sládkovou, vedoucí odboru ekologie a
              veřejného prostoru
             /dále jen objednatel/

              PROFES PROJEKT spol. s r. o.
              Vejrichova 272
              511 01 Turnov
              IČ: 46506942
              Zapsané u Krajského soudu v Hradci Králové, značka C 2071
              Zastoupené Ing. Richardem Müllerem, jednatelem společnosti
             /dále jen zhotovitel/

                                            II. Předmět smlouvy
Zhotovitel se zavazuje, že na svůj náklad a na své nebezpečí provede níže specifikované dílo
ve sjednané době. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit cenu za jeho provedení.

                                                    III. Dílo
    1. Dílem se dle této smlouvy rozumí projektové práce na akci „Studie umístění

         podzemních kontejnerů v historickém centru Liberce v celkem 18 lokalitách“.

                                                                    1
2. Rozsah díla a bližší specifikace je stanovena poptávkou ze dne 19. 9. 2017, která tvoří
    přílohu č. 1 této smlouvy, a cenovou nabídkou zhotovitele ze dne 22. 9. 2017, která
    tvoří přílohu č. 2 této smlouvy.

3. Zhotovitel se zavazuje, že za podmínek stanovených v této smlouvě zpracuje, vykoná
    a zařídí pro objednatele provedení následujících činností:
                I. zpracování průvodní a technické zprávy
               II. zákres jednotlivých lokalit do katastrální mapy včetně průběhů
                      jednotlivých sítí technického vybavení
              III. propočet nákladů
             IV. zajištění podkladů od správců podzemních sítí a zařízení
              V. Studie bude zpracována v 6-ti tištěných pare + 2 x CD v otevřených
                      formátech např. DWG, DGN, DOC, EXCEL, atp., 2 x CD komplet ve
                      formátu PDF a rozpočet v EXCEL.

                                      IV. Licenční ujednání

1. Zhotovitel prohlašuje, že bude autorem kompletní projektové práce podle čl. III. této
    smlouvy, a že tato projektová práce bude autorským dílem architektonickým včetně
    díla urbanistického (dále jen „Dílo“).

2. Zhotovitel na základě tohoto licenčního ujednání uděluje objednateli oprávnění k
    výkonu práva Dílo užít (dále jen „licenci“) ke všem možným způsobům užití Díla, v
    rozsahu, množství a čase neomezeném a objednatel bude moci upravit či měnit Dílo,
    jeho název, spojit Dílo s jiným dílem, jakož i zařadit do díla souborného.

3. Tato licence se poskytuje jako výhradní ve smyslu § 2360 odst. 1 a bezúplatná ve
    smyslu § 2366 odst. 1 písm. b) občanského zákoníku.

4. Licenci zhotovitel poskytuje jak k Dílu dokončenému, tak i k jeho jednotlivým
    vývojovým fázím a částem.

5. Objednatel je oprávněn ve smyslu § 2363 občanského zákoníku, oprávnění tvořící
    součást licence dle tohoto licenčního ujednání zčásti nebo zcela poskytnout třetí osobě
    (tzv. podlicence).

                                               V. Cena

1. Cena za provedení díla je 98.000 Kč bez DPH, 118.580 Kč s DPH.

2. Jde o částku maximální a pevně stanovenou. Cena zahrnuje veškeré náklady
    zhotovitele nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení díla.

3. Úhrada za plnění předmětu smlouvy bude provedena v české měně. Platba bude
    provedena na základě daňového dokladu vystaveného zhotovitelem po dokončení a
    předání ukončených dílčích činností dle čl. III., odst. 3. Splatnost faktury je stanovena

                                                              2
    na 30 dnů od jejího doručení objednateli. Zálohu objednatel neposkytuje. Na daňovém
    dokladu bude uveden název projektu Projekční práce na akci „Studie umístění
    podzemních kontejnerů v historickém centru Liberce.“, dále musí obsahovat číslo
    smlouvy o dílo, popis provedeného plnění, cenu bez DPH, DPH, cenu celkem – částku
    k úhradě.

4. Účetní doklad musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004
    Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném změní. V případě, že účetní doklad nebude
    mít odpovídající náležitosti nebo pokud jejich přílohou nebude účastníky podepsaný
    soupis provedených prací, je objednatel oprávněn zaslat ho ve lhůtě splatnosti zpět
    zhotoviteli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti
    počíná běže znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu.

5. V případě, že dojde ke zrušení nebo odstoupení od této smlouvy z důvodů na straně
    objednatele, bude zhotovitel práce rozpracované ke dni zrušení nebo odstoupení
    fakturovat objednateli ve výši vzájemně dohodnutého rozsahu vykonaných prací
    podílem pro jednotlivé práce z dohodnuté ceny podle článku V, odst. 1 této smlouvy.

6. Zhotovitel podpisem této smlouvy prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro
    určení výše ceny plnění.

7. Cena může být změněna pouze v souvislosti se změnou DPH. Objednatel je oprávněn
    odečíst cenu neprovedených prací vyčíslených podle nabídkového rozpočtu v případě
    snížení rozsahu prací.

8. Cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české měny, hodnotou kursu české
    měny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou
    měny nebo cla.

                                     VI. Doba provedení díla

    Zhotovitel se zavazuje dílo dle této smlouvy zrealizovat a předat bez vad a nedodělků
    do 15. 12. 2017.

                                           VII. Sankce

1. V případě, že zhotovitel nedodrží termín dokončení díla dle čl. VI, zaplatí objednateli
    smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý započatý den prodlení, pokud se strany
    nedohodnou jinak.

2. V případě, že zhotovitel nepředá dílo ani v dodatečné 15 denní lhůtě po termínu dle čl.
    VI., má objednatel právo od smlouvy odstoupit, přičemž nárok objednatele na smluvní
    pokutu není dotčen.

3. V případě, že objednatel neuhradí fakturu za provedené dílo ve lhůtě dle čl. V odst.
    III., zaplatí zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0.05 % z dlužné částky za každý den

                                                              3
    prodlení. Objednatel není v prodlení s plněním své povinnosti platit cenu díla, pokud
    je zhotovitel v prodlení s plněním kterékoliv své povinnosti dle této smlouvy.

                                  VIII. Povinnosti zhotovitele

1. Zhotovitel je povinen provádět dílo samostatně, odborně a v souladu s touto smlouvou
    a platnými právními předpisy.

2. Zhotovitel zodpovídá za škody jím způsobené při provádění díla nebo v souvislosti s
    prováděním díla, a to jak objednateli, tak třetím osobám.

3. Zhotovitel nese riziko změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského
    zákoníku.

                                IX. Spolupůsobení objednatele

1. Objednatel se zavazuje dohodnutým způsobem spolupůsobit, provedené dílo převzít a
    zaplatit sjednanou cenu.

2. Časové prostoje zaviněné objednatelem, které prokazatelně přeruší práce zhotovitele,
    jsou nezapočitatelné do prodlení plnění díla, a o tuto dobu se prodlužuje termín plnění
    díla.

                                         X. Záruky na dílo

1. Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá výsledku určenému v této smlouvě,
    platným právním předpisům a ČSN, či neodpovídá specifikaci v poptávce ze dne
    19. 9. 2017.

2. Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřené pojištění za škody, vyplývající z jeho
    podnikatelské činnosti.

3. Zhotovitel zodpovídá za to, že předmět díla bude vyhotoven podle podmínek smlouvy
    a v souladu s obecně závaznými právními předpisy a normami platnými pro tento
    předmět díla s požadavky veřejnoprávních orgánů, a že po dobu záruční doby bude
    mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě.

4. Záruční doba na celé dílo je v rozsahu 24 měsíců od dokončení a protokolárního
    předání díla objednateli.

5. Objednatel se zavazuje oznámit (reklamovat) vady díla zhotoviteli bez zbytečného
    odkladu poté, kdy je zjistí, nejpozději do uplynutí záruční lhůty dle bodu 4 tohoto
    článku. Oznámení vady musí být zhotoviteli zasláno písemně mailem nebo
    doporučeným dopisem. V oznámení vad musí být vada popsána a navržena lhůta pro

                                                              4
    její odstranění. Zhotovitel je povinen zahájit odstraňování vad nejpozději do 3
    pracovních dnů ode dne doručení reklamace.

6. Smluvní strany sjednávají právo objednatele požadovat v době záruky bezplatné
    odstranění vady. Bezplatným odstraněním vady se zejména rozumí přepracování či
    úprava díla. Zhotovitel se zavazuje případné vady odstranit bez zbytečného odkladu,
    nejpozději ve lhůtě, na které se protokolárně dohodne objednatel se zhotovitelem dle
    objektivních hledisek.

7. V případě neúplného nebo vadného zpracování výkresové či textové části projektové
    práce, které z tohoto důvodu nebude odpovídat požadavkům zák. č. 134/2016 Sb., o
    zadávání veřejných zakázek, v platném znění, nebo podmínkám uvedeným v této
    smlouvě nebo způsobí zvýšení smluvní ceny na realizaci předmětné stavby o více než
    5% oproti původní smluvní ceně bez DPH stanovené na základě zadávacího řízení na
    zhotovitele předmětné stavby, je objednatel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli smluvní
    pokutu ve výši 10% z ceny díla, včetně DPH.

8. Zhotovitel je povinen v plném rozsahu uhradit objednateli škody, které vzniknou
    neodbornou nebo nekvalitně provedenou prací.

                                            XI. Doložky

1. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv
    podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
    uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

2. Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou
    chráněny zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, …) a
    nemohou být poskytnuty, a to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je
    považováno za souhlas s jejich uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

3. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. 1
    zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
    uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

4. Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její
    účinností jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této
    smlouvy, nese veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního
    důvodu, a to i v případě, že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

                                    XII. Závěrečná ujednání

1. Obě strany prohlašují, že tuto smlouvu podepsaly prosty omylu a tísně a toto své
    prohlášení stvrzují svými podpisy.

2. Změny a doplňky smlouvy jsou možné pouze formou písemných číslovaných dodatků.

                                                              5
3. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá ze stran obdrží po
    dvou.

4. Pokud není uvedeno jinak, řídí se smluvní vztahy této smlouvy občanským
    zákoníkem.

5. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou stran.

6. Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách
    statutárního města Liberec (www.liberec.cz), s výjimkou osobních údajů fyzických
    osob uvedených v této smlouvě.

V Liberci dne……………………..                           V ……………….. dne……..…..

Ing. Lucie Sládková                               Ing. Richard Müller
vedoucí odboru ekologie a                         jednatel společnosti
veřejného prostoru

…………………………………….                                   ……………………………………..
Za objednatele                                    Za zhotovitele

Přílohy: 1) poptávka ze dne 19. 9. 2017
            2) cenová nabídka ze dne 22. 9. 2017

                           6
Příloha č. 1 – poptávka objednatele

                    STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC

                                 Odbor ekologie a veřejného prostoru

                                        náměstí Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1

                                                    PROFES PROJEKT spol. s r.o.
                                                    Vejrichova 272
                                                    Turnov
                                                    511 01

Váš dopis značky / ze dne Naše značka     Vyřizuje / telefon      V Liberci dne

                                          Ing. Vinař/485 243 451  19.9.2017

Zpracování studie umístění podzemních kontejnerů

Vážený pane,

statutární město Liberec, odbor ekologie a veřejného prostoru, si Vás tímto dovoluje oslovit
ke zpracování cenové nabídky na zpracování studie umístění podzemních kontejnerů
v historickém centru Liberce.

Ve městě se nyní nachází pouze jedna sestava podzemních kontejnerů na Sokolovském
náměstí, přičemž tento stav se může do budoucna změnit a počet podzemních kontejnerů se
může navýšit.

Pro případné rozšíření a vzhledem k vysoké hustotě zasíťování technickým vybavením
v centru města je však zapotřebí vypracovat podkladovou studii pro přesné umístění
jednotlivých sestav podzemních kontejnerů. Jedná se celkem o 18 vytipovaných míst, kde by
bylo vhodné tyto podzemní kontejnery umístit, jmenovitě jde o tyto oblasti, které jsou
znázorněny v grafické příloze:

- nám. Malé
- Široká
- Barvířská
- Papírová
- Zámečnická
- 8. Března
- nám. Českých bratří
- Kavčí
- nám. Sukovo
- Zborovská
- Masarykova
- Masarykova
- nám. Štefánikovo
- Hálkova

                                       7
    - Masarykova
    - Jablonecká
    - Revoluční
    - nám. Dr. E. Beneše
V těchto místech by bylo vhodně vybudovat stanoviště podzemních kontejnerů na třídění
využitelných složek komunálního odpadu v podobě papíru, plastu a skla.
Součástí studie bude:
    - Sestavení průvodní a technické zprávy s posouzením jednotlivých míst z hlediska

         možnosti umístění sestavy podzemních kontejnerů
    - Zákres jednotlivých lokalit do katastrální mapy včetně průběhů jednotlivých sítí

         technického vybavení
    - Propočet nákladů u jednotlivých lokalit
    - Zajištění podkladů od správců podzemních sítí a zařízení
Technické detaily lze domlouvat na čísle 485 243 451.

Požadovaný termín realizace: do 15.12.2017
Způsob a zpracování cenové nabídky: stanovte celkovou cenu s DPH a bez DPH, přičemž
deklarovaná cena bude zahrnovat všechny náklady nezbytné ke zdárnému a kompletnímu
dokončení díla
Platební podmínka: konečná faktura bude vystavena po ukončení a předání díla
Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádnou z předložených nabídek.
S pozdravem

                                                                            Ing. Lucie Sládková
                                                                               vedoucí odboru

                                                                      ekologie a veřejného prostoru

                                                                    8
Příloha č. 2 – Cenová nabídka zhotovitele

                                                                    9