Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo ag. č. DS201701121 uzavřená dle § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Objednatel: I. Smluvní strany: Zhotovitel: statutární město Liberec Nám. Dr. E. Beneše 1 460 59, Liberec 1 IČ: 00 26 29 78 Zastoupené Tiborem Batthyánym, primátorem města, ve věcech této smlouvy zastoupení Ing. Lucií Sládkovou, vedoucí odboru ekologie a veřejného prostoru /dále jen objednatel/ PROFES PROJEKT spol. s r. o. Vejrichova 272 511 01 Turnov IČ: 46506942 Zapsané u Krajského soudu v Hradci Králové, značka C 2071 Zastoupené Ing. Richardem Müllerem, jednatelem společnosti /dále jen zhotovitel/ II. Předmět smlouvy Zhotovitel se zavazuje, že na svůj náklad a na své nebezpečí provede níže specifikované dílo ve sjednané době. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit cenu za jeho provedení. III. Dílo 1. Dílem se dle této smlouvy rozumí projektové práce na akci „Studie umístění podzemních kontejnerů v historickém centru Liberce v celkem 18 lokalitách“. 1 2. Rozsah díla a bližší specifikace je stanovena poptávkou ze dne 19. 9. 2017, která tvoří přílohu č. 1 této smlouvy, a cenovou nabídkou zhotovitele ze dne 22. 9. 2017, která tvoří přílohu č. 2 této smlouvy. 3. Zhotovitel se zavazuje, že za podmínek stanovených v této smlouvě zpracuje, vykoná a zařídí pro objednatele provedení následujících činností: I. zpracování průvodní a technické zprávy II. zákres jednotlivých lokalit do katastrální mapy včetně průběhů jednotlivých sítí technického vybavení III. propočet nákladů IV. zajištění podkladů od správců podzemních sítí a zařízení V. Studie bude zpracována v 6-ti tištěných pare + 2 x CD v otevřených formátech např. DWG, DGN, DOC, EXCEL, atp., 2 x CD komplet ve formátu PDF a rozpočet v EXCEL. IV. Licenční ujednání 1. Zhotovitel prohlašuje, že bude autorem kompletní projektové práce podle čl. III. této smlouvy, a že tato projektová práce bude autorským dílem architektonickým včetně díla urbanistického (dále jen „Dílo“). 2. Zhotovitel na základě tohoto licenčního ujednání uděluje objednateli oprávnění k výkonu práva Dílo užít (dále jen „licenci“) ke všem možným způsobům užití Díla, v rozsahu, množství a čase neomezeném a objednatel bude moci upravit či měnit Dílo, jeho název, spojit Dílo s jiným dílem, jakož i zařadit do díla souborného. 3. Tato licence se poskytuje jako výhradní ve smyslu § 2360 odst. 1 a bezúplatná ve smyslu § 2366 odst. 1 písm. b) občanského zákoníku. 4. Licenci zhotovitel poskytuje jak k Dílu dokončenému, tak i k jeho jednotlivým vývojovým fázím a částem. 5. Objednatel je oprávněn ve smyslu § 2363 občanského zákoníku, oprávnění tvořící součást licence dle tohoto licenčního ujednání zčásti nebo zcela poskytnout třetí osobě (tzv. podlicence). V. Cena 1. Cena za provedení díla je 98.000 Kč bez DPH, 118.580 Kč s DPH. 2. Jde o částku maximální a pevně stanovenou. Cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení díla. 3. Úhrada za plnění předmětu smlouvy bude provedena v české měně. Platba bude provedena na základě daňového dokladu vystaveného zhotovitelem po dokončení a předání ukončených dílčích činností dle čl. III., odst. 3. Splatnost faktury je stanovena 2 na 30 dnů od jejího doručení objednateli. Zálohu objednatel neposkytuje. Na daňovém dokladu bude uveden název projektu Projekční práce na akci „Studie umístění podzemních kontejnerů v historickém centru Liberce.“, dále musí obsahovat číslo smlouvy o dílo, popis provedeného plnění, cenu bez DPH, DPH, cenu celkem – částku k úhradě. 4. Účetní doklad musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném změní. V případě, že účetní doklad nebude mít odpovídající náležitosti nebo pokud jejich přílohou nebude účastníky podepsaný soupis provedených prací, je objednatel oprávněn zaslat ho ve lhůtě splatnosti zpět zhotoviteli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běže znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu. 5. V případě, že dojde ke zrušení nebo odstoupení od této smlouvy z důvodů na straně objednatele, bude zhotovitel práce rozpracované ke dni zrušení nebo odstoupení fakturovat objednateli ve výši vzájemně dohodnutého rozsahu vykonaných prací podílem pro jednotlivé práce z dohodnuté ceny podle článku V, odst. 1 této smlouvy. 6. Zhotovitel podpisem této smlouvy prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny plnění. 7. Cena může být změněna pouze v souvislosti se změnou DPH. Objednatel je oprávněn odečíst cenu neprovedených prací vyčíslených podle nabídkového rozpočtu v případě snížení rozsahu prací. 8. Cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české měny, hodnotou kursu české měny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny nebo cla. VI. Doba provedení díla Zhotovitel se zavazuje dílo dle této smlouvy zrealizovat a předat bez vad a nedodělků do 15. 12. 2017. VII. Sankce 1. V případě, že zhotovitel nedodrží termín dokončení díla dle čl. VI, zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý započatý den prodlení, pokud se strany nedohodnou jinak. 2. V případě, že zhotovitel nepředá dílo ani v dodatečné 15 denní lhůtě po termínu dle čl. VI., má objednatel právo od smlouvy odstoupit, přičemž nárok objednatele na smluvní pokutu není dotčen. 3. V případě, že objednatel neuhradí fakturu za provedené dílo ve lhůtě dle čl. V odst. III., zaplatí zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0.05 % z dlužné částky za každý den 3 prodlení. Objednatel není v prodlení s plněním své povinnosti platit cenu díla, pokud je zhotovitel v prodlení s plněním kterékoliv své povinnosti dle této smlouvy. VIII. Povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel je povinen provádět dílo samostatně, odborně a v souladu s touto smlouvou a platnými právními předpisy. 2. Zhotovitel zodpovídá za škody jím způsobené při provádění díla nebo v souvislosti s prováděním díla, a to jak objednateli, tak třetím osobám. 3. Zhotovitel nese riziko změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského zákoníku. IX. Spolupůsobení objednatele 1. Objednatel se zavazuje dohodnutým způsobem spolupůsobit, provedené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu. 2. Časové prostoje zaviněné objednatelem, které prokazatelně přeruší práce zhotovitele, jsou nezapočitatelné do prodlení plnění díla, a o tuto dobu se prodlužuje termín plnění díla. X. Záruky na dílo 1. Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá výsledku určenému v této smlouvě, platným právním předpisům a ČSN, či neodpovídá specifikaci v poptávce ze dne 19. 9. 2017. 2. Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřené pojištění za škody, vyplývající z jeho podnikatelské činnosti. 3. Zhotovitel zodpovídá za to, že předmět díla bude vyhotoven podle podmínek smlouvy a v souladu s obecně závaznými právními předpisy a normami platnými pro tento předmět díla s požadavky veřejnoprávních orgánů, a že po dobu záruční doby bude mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě. 4. Záruční doba na celé dílo je v rozsahu 24 měsíců od dokončení a protokolárního předání díla objednateli. 5. Objednatel se zavazuje oznámit (reklamovat) vady díla zhotoviteli bez zbytečného odkladu poté, kdy je zjistí, nejpozději do uplynutí záruční lhůty dle bodu 4 tohoto článku. Oznámení vady musí být zhotoviteli zasláno písemně mailem nebo doporučeným dopisem. V oznámení vad musí být vada popsána a navržena lhůta pro 4 její odstranění. Zhotovitel je povinen zahájit odstraňování vad nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení reklamace. 6. Smluvní strany sjednávají právo objednatele požadovat v době záruky bezplatné odstranění vady. Bezplatným odstraněním vady se zejména rozumí přepracování či úprava díla. Zhotovitel se zavazuje případné vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě, na které se protokolárně dohodne objednatel se zhotovitelem dle objektivních hledisek. 7. V případě neúplného nebo vadného zpracování výkresové či textové části projektové práce, které z tohoto důvodu nebude odpovídat požadavkům zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, nebo podmínkám uvedeným v této smlouvě nebo způsobí zvýšení smluvní ceny na realizaci předmětné stavby o více než 5% oproti původní smluvní ceně bez DPH stanovené na základě zadávacího řízení na zhotovitele předmětné stavby, je objednatel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 10% z ceny díla, včetně DPH. 8. Zhotovitel je povinen v plném rozsahu uhradit objednateli škody, které vzniknou neodbornou nebo nekvalitně provedenou prací. XI. Doložky 1. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 2. Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, …) a nemohou být poskytnuty, a to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas s jejich uveřejněním a za souhlas subjektu údajů. 3. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 4. Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i v případě, že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí. XII. Závěrečná ujednání 1. Obě strany prohlašují, že tuto smlouvu podepsaly prosty omylu a tísně a toto své prohlášení stvrzují svými podpisy. 2. Změny a doplňky smlouvy jsou možné pouze formou písemných číslovaných dodatků. 5 3. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá ze stran obdrží po dvou. 4. Pokud není uvedeno jinak, řídí se smluvní vztahy této smlouvy občanským zákoníkem. 5. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou stran. 6. Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách statutárního města Liberec (www.liberec.cz), s výjimkou osobních údajů fyzických osob uvedených v této smlouvě. V Liberci dne…………………….. V ……………….. dne……..….. Ing. Lucie Sládková Ing. Richard Müller vedoucí odboru ekologie a jednatel společnosti veřejného prostoru ……………………………………. …………………………………….. Za objednatele Za zhotovitele Přílohy: 1) poptávka ze dne 19. 9. 2017 2) cenová nabídka ze dne 22. 9. 2017 6 Příloha č. 1 – poptávka objednatele STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC Odbor ekologie a veřejného prostoru náměstí Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1 PROFES PROJEKT spol. s r.o. Vejrichova 272 Turnov 511 01 Váš dopis značky / ze dne Naše značka Vyřizuje / telefon V Liberci dne Ing. Vinař/485 243 451 19.9.2017 Zpracování studie umístění podzemních kontejnerů Vážený pane, statutární město Liberec, odbor ekologie a veřejného prostoru, si Vás tímto dovoluje oslovit ke zpracování cenové nabídky na zpracování studie umístění podzemních kontejnerů v historickém centru Liberce. Ve městě se nyní nachází pouze jedna sestava podzemních kontejnerů na Sokolovském náměstí, přičemž tento stav se může do budoucna změnit a počet podzemních kontejnerů se může navýšit. Pro případné rozšíření a vzhledem k vysoké hustotě zasíťování technickým vybavením v centru města je však zapotřebí vypracovat podkladovou studii pro přesné umístění jednotlivých sestav podzemních kontejnerů. Jedná se celkem o 18 vytipovaných míst, kde by bylo vhodné tyto podzemní kontejnery umístit, jmenovitě jde o tyto oblasti, které jsou znázorněny v grafické příloze: - nám. Malé - Široká - Barvířská - Papírová - Zámečnická - 8. Března - nám. Českých bratří - Kavčí - nám. Sukovo - Zborovská - Masarykova - Masarykova - nám. Štefánikovo - Hálkova 7 - Masarykova - Jablonecká - Revoluční - nám. Dr. E. Beneše V těchto místech by bylo vhodně vybudovat stanoviště podzemních kontejnerů na třídění využitelných složek komunálního odpadu v podobě papíru, plastu a skla. Součástí studie bude: - Sestavení průvodní a technické zprávy s posouzením jednotlivých míst z hlediska možnosti umístění sestavy podzemních kontejnerů - Zákres jednotlivých lokalit do katastrální mapy včetně průběhů jednotlivých sítí technického vybavení - Propočet nákladů u jednotlivých lokalit - Zajištění podkladů od správců podzemních sítí a zařízení Technické detaily lze domlouvat na čísle 485 243 451. Požadovaný termín realizace: do 15.12.2017 Způsob a zpracování cenové nabídky: stanovte celkovou cenu s DPH a bez DPH, přičemž deklarovaná cena bude zahrnovat všechny náklady nezbytné ke zdárnému a kompletnímu dokončení díla Platební podmínka: konečná faktura bude vystavena po ukončení a předání díla Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádnou z předložených nabídek. S pozdravem Ing. Lucie Sládková vedoucí odboru ekologie a veřejného prostoru 8 Příloha č. 2 – Cenová nabídka zhotovitele 9