Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3450118: Vybudování kamerového bodu, umístění kamer v Bílině, dokončení

Příloha Smlouva o dílo Bílina_ Janouch.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

Uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů

OBJEDNATEL:  MĚSTO Bílina, zastoupené:
             Starostou města Bílina panem Oldřichem Bubeníčkem
             se sídlem: Břežanská 50/14, 418 31 Bílina
             IČ: 00266230
             bankovní spojení: Česká spořitelna
             č. účtu:
             (dále jen objednatel) na straně jedné

ZHOTOVITEL:  Petr Janouch
             se sídlem: Na Maninách 103, 25261 Dobrovíz
             IČ: 65396260
             Bank Spojení ČSOB
             Č. účtu:
             (dále jen zhotovitel) na straně druhé

             Smlouvu o dílo

                                                            I.
                                                  PŘEDMĚT DÍLA

1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a na své nebezpečí pro
         objednatele dílo dle specifikace a za podmínek uvedených dále v této smlouvě a objednatel
         se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli za provedení díla ujednanou cenu.

2. Předmětem Smlouvy je závazek Zhotovitele provést dodávku: „Vybudování kamerového
         bodu - přemístění kamery z areálu kasáren na pozemek parc. č. 1727/15, k.ú. a obec
         Bílina, jehož přesné vymezení je určeno v příloze č. 1 této smlouvy, umístění kamer u
         pozemku parc. č. 1636/42, k.ú. a obec Bílina (2x pevná kamera na Chlumu – podloubí),
         jehož přesné vymezení je určeno v příloze č. 2 této smlouvy, umístění kamery na
         workoutovém hřišti na pozemku parc. č. 1896/8, k.ú. a obec Bílina, na Kyselce, jehož
         přesné vymezení je určeno v příloze č. 3 této smlouvy a dokončení instalace kamer na
         MěÚ na adrese Břežánská 50/4, 418 01 Bílina.“ v souladu s podmínkami a termíny této
         Smlouvy a v souladu s platnými technickými normami (dle zákona č. 22/1997 Sb.,
         v platném znění a 163/2002 Sb., dále se zákonem č. 273/2008 Sb., o Policii ČR, zákonem
         č. 553/1991 Sb., o Obecní policii a také v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně
         osobních údajů), předpisy a zákony České republiky.

                                                   II.
                                            CENA DÍLA

1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu díla, která se stanoví smluvně za podmínek
    zákona o cenách celkovou částkou ve výši:
Celkem bez DPH  706 490,- Kč
DPH             148 363,- Kč
Celkem s DPH    854 852,- Kč

    Tato cena je stanovena jako cena maximální.

2. Objednatel prohlašuje, že výše uvedený předmět plnění není používán k ekonomické
    činnosti, ale pro potřeby související výlučně s činností při výkonu veřejné správy, a proto
    ve smyslu informace GFŘ a MFČR ze dne 9. 11. 2011 nebude aplikován režim přenesení
    daňové povinnosti podle § 92e zákona o DPH.

3. Smluvní cena je včetně DPH splatná objednatelem do 30 dnů po převzetí faktury a
    předchozím převzetí smluveného díla bez vad a nedodělků.

4. Změna ceny je možná pouze v případech kdy:
     · objednatel bude požadovat provedení jiných prací než těch, které jsou uvedeny
         v zadávací dokumentaci,
     · objednatel bude požadovat jinou kvalitu prací nebo dodávek, než jaká je uvedena
         v zadávací dokumentaci,
     · v průběhu stavby dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty.

5. Faktura bude vyhotovena ve dvou originálech a přesného uvedení místa provedeného díla.
    Na dílo neposkytujeme zálohy.

6. Objednatel může využít zádržné rovnající se 10 % z ceny díla, pokud bude dílo předáno
    s vadami a nedodělky, a to až do doby, než budou vady a nedodělky odstraněny ve lhůtách
    stanovených v předávacím protokolu. Částka rovnající se 10 % z ceny díla sloužící jako
    zádržné bude uhrazena objednatelem zhotoviteli v samostatné platbě po odstranění vad a
    nedodělků, které zhotovitel včas odstranil ve lhůtách stanovených v předávacím protokolu
    při předání díla. V případě použití zádržného bude toto zhotoviteli oznámeno písemnou
    formou do tří kalendářních dnů před jeho použitím.

                                                       III.
                                              DOBA PLNĚNÍ

1. Zhotovitel se zavazuje dílo dle této smlouvy zhotovit a objednateli řádně předat nejdéle do
    30.11. 2017.

2. Objednatel v rámci včasného zhotovení díla zajistí zhotoviteli přístup k předmětu díla.
                                                       IV.
              ODPOVĚDNOST ZHOTOVITELE ZA VADY DÍLA A ZÁRUKA

1. Zhotovitel odpovídá za bezzávadnost díla a jeho řádné provedení, zejména v souladu
    s požadavky objednatele.

2. Zhotovitel poskytuje objednateli smluvní záruku za bezzávadnost díla v délce 36 měsíců.
    V průběhu záruční doby má objednatel právo eventuální vady reklamovat a zhotovitel je
    povinen nejdéle do 24 hodin nastoupit k řešení závady a nejpozději do 30 dnů závadu
    vyřešit nebo se dohodnout na jiném termínu dle počasí. V případě, že nebude do tohoto
    termínu realizované bezplatné odstranění vady na předmětu díla, zavazuje se zhotovitel
    uhradit sankci ve výši 0,5 % z ceny předmětu díla za každý další započatý den prodlení
    s opravou reklamované vady, počínaje dnem prokazatelného oznámení.

3. Zhotovitel odstraní reklamované vady bezplatně pouze v případě, že se jedná o vady
    způsobené chybou ve výrobě, chybou při instalaci, vadou materiálu nebo těmito zaviněné
    vady. Na poškození způsobená užíváním v rozporu s určením výrobku a/nebo návodem na
    použití, nevhodnou manipulací či neodborně provedenou opravou / úpravou a na škody
    způsobené vandalismem nebo přírodními živly se záruky nevztahují.

                                                       V.
                         PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

1. Dnem nabytí účinnosti této smlouvy je zhotovitel povinen po dobu prací zamezit vstup na
    pracoviště nepovolaným osobám.

2. Zhotovitel je povinen udržovat staveniště ve stavu zabraňujícím vzniku případných škod na
    majetku objednatele, případně na sousedících pozemcích, nemovitostech. Pokud by k tomu
    došlo, neprodleně odstraní zhotovitel škodu na vlastní náklady.

3. Zhotovitel je povinen staveniště vyklidit ve lhůtě do 5 dní po dokončení díla a předat je
    objednateli.

4. Zhotovitel prohlašuje, že při provádění prací dodrží příslušné bezpečnostní předpisy.

5. Objednatel je oprávněn kontrolovat průběžně provádění díla. Pokud zjistí, že zhotovitel
    neprovádí dílo dle povinností vyplývajících z této smlouvy, zejména v případě nedodržení
    termínu dokončení nebo zjištění vad díla, je oprávněn žádat zhotovitele o odstranění
    zjištěných nedostatků.

6. Kontrolou je pověřen pracovník městské policie
     Ing. Krchová Petra email- krchova@bilina.cz, tel: +420733737449

7. Za zhotovitele je pověřen k jednání s objednatelem:
    Petr Janouch., mob.tel.: +420775919445, e-mail janouch@kasyja.cz
8. Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel není oprávněn bez předchozího písemného
    souhlasu objednatele postoupit jakékoli pohledávky za objednatelem vyplývající z této
    smlouvy na třetí osobu.

9. Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se, že obchodní a technické informace, které mu byly
    svěřeny objednatelem, a které nemají povahu obecně známých informací, nezpřístupní
    třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu objednavatele a nepoužije tyto
    informace pro jiné účely než pro účely splnění závazků dle této smlouvy.

10. Vykazují-li práce zhotovitele nedostatky, nebo odporují smlouvě, musí je zhotovitel
    nahradit pracemi bezvadnými. Pokud zhotovitel v lhůtě dle čl. IV. odst. 2 smlouvy vady
    neodstraní, může objednatel od smlouvy odstoupit.
    Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit také tehdy, pokud zhotovitel provádí dílo
    v rozporu s touto smlouvou a nezjedná nápravu ani do 10 dnů poté, co k tomu byl
    objednatelem vyzván.

                                                       VI.
                               SPLNĚNÍ ZÁVAZKU ZHOTOVITELE

1. Zhotovitel je povinen alespoň 1 týden předem vyzvat objednatele k předání a převzetí díla.

2. Předání a převzetí se uskuteční v místě plnění. Řádné předání a převzetí, jehož součástí je
    vytknutí případných vad a nedodělků díla, se zaznamená v zápise o převzetí, který musí být
    podepsán oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

3. Součástí předání díla je také odevzdání následujících dokladů:

 · dokumentace skutečného provedení MKDS,
 · dokumentace obsahující přístupy s kódy v úrovni Administrátora do všech aktivních

      prvků a software systému (kódy musí odpovídat dokumentaci i po případné výměně
      zařízení)
 · závěrečný protokol o komplexním přezkoušení systému.

                                                      VII.
                                           SMLUVNÍ POKUTY

1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokuty v případě nedodržení povinností
    vyplývajících z této smlouvy:

    1.1. Pokutu ve výši 0,05% z celkové ceny díla za každý započatý den prodlení s předáním
         poslední části díla dle bodu III.

    1.2. Za nevyklizení a nepředání staveniště dle bodu V/3 1000,- Kč za každý započatý týden
         prodlení.

    V případě, že objednateli vznikne nárok na smluvní pokutu, je oprávněn odečíst tuto částku
    z kteréhokoliv daňového dokladu zhotovitele a jednostranně o tuto částku snížit dohodnutou
    cenu díla. Písemný doklad o zaúčtování této částky předá zhotoviteli.
    Smluvní pokutou není dotčeno právo objednatele na náhradu škody, kterou zhotovitel
    způsobil objednateli nesplněním svých povinností, ke kterým se zhotovitel zavázal v této
    smlouvě. Smluvní strany tímto, po vzájemné dohodě, vylučují použití ustanovení §2050
    zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
    Zhotovitel je povinen uhradit smluvní pokutu do 30ti dnů po obdržení faktury, vystavené
    objednatelem.

2. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli smluvní pokuty v případě nedodržení svých
    povinností, vyplývajících z této smlouvy:

    2.1. Za každý den prodlení s platbami dle bodu II. ve výši 0,05% z dlužné částky.

                                                      VIII.
                                          OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

1. Obsah této smlouvy je možné změnit nebo doplnit pouze písemným dodatkem
    odsouhlaseným oběma smluvními stranami.

2. Smluvní strany mohou od smlouvy odstoupit po vzájemné dohodě do 7 dnů před započetím
    prací a to písemnou formou.

3. Pokud budou práce na díle již zahájeny, zhotovitel se zavazuje práce dokončit sám nebo
    zajistí dokončení u třetí strany. V tom případě zůstává za splnění předmětu díla odpovědný.

4. Plnou odpovědnost přebírá i za škody, které by z důvodu přerušení nebo nedokončení prací
    vznikly.

5. Smlouva se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží
    dvě vyhotovení. Každý z výtisků má platnost originálu.

    Nedílnou součástí smlouvy jsou následující přílohy:

        · příloha č. 1 - situační náčrt s vyznačením kamerového bodu na pozemku parc. č.
            1727/15;

        · příloha č. 2 - situační náčrt s vyznačením umístění kamer na pozemku parc. č.
            1636/42 (Chlum – podloubí);

        · příloha č. 3 - situační náčrt s vyznačením umístění kamery na pozemku parc. č.
            1896/8 (workoutové hřiště – na Kyselce).

6. Měnit nebo doplňovat text této smlouvy je možné jen formou písemných dodatků, které
    budou platné, jestliže budou řádně potvrzené a podepsané oprávněnými zástupci obou
    smluvních stran. Ostatní ujednání pracovníků obou smluvních stran, týkající se realizace
    díla, se považují jen za přípravné jednání.
7. Tato smlouva nabývá platnosti dnem připojení podpisu obou smluvních stran a účinnosti
    dnem zveřejnění v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy dle
    zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Tato smlouva bude v plném rozsahu uveřejněna
    v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy dle zákona č. 340/2015
    Sb., o registru smluv.

8. Obě strany prohlašují, že obsahu smlouvy rozumí, že odpovídá jejich svobodné vůli. Byla
    uzavřena dobrovolně, nikoliv v tísni což stvrzují vlastnoručními podpisy.

9. Smluvní strany souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v evidenci smluv vedené
    městem Bílina, která bude přístupná dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
    k informacím, a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné
    označení smlouvy a datum jejího uzavření.

10. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní
    tajemství a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o
    svobodném přístupu k informacím.

11. Tato smlouva bude v plném rozsahu uveřejněna v informačním systému registru smluv na
    Portále veřejné správy dle zákona č. 340/2016 Sb., o registru smluv.

12. Tato smlouva o dílo byla schválena Radou města Bílina usnesením č. 540 na jednání Rady
    města Bílina dne 1. 8. 2017.

V Bílině dne: 04. 10. 2017  V Dobrovízi dne: 04. 10. 2017
Město Bílina

__________________          _____________________
Oldřich Bubeníček,          Petr Janouch
starosta města