Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO Uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů OBJEDNATEL: MĚSTO Bílina, zastoupené: Starostou města Bílina panem Oldřichem Bubeníčkem se sídlem: Břežanská 50/14, 418 31 Bílina IČ: 00266230 bankovní spojení: Česká spořitelna č. účtu: (dále jen objednatel) na straně jedné ZHOTOVITEL: Petr Janouch se sídlem: Na Maninách 103, 25261 Dobrovíz IČ: 65396260 Bank Spojení ČSOB Č. účtu: (dále jen zhotovitel) na straně druhé Smlouvu o dílo I. PŘEDMĚT DÍLA 1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a na své nebezpečí pro objednatele dílo dle specifikace a za podmínek uvedených dále v této smlouvě a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli za provedení díla ujednanou cenu. 2. Předmětem Smlouvy je závazek Zhotovitele provést dodávku: „Vybudování kamerového bodu - přemístění kamery z areálu kasáren na pozemek parc. č. 1727/15, k.ú. a obec Bílina, jehož přesné vymezení je určeno v příloze č. 1 této smlouvy, umístění kamer u pozemku parc. č. 1636/42, k.ú. a obec Bílina (2x pevná kamera na Chlumu – podloubí), jehož přesné vymezení je určeno v příloze č. 2 této smlouvy, umístění kamery na workoutovém hřišti na pozemku parc. č. 1896/8, k.ú. a obec Bílina, na Kyselce, jehož přesné vymezení je určeno v příloze č. 3 této smlouvy a dokončení instalace kamer na MěÚ na adrese Břežánská 50/4, 418 01 Bílina.“ v souladu s podmínkami a termíny této Smlouvy a v souladu s platnými technickými normami (dle zákona č. 22/1997 Sb., v platném znění a 163/2002 Sb., dále se zákonem č. 273/2008 Sb., o Policii ČR, zákonem č. 553/1991 Sb., o Obecní policii a také v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů), předpisy a zákony České republiky. II. CENA DÍLA 1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu díla, která se stanoví smluvně za podmínek zákona o cenách celkovou částkou ve výši: Celkem bez DPH 706 490,- Kč DPH 148 363,- Kč Celkem s DPH 854 852,- Kč Tato cena je stanovena jako cena maximální. 2. Objednatel prohlašuje, že výše uvedený předmět plnění není používán k ekonomické činnosti, ale pro potřeby související výlučně s činností při výkonu veřejné správy, a proto ve smyslu informace GFŘ a MFČR ze dne 9. 11. 2011 nebude aplikován režim přenesení daňové povinnosti podle § 92e zákona o DPH. 3. Smluvní cena je včetně DPH splatná objednatelem do 30 dnů po převzetí faktury a předchozím převzetí smluveného díla bez vad a nedodělků. 4. Změna ceny je možná pouze v případech kdy: · objednatel bude požadovat provedení jiných prací než těch, které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, · objednatel bude požadovat jinou kvalitu prací nebo dodávek, než jaká je uvedena v zadávací dokumentaci, · v průběhu stavby dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. 5. Faktura bude vyhotovena ve dvou originálech a přesného uvedení místa provedeného díla. Na dílo neposkytujeme zálohy. 6. Objednatel může využít zádržné rovnající se 10 % z ceny díla, pokud bude dílo předáno s vadami a nedodělky, a to až do doby, než budou vady a nedodělky odstraněny ve lhůtách stanovených v předávacím protokolu. Částka rovnající se 10 % z ceny díla sloužící jako zádržné bude uhrazena objednatelem zhotoviteli v samostatné platbě po odstranění vad a nedodělků, které zhotovitel včas odstranil ve lhůtách stanovených v předávacím protokolu při předání díla. V případě použití zádržného bude toto zhotoviteli oznámeno písemnou formou do tří kalendářních dnů před jeho použitím. III. DOBA PLNĚNÍ 1. Zhotovitel se zavazuje dílo dle této smlouvy zhotovit a objednateli řádně předat nejdéle do 30.11. 2017. 2. Objednatel v rámci včasného zhotovení díla zajistí zhotoviteli přístup k předmětu díla. IV. ODPOVĚDNOST ZHOTOVITELE ZA VADY DÍLA A ZÁRUKA 1. Zhotovitel odpovídá za bezzávadnost díla a jeho řádné provedení, zejména v souladu s požadavky objednatele. 2. Zhotovitel poskytuje objednateli smluvní záruku za bezzávadnost díla v délce 36 měsíců. V průběhu záruční doby má objednatel právo eventuální vady reklamovat a zhotovitel je povinen nejdéle do 24 hodin nastoupit k řešení závady a nejpozději do 30 dnů závadu vyřešit nebo se dohodnout na jiném termínu dle počasí. V případě, že nebude do tohoto termínu realizované bezplatné odstranění vady na předmětu díla, zavazuje se zhotovitel uhradit sankci ve výši 0,5 % z ceny předmětu díla za každý další započatý den prodlení s opravou reklamované vady, počínaje dnem prokazatelného oznámení. 3. Zhotovitel odstraní reklamované vady bezplatně pouze v případě, že se jedná o vady způsobené chybou ve výrobě, chybou při instalaci, vadou materiálu nebo těmito zaviněné vady. Na poškození způsobená užíváním v rozporu s určením výrobku a/nebo návodem na použití, nevhodnou manipulací či neodborně provedenou opravou / úpravou a na škody způsobené vandalismem nebo přírodními živly se záruky nevztahují. V. PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN 1. Dnem nabytí účinnosti této smlouvy je zhotovitel povinen po dobu prací zamezit vstup na pracoviště nepovolaným osobám. 2. Zhotovitel je povinen udržovat staveniště ve stavu zabraňujícím vzniku případných škod na majetku objednatele, případně na sousedících pozemcích, nemovitostech. Pokud by k tomu došlo, neprodleně odstraní zhotovitel škodu na vlastní náklady. 3. Zhotovitel je povinen staveniště vyklidit ve lhůtě do 5 dní po dokončení díla a předat je objednateli. 4. Zhotovitel prohlašuje, že při provádění prací dodrží příslušné bezpečnostní předpisy. 5. Objednatel je oprávněn kontrolovat průběžně provádění díla. Pokud zjistí, že zhotovitel neprovádí dílo dle povinností vyplývajících z této smlouvy, zejména v případě nedodržení termínu dokončení nebo zjištění vad díla, je oprávněn žádat zhotovitele o odstranění zjištěných nedostatků. 6. Kontrolou je pověřen pracovník městské policie Ing. Krchová Petra email- krchova@bilina.cz, tel: +420733737449 7. Za zhotovitele je pověřen k jednání s objednatelem: Petr Janouch., mob.tel.: +420775919445, e-mail janouch@kasyja.cz 8. Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu objednatele postoupit jakékoli pohledávky za objednatelem vyplývající z této smlouvy na třetí osobu. 9. Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se, že obchodní a technické informace, které mu byly svěřeny objednatelem, a které nemají povahu obecně známých informací, nezpřístupní třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu objednavatele a nepoužije tyto informace pro jiné účely než pro účely splnění závazků dle této smlouvy. 10. Vykazují-li práce zhotovitele nedostatky, nebo odporují smlouvě, musí je zhotovitel nahradit pracemi bezvadnými. Pokud zhotovitel v lhůtě dle čl. IV. odst. 2 smlouvy vady neodstraní, může objednatel od smlouvy odstoupit. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit také tehdy, pokud zhotovitel provádí dílo v rozporu s touto smlouvou a nezjedná nápravu ani do 10 dnů poté, co k tomu byl objednatelem vyzván. VI. SPLNĚNÍ ZÁVAZKU ZHOTOVITELE 1. Zhotovitel je povinen alespoň 1 týden předem vyzvat objednatele k předání a převzetí díla. 2. Předání a převzetí se uskuteční v místě plnění. Řádné předání a převzetí, jehož součástí je vytknutí případných vad a nedodělků díla, se zaznamená v zápise o převzetí, který musí být podepsán oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 3. Součástí předání díla je také odevzdání následujících dokladů: · dokumentace skutečného provedení MKDS, · dokumentace obsahující přístupy s kódy v úrovni Administrátora do všech aktivních prvků a software systému (kódy musí odpovídat dokumentaci i po případné výměně zařízení) · závěrečný protokol o komplexním přezkoušení systému. VII. SMLUVNÍ POKUTY 1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokuty v případě nedodržení povinností vyplývajících z této smlouvy: 1.1. Pokutu ve výši 0,05% z celkové ceny díla za každý započatý den prodlení s předáním poslední části díla dle bodu III. 1.2. Za nevyklizení a nepředání staveniště dle bodu V/3 1000,- Kč za každý započatý týden prodlení. V případě, že objednateli vznikne nárok na smluvní pokutu, je oprávněn odečíst tuto částku z kteréhokoliv daňového dokladu zhotovitele a jednostranně o tuto částku snížit dohodnutou cenu díla. Písemný doklad o zaúčtování této částky předá zhotoviteli. Smluvní pokutou není dotčeno právo objednatele na náhradu škody, kterou zhotovitel způsobil objednateli nesplněním svých povinností, ke kterým se zhotovitel zavázal v této smlouvě. Smluvní strany tímto, po vzájemné dohodě, vylučují použití ustanovení §2050 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zhotovitel je povinen uhradit smluvní pokutu do 30ti dnů po obdržení faktury, vystavené objednatelem. 2. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli smluvní pokuty v případě nedodržení svých povinností, vyplývajících z této smlouvy: 2.1. Za každý den prodlení s platbami dle bodu II. ve výši 0,05% z dlužné částky. VIII. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 1. Obsah této smlouvy je možné změnit nebo doplnit pouze písemným dodatkem odsouhlaseným oběma smluvními stranami. 2. Smluvní strany mohou od smlouvy odstoupit po vzájemné dohodě do 7 dnů před započetím prací a to písemnou formou. 3. Pokud budou práce na díle již zahájeny, zhotovitel se zavazuje práce dokončit sám nebo zajistí dokončení u třetí strany. V tom případě zůstává za splnění předmětu díla odpovědný. 4. Plnou odpovědnost přebírá i za škody, které by z důvodu přerušení nebo nedokončení prací vznikly. 5. Smlouva se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží dvě vyhotovení. Každý z výtisků má platnost originálu. Nedílnou součástí smlouvy jsou následující přílohy: · příloha č. 1 - situační náčrt s vyznačením kamerového bodu na pozemku parc. č. 1727/15; · příloha č. 2 - situační náčrt s vyznačením umístění kamer na pozemku parc. č. 1636/42 (Chlum – podloubí); · příloha č. 3 - situační náčrt s vyznačením umístění kamery na pozemku parc. č. 1896/8 (workoutové hřiště – na Kyselce). 6. Měnit nebo doplňovat text této smlouvy je možné jen formou písemných dodatků, které budou platné, jestliže budou řádně potvrzené a podepsané oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Ostatní ujednání pracovníků obou smluvních stran, týkající se realizace díla, se považují jen za přípravné jednání. 7. Tato smlouva nabývá platnosti dnem připojení podpisu obou smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Tato smlouva bude v plném rozsahu uveřejněna v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. 8. Obě strany prohlašují, že obsahu smlouvy rozumí, že odpovídá jejich svobodné vůli. Byla uzavřena dobrovolně, nikoliv v tísni což stvrzují vlastnoručními podpisy. 9. Smluvní strany souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v evidenci smluv vedené městem Bílina, která bude přístupná dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení smlouvy a datum jejího uzavření. 10. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. 11. Tato smlouva bude v plném rozsahu uveřejněna v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy dle zákona č. 340/2016 Sb., o registru smluv. 12. Tato smlouva o dílo byla schválena Radou města Bílina usnesením č. 540 na jednání Rady města Bílina dne 1. 8. 2017. V Bílině dne: 04. 10. 2017 V Dobrovízi dne: 04. 10. 2017 Město Bílina __________________ _____________________ Oldřich Bubeníček, Petr Janouch starosta města