Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3514914: Dodatek č. 1 k SOD 2889/2017 - Rekonstrukce střechy domu nám. Krále

Příloha SOD Muzeum - střecha.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SOD č. SM/2889/2017 – NKJ 3, Cheb – střecha
                                                                                                         Strana 1 (celkem 6)

                     SMLOUVA O DÍLO

č.j. MUCH47502/2017                       Číslo SM/2889/2017/SOD

uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších
předpisů, mezi těmito smluvními stranami:

1. objednatelem: město Cheb
    se sídlem: náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb
    IČO: 00253979
    DIČ: CZ00253979
    Bankovní spojení: KB Cheb č. ú. 528331/0100
    v zastoupení: Mgr. Antonínem Jalovcem, starosta

                     a

2. zhotovitelem: CHETES s.r.o.
   se sídlem: Pelhřimovská 2268/1, Cheb
    IČO: 25208845
    DIČ: CZ25208845
   Bankovní spojení: Komerční banka a.s. , č.ú. 8811090237/0100
    jednající prostřednictvím jednatele společnosti p. Iljou Mlátilíkem
   zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 8677

                                                           I.
                                                 Předmět smlouvy

1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele řádně a včas, na svůj náklad
    a nebezpečí sjednané dílo dle článku II. této smlouvy a objednatel se zavazuje za provedené dílo
    zaplatit zhotoviteli cenu ve výši a za podmínek sjednaných v této smlouvě.

2. Zhotovitel provede dílo dle článku II. této smlouvy s tím, že řádně a včas dodá kompletní
    stavební práce, včetně stavebních materiálů v rozsahu nutných k provedení díla dle této
    smlouvy, obecně závazných právních předpisů, ČSN, ČN a ostatních norem.

                                                           II.
                                                  Specifikace díla

1. Předmětem smlouvy je provedení stavby: „Rekonstrukce střechy domu nám. Krále Jiřího 492/3,
   Cheb na st. p. č. 29 v k.ú. Cheb“. Podkladem pro uzavření smlouvy je nabídka zhotovitele –
   položkový rozpočet ze dne 04.05.2017. Předmětem smlouvy jsou rovněž činnosti, práce a
   dodávky, které nejsou v nabídce zhotovitele obsaženy, ale o kterých zhotovitel věděl, nebo podle
   svých odborných znalostí vědět měl nebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení díla
   dané povahy třeba. Dílo zahrnuje provedení, dodání a zajištění všech činností, prací a služeb,
   věcí a dodávek, nutných k realizaci díla a dále likvidaci vybouraného materiálu provede
   zhotovitel dle zákona číslo 185/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákonů navazujících.

                     Strana 1 (celkem 6)
                                                                                                       SOD č. SM/2889/2017 – NKJ 3, Cheb – střecha
                                                                                                                                          Strana 2 (celkem 6)

2. Zhotovitel prohlašuje, že má pro plnění předmětu díla platné oprávnění (předmět činnosti je
   zapsán v obchodním rejstříku) a potřebné zkušenosti se stavbou tohoto charakteru, potřebné
   odborníky a kvalifikaci pro zhotovení díla, že se dostatečně seznámil s faktickým stavem objektu
   a nezjistil žádné překážky ani další nesrovnalosti v projektové dokumentaci, ve výkazu výměr
   a v nabídkové ceně, které by bránily provedení díla dle uvedené ceny a této smlouvy.

                                       III.
                     Doba plnění a dodací podmínky

1. Zhotovitel se zavazuje dílo řádně provést a protokolárně je předat objednateli ve lhůtě
    nejpozději do 29.09.2017.

2. Smluvní strany se dohodly, že dílo bude provedeno jako celek, a to v následujících termínech:

Předání staveniště:  do 5 dnů od podpisu této smlouvy, nejdříve však dnem uveřejnění
                     smlouvy prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.

Zahájení díla:       do 10 dnů od předání staveniště

Dokončení díla a jeho protokolární předání:  do 29.09.2017

Kompletním předáním díla se rozumí úplné dokončení předmětu plnění včetně vyklizení
staveniště a včetně všech náležitostí, dokladů, certifikátů a revizí, předaných zástupci
objednatele s předávacím protokolem.

3. Lhůta plnění bude dohodou smluvních stran upravena v případě nemožnosti plnění z důvodu
    okolností, které mají bezprostřední vliv na provádění díla, tj. neplnění závazků objednatele dle
    této smlouvy, vyšší moc, apod., s výjimkou vadného plnění ze strany zhotovitele díla. Za vyšší
    moc se uznávají události, ke kterým dojde po podpisu smlouvy a jedná se zejména o stávky,
    blokády, hrozbu válečného konfliktu, přírodní pohromy, archeologický průzkum
    a archeologické nálezy. Po dobu trvání okolnosti vyšší moci se povinnosti smluvních stran
    dočasně přerušují a automaticky se obnovují po jejím zániku.

                                                          IV.
                                                         Cena

1. Smluvní strany se dohodly na nejvýše přípustné ceně za provedení díla ve výši 2.303.162,21 Kč
    bez DPH, DPH 21% ve výši 483.664,06 Kč, cena s DPH 2.786.826,27 Kč (slovy: dva miliony
    sedm set osmdesát šest tisíc osm set dvacet šest korun českých a dvacet sedm haléřů) dle
    cenové nabídky zhotovitele ze dne 04.05.2017.

2. V ceně za provedení díla jsou zahrnuty veškeré náklady zhotovitele, které při plnění svého
    závazku dle této smlouvy vynaloží (zejména náklady na příp. vytýčení sítí, materiál, dopravu,
    odvoz a uložení odpadu, vybudování, udržování a úklid staveniště, náklady na služby, atesty
    materiálů, dokumentace skutečného provedení, příp. geodetické zaměření pro vklad do katastru
    nemovitostí atd.). Zhotovitel prohlašuje, že všechny technické, finanční, věcné a ostatní
    podmínky díla včetně víceprací zahrnul do kalkulace ceny za provedení díla.

                     Strana 2 (celkem 6)
                                                                                                       SOD č. SM/2889/2017 – NKJ 3, Cheb – střecha
                                                                                                                                          Strana 3 (celkem 6)

3. Veškeré práce nad rámec smlouvy, změny, doplňky nebo rozšíření, které nejsou součástí díla dle
    této smlouvy, musí být vždy před realizací písemně objednány a odsouhlaseny objednatelem
    včetně jejich ocenění. Pokud zhotovitel provede některé z těchto prací bez potvrzeného dodatku
    této smlouvy, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu a cena za jejich provedení se stává
    součástí ceny za provedení díla.

4. Cena za provedení díla je považována za uhrazenou řádně a včas, pokud ke dni splatnosti ceny
    za provedení díla, budou peněžní prostředky odepsány z účtu objednatele ve prospěch účtu
    zhotovitele, uvedeného v záhlaví této smlouvy.

5. Daňový doklad bude obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem
    č. 235/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat
    předepsané náležitosti, je objednatel oprávněn doklad vrátit ve lhůtě do data splatnosti.
    Zhotovitel je povinen takový doklad opravit, aby splňoval náležitosti dané zákonem. Lhůta pro
    zaplacení začíná běžet dnem doručení opraveného dokladu.

                                                           V.
                                              Odpovědnost za vady

1. Zhotovitel se zavazuje, že předané dílo bude prosté vad a nedodělků, bude provedeno ve vysoké
    kvalitě a bude mít vlastnosti stanovené ČSN, příslušných ON a předpisů platných v době
    realizace díla. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za jakost díla ode dne řádného
    protokolárního převzetí díla objednavatelem v délce 60 měsíců a zavazuje se, že v této lhůtě
    bezplatně odstraní veškeré závady, jejichž odstranění objednatel uplatní.

2. Objednatel je oprávněn reklamovat vady díla u zhotovitele, a to písemnou formou. V reklamaci
    bude popsána vada díla a termín, do kterého požaduje objednatel závadu odstranit. Objednatel
    má právo volby způsobu odstranění důsledku vadného plnění.

3. Zhotovitel se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 10. kalendářních dnů ode
    dne oznámení reklamace, zahájit odstraňování vady díla. Po dobu od nahlášení vady díla
    až do řádného odstranění předmětné vady neběží záruční lhůta s tím, že doba přerušení běhu
    záruční lhůty bude počítána na celé dny.

4. Neodstraní-li zhotovitel oprávněně reklamované vady a nedodělky v dohodnuté lhůtě, a nebo
    nezahájí-li jejich odstraňování, má objednatel právo zadat provedení opravy třetí osobě s tím,
    že náklady na provedenou reklamační opravu budou účtovány na vrub zhotovitele. Zhotovitel
    se zavazuje cenu zaplatit.

5. Práva a povinnosti ze zhotovitelem poskytnuté záruky za jakost díla nezanikají na předané části
    díla ani odstoupením kterékoliv ze smluvních stran od této smlouvy.

6. Zhotovitel je povinen odstranit vadu i v případě, kdy neuznává, že za vadu odpovídá.
    Ve sporných případech nese zhotovitel náklady až do rozhodnutí o reklamaci, soudním znalcem.
    Na soudním znalci se smluvní strany dohodnou, návrh předkládá objednatel. Náklady
    za znalečné jdou k tíži té smluvní strany, v jejíž neprospěch bude rozhodnuto. V případě,
    že zhotovitel odstraňuje vady své dodávky, je povinen provedenou opravu objednateli
    protokolárně předat.

                                                             Strana 3 (celkem 6)
                                                                                                       SOD č. SM/2889/2017 – NKJ 3, Cheb – střecha
                                                                                                                                          Strana 4 (celkem 6)

                                                          VI.
                                                Platební podmínky

1. Objednatel se zavazuje uhradit zhotoviteli celkovou smluvní cenu (čl. IV, odst. 1.), a to dílčím
   způsobem dle skutečného postupu provedení díla zhotovitelem.

2. Zhotovitel předloží nejpozději do 5 kalendářních dnů od uplynutí příslušného intervalu účtování,
   který nesmí být kratší než jeden měsíc, zjišťovací protokol obsahující výčet veškerých
   provedených prací od začátku stavby a v příslušném období skutečně provedené práce na
   prováděném díle.

3. Úhrada bude provedena na základě dílčích faktur vystavených zhotovitelem za interval účtování,
   který je 1x za 1 měsíc, objednatel se zavazuje si vyžádat eventuální zdůvodnění nebo vyjasněni
   pochybných či vadných částí zjišťovacího protokolu u zhotovitele nejpozději do 5 kalendářních
   dnů od jeho převzetí. Přílohou každého účetního dokladu (faktury) bude vždy odsouhlasený
   zjišťovací protokol.

4. Splatnost veškerých účetních dokladů (faktur) je stanovena na 14 kalendářních dní ode dne
   doručení dokladu objednateli. Dnem úhrady se rozumí den, kdy byla celková účtovaná částka
   prokazatelně odepsána z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.

5. Úhrady budou provedeny bezhotovostně převodem na účet zhotovitele.

                                                          VII.
                                                  Smluvní pokuty

1. Objednatel je oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu v případě prodlení zhotovitele:

             a) s termínem dokončení díla,
             b) s předáním kompletních dokladů nezbytných pro převzetí díla,
             c) s odstraněním vad a nedodělků oproti lhůtám, jež byly objednatelem stanoveny

                  v protokolu o předání a převzetí díla,
             d) s odstraněním vad uplatněných objednatelem v záruční době.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu a) činí 1.000 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu b) činí 1.000 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu c) činí 1.000 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu d) činí 1.000 Kč za každý
         i započatý den prodlení.

    - Objednatel je dále oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu za prokazatelné
         porušení:

    - ustanovení o bezpečnosti a ochraně zdraví v průběhu provedení díla, smluvní pokuta
         činí 2.000 Kč za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje eventuelní postih
         ze zavedeného správního řízení,

    - ustanovení o ochraně životního prostředí, ochraně přírody a nakládání s odpady,
         smluvní pokuta činí 2.000 Kč za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje
         eventuelní postih ze zavedeného správního řízení.

2. Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení se zaplacením faktury zhotovitele
       objednavatelem dle této smlouvy, má zhotovitel právo uplatnit smluvní pokutu ve výši 0,01%
       z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení.

                                                             Strana 4 (celkem 6)
                                                                                                SOD č. SM/2889/2017 – NKJ 3, Cheb – střecha
                                                                                                                                   Strana 5 (celkem 6)

3. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od data doručení písemné výzvy k zaplacení ze strany
     oprávněné, a to na účet uvedený ve výzvě. Dodavatel dává výslovný souhlas
     k eventuelnímu provedení vzájemného zápočtu.

                                          VIII.
                          Kontaktní osoby a doručování

1. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou pro technickou realizaci předmětu smlouvy
    a odsouhlasení provedených prací na straně objednatele je:

                          Rous Milan (tel. 734 281 047)

a na straně zhotovitele:
                                 Miroslav Adam (tel. 603 894 439)

2. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou ve věcech smlouvy, dodatků, plateb
    a faktury na straně objednatele je:

                          Vladimír Havlíček (tel. 605 206 993)

a na straně zhotovitele:

                          Miroslav Adam (tel. 603 894 439)

3. Smluvní strany se dohodly na následujícím způsobu doručování:

- Poštou – faktura a dodatky ke smlouvě – adresa objednavatele i adresa zhotovitele jsou
    uvedeny v záhlaví této smlouvy.

- Osobně – veškeré technické doklady, zápisy atd., vyplývající z vlastní technické realizace
    akce. Za objednatele i zhotovitele potvrdí převzetí kontaktní osoby, nebo jejich zástupci.

- V případě doručování dokumentů se za řádně doručené považují též dokumenty doručené
    prostřednictvím datové schránky. Doručuje-li se způsobem podle zákona č. 300/2008 Sb.,
    v platném znění, ustanovení jiných právních předpisů upravující způsob doručení
    se nepoužijí. Dokument, který byl dodán do datové schránky, je doručen okamžikem, kdy
    se do datové schránky přihlásí osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění
    přístup k dodanému dokumentu. Nepřihlásí-li se tato osoba do datové schránky ve lhůtě 10
    dnů ode dne, kdy byl dokument dodán do datové schránky, považuje se tento dokument
    za doručený posledním dnem této lhůty. Takovéto doručení dokumentu má stejné právní
    účinky jako doručení do vlastních rukou.

4. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla či místa podnikání, a tím i adresy
    pro doručování, budou neprodleně informovat druhou stranu.

                          Strana 5 (celkem 6)
                                                                                                       SOD č. SM/2889/2017 – NKJ 3, Cheb – střecha
                                                                                                                                          Strana 6 (celkem 6)

                                                          IX.
                                                Obchodní tajemství

1. Zhotovitel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které mu při plnění úkolů
    podle této smlouvy budou svěřeny objednatelem, nebo které v rámci plnění této smlouvy zjistí.
    Povinnost mlčenlivosti trvá i po zrušení či ukončení této smlouvy a zhotovitel jí může být
    zproštěn pouze objednatelem nebo způsobem stanoveným v zákoně.

                                                           X.

                                              Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
    stran.

2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
    Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona
    č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
    a o registru smluv. Objednatel se zavazuje realizovat zveřejnění této smlouvy v předmětném
    registru v souladu s uvedeným zákonem.

3. Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž zhotovitel obdrží jeden. Každý stejnopis
    má právní sílu originálu.

4. V případě neplatnosti nebo neúčinnosti některého ustanovení této smlouvy nebudou dotčena
    ostatní ustanovení smlouvy.

5. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vzniklé z této smlouvy budou řešeny podle platné
    právní úpravy věcně a místně příslušnými orgány.

6. Tuto smlouvu lze měnit, doplňovat a upřesňovat pouze oboustranně odsouhlasenými,
    písemnými a průběžně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou
    smluvních stran.

7. Smluvní strany svým podpisem potvrzují, že si smlouvu přečetly a souhlasí s jejím obsahem.
    Dále potvrzují, že ustanovení této smlouvy považují za určitá, srozumitelná, a že tato smlouva
    nebyla podepsána v tísni ani žádnou z jejích podmínek nepovažují za nevýhodnou.

7. Nedílnou součást této smlouvy tvoří příloha č. 1- položkový rozpočet ze dne 04.05.2017

V Chebu dne ………. 2017   V Chebu dne ..................2017

______________________                       __________________________
Mgr. Antonín Jalovec                                    Ilja Mlátilík
starosta                                             jednatel společnosti
za objednatele                                       za zhotovitele

                        Strana 6 (celkem 6)