Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o poskytnutí služby Rozšíření nové výsadby zeleně v Mohelnici (dále jen „smlouva“) I. Smluvní strany Objednatel: Město Mohelnice, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice Zastoupený: Ing. Pavel Kuba, starosta Zástupce pro věci technické Eva Pirklová, referent oddělení hospodářské správy IČ: 00303038 Bankovní spojení: ČS a.s., pob. Mohelnice, č. ú.: 27-1905690389 / 0800 dále jen „objednatel“ Zhotovitel: Ing. František Zábojník – Zahradní architektura Sídlo: Jeřabinová 1424, Bystřice pod Hostýnem 768 61 Zastoupený: Ing. František Zábojník Zástupce pro věci technické: Ing. František Zábojník IČ: 40361055 Bankovní spojení: Komerční banka expoz. Bystřice pod Host. č.ú. 862948400227/0100 dále jen „zhotovitel“ II. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je rozšíření realizace nové výsadby zeleně - trvalek, keřů a dřevin na svahu na ul. Mlýnská, výsadbu u kostela sv. Stanislava, ul. 1.máje, atrium na MěÚ Mohelnice, nám. Tyrše a Fűgnera a pozemek u tenisových kurtů v Mohelnici. 2. Rozsah prací a dodávek včetně výkazu výměr je vyznačen v přílohách této smlouvy. 3. Zhotovitel prohlašuje, že předmět a rozsah služby je mu dostatečně znám. III. Místo plnění 1. Místem plnění – město Mohelnice (ulice Mlýnská -svah, ul. Stanislavova -pozemek u kostela sv. Stanislava, ul. 1. Máje - oko na křižovatce Lidická, pozemek u tenisových kurtů, atrium na MěÚ Mohelnice, nám. Tyrše a Fűgnera). IV. Termín plnění Datum zahájení prací: 24.10.2017 Datum ukončení prací: 30.11.2017 V. Cena díla 1. Smluvní strany se dohodly na celkové ceně díla podle čl. II. této smlouvy ve výši: Cena bez DPH 99 138,25 Kč 21% DPH 20 819,03 Kč Cena celkem s DPH 119 957,28 Kč 2. Tato cena je sjednána jako maximální a zahrnuje všechny části služby podle čl. II. této smlouvy. 3. Smluvní strany se dohodly, že fakturace ceny bude provedena zhotovitelem podle níže sjednaných podmínek. VI. Platební podmínky a fakturace 1. Službu zhotovitel fakturuje po provedení všech prací a dodávek, do 14 dnů od jejich písemného převzetí objednatelem. Faktura je splatná do 30 dnů od doručení objednateli na účet u peněžního ústavu zhotovitele. Faktura musí minimálně obsahovat náležitosti účetního dokladu ve smyslu zákona 563/1991 Sb., o účetnictví. 2. V případě, že faktura bude obsahovat nesprávné údaje nebo neúplné náležitosti, je objednatel oprávněn ji do data její splatnosti vrátit zhotoviteli. Ten ji podle charakteru nedostatků, buď opraví, nebo vystaví novou. U této (opravené) nové faktury běží nová lhůta splatnosti 30 dnů od doručení objednateli na účet u peněžního ústavu zhotovitele. 3. Objednatel se zavazuje, že v případě neuhrazení faktury ve lhůtě splatnosti podle odst. 1 a uhradí zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. VII. Povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel se zavazuje provádět práce s odbornou péčí, způsobem a za podmínek stanovených touto smlouvou. 2. Zhotovitel nese nebezpečí za veškeré škody vzniklé při provádění prací na základě této smlouvy. Zhotovitel provede práce vlastním nákladem, na vlastní nebezpečí a odpovědnost. 3. Zhotovitel povede provozní deník, do kterého se budou mimo jiné zapisovat příkazy a požadavky vydané objednatelem a případné vady a nedodělky díla. 4. Zhotovitel splní svou povinnost provést práci jejím řádným ukončením, tj. bez vad a nedodělků, a předáním objednateli. 5. Zhotovitel umožní objednateli průběžnou kontrolu provádění prací, které jsou předmětem této smlouvy. 6. Zhotovitel je povinen poskytnout řádnou součinnost osobě určené objednatelem, která bude provádět přípravné práce pro výsadby. 7. Zhotovitel poskytuje záruku na provedené práce a dodávky po dobu 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem písemného předání a převzetí prací a dodávek, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. 8. Pokud zhotovitel bude v prodlení se zahájením předmětu plnění podle článku IV. této smlouvy, je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý i započatý den prodlení. 9. Pokud zhotovitel bude v prodlení s předáním díla podle článku IV. Této smlouvy, je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý i započatý den prodlení. 10. Nevyklidí-li zhotovitel místo provádění prací do 2 pracovních dnů od písemného předání a převzetí prací a dodávek, je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý den prodlení. 11. Nenastoupí-li zhotovitel k odstranění reklamovaných vad do 10 kalendářních dnů, je zhotovitel povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý den prodlení. 12. V případě, že zhotovitel znečistí při provádění prací veřejné prostranství, je povinen uvést toto prostranství do původního stavu v nejbližším možné termínu, nejpozději však do 3 pracovních dnů. VIII. Všeobecné podmínky 1. Kontrolou prováděné služby pověřuje objednatel svoje pracovníky, kteří si v případě potřeby přizvou pro kontrolu prací další osoby. 2. Od smlouvy lze odstoupit, pokud dojde k podstatnému porušení smluvních povinností některé ze stran a pokud k odstoupení dojde do 14 dnů od vzniku podstatného porušení. Podstatným porušením se rozumí zejména porušování zákonných předpisů. Objednatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy, jestliže zhotovitel přes jeho výzvu řádně nepokračuje v plnění povinností podle této smlouvy. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od této smlouvy, jestliže objednatel přes jeho výzvu řádně nepokračuje v plnění povinností podle této smlouvy. IX. Závěrečná ujednání 1. Zhotovitel bere tímto na vědomí, že celý obsah smlouvy bude v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), zveřejněn v tomto registru včetně metadat této smlouvy. Objednatel se zavazuje, že zajistí zveřejnění v registru smluv v zákoně o registru smluv stanovené lhůtě. Smluvní strany souhlasně prohlašují, že ve smlouvě není obsaženo ustanovení, které by naplňovalo znaky obchodního tajemství. Zhotovitel prohlašuje, že výslovně souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů chráněných zákonem č. 101/2000 Sb., zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, uvedených v této smlouvě. 2. Právní vztahy mezi stranami neupravené touto smlouvou se řídí občanským zákoníkem. 3. Smlouva může být měněna pouze na základě dohody oprávněných osob formou písemných dodatků. 4. Smlouva nabývá účinnosti dne podpisu oprávněných osob obou smluvních stran. 5. Smlouva je sepsána ve 2 vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po 1 vyhotovení. V Mohelnici dne 24.10.2017 V Bystřici pod Host. dne 24.10.2017 __________________ __________________ Objednatel Zhotovitel Ing. Pavel Kuba v. r., starosta Ing. František Zábojník v. r.