Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3534530: Smlouva o poskytnutí služby - rozšíření nové výsadby zeleně v

Příloha 242_2017_OR.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytnutí služby

Rozšíření nové výsadby zeleně v Mohelnici

                           (dále jen „smlouva“)

                                  I. Smluvní strany

Objednatel:                   Město Mohelnice, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice
Zastoupený:                   Ing. Pavel Kuba, starosta
Zástupce pro věci technické   Eva Pirklová, referent oddělení hospodářské správy
IČ:                           00303038
Bankovní spojení:             ČS a.s., pob. Mohelnice, č. ú.: 27-1905690389 / 0800
dále jen „objednatel“

Zhotovitel:                   Ing. František Zábojník – Zahradní architektura
Sídlo:                        Jeřabinová 1424, Bystřice pod Hostýnem 768 61
Zastoupený:                   Ing. František Zábojník
Zástupce pro věci technické:  Ing. František Zábojník
IČ:                           40361055
Bankovní spojení:             Komerční banka expoz. Bystřice pod Host. č.ú. 862948400227/0100

dále jen „zhotovitel“

                                  II. Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je rozšíření realizace nové výsadby zeleně - trvalek, keřů a dřevin na
     svahu na ul. Mlýnská, výsadbu u kostela sv. Stanislava, ul. 1.máje, atrium na MěÚ Mohelnice,
     nám. Tyrše a Fűgnera a pozemek u tenisových kurtů v Mohelnici.

2. Rozsah prací a dodávek včetně výkazu výměr je vyznačen v přílohách této smlouvy.

3. Zhotovitel prohlašuje, že předmět a rozsah služby je mu dostatečně znám.

                                              III. Místo plnění

1. Místem plnění – město Mohelnice (ulice Mlýnská -svah, ul. Stanislavova -pozemek u kostela sv.
     Stanislava, ul. 1. Máje - oko na křižovatce Lidická, pozemek u tenisových kurtů, atrium na MěÚ
     Mohelnice, nám. Tyrše a Fűgnera).

                                  IV. Termín plnění

Datum zahájení prací: 24.10.2017
Datum ukončení prací: 30.11.2017
                                                    V. Cena díla
1. Smluvní strany se dohodly na celkové ceně díla podle čl. II. této smlouvy ve výši:

Cena bez DPH        99 138,25 Kč
21% DPH             20 819,03 Kč
Cena celkem s DPH  119 957,28 Kč

2. Tato cena je sjednána jako maximální a zahrnuje všechny části služby podle čl. II. této smlouvy.

3. Smluvní strany se dohodly, že fakturace ceny bude provedena zhotovitelem podle níže
    sjednaných podmínek.

                                    VI. Platební podmínky a fakturace

1. Službu zhotovitel fakturuje po provedení všech prací a dodávek, do 14 dnů od jejich písemného
    převzetí objednatelem. Faktura je splatná do 30 dnů od doručení objednateli na účet u peněžního
    ústavu zhotovitele. Faktura musí minimálně obsahovat náležitosti účetního dokladu ve smyslu
    zákona 563/1991 Sb., o účetnictví.

2. V případě, že faktura bude obsahovat nesprávné údaje nebo neúplné náležitosti, je objednatel
    oprávněn ji do data její splatnosti vrátit zhotoviteli. Ten ji podle charakteru nedostatků, buď
    opraví, nebo vystaví novou. U této (opravené) nové faktury běží nová lhůta splatnosti 30 dnů od
    doručení objednateli na účet u peněžního ústavu zhotovitele.

3. Objednatel se zavazuje, že v případě neuhrazení faktury ve lhůtě splatnosti podle odst. 1 a uhradí
    zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

                                      VII. Povinnosti zhotovitele

1. Zhotovitel se zavazuje provádět práce s odbornou péčí, způsobem a za podmínek stanovených
    touto smlouvou.

2. Zhotovitel nese nebezpečí za veškeré škody vzniklé při provádění prací na základě této smlouvy.
    Zhotovitel provede práce vlastním nákladem, na vlastní nebezpečí a odpovědnost.

3. Zhotovitel povede provozní deník, do kterého se budou mimo jiné zapisovat příkazy a požadavky
    vydané objednatelem a případné vady a nedodělky díla.

4. Zhotovitel splní svou povinnost provést práci jejím řádným ukončením, tj. bez vad a nedodělků, a
    předáním objednateli.

5. Zhotovitel umožní objednateli průběžnou kontrolu provádění prací, které jsou předmětem této
    smlouvy.

6. Zhotovitel je povinen poskytnout řádnou součinnost osobě určené objednatelem, která bude
    provádět přípravné práce pro výsadby.

7. Zhotovitel poskytuje záruku na provedené práce a dodávky po dobu 24 měsíců. Záruční doba
    počíná běžet dnem písemného předání a převzetí prací a dodávek, pokud se smluvní strany
    nedohodnou jinak.

8. Pokud zhotovitel bude v prodlení se zahájením předmětu plnění podle článku IV. této smlouvy, je
    objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý i započatý
    den prodlení.
9. Pokud zhotovitel bude v prodlení s předáním díla podle článku IV. Této smlouvy, je objednatel
    oprávněn uplatnit u zhotovitele smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý i započatý den
    prodlení.

10. Nevyklidí-li zhotovitel místo provádění prací do 2 pracovních dnů od písemného předání a
    převzetí prací a dodávek, je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele smluvní pokutu ve výši
    500 Kč za každý den prodlení.

11. Nenastoupí-li zhotovitel k odstranění reklamovaných vad do 10 kalendářních dnů, je zhotovitel
    povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý den prodlení.

12. V případě, že zhotovitel znečistí při provádění prací veřejné prostranství, je povinen uvést toto
    prostranství do původního stavu v nejbližším možné termínu, nejpozději však do 3 pracovních
    dnů.

                                         VIII. Všeobecné podmínky

1. Kontrolou prováděné služby pověřuje objednatel svoje pracovníky, kteří si v případě potřeby
    přizvou pro kontrolu prací další osoby.

2. Od smlouvy lze odstoupit, pokud dojde k podstatnému porušení smluvních povinností některé ze
    stran a pokud k odstoupení dojde do 14 dnů od vzniku podstatného porušení. Podstatným
    porušením se rozumí zejména porušování zákonných předpisů. Objednatel je oprávněn odstoupit
    od této smlouvy, jestliže zhotovitel přes jeho výzvu řádně nepokračuje v plnění povinností podle
    této smlouvy. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od této smlouvy, jestliže objednatel přes jeho
    výzvu řádně nepokračuje v plnění povinností podle této smlouvy.

                                           IX. Závěrečná ujednání

1. Zhotovitel bere tímto na vědomí, že celý obsah smlouvy bude v souladu se zákonem č. 340/2015
    Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
    smluv (zákon o registru smluv), zveřejněn v tomto registru včetně metadat této smlouvy.
    Objednatel se zavazuje, že zajistí zveřejnění v registru smluv v zákoně o registru smluv stanovené
    lhůtě. Smluvní strany souhlasně prohlašují, že ve smlouvě není obsaženo ustanovení, které by
    naplňovalo znaky obchodního tajemství. Zhotovitel prohlašuje, že výslovně souhlasí se
    zveřejněním svých osobních údajů chráněných zákonem č. 101/2000 Sb., zákon o ochraně
    osobních údajů a o změně některých zákonů, uvedených v této smlouvě.

2. Právní vztahy mezi stranami neupravené touto smlouvou se řídí občanským zákoníkem.

3. Smlouva může být měněna pouze na základě dohody oprávněných osob formou písemných
    dodatků.

4. Smlouva nabývá účinnosti dne podpisu oprávněných osob obou smluvních stran.

5. Smlouva je sepsána ve 2 vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po 1 vyhotovení.

V Mohelnici dne 24.10.2017       V Bystřici pod Host. dne 24.10.2017

  __________________             __________________
       Objednatel                          Zhotovitel

Ing. Pavel Kuba v. r., starosta      Ing. František Zábojník v. r.