Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3550879: UKPRF Objednávka - Rozšíření integrace s iFIS/SPS

Příloha 1178800217 pro zverejneni.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka č.: 1178800217

Odběratel:         UNIVERZITA KARLOVA                              PID:      38533021/0100 - BĚŽNÝ
Konečný příjemce:  PŘÍRODOVĚDECKÁ FAKULTA                    Smlouva:             Komerční banka, a.s.
                   Albertov 6
                   128 43 PRAHA 2                           Číslo účtu:
                   Česká republika                      Peněžní ústav:

                   DIČ: CZ00216208        Dodavatel:
                   IČ: 00216208           IČ: 40755592

                                                             DIČ: CZ40755592

318800 Fond děkana                        BBM spol. s r. o.
                                          Kocínova 138/5
                                          397 01 PÍSEK

 Toušek Pavel Mgr.                                      Platnost objednávky do:      31.12.2017
                                                                  Termín dodání:     08.11.2017
  E-mail: pavel.tousek@natur.cuni.cz                                 Formát úhrady:
 Místo dodání:                                                       Termín úhrady:    Příkazem
 Způsob dopravy:
 Dodací podmínky:                         Množství      MJ Cena/MJ s DPH             Celkem s DPH

DODEJTE:                                   1,00 ks           60 500,00                 60 500,00 CZK
                                                                                      60 500,00 CZK
Položkový rozpis:

 Položka

Rozšíření integrace s iFIS/SPS - nabídky
Celkem:

Předpokládaná cena celkem (s DPH):                                                   60 500,00 CZK

Datum schválení:   25.10.2017              Za dodavatele:
Schvalil:                                  Přijímáme a zavazujeme se plnit.

                                                                                                                                                                Razítko, podpis

Informace pro dodavateele :

1) Tato objednávka musí být zveřejněna v Registru smluv Ministerstva vnitra. Proto musí dodavatel tuto objednávku neprodleně potvrdit:
a) na e-mail objednatele uvedený v záhlaví
b) podpisem na listinné objednávce a doručením objednateli.
2) Dodavatel přijetím této objednávky souhlasí, že budou zveřejněny veškeré údaje obsažené v objednávce.
3) Pokud bude dodavatel plnit před potvrzením této objednávky, zodpovídá za škodu, která tím objednateli případně vznikne.
4) Je vyloučeno přijetí této objednávky ze strany dodavatele s dodatkem či odchylkou.
5) V případě prodlení dodavatele s dodáním objednaného plnění má objednatel právo odstoupit od této objednávky.
6) Navýšení ceny a změna plnění je možná pouze po písemném odsouhlasení objednatele, přičemž změna objednávky podléhá rovněž zveřejnění v Registru
smluv.
7) Dodavatel vystaví fakturu až po dodání objednaného plnění. Objednatel neproplatí fakturu, která nebude obsahovat číslo této objednávky a nebude mít
náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktury je 21 dnů od doručení objednateli.
8) Pokud je předmětem plnění spotřební zboží, poskytuje dodavatel záruku za jakost v minimální délce 24 měsíců s odstraněním záruční vady do 30 dnů od
nahlášení záruční vady dodavateli, nebude-li stranami pro konkrétní případ sjednána jiná lhůta pro odstranění vady. Záruka se nevztahuje na rychle
opotřebitelné součásti ani na spotřební materiál. Po dobu odstraňování záruční vady záruční doba neběží.

Interní údaje objednatele:

318800 Fond děkana / 600 / 11880012 Licence CAMPUS / 11-Hlavní činnost - zdaňovaná Denik:null / NEINVESTICE + VÝNOSY