Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka č.: 1178800217 Odběratel: UNIVERZITA KARLOVA PID: 38533021/0100 - BĚŽNÝ Konečný příjemce: PŘÍRODOVĚDECKÁ FAKULTA Smlouva: Komerční banka, a.s. Albertov 6 128 43 PRAHA 2 Číslo účtu: Česká republika Peněžní ústav: DIČ: CZ00216208 Dodavatel: IČ: 00216208 IČ: 40755592 DIČ: CZ40755592 318800 Fond děkana BBM spol. s r. o. Kocínova 138/5 397 01 PÍSEK Toušek Pavel Mgr. Platnost objednávky do: 31.12.2017 Termín dodání: 08.11.2017 E-mail: pavel.tousek@natur.cuni.cz Formát úhrady: Místo dodání: Termín úhrady: Příkazem Způsob dopravy: Dodací podmínky: Množství MJ Cena/MJ s DPH Celkem s DPH DODEJTE: 1,00 ks 60 500,00 60 500,00 CZK 60 500,00 CZK Položkový rozpis: Položka Rozšíření integrace s iFIS/SPS - nabídky Celkem: Předpokládaná cena celkem (s DPH): 60 500,00 CZK Datum schválení: 25.10.2017 Za dodavatele: Schvalil: Přijímáme a zavazujeme se plnit. Razítko, podpis Informace pro dodavateele : 1) Tato objednávka musí být zveřejněna v Registru smluv Ministerstva vnitra. Proto musí dodavatel tuto objednávku neprodleně potvrdit: a) na e-mail objednatele uvedený v záhlaví b) podpisem na listinné objednávce a doručením objednateli. 2) Dodavatel přijetím této objednávky souhlasí, že budou zveřejněny veškeré údaje obsažené v objednávce. 3) Pokud bude dodavatel plnit před potvrzením této objednávky, zodpovídá za škodu, která tím objednateli případně vznikne. 4) Je vyloučeno přijetí této objednávky ze strany dodavatele s dodatkem či odchylkou. 5) V případě prodlení dodavatele s dodáním objednaného plnění má objednatel právo odstoupit od této objednávky. 6) Navýšení ceny a změna plnění je možná pouze po písemném odsouhlasení objednatele, přičemž změna objednávky podléhá rovněž zveřejnění v Registru smluv. 7) Dodavatel vystaví fakturu až po dodání objednaného plnění. Objednatel neproplatí fakturu, která nebude obsahovat číslo této objednávky a nebude mít náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktury je 21 dnů od doručení objednateli. 8) Pokud je předmětem plnění spotřební zboží, poskytuje dodavatel záruku za jakost v minimální délce 24 měsíců s odstraněním záruční vady do 30 dnů od nahlášení záruční vady dodavateli, nebude-li stranami pro konkrétní případ sjednána jiná lhůta pro odstranění vady. Záruka se nevztahuje na rychle opotřebitelné součásti ani na spotřební materiál. Po dobu odstraňování záruční vady záruční doba neběží. Interní údaje objednatele: 318800 Fond děkana / 600 / 11880012 Licence CAMPUS / 11-Hlavní činnost - zdaňovaná Denik:null / NEINVESTICE + VÝNOSY