Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva č.j. PPR-18801-10/ČJ-2017-990656 Kupující: Česká republika - Ministerstvo vnitra sídlo: Praha 7, Nad Štolou 936/3, PSČ 170 34 Příjemce faktury: Policejní prezidium ČR Správa logistického zabezpečení IČO: P.O.BOX 6, 150 05 Praha 5 DIČ, 00007064 zastoupená: CZ00007064 PhDr. Jaromírem Bischofem bankovní spojení: ředitelem Správy logistického zabezpečení číslo účtu: Policejního prezidia ČR kontaktní osoba: tel.: Česká národní banka (dále jen ,,kupující") na jedné straně a Prodávající: MarS a.s. sídlo: Okružní II 239, 569 43 Jevíčko IČO: 48152366 DIČ, CZ48152366 zastoupená: Ing. Svatoslavem Markem bankovní spojení: předsedou představenstva číslo účtu: Komerční banka a.s., expozitura Jevíčko kontaktní osoba: Ing. Vratislav Malý, obchodní ředitel tel.: e-mail: zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 2233 (dále jen ,,prodávající") na straně druhé u Z a V í r aj í podle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,občanský zákoník") a na základě rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky tuto l kupní smlouvu I. PŘEDMĚT SMLOUVY /1/Touto kupní smlouvou (dále jen ,,smlouva") se prodávající zavazuje odevzdat za podmínek v ní sjednaných kupujícímu zboží, uvedené v článku II. odst. /1/ této smlouvy a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží. /2/ Kupující řádně odevzdané zboží převezme a zaplatí za něj sjednanou kupní cenu způsobem a v termínu stanoveném touto smlouvou. II. ZBOŽÍ Ill Zbožím se rozumí - 5 padákových souprav MMTS - 260 ( včetně záchranného přístroje ,,m2" a nosného syst.výstroje ,,NSV-12") - 1 záchranný přístroj ,,m2" /2/ Technická specifikace zboží je uvedena v příloze č. l (Technická specifikace), která je nedílnou součástí této smlouvy. /3/ Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží nepoužité a vyrobené v roce dodávky z nových a nepoužitých, plně fůnkčních součástí. /4/ Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží v provedení a jakosti odpovídající takticko-technickým parametrům a platné technické dokumentaci výrobce zboží. III. ODEVZDÁNÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ Ill Prodávající odevzdá zboží kupujícímu nejpozději do 30. dubna 2018. /2/ prodávající se zavazuje informovat kupujícího o termínu odevzdání zboží nejméně pět pracovních dnů předem prostřednictvím pracovníka kupujícího, případně jeho zástupce, odpovědného za převzetí zboží , za podpis dodacího listu a akceptačního protokolu, kterým je Petr Steiner, tel.: Strojnická 27, 170 89 Praha 7 /3/ Místem plnění je Policie ČR, /4/ Součástí dodávky bude návod k používání a záruční list, vše v českém jazyce. /5/ Prodávající spolu se zbožím předá dodací list a akceptační protokol, obojí ve třech (3) vyhotoveních, které budou podepsány zástupcem kupujícího dle odst. 2 a pověřeným 2 m zástupcem prodávajícího. Prodávající obdrží dvě (2) a kupující jedno (l) vyhotovení. Dodací list musí být označen číslem této smlouvy uvedeným kupujícím v jejím záhlaví, registračním číslem projektu 014V131007002 a názvem: SLZ PP - - Nákup padákových souprav vČetně přístroje na otevírání záložního padáku. Musí obsahovat údaje identifikující předávané zboží, jeho počet, evidenční (výrobní) čísla a cenu. Zboží bude odevzdáno převzetím a potvrzením dodacího listu a akceptačního protokolu zástupcem kupujícího uvedeným v odst. 2. /6/ zjistí-li zástupce kupujícího uvedený v odst. 2 při převzetí zboží, že zboží vykazuje vady nebo je neúplné, odmítne převzetí plnění s písemným uvedením všech důvodů. Tento zástupce kupujícího není oprávněn převzít zboží, které nesplňuje podmínky této smlouvy. /7/ Vlastnické právo a nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v okamžiku převzetí zboží od prodávajícího. IV. CENA ZBOŽÍ Ill Kupní cena zboží vC. dopravného a balného se sjednává jako cena nejvýše přípustná, změna je možná pouze při zákonné změně DPH. Cenová nabídka zboží je uvedena v příloze č. 2 - Podrobná kalkulace celkové ceny, která je nedílnou součástí této smlouvy. /2/ Sjednaná kupní cena za zboží činí: Celková cena za zboží: bez DPH Činí: 1 088 644,00 KČ slovy: Ú'edenmilionosmdesátosmtisl"cšestsetč(yřicetčhři korun českých). výše 21% DPH činí 228 615,24 KČ slovy: ( dvěstědvacetosmtisícšestsetpatnáct korun česAých, dvacetč(yři haléřů). Celková cena za zboží včetně 21% DPH Činí: 1 317 259,24 KČ slovy: (jedenmiliontřistasedmnácttisícdvěstěpadesátdevět korun českých, dvacetčjyři haléřů). V. PLATEBNÍ PODMÍNKY Ill Prodávající vystaví a předá fakturu kupujícímu po předání a převzetí zboží. /2/ Faktura musí splňovat veškeré požadavky stanovené českými právními předpisy, zejména náležitosti daňového dokladu stanovené v § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a obchodní listiny stanovené v § 435 občanského zákoníku. Kromě těchto náležitostí bude faktura obsahovat označení ,,faktura", číslo této smlouvy, označení bankovního účtu prodávajícího, datum vystavení, název a sídlo prodávajícího, kupujícího (Ministerstvo vnitra ČR, Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7) a příjemce faktury (Policejní prezidium ČR, Správa logistického zabezpečení, P.O. BOX 6,150 05 Praha 5, kontaktní osoba: Monika Lískovcová, Sekretariát SLZ Ŕ.), cenu bez DPH, výši DPH a cenu včetně DPH. Faktura musí obsahovat registrační číslo projektu 014V13100 7002 a název: SLZ 3 PP - - Nákup padákových souprav vČetně přístroje na otevírání záložního ľ padáku, dále pak výrobní či sériová čísla dodávaného zboží, pokud je jimi opatřeno. Faktura musí být vyhotovena ve 2 výtiscích (l originál + l kopie). Společně s fakturou dodá prodávající originál potvrzeného dodacího listu a akceptačního protokolu. /3/ Doba splatnosti faktury je dohodnuta na 30 kalendářních dní ode dne prokazatelného doručení faktury kupujícímu na adresu příjemce faktury. Pokud bude faktura doručena příjemci faktury v době od 15. 12. 2017 do 28. 2. 2018, doba splatnosti se prodlužuje na 60 dní. Účtovaná částka se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání příslušné částky z bankovního účtu kupujícího ve prospěch bankovního účtu prodávajícího uvedeného ve smlouvě. Připadne-li poslední den lhůty splatnosti na den pracovního volna nebo pracovního klidu, pak je dnem splatnosti nejbližší následující pracovní den. /4/ Kupující je oprávněn ve lhůtě splatnosti vrátit bez zaplacení prodávajícímu fakturu, která neobsahuje náležitosti stanovené smlouvou nebo fakturu, která obsahuje nesprávné cenové údaje nebo není doručena v požadovaném množství výtisků, a to s uvedením důvodu vrácení. Prodávající je v takovém případě povinen do 10 pracovních dnů ode dne doručení vrácenou fakturu opravit nebo vyhotovit fakturou novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti v původní délce běží znovu ode dne prokazatelného doručení opravené nebo nově vystavené faktury kupujícímu. Faktura se považuje za vrácenou ve lhůtě splatnosti, je-li v této lhůtě odeslána, není nutné, aby byla v téže lhůtě doručena prodávajícímu. /5/ Kupující neposkytuje zálohové platby. /6/ Zboží je určeno výhradně a zcela pro výkon působností v oblasti veřejné zprávy, ve které se kupující nepovažuje za osobu povinnou k dani, a proto nelze na kupujícího aplikovat přenesenou daňovou povinnost podle ustanovení § 92a a násl. Zákona Č.235/2004 Sb.,o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. VI. ZÁRUKA ZA JAKOST ZBOŽÍ /1/ Prodávající poskytuje na zboží záruku VC. zajištění záručního servisu v délce 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím bez vad a nedodělků za podmínek, že jsou prováděny opravy a výměny opotřebovaných součástí, zachovány skladovací podmínky a prováděny prohlídky spojené s větráním padáku. /2/ V rámci záruky prodávající kupujícímu garantuje, že zboží splňuje vlastnosti a fůnkčnost požadované kupujícím touto smlouvou a výzvou k podání nabídek. /3/ Prodávající se zavazuje odstranit vady zboží, jež bude mít zboží v době jeho předání kupujícímu, a dále vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu záruční doby. /4/ Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou mělo zboží vadu bránící jeho řádnému užívání, za kterou odpovídá prodávající. /5/ Poskytnutá záruka se vztahuje na všechny části zboží včetně jeho příslušenství, na funkčnost zboží, jakož i na jeho vlastnosti požadované kupujícím. 4 /6/ Prodávající garantuje provedení oprav do 30 kalendářních dnů po oznámení závady na zboží. V případě, že nebude z jakéhokoliv důvodu možno zajistit opravu zboží do 30 dnů, může být tato lhůta po domluvě s kupujícím prodloužena o přiměřenou dobu. V případě, že zboží nebude možno ve stanovené lhůtě opravit, dodá prodávající nové bezvadné zboží. /7/ Prodávající odpovídá kupujícímu za případnou škodu, která mu vznikne z titulu neodstranění vady na zboží ve sjednaném termínu. /8/ Prodávající se zavazuje po uplynutí záruční doby poskytovat kupujícímu pozáruční servis a dodávky náhradních dílů po dobu životnosti zboží, tj. celkem 15 let od jeho převzetí kupujícím. Prodávající bude dodávat náhradní díly do 90 kalendářních dní od doručení objednávky. Pozáruční servis a dodávky náhradních dílů budou řešeny výhradně samostatnou smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím. VII. REKLAMACE /1/ Uplatněním reklamace se rozumí podání písemné zprávy kupujícím prodávajícímu o vadách zjištěných v záruční době a o uplatnění nároku z vad zboží formou ,,Oznámení o reklamaci". Reklamace je uplatněna dnem odeslání ,,Oznámení o reklamaci" na adresu prodávajícího. Současně s tím je prodávajícímu zasláno toto ,,Oznámení o reklamaci" faxem, popř. e-mailem. Tento den se považuje za den zahájení reklamačního řízení. Kontakty do servisního střediska: tel.: mail: /2/ prodávající je povinen neprodleně po obdržení reklamovaného zboží zahájit Činnost směřující k odstranění reklamované vady v co nejkratším možném termínu, nejpozději však musí být vada odstraněna do 30 kalendářních dnů ode dne obdržení reklamovaného zboží. V případě, že nebude z jakéhokoliv důvodu možno zajistit opravu zboží do 30 dnů, může být tato lhůta po domluvě s kupujícím prodloužena o přiměřenou dobu. V případě, že zboží nebude možno ve stanovené lhůtě opravit, dodá prodávající nové bezvadné zboží. /3/ Prodávající je povinen do 10 kalendářních dnů po obdržení ,,Oznámení o reklamaci" písemně sdělit kupujícímu stanovisko k reklamaci, včetně uvedení způsobu jakým bude řešena. Prodávající je povinen neprodleně informovat kupujícího o uznání reklamace, či o jejím odmítnutí a o průběhu reklamačního řízení. /4/ Záruční doba se prodlužuje o dobu, která uplyne od uplatnění reklamace (tj. odeslání ,,Oznámení o reklamaci") kupujícím do odstranění vady prodávajícím. 5 F VIII. SANKCE A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY Ill Prodávající je povinen v případě prodlení s dodáním zboží dle ČI. III. odst. /1/ této smlouvy zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny zboží včetně DPH, za každý i započatý den prodlení. /2/ Pro případ prodlení s odstraněním závad v termínu dle ČI. Vi. odst. /6/ této smlouvy se smluvní strany dohodly na smluvní pokutě ve výši 0,5% z ceny reklamovaného zboží, a to za každý den prodlení. /3/ Pro případ porušení závazků blíže specifikovaných v ČI. IX. této smlouvy je prodávající povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 10 000 KČ (slovy: desettisíc korun českých). /4/ Pro případ prodlení s úhradou faktury je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím zaplacení zákonného úroku z prodlení z dlužné částky včetně DPH za každý den prodlení. /5/ Úrok z prodlení a smluvní pokuta jsou splatné do 30 dnů od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k jejich zaplacení na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. /6/ Smluvní pokutu hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši vznikla druhé straně v této souvislosti škoda, která je vymahatelná samostatně vedle smluvní pokuty. /7/ Smluvní pokuty mohou být kombinovány (tzn., že uplatnění jedné smluvní pokuty nevylučuje souběžné uplatnění jiné smluvní pokuty). /8/ Ujednáními o smluvních pokutách není dotčen nárok kupujícího na náhradu Škody. /9/ Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě podstatného porušení této smlouvy prodávajícím. Za podstatné porušení se považuje zejména: a) prodlení prodávajícího s dodáním zboží o více než 10 kalendářních dní, b) nepravdivé nebo zavádějící prohlášení prodávajícího podle ČI. IX. /10/ Kupující je dále oprávněn od této kupní smlouvy odstoupit v případě, že: a) vůči majetku prodávajícího probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, pokud to právní předpisy umožňují, b) prodávající vstoupí do likvidace. /11/ Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud je kupující v prodlení s úhradou faktury o více než 30 kalendářních dnů od data splatnosti faktury. /12/ Účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. IX. DALŠÍ UJEDNÁNÍ Ill Prodávající se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost o informacích, které při plnění této smlouvy získá od kupujícího nebo o kupujícím či 6 V jeho zaměstnancích a spolupracovnících a nesmí je zpřístupnit bez písemného souhlasu kupujícího žádné třetí osobě ani je použít v rozporu s účelem této smlouvy, ledaže se jedná a) o informace, které jsou veřejně přístupné, nebo b) o případ, kdy je zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím oprávněného orgánu. /2/ Prodávající je povinen zavázat povinností mlčenlivosti podle odst. /l/všechny osoby, které se budou podílet na odevzdání zboží kupujícímu. /3/ Za porušení povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na odevzdání zboží, odpovídá prodávající, jako by povinnost porušil sám. /4/ Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončení účinnosti této smlouvy. /5/ Prodávající prohlašuje, že zboží uvedené v ČI. II. této smlouvy nemá právní vady. X. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ Ill Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). /2/ Každá ze smluvních stran je povinna bez zbytečného odkladu písemně sdělit druhé smluvní straně případnou změnu v údajích uvedených v záhlaví této smlouvy. /3/ Vzájemné vztahy smluvních stran, které nejsou výslovně upraveny v této smlouvě, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. /4/ Prodávající je povinen upozornit kupujícího písemně na existující či hrozící střet zájmů bezodkladně poté, co střet zájmů vznikne nebo vyjde najevo, pokud prodávající i při vynaložení veškeré odborné péče nemohl střet zájmů zjistit před uzavřením této smlouvy. /5/ Prodávající bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním své identifikace a dalších údajů uvedených ve smlouvě včetně ceny zboží na profilu zadavatele. /6/ Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory vzniklé v souvislosti s realizací této smlouvy budou řešeny smírnou cestou - dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou spory řešeny před příslušnými soudy ČR. /7/ Prodávající není bez předchozího písemného souhlasu kupujícího oprávněn postoupit tuto smlouvu ani práva a povinnosti z této smlouvy na třetí osobu. /8/ Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze na základě dohody obou smluvních stran písemnými číslovanými dodatky k této smlouvě. /9/ Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, každý s platností originálu, z nichž kupující obdrží tři a prodávající jeden výtisk. /10/ Součástí této smlouvy je: - příloha č. l (Technická specifikace) - příloha č. 2 ( Podrobná kalkulace celkové ceny ) 7 J V Pm,, dn,3 06 10, 2017 V,,a..,ne Za prodávajícího: p0 Za kupujícího: PliDr. Jar Ír Bischof předseda představenstva ředitel Správy logistického zabezpečení Policejního prezidia ČR ""' (Okt už;i íl 239, Jevíčko '\'\ &' Yvww.ijQřsjev.cz ,d mars@marsjev.cz DiČ:CZ43152366 7) Z 8 Příloha Č.1 Kupní smlouvy č. PPR-18801 -10/ČJ-2017-990656 SPECIFIKACE PŘEDMĚTU PLNĚNÍ 5 kusů padákových souprav MMTS-260 (včetně záchranného přistroje m2 a nosného systému výstroje nsv-12) - obal s postrojem - černá kordura - hlavni padák v šedém provedeni 1 kus záchranný přístroj ,,m2" Parametr Specifikace parametru Poznámka Hmotnost kompletu 17 kg PIati pro konfiguraci s PV z ruky Max. nosnost kompletu 160 kg Max. provoznj|imity 160 kg/278km/hod Hlavní rozměry kompletu délka 560 mm Platí pro konfiguraci s PV z ruky šířka 410 mm TSO C 23d Možnosti použiti výška 260 mm Záložní padák upoutaný VY /na lano WP 260 A průběžné otevření Hlavní padák stabilizovaný pád HOP 260 Multi volný pád (PV-006, PV-026) Uvolňovač odhozu plocha 260 sq. Ft, devítikanál nosnost 159,8 kg plocha 260 sq. Ft, devitikanál hybrid (Zero P+ F111) nosnost 160 kg možná změna umístěni na hlavním popruhu Možnost použiti závěsů pod prsním popruhem Nosný systém výstroje, - kŕ. průměr 33 na spodníčásti OP zavěšení na postroj, odhoz před na bederním popruhu přistáním, nosnost do 60 kg Regulace velikosti postroje na hlavním popruhu KompatibilnI doplňky na bederním popruhu NSV-12 nsv-12 s krátkým pouzdrem na zbraň PZ-038 Příloha č. 2 Kupní smlouvy č. PPR-18801-10/ČJ-2017-990656 PODROBNÁ KALKULACE CELKOVÉ CENY Název Cena za 1 ks Cena za 1 ks Cena za 5 ks Cena za 5 ks Poznámka bez DPH vC. DPH bez DPH vC. DPH OP-103, ps-052 obalový dílec Hlavní padák 104 332,00 126 241,72 521 660,00 631 209,00 s postrojem včetně HOP 260 Multi součástí pro zabaleni. 33 500,00 40 535,00 167 500,00 202 675,00 Záložní padák 24 744,00 29 940,24 123 720,00 149 701,00 WP 260 A 22 074,00 Zabezpečovací 21323,00 26 709,54 110 370,00 133 547,70 přistroj m2 25 800,83 106 615,00 129 004,00 MULTI 7 341,00 Nosný systém 8 882,61 36 705,00 44 413,00 výstroje nsv-12 213 314,00 Pouzdro na zbraň 258 109,94 1 066 570,00 1 290 549,70 krátké PZ-038 CELKEM padákový komplet MMTS-260 Název Cena za 1 ks Cena za 1 ks Cena za 1 ks Cena za 1 ks Poznámka bez DPH vC. DPH bez DPH vC. DPH kompletnI Záchranný přístroj m2 22 074,00 26 709,54 22 074,00 26 709,54 MULTI CELKEM 235 388,00 284 819,48 1 088 644,00 1 317 259,24 padákový komplet MMTS- 260+přístroj"m2" výše uvedené ceny v KČ, DPH 21%.