Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Objednací list číslo 1166/2017 (číslo objednávky uveďte laskavě na dodacím listu a faktuře) Telefon: Vyřizuje: Mgr. Olga Mlejnková Bankovní spojení: ČNB Praha 1, účet č : ■■ Zaokrouhlujte na celé Kč Dodavatel: Rad lopalác s pol. s.r.o. Vinohradská 1789/40 120 00, Praha 2 IČ: 61500054 DIČ: CZ61500054 Objednáváme: Kompletní organizační zajištěni jednání s EK - Joint Working Programme, které se uskuteční dne 6.12,2017 informace k akci: Termín akce: 6.12.2017 Místo konání: Radíopalác - Vinohradská 1789/40,120 00 Praha 2 Časové rozpětí akce: od 8:30 do 17:00 hod Předpokládaný počet účastníků: cca 74 Objednáváme organizační zajištění jednáni s EK Joint Working Programme a to prostřednictvím následujících služeb: 1, Zajištěni pronájmu prostor 2, Cataring 3, Technické zajištění prostor včetně Wi-Fi připojení Celková cena objednávky; nepřesáhne 180 000.- Kč včetně DPH Rozpočtová položka: 3691/5164/7/56 - SR; 3691 /5164/8/66 - EU 3691/5169/9/56 - SR; 3691/5169/10/56 - EU 3691/5175/5/56 - SR; 3691/5175/6/56 - EU Kalkulace výsledné ceny objednávky vychází z cenové nabídky zaslané dne 18, 10. 2017, která tvoři nedílnou součást této objednávky. Celkový počet osob bude upřesněn nejpozději dva dny před termínem konání akce. 1/2 Poznámka k fakturací: Fakturu prosím zašlete na výše uvedenou adresu, k rukám ředitelky Odboru projektového řízeni. Do faktury se splatnosti 30 dni. prosím uvedle OPTP 2014 - 2020, položka určená pro projekt Organizační zajištění DoP CZ.08.1.125/0.0/0.0/15_001f0000011,4. etapa. Fakturu prosím, rozepište na jednotlivá objednávané položky, včetně ceny, zvlášť; • pronájem konferenčního prostoru • technické zajištění + ostatní « catefing (počet odebraných Jídel a občerstvení, jednotková cena za jednotlivé položky - oběd, cořfsebreaky, afd.) • naalkoholické nápoje (počet odebraných nápojů) Pokud faktura nebude označena, anebo bude neúplné označena, bude vrácena k doplněni, Pokud by došlo z důvodu nutné identifikace objednatele k nedodržení terminu splatnosti, nevzniká nárok na penalizaci. Nedílnou součástí objednávky jsou další ustanoveni V Praze dne 24.10,2017 Ing. Bc. Radmila QUtlá, MBA ředitelka Odboru projektového řízem Příloha 1.1 Dali! ustanoveni: 1) Dodavatel je podle ustanovení § 2 plsm. e) zákona č. 320/2001 8b„ o finanční kontrola ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve zněni pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislostí s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů, tj. dodavatel je povinen poskytnout požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (Řídicího orgánu Operačního programu Technická pomoc Ministerstva pro místní rozvoj, Ministerstva financi, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyéšlho kontrolního úřadu, příslušného finančního úřadu a dalších oprávněných orgánů etátnf správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným orgánům podmínky k proveden! kontroly vztahující se k předmětu dila a poskytnout Jim při prováděni kontroly součinnost. 2) Dodavatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci souvisejte! s realizaci projektu včetně originálů účetních dokladů v souladu s článkem 140 Nařízení Rady (ES) č, 1303/2013. Nejdéle do konce roku 2028, Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší než v evropských právních předpisech, musí být použita pro úschovu tato delší lhůta. Po tuto dobu je Dodavatel povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektů provést kontrolu dokladů souvisejících 5 plněním objednávky. Akceptace objednávky dodavatelem: Dne; .M ][• j(.fj Ministerstvo pro mistni razvoj ČR Starofnésteké námésti 6 110 15 Pretia 1 tel.: +420 224 861 111 fax: +420 224 661 333 IČ: 66 00 22 22 Požadavky na organizaci jednání Joint Working Programme s EK dne 6.12. 2017 Termín: 6. prosince 2017 Doba pronájmu prostor: 6. prosince 2017 od 8:30 do 17:60 hod Konferenční prostory: pro cca 64 osob (hlavni stůl) + 10 osob (přisedle!) pronájem konferenčních prostor zajištění mobiliáře (konferenční úzké stoly, židle) včetně skirtingu „ženevy", přidaný stůl jen bílé ubrusy, uspořádánt stolů ve tvaru „ženeva* 10 x 22 míst + přídavný stůl pro organizátory 10 míst + prostor pro tlumočnickou kabinu zajištění šatny zajištění připojení k wi-fi Konferenční technika: • 1x plátno vetké + 2 LCD monitor pro promítání prezentace v anglickém jazyce - ovládat z jednoho PC . data projektor . ozvučení • konferenční mikrofony -1 ks pro 2 osoby • tlumočnická kabina včetně příslušenství • 70 ks tlumočnických přijímačů se sluchátky • notebook s možností připojení různých medií k zobrazení prezentací • prezentér (dálkové ovládání notebooku s prezentacemi) • pořízení zvukového záznamu (CD, MP3) • zajištění dostatečného světla v sále - možnost dodatečného osvětlení • pořízeni přepisu záznamu (cena za normostranu přepisu v českém jazyce) • přítomnost technika po dobu konání akce • hosteska jako koordinátor pro prezenční listinu a organizaci v sále Občerstvení: - pro cca 70 osob: • coffee break na začátku jednání (káva, výběr čajů, minerální voda, džus, čerstvé ovoce -100 g/os, sladké pečivo - 2 druhy, 2 ks/osoba) . minerální vody založeny na jednacích stolech, výměna po obědě » oběd formou teplého bufetu (polévka, hlavní jídlo ~ 2 druhy + 1 varianta pro vegetariány, moučník, džus, minerální voda, káva, výběr z čajů) » odpolední coffee break (káva, výběr Čajů, minerální voda, džus, čerstvé ovoce - 100 g/os, slané pečivo (např. chlebíčky, plněné croissanty apod.) - 2 ks/osoba • káva, čaj, nealko - k dispozici po celý den Tabulka pro vyplnění cenové nabídky: Pronájem Cena za Sazba DPH Celková cena Poznámka konferenčního Jednotku 21% včetně DPH sálu (vč. zajištění (1 den, nebo 1 46.517,-Kč Sleva na nájmu šatny, zajištění osoba) bez DPH 21% činí 9.752,- Kč mobiliáře, wi-fi a 38.444,- Kč 50.745,- KČ uspořádání stolů) 15% Konferenční 41.938,-Kč 15% 8.395,- Kč technika 15% 5,417,- Kč (dle složení 7.300,- Kč 15% 25.530,- Kč v poptávce) 4.710,- Kč 15% 10.293,-Kč Občerstveni 13.185,- Kč coffee break - na 22.200,- Kč začátku iednáni 8.950,- Kč založené 11.465,-Kč minerální vody na stolech oběd včetně nápoje coffee break - odpoledni balíček nealkoholických nápojů, kávy a čaje po dobu jednání Smluvní podmínky Nájemce pronajímá podnájemci předmět podnájmu za účelem konání společenské akce na dobu určitou na dne 6.12.2017 od 8:30 hod. kdy nájemce předá podnájemci předmět podnájmu k užívání do dne 6.12.2017 v 17:00 hod., kdy podnájemce odevzdá předmět podnájmu nájemci. Doba trváni podnájmu je počátkem podnájmu otevření vchodu do předmětu podnájmu ke vstupu podle předávacího protokolu a skončení podnájmu okamžik, kdy podnájemce opustí nebytový prostor, přičemž opuštění nebytového prostoru je spatřováno smluvními stranami v úplném vyklizení, tj. předání nebytových prostor zpět nájemci v původním stavu na základě přejímacího protokolu. V případě nedodržení předchozího ujednání podnájemce výslovně souhlasí s tím, že nájemce má právo otevřít předmět podnájmu a vyklidit inventář a věci podnájemce, popř. zlikvidovat a to na náklady podnájemce. Podnájemce se zavazuje od okamžiku převzetí nebytových prostor do jeho předání pronajímateli dodržovat bezpečnostní, požární a pořádkové předpisy a řídit se pokyny odpovědných pracovníků nájemce nebo nájemce samého, či jeho odpovědného zástupce. Podnájemce byl seznámen s technickými podmínkami a možnostmi v předmětu podnájmu a zavazuje se tak k jejich dodržování a respektování. Prostory Velkého sálu jsou nekuřácké, podnájemce se zavazuje zajistit zákaz kouření předmětu podnájmu { mimo prostory tomu vyhrazené) Podnájemce je zodpovědný za úhradu veškerých případných škod vzniklých poškozeným předmětu podnájmu nebo poškození či odcizení zařízení či vybavení předmětu podnájmu, vyjma případu kdy prokáže, že škoda byla zaviněna nájemcem nebo Jeho pracovníky. Podnájemce je zodpovědný za udrženi pořádku v prostorách před vchodem do Velkého sálu a zavazuje se zdržet se jakýchkoliv jednáni, která by rušila nebo mohla rušit výkon práv ostatních nájemců v objektu Radiopaláce. Podnájemce je povinen zajistit, aby návštěvníci akce v souladu z bezpečnostními předpisy odkládali svrchní oblečení, tašky, batohy, jim podobná zavazadla a předměty, nemající přímou souvislost s obsahem pořádaná akce na místě k tomu určeném, pro účely této smlouvy její smluvní strany takovým místem rozumějí šatny, které jsou jako takové viditelně označeny, podnájemce je srozuměn s tím, že pro případ nedodržení této povinnosti vzniká nájemci právo nevpustit takové návštěvníky do předmětu podnájmu. Podnájemce odpovídá za případné škody či náklady vzniklé z titulu nedodržení povinností vyplívající z tohoto podnájemního vztahu. Doufám, že Vás naše nabídka zaujala a budeme se těšit na další spolupráci. Přeji hezký den, Radiopalácspol. s.r.o. Kateřina Gruntová