Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNATEL: MĚSTO CHRUDIM PSČ 537 16 Resselovo náměstí č.p. 77, Chrudim Telefon: 469 657 124 Odbor INVESTIC Oddělení investic E-mail: zdenek.karas@chrudim-city.cz Bankovní spojení: ČSOB - pobočka Chrudim, č.ú. 104 109 190/0300 Na faktuře uvádějte číslo naší objednávky IČO: 00270211 OBJEDNÁVKA číslo 744/1/16/08 ZHOTOVITEL: Stavební a pece, spol. s r.o., 537 01 Chrudim IV, Tovární 1112 IČ: 49282522 Předmět plnění: Provedení opravy pilíře a části koruny hradebního zdiva na pozemku p.č. 30/8 v k.ú. Chrudim. Práce budou provedeny z lešení postaveného od Zlaté stezky na pozemku p.č. 39/1 v k.ú. Chrudim. Postupováno bude podle dokumentu "Posouzení technického stavu a návrh údržbových prací, Chrudim, Městské hradby, parc. č. 30/1, 30/2, 30/3 a 30/4" zpracovaného obchodní společnsotí INRECO, s.r.o. v 03/2014, v souladu s poznámkami P11 a P7. Dále budou dodrženy podmínky souhlasu s provedením údržbových prací akce "Městské hradby parc. č. 30/1, 30/2, 30/3 a 30/4" a s prováděním těchto údržbových prací za využití pozemku p.č. 39/1 v k.ú. Chrudim, který vydal p. Karel Hybský s platností do 31.12.2017. Při realizaci díla bude zhotovitel dodržovat veškeré všeobecně závazné zákony, předpisy, příslušné vyhlášky a platné ČSN, tyto se uzavřením této objednávky sjednávají za závazné. Zadávací podklady: Vaše nabídka ze dne 18.04.2016 a ponížená nabídka na pouze část plnění ze dne 4.10.2016. Cena včetně DPH: maximální cena včetně 21% DPH dle nabídky činí 91 818,00 Kč Příjemce plnění (ručitel za nezaplacenou daň) dle § 109 ZDPH (zejména nespolehlivý plátce, nezveřejněný účet) je oprávněn postupovat v souladu s § 109a ZDPH a uhradit DPH za poskytovatele plnění (týká se plátců DPH). Splatnost faktury je 14 dní od doručení faktury na Odbor investic, MěÚ Chrudim. Termín plnění: Objednatel je oprávněn odstoupit od této objednávky bez povinnosti platit jakékoli náklady, ušlý zisk nebo jiné možné úhrady, pokud nedojde k řádnému předání a převzetí díla do 30.11.2016 Záruční doba: Záruční doba se sjednává na dobu dvou let. Smluvní pokuty: 1. Pokud nedojde k řádnému předání a převzetí díla ve výše uvedeném termínu, zaplatí zhotovitel smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny díla, nejméně však 100 Kč za každý i jen započatý den prodlení. 2. Pokud nedojde k odstranění vady v záruční době do 10 dní od obdržení písemné reklamace objednatele zhotovitelem, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu 100 Kč za každý den prodlení. 3. Pokud nedojde k uhrazení faktury objednatelem ve lhůtě splatnosti, objednatel zaplatí zhotoviteli penále ve výši 0,5 % z ceny díla za každý i jen započatý den prodlení. Další ujednání: 1. Zhotovitel souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv dle zák. č. 340/2015 Sb, jak v případě, že to bude podle českého právního řádu zapotřebí, tak i v případě pochybností, zda to je či není podle českého právního řádu třeba. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb. a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv podmínek. Smluvní strany sjednávají, že objednávku zveřejní zástupci smluvní strany Město Chrudim. 2. Tato objednávka je vyhotovena ve dvou stejnopisech, jeden pro zhotovitele a jeden pro objednatele. Vyřizuje: Zdeněk Karas/tel. 469 657 124 Objednávka OIN č. 672/2016 V Chrudimi dne 10.10.2016 10.10.2016 Za objednatele: Ing. Soběslav Dušek Za zhotovitele: vedoucí oddělení investic Evžen Dolan