Textová podoba smlouvy Smlouva č. 370885: Provedení opravy pilíře a části koruny hradebního zdiva p.č. 30/8 v

Příloha ODolan.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNATEL:

MĚSTO CHRUDIM                                 PSČ  537 16

Resselovo náměstí č.p. 77, Chrudim            Telefon: 469 657 124

Odbor INVESTIC

Oddělení investic                             E-mail: zdenek.karas@chrudim-city.cz

Bankovní spojení: ČSOB - pobočka Chrudim, č.ú. 104 109 190/0300

Na faktuře uvádějte číslo naší objednávky

IČO: 00270211

                           OBJEDNÁVKA číslo 744/1/16/08

ZHOTOVITEL:        Stavební a pece, spol. s r.o., 537 01 Chrudim IV, Tovární 1112

                   IČ: 49282522

Předmět plnění: Provedení opravy pilíře a části koruny hradebního zdiva na pozemku p.č. 30/8 v k.ú.
Chrudim. Práce budou provedeny z lešení postaveného od Zlaté stezky na pozemku p.č. 39/1 v k.ú.
Chrudim. Postupováno bude podle dokumentu "Posouzení technického stavu a návrh údržbových prací,
Chrudim, Městské hradby, parc. č. 30/1, 30/2, 30/3 a 30/4" zpracovaného obchodní společnsotí INRECO,
s.r.o. v 03/2014, v souladu s poznámkami P11 a P7. Dále budou dodrženy podmínky souhlasu s
provedením údržbových prací akce "Městské hradby parc. č. 30/1, 30/2, 30/3 a 30/4" a s prováděním
těchto údržbových prací za využití pozemku p.č. 39/1 v k.ú. Chrudim, který vydal p. Karel Hybský s
platností do 31.12.2017.

Při realizaci díla bude zhotovitel dodržovat veškeré všeobecně závazné zákony, předpisy, příslušné
vyhlášky a platné ČSN, tyto se uzavřením této objednávky sjednávají za závazné.

Zadávací podklady: Vaše nabídka ze dne 18.04.2016 a ponížená nabídka na pouze část plnění ze dne
4.10.2016.

Cena včetně DPH: maximální cena včetně 21% DPH dle nabídky činí                       91 818,00 Kč

Příjemce plnění (ručitel za nezaplacenou daň) dle § 109 ZDPH (zejména nespolehlivý plátce, nezveřejněný

účet) je oprávněn postupovat v souladu s § 109a ZDPH a uhradit DPH za poskytovatele plnění (týká se

plátců DPH).

Splatnost faktury je 14 dní od doručení faktury na Odbor investic, MěÚ Chrudim.

Termín plnění: Objednatel je oprávněn odstoupit od této objednávky bez povinnosti platit jakékoli náklady,

ušlý zisk nebo jiné možné úhrady, pokud nedojde k řádnému předání a převzetí díla do  30.11.2016

Záruční doba:      Záruční doba se sjednává na dobu dvou let.

Smluvní pokuty:
1. Pokud nedojde k řádnému předání a převzetí díla ve výše uvedeném termínu, zaplatí zhotovitel

smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny díla, nejméně však 100 Kč za každý i jen započatý den prodlení.

2. Pokud nedojde k odstranění vady v záruční době do 10 dní od obdržení písemné reklamace

objednatele zhotovitelem, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu 100 Kč za každý den prodlení.

3. Pokud nedojde k uhrazení faktury objednatelem ve lhůtě splatnosti, objednatel zaplatí zhotoviteli

penále ve výši 0,5 % z ceny díla za každý i jen započatý den prodlení.

Další ujednání:
1. Zhotovitel souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv dle zák. č. 340/2015 Sb, jak v

případě, že to bude podle českého právního řádu zapotřebí, tak i v případě pochybností, zda to je či není

podle českého právního řádu třeba. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce

nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb. a udělují svolení k

jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv podmínek. Smluvní strany sjednávají, že objednávku

zveřejní zástupci smluvní strany Město Chrudim.
2. Tato objednávka je vyhotovena ve dvou stejnopisech, jeden pro zhotovitele a jeden pro objednatele.

Vyřizuje: Zdeněk Karas/tel. 469 657 124       Objednávka OIN č. 672/2016

V Chrudimi dne 10.10.2016                     10.10.2016

Za objednatele: Ing. Soběslav Dušek                Za zhotovitele:
                   vedoucí oddělení investic       Evžen Dolan