Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3731912: SoD ZŠ Broumovská - PD modernizace výměníku

Příloha SOD_WARMNIS_BROUMOVSKA_AN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA o DÍLO
        „Projektová příprava ZSV Broumovská - modernizace Vyı meVnırku“
1

        uzavřená podle § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. V platném znění (dále jen
                                                   občanský zákoník)

   Č. smlouvy objednatele       DS2017.\'<7.'l'Ĺ.Ű

   ČL. 1. SMLUVNÍ STRANY

   1.1  ohjeánnıøız             STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC

        sídlo:                  nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1

        zastoupený:             Tiborem Batthyánym, primátorem města

        ve věcech smluvních: Bc. Jaroslavem Schejbalem, vedoucím odboru majetkové Správy

        Ve věcech technických:

        IČO;                    00262978

        DIČ:                    CZ00262978

        Bank. spojení:

        Číslo účtu:

   1.2 Zhotovitel:              Warmnìs spol. S r.o.

        se sídlem:              Ovocná 157/2, 460 06 Liberec

        zastoupené:             Ing. Jiřím Lenkvíkem, jednatelem Společnosti

        ve věcech technických: Ing. Jiřím Lenkvíkem, jednatelem společnosti

        IČ;                     43224679

        DIČ;                    cz 43224679

        bankovní spoj ení:

        zapsaný V obchodním rejstříku vedeném KS V Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 983

   ČI. 2 ÚČEL SMLOUVY

   2.1 Účelem a cílem této smlouvy je upřesnění vzájemných pracovních a právních vztahů
        mezi objednatelem a Zhotovitelem při plnění díla V rozsahu specifikovanćm V článku 3 této

         smlouvy.

   ČI. 3 PŘEDMĚT SMLOUVY

   3.1 Předmětem plnění této Smlouvy je provedení díla S názvem „Projektová příprava ZŠ
        Broumovská, Liberec - modernizace výměníku“, která bude vytvořena dle požadavků

         objednatele. Zhotovitel je povinen zpracovat projektovou dokumentaci tak, aby na jejím základě
        mohla být provedena modernizace výměníku na Základní škole, Liberec, Broumovská 847/7,
        příspěvková organizace V ulici Broumovská 847/7, 460 01 Liberec 6.

   3.2 Zhotovitel Se zavazuje, že za podmínek stanovených V této smlouvě zpracuje, vykoná a zařídí pro
        objednatele provedení projektu na modemizaci výměníků.

                                             1
3.3. Dokumentace bude zpracována V 5 tištěných paré + l X CD V otevřených fonnátech DWG, EXCEL

     a 1 X ve formátu PDF. Jako součást projektové dokumentace bude dodán oceněný položkový soupis
      stavebních prací, dodávek a služeb a výkaz výměr.

Čı. 4 PODROBNÉ VYMEZENÍ PŘEDMĚTU PLNĚNÍ

4.1 Předmětem plnění této smlouvy je provedení projektových prací ve výměníku základní
     školv Broumovská dle cenové nabídky zhotovitele ze dne 21. 7. 2017, která tvoří přílohu

      č. l této smlouvy.

 Rozsah plnění:
        a) Projektová dokumentace - část ÚT(úStřední topení)
             - Schéma zapojení
              - Půdorys zařízení

            - Dva řezy

              - Technická zpráva
              - Položkový rozpočet

      b) Projektová dokumentace - část MaR (měření a regulace) a elektro

              - Technická zpráva
             - J ednopólové schéma Silových instalací

          - Schéma zapojení MaR

              - Půdorys
              - Položkový rozpočet

        c) Projektová dokumentace ~ část ZTI (zdravotně teclmické instalace)

             - Technická zpráva

            - Schéma Zapoj ení

             - Půdorys
             - Položkový rozpočet

Zatřídění prací dle kódu CPV                                    71240000-2
                                                                71251000-2
               I Architektonické, technické a plánovací služby  71246000-4
               I Architektonické Služby a stavební dozor        71 320000-7

             I Určování a sestavování výkazu výměr pro stavbu

               I Technické projektování

4.2 Licenční ujednání

     a) Zhotovitel prohlašuje, že bude autorem kompletní projektové dokumentace podle čl. 4.1 této
           Smlouvy,

    b) Zhotovitel na základě tohoto licenčního ujednání uděluje objednateli oprávnění k výkonu práva

        Dílo užít (dále jen ,,licenci“) ke všem možným způsobům užití Díla, V rozsahu, množství a čase

         neomezeném a objednatel bude moci upravit či měnit -Dílo, jeho název, Spojit Dílo S jiným

          dílem, jakož i zařadit do díla souborného.

     c) Tato licence se poskytuje jako výhradní ve smyslu § 2360 odst. l a bezúplatná ve smyslu § 2366
          odst. l písm. b) občanského Zákoníku..

    d) Licenci zhotovitel poskytuje jak k Dílu dokončenému, tak i k jeho jednotlivým vývojovým

           fázím a částem.

     e) Objednatel je oprávněn ve smyslu § 2363 občanského zákoníku, oprávnění tvořící součást
          licence dle tohoto licenčního ujednání zčásti nebo zcela poskytnout třetí osobě (tzv. podlicence).

2
ČI, 5 DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ

5.1 Předmět Smlouvy se Zhotovitel zavazuje provést V termínech:
      Zahájení dfla: do tří dnů od nabytí účinnosti této smlouvy.

     Dokončení a předání díla: 13. 12. 2017

5.2 Místo předání díla: Jablonecká 41/27, 460 05 Liberec

Čı. 6 CENA DÍLA

6.1 Cena za předmět plnění specifikovaný V Čl. 3. a 4 je stanovena na základě podrobného vymezení

      předmětu plnění a další specifikace plnění a dle rozsahu projektových prací, náročnosti projektu a
      důležitosti díla a je smluvními stranami dohodnuta na základě nabídky zhotovitele ze dne 21.7.2017
     podané v rámci poptávkového řízení na zakázku ve výši:

Činnøsr                     N  Cena v Kč bez DPH DPH 21% Cena v Kč vč. DPHII

Tz-zxıøvá a výıqęsøvá část     81 550,00 17 125,50     98 675,50

projektu, výkaz výměr             V                 I

CELKEM                                              I  98 675,50

6.2 Výše uvedená dohodnutá cena zahrnuje veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému

      a kvalitnímu provedení díla.

% 6.3 Uvedené ceny jsou uvedeny bez a včetně daně Z přidané hodnoty ve výši 21 dle zákona o dani

    V z přidané hodnoty v platném znění. případě změny daňového předpisu bude DPH účtována ve
    skutečné výši dle zákona O dani Z přidané hodnoty v platném Znění.

6.4 Cena je stanovena jako celková nejvýše přípustná cena za vymezený předmět plnění, lze ji překročit
     jen za podmínek daných ve smlouvě: Cena může být měněna pouze v souvislosti se Změnou
     DPH. Cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české měny, hodnotou kursu české měny vůči

     zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny nebo cla. Cena

     nesmí být měněna ani v souvislosti se změnou rozpočtu stavby.

6.5 Objednatel si může odečíst cenu oprávněně neprovedených prací vyčíslených podle nabídkového
     rozpočtu v případě snížení rozsahu prací, dílčích změn odsouhlasených objednatelem a v ostatních
      případech specifikovaných dodatkem smlouvy.

6.6 Zhotovitel prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny plnění.

ČI. 7 PLATEBNÍ PODMÍNKY

7.1 Úhrada za plnění předmětu smlouvy bude provedena v české měně. Platba bude provedena na
     základě daňového dokladu vystaveného zhotovitelem po dokončení a předání činností dle čl. 6.1.
      Splatnost faktury je stanovena na 30 dnů od jejího doručení objednateli. Zálohy Objednatel

    neposkytuje. Na daňovém dokladu bude uveden název projektu, dále musí obsahovat číslo smlouvy
     O dílo, popis provedeného plnění, cenu bez DPH, DPH, cenu celkem - částku k úhradě.

V 7.2 případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, bude objednatelem vrácena zpět

      zhotoviteli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet
      znovu od opětovného Zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů.

V 7.3 případě, že dojde ke Zrušení nebo odstoupení od této smlouvy Z důvodů na straně objednatele,

      bude Zhotovitel práce rozpracované ke dni Zrušení nebo odstoupení fakturovat objednateli ve výši
     vzájemně dohodnutého rozsahu vykonaných prací podílem z dohodnuté ceny podle článku 6 bodu
      6.1 pro jednotlivé práce uvedené v článku 3 této smlouvy.

                               3
      7.4 Tato Smlouva nepřipouští překročení sjednané celkové ceny ani jakékoliv požadavky
      zhotovitele na úhradu víceprací oproti sjednané celkové ceně, S výjimkou dodatečných projektových
      prací, jejichž potřeba vznikla V důsledku okolností, které objednatel jednající S náležitou péčí

   % nemohl předvídat, a jejichž rozsah nepřekročí při odečtení projektových prací, které nebyly

     realizovány, 30 Z ceny původní veřejné zakázky.

     7.5. Více a méněpráce budou uvedeny na samostatných výkazech - Změnových listech, které musí

     být před započetím realizace těchto prací odsouhlaseny objednatelem a dohodnuty formou
     písemného dodatku ke smlouvě. Více práce budou oceněny dle oficiálních ceníků, například

     UNICA, nebo dle honorářového řádu.

Čı. 8 PODMÍNKY PROVÁDĚNÍ DÍLA

8.1 Dílo bude provedeno dle aktuálně platných norem.

8.2 Dílo bude postupně konzultováno S Obj ednatelem, který V případě nutnosti schválí variantní řešení

         díla.

8.3 Dílo bude protokolámě předáno obj ednateli v jeho sídle v termínech dle čl. 5 smlouvy.

Čl. 9 POVINNOSTI ZHOTOVITELE

9.1 Zhotovitel se zavazuje provést své dílo bez faktických a právních vad a za podmínek stanovených

       smlouvou.

9.2 Případné zjištěné vady odstraní zhotovitel bez nároku na honorář a V tennínech dohodnutých S

       objednatelem.

9.3 Zhotovitel odpovídá za funkčnost technického řešení navrženého v projektové dokumentaci min. 1
      rok od uvedení díla do provozu.

9.4 Zhotovitel na sebe přejímá Zodpovědnost za škody vzniklé užitím díla, nárok na náhradu škody
      způsobené zhotovitelem objednateli nebo jiným třetím osobám nebo předáním díla S vadami.

9.5 Zhotovitel se zavazuje, že předané dílo bude provedeno S náležitou odbomou péčí, v souladu
      S právními předpisy, obecně závaznými směrnicemi, S platnými ČSN, technickými předpisy

      a v souladu S požadavky veřejnoprávních a státních orgánů. Přitom je zhotovitel povinen se řídit
      předanými podklady a pokyny objednatele ke dni uzavření této smlouvy.
9.6 Zhotovitel se zavazuje při zpracování projektové dokumentace projednávat zpracovávané části díla
     S Obj ednatelem a o průběhu prací podávat průběžné informace odpovědným zástupcům Obj ednatele.
9.7 Zhotovitel se zavazuje veškeré práce zajišťovat a provádět v souladu se zájmy a ve prospěch
      objednatele dle zadávacích podmínek.

9.8 Zhotovitel se zavazuje upozornit objednatele na případnou nevhodnost jeho pokynů,

    V které by mohly mít za následek případný vznik škody v neprospěch objednatele. případě,

      že objednatel i přes upozomění zhotovitele na plnění pokynů trvá, zhotovitel neodpovídá za škodu

       takto vzniklou.

9.9 Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
     správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinou spolupůsobit
     při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti S úhradou zboží nebo služeb Z veřejných
     výdajů, tj. zhotovitel je povinen poskytnout požadované informace a dokumentaci zaměstnancům

    nebo zmocněncům pověřených orgánů (MMR, Ministerstva financí, Evropské komise, Evropského

      účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného finančního úřadu a dalších oprávněných

     orgánů Státní správy) a vytvořit výše uvedeným orgánům podmínky k provedení kontroly vztahující

      se k předmětu díla a poskytnout jim součinnost.

Čı. 10. VSTUPNÍ PODKLADY, SOUČINNOST OBJEDNATELE

10.1 Obj ednatel poskytne Zhotoviteli volný vstup do prostor dotčených úpravami a základní zaměření
      budovy.

                                                             4
10.2 Objednatel se zavazuje dohodnutým způsobem, Spolupůsobit, provedené dílo převzít a zaplatit
     Sj ednanou cenu.

10.3 Objednatel při podpisu této smlouvy předává zhotoviteli podklady a pokyny ke zpracování díla.

10.4 Objednatel se zavazuje, že V rámci Své součinnosti, V rozsahu nevyhnutelně nutném, na vyzvání
      zhotovitele poskytne potřebné doplňující informace, údaje, upřesnění, vyjádření a stanoviska
      objednatele, kterých potřeba vznikne V průběhu plnění této Smlouvy.

10.5 Prostoje, zaviněné objednatelem, které přeruší práce zhotovitele nebo zabrání zhotoviteli
     pokračovat V díle, jsou nezapočitatelné do prodlení plnění díla a O tuto dobu se prodlužuje termín
      dokončení díla.

Čı. 11. ZÁRUKY

11.1 Zhotovitel poskytuje objednateli zánıku na zhotovené dílo 36 měsíců ode dne předání díla či jeho
     jednotlivých částí. Reklamace vad budou objednatelem uplatněny písemně. Zhotovitel odstraní
     vady díla V dohodnutém tennínu.

11.2 Pro případ uplatnění vady se sjednává lhůta na odstranění vady 14 dní od písemného uplatnění

      vady.

Čı. 12. SMLUVNÍ POKUTY

12.1 Za jednotlivá porušení může oprávněná Strana po straně, která porušení způsobila nebo k němu

     došlo Z důvodu spočívající V její činnosti, nečinnosti nebo opomenutí, požadovat úhradu smluvní
      pokuty sjednané takto:

      a) za nedodržení termínu dokončení díla nebo jeho jednotlivé části ve výši 500,- Kč za každý

            započatý den prodlení, bez omezení její celkové výše.

      b) za každou zjištěnou vadu projektu nebo výkazu Výměr ve výši 500,- Kč, a to i opakovaně bez
            omezení celkové výše těchto pokut.

      c) V případě neúplnosti výkazu výměr nebo jiné prokazatelné vady projektu, která vyvolá potřebu

         zadat při realizaci projektované stavby vícepráce V rozsahu větším než 5% z ceny původně (na
         základě této dokumentace) zadané Veřejné zakázky, má Objednatel kromě nároku na náhradu

          škody právo na úhradu Smluvní pokuty ve Výši až 2.000,- Kč za každou jednotlivou Vadu.

    V d) případě opoždění objednatele S úhradou daňového dokladu má zhotovitel právo požadovat

           na obj ednateli Smluvní pokutu max. ve výši 0,05% Z nezaplacené částky za každý den prodlení.

12.2 Obj ednatel si Vyhrazuje právo na úhradu Smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné
          pohledávce zhotovitele vůči objednateli.

12.3 Kterákoliv Smluvní pokuta dle této Smlouvy nevylučuje nárok na náhradu škody.

Čı. 13. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

13.1 Objednatel má právo na odstoupení od Smlouvy V případě prodlení zhotovitele

se Sjednaným termínem dokončení a předání díla o více jak 30 dní.

13.2 Objednatel má právo nerealizovat předmět Smlouvy V celém rozsahu. Objednatel má právo

s ohledem na omezené finanční prostředky některé části předmětu zakázky nepožadovat nebo

požadovat V zúženém rozsahu.     '

Č1. 14. DALŠÍ UJEDNÁNÍ

V 14.1  případě, že dojde ze strany zhotovitele k podstatným změnám, které by měnily sjednané

skutečnosti této Smlouvy, vyhrazuje si Objednatel právo na změnu smlouvy.

14.2.1Při hrubém nedodržení závazků, plynoucích z této smlouvy, má kterákoli Strana právo odstoupit

       od této smlouvy. Tyto nedostatky musí být druhé straně písemně sděleny minimálně
       V desetidenním předstihu.

                              5
14.2.2Zhotovitel tímto prohlašuje, že na sebe přebírá nebezpečí změny okolností po uzavření Smlouvy
        ve smyslu §§ 1765, 1766 a 2620 odst. 2 Občanského Zákoníku.

14.3 Pokud V této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se vzájemné vztahy účastníků občanským

         zákoníkem.

14.3.1 Dílo smí být použito pouze pro účely, pro které byla tato smlouva uzavřena.

14.4 Smluvní Strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách

        Statutárního města Liberec (www.liberec.cz), s výjimkou osobních údajů fyzických osob
       uvedených V této smlouvě.

Čı. 15. DOLOŽKY

15.1 Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna V registru smluv podle
        zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
        těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

15.2 Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny

       zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a nemohou být poskytnuty,

        a to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas s jejich
        uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

15.3 Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. 1 zákona
        č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto

        smluv a O registru smluv (zákon o registru smluv).
15.4 Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností

       jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese
        veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i v případě,
        že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

Čı. 16. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

16.1 Tato Smlouva nabývá platností dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran.

16.2 Tato smlouva je sepsána ve 4 stejnopisech, z nichž objednatel i zhotovitel obdrží po dvou

         vyhotoveních.

16.3 Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat výlučně písemnými číslovanými dodatky, podepsanými
        statutárními zástupci obou smluvních stran.

16.4 Smluvní strany po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jej im obsahem, že smlouva byla sepsána
        určitě, srozumitelně, na základě jejich pravé a svobodné vůle, bez nátlaku na některou ze stran.

Příloha: Cenová nabídka

V Liberci, dne          V Liberci, dne ..........    mw

                                                   .`

/ˇ Ing. Jiří Lenkvík                  Bc. Jaroslav Sch jbal
                                vedoucí odboru majetkové správy
      (za zhotovitele)
                                               (za objednatele)

                        6