Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3757364: 008425

Příloha Kupní smlouva k nabídce N2017J14.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Společnost:         Arjo Czech Republic s.r.o.

IČ:                 46962549

Sídlo/Místo podnikání: Na Strži 1702/65, PSČ 140 00

Zastoupená:         Simonou Lacinovou

Bankovní spojení:   ČSOB

Číslo účtu:         372543903/0300

Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 274238

dále též jako „prodávající“ na straně jedné,

a

Společnost:         Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s.,

                    nemocnice Středočeského kraje

IČ:                 272 56 456

DIČ:                CZ27256456

Se sídlem:          Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 147, PSČ 293 01

Zastoupená:         JUDr. Ladislav Řípa, ředitel nemocnice

Bankovní spojení:   Komerční banka, a.s.

Číslo účtu:         35-3525450227/0100

Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10019

dále též jako „kupující“ na straně druhé,

se níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodli, jak stanoví tato:

                          KUPNÍ SMLOUVA

                            dále jen „smlouva“

1. Předmět smlouvy

1.1.  Předmětem této kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu 1 ks myčka
      podložních mís NINJO (dále též jako „zboží“) a umožnit mu nabytí vlastnického práva
      ke zboží a dále závazek kupujícího řádně dodané zboží převzít a zaplatit za něj
      prodávajícímu sjednanou kupní cenu.

1.2. Zboží je blíže specifikováno v nabídce č: N/2017/J14, která tvoří přílohu č. 1 této
       smlouvy.

1.3. Prodávající prohlašuje, že zboží je/bude vyrobeno dle příslušných norem platných
        v EU. Prodávající zejména zaručuje, že zboží odpovídá všem požadavkům stanoveným
        obecně závaznými právními předpisy a normám ČSN a EN, především zákonu č.
        22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, a
        zákonu č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů,
        a je vybaveno všemi potřebnými doklady a certifikáty. Spolu se zbožím bude dodán
        návod k obsluze v českém jazyce (v tištěné a elektronické podobě).

1.4. Prodávající dále prohlašuje, že má veškerá oprávnění, jakož i vybavení, k plnění
        povinností dle této smlouvy.

1.5. V případě, že k uzavření této smlouvy došlo na základě výběru dodavatele dle zákona
        č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů,
        zavazuje se prodávající dodat zboží v souladu se zadávací dokumentací.

                                                                              Stránka 1 z 4
2. Doba, místo a způsob dodání

2.1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 8 týdnů od podpisu této smlouvy.
        Pokud nebude zboží prodávajícím dodáno ve stanoveném termínu, je kupující
        oprávněn od této smlouvy odstoupit.

2.2. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího, konkrétně centrální příjem pacientů.

2.3. Dodání zboží v souladu s touto smlouvou a jeho převzetí kupujícím bude potvrzeno
        podpisem kupujícího na dodacím listu. Okamžikem podpisu dodacího listu kupujícím
        přechází nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží na kupujícího.

2.4. Kupující je oprávněn nepřevzít zboží zejména, pokud prodávající nedodá zboží v
        dohodnutém množství nebo kvalitě, dodá zboží opožděně, zboží bude poškozené nebo
        prodávající nedodá všechny potřebné doklady ke zboží.

3. Kupní cena a platební podmínky

3.1. Kupní cena zboží je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. Smluvní strany považují
        informace o cenách dle této smlouvy za své obchodní tajemství.

3.2.  Kupní cena zboží je stanovena dohodou jako cena konečná, maximální, nejvýše
      přípustná a zahrnuje rovněž dopravu zboží do místa plnění, balné, pojištění, případné
      celní a daňové poplatky, zaškolení personálu a jiné náklady související s dodávkou
      zboží.

3.3.  Úhrada kupní ceny bude kupujícím prováděna bezhotovostním převodem nebo
      vkladem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy, a to na základě
      faktury vystavené prodávajícím v souladu s dodacím listem. Kupující je oprávněn
      pozdržet úhradu kupní ceny až do doby úplného odstranění všech vad zboží.

3.4.  Splatnost faktury je 30 dnů od data doručení faktury kupujícímu. Fakturu, která
      nebude mít veškeré náležitosti řádného daňového a účetního dokladu, je kupující
      oprávněn vrátit. V takovém případě běží ode dne doručení nové/opravené faktury
      kupujícímu nová lhůta splatnosti.

3.5. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny či její části je prodávající oprávněn
        požadovat zaplacení úroku z prodlení v souladu s ustanovením § 1970 občanského
        zákoníku.

3.6.  Zveřejní-li správce daně skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem ve
      smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je kupující oprávněn
      z každé fakturované platby zadržet daň z přidané hodnoty a tuto aniž by k tomu byl
      vyzván jako ručitel uhradit za prodávajícího příslušnému správci daně.

4. Odpovědnost za vady, záruka za jakost

4.1. Není-li uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran z vadného plnění
        příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

4.2.  Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců. Záruční
      doba běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu
      trvání vady, která brání řádnému užívání zboží. V případě dodání nového zboží běží
      ode dne jeho převzetí kupujícím nová záruční doba.

4.3.  V záruční době se prodávající zavazuje k servisní reakci nejpozději do 24 hodin od
      oznámení vad kupujícím (písemně, emailem, faxem či telefonicky) a uvést zboží do
      provozu nejpozději do dalších 48 hodin. Jestliže se prodávajícímu nepodaří zboží uvést
      do provozu ve výše uvedené lhůtě, zavazuje se prodávající v záruční době zapůjčit
      kupujícímu do bezplatného užívání náhradní zboží srovnatelných parametrů, a to po
      celou dobu nutné opravy.

4.4. Ukáže-li se, že vada zboží je neodstranitelná, nebo v případě, že prodávající
        neodstraní vady zboží včas, nejpozději do 30 dnů od dne oznámení, je kupující

                                          Stránka 2 z 4
        oprávněn požadovat dodání nového zboží shodných nebo lepších parametrů, nebo od
        této smlouvy odstoupit.

4.5. Náklady spojené s odstraňováním vad zboží, za které odpovídá prodávající, hradí v
        plné výši prodávající (cestovné, náhradní díly, materiál, apod.).

5. Servis

5.1. Prodávající se zavazuje zajišťovat po dobu deseti (10) let od dodání zboží mimozáruční
        a pozáruční servis zboží včetně dodávek náhradních dílů, a to ve stejných lhůtách jako
        jsou uvedeny v čl 4 odst. 4.3 této smlouvy.

5.2.  Prodávající se zavazuje provádět v rámci servisu zboží předepsanou odbornou údržbu
      zboží dle příslušných právních předpisů a doporučení výrobce, zahrnující pravidelné
      bezpečnostně technické kontroly (PBTK) a jiné předepsané servisní prohlídky. Rozsah
      odborné údržby je blíže popsán v příloze č. 1 této smlouvy.

5.3. Odborná údržba v době záruky je zahrnuta v kupní ceně zboží. Po uplynutí záruky bude

      odborná údržba zboží prováděna za paušální úhradu ve výši 11 476,- Kč ročně. Tato
      částka zahrnuje veškeré náklady spojené s prováděním odborné údržby včetně práce
      technika, dopravy a dodávky spotřebního materiálu. V případě, že budou v rámci odborné

       údržby prováděny i další servisní úkony či opravy zboží, není prodávající oprávněn za tyto
       služby účtovat samostatně dopravu.

5.4. Splatnost faktur za provádění servisu zboží je 30 dnů od jejího doručení kupujícímu.

5.5. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně kupujícího je:

      Jméno a příjmení: (osobní údaj)

      tel:            (osobní údaj)

      email:          (osobní údaj)

5.6. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně prodávajícího je:

      Jméno a příjmení: (osobní údaj)

      tel             (osobní údaj)

      fax:            (osobní údaj)

      email           (osobní údaj)

5.7. Ke změně údajů o kontaktních osobách postačí písemné oznámení doručeného druhé
        smluvní straně.

6. Obecná ustanovení

6.1.  Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých
      se dozvěděli v souvislosti s uzavřením této smlouvy. Tím není dotčena povinnost
      zveřejnit obsah této smlouvy či jiné skutečnosti týkající se smluvního vztahu
      založeného touto smlouvou, a to v rozsahu stanoveném zákonem.

6.2.  V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona
      č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
      těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), uzavírají smluvní strany toto
      samostatné ujednání. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy
      v registru smluv zajistí kupující. Prodávající se zavazuje nejpozději při podpisu této
      smlouvy označit ty části smlouvy a ty údaje, které požaduje v souladu se zákonem o
      registru smluv vyloučit z uveřejnění (obchodní tajemství, osobní údaje apod.). Jinak
      platí, že souhlasí s uveřejněním v plném rozsahu. Toto samostatné ujednání smluvních
      stran nabývá platnosti a účinnosti podpisem této smlouvy oprávněnými zástupci
      smluvních stran.

6.3. V případě zániku této smlouvy, nebo v případě, že bude tato smlouva shledána
        neplatnou nebo neúčinnou, zůstávají zachována ta práva a povinnosti, z jejichž

                                                                       Stránka 3 z 4
      povahy plyne, že mají trvat i po ukončení této smlouvy. To platí zejména pro právo
      požadovat smluvní pokutu, náhradu újmy vzniklé porušením této smlouvy nebo
      závazek zachovávat mlčenlivost.

6.4.  V případě prodlení prodávajícího s plněním závazků dle této smlouvy je prodávající
      povinen každý den prodlení zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z kupní
      ceny zboží bez DPH, kterého se prodlení týká. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen
      nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši.

6.5.  V případě, že se kterékoliv z prohlášení prodávajícího uvedené v čl. 1 této smlouvy
      ukáže být nepravdivým, hrubě zkresleným či v podstatném ohledu zavádějícím je
      prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý
      jednotlivý případ porušení.

7. Závěrečná ustanovení

7.1.  Pokud některé z ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či neúčinným,
      nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení této smlouvy.
      Smluvní strany se zavazují takové ustanovení bez zbytečného odkladu nahradit novým
      platným a účinným ustanovením, které svým obsahem bude odpovídat účelu
      ustanovení předchozího.

7.2. V případě rozporu této smlouvy s obsahem jejích příloh či jakýchkoliv jiných ujednání
        nebo prohlášení, má vždy přednost ustanovení této smlouvy.

7.3. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená se řídí
        příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

7.4.  Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský
      soudní řád, dohodly, že místní příslušnost soudu k projednání a rozhodnutí sporů a
      jiných právních věcí vyplývajících z právního vztahu založeného touto smlouvou, jakož
      i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, se řídí sídlem kupujícího.

7.5. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných
        dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Totéž platí i pro
        vzdání se písemné formy.

7.6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu. V případě, že tato
        smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv, nabývá účinnosti nejdříve dnem
        uveřejnění.

7.7. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana
        obdrží po jednom.

7.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují
        vlastnoruční podpisy svých oprávněných zástupců.

Přílohy:
1) nabídka zboží č. N/2017/J14

V Praze dne 16.10.2017               V Mladé Boleslavi dne 16.10.2017

      ……………………………………………….                      ……………………………………………….
                Simona Lacinová                        JUDr. Ladislav Řípa

      Za Arjo Czech Republic s.r.o.  Za Oblastní nemocnici Mladá Boleslav, a.s.,
                                              nemocnici Středočeského kraje

                                     Stránka 4 z 4