Textová podoba smlouvy Smlouva č. 378465: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů - část č. 25

Příloha Příloha 2- Rámcová smlouva (25).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ SMLOUVA
                         O REALIZACI REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ

     uzavřená na základě výsledků otevřeného výběrového řízení nadlimitní veřejné zakázky
                              Rekvalifikace ve Zlínském kraji. ev. č.: 490427

       dle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve spojení s
      ustanovením § 11 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších

                                                     předpisů

ČÁST č. 25 - Rekvalifikační kurzy v oblasti Řízení motorových vozidel – okres Uherské Hradiště

Smluvní strany:

Česká republika – Úřad práce České republiky

Sídlo:           Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Kontaktní adresa: Úřad práce České republiky – krajská pobočka ve Zlíně

                 Čiperova 5182, 760 42 Zlín

Jednající:       PhDr. Kateřina Sadílková, MBA, pověřená řízením Úřadu práce ČR

Zastoupená:      Mgr. Miriam Majdyšová, ředitelka Úřadu práce ČR- Krajské pobočky ve

                 Zlíně

(dále jen „objednatel“)

a

Autoškola PRAŽÁK s.r.o.

IČ:              26253585

se sídlem:       Kostelany nad Moravou 74, 686 01

zastoupen:       Jaroslav Pražák - jednatel

bankovní spojení: XXX

kontaktní osoba: Jaroslav Pražák

(dále jen „dodavatel“)

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
                                                         I.
                                              Úvodní ustanovení

1. Smluvní strany se ve smyslu ustanovení § 11 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných
    zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“) dohodly na uzavření této
    Rámcové smlouvy o realizaci rekvalifikačních kurzů (dále jen „rámcová smlouva“) pro
    potřeby objednatele – České republiky - Úřadu práce České republiky, Krajské pobočky ve
    Zlíně:

        a) Řidičské oprávnění skupiny C
        b) Řidičské oprávnění skupiny CE
        c) Vstupní školení pro získání profesní způsobilosti C, CE v rozsahu 140 hodin

2. Tato rámcová smlouva obsahuje podrobné obchodní podmínky pro provádění
    rekvalifikačních kurzů uvedených v odstavci 1. tohoto článku rámcové smlouvy a tvoří
    právně závazný základ pro uzavírání jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace (dále
    jen „Dohoda“) na základě výzvy ze strany objednatele. V případech jednotlivými
    Dohodami výslovně neupravenými je třeba vycházet ze znění této rámcové smlouvy,
    případně platné právní úpravy.

3. Jednotlivé Dohody budou uzavírány v souladu s ustanovením § 108 zákona č. 435/2004
    Sb.,
    o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a vyhláškou č. 519/2004
    Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci
    zaměstnanců.

4. V případech, které nejsou v této rámcové smlouvě výslovně upraveny, jsou pro dodavatele
   závazné podmínky objednatele uvedené v zadávací dokumentaci a dodavatelem
   předložené nabídce. Toto stanovené pořadí pro výkladová pravidla je v případě nejasností
   a sporů závazné.

                                                           II.
                                                 Předmět smlouvy

1. Předmětem této rámcové smlouvy je úprava podmínek týkajících se dílčích plnění
    souvisejících s poskytováním služeb spočívajících v realizaci rekvalifikačních kurzů
    specifikovaných v článku I. bod 1. této rámcové smlouvy na základě uzavřených
    jednotlivých Dohod mezi objednatelem a dodavatelem dle požadavků a potřeb
    objednatele.

2. Dodavatel se po dobu účinnosti této rámcové smlouvy zavazuje zajišťovat pro objednatele
    realizaci rekvalifikačních kurzů uvedených v článku I. bod 1. této rámcové smlouvy za
    těchto podmínek:

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
    a) pro realizaci rekvalifikačního kurzu
        Řidičské oprávnění skupiny C
         - základní kvalifikační předpoklady účastníka pro zařazení do
           rekvalifikačního kurzu jsou následující: základní vzdělání, řidičské
           oprávnění skupiny B, zdravotní způsobilost, bez zákazu řízení.
        - celkový rozsah rekvalifikačního kurzu je 66 hodin, vč. zkoušky
        - forma konání rekvalifikačního kurzu je následující: prezenční, v určených dnech
          dopoledne/odpoledne.
        - místem konání rekvalifikačního kurzu je: Uherské Hradiště, Palackého náměstí 231, 686
          01
        - způsob ověření získaných znalostí a dovedností je následující: závěrečná zkouška
        - výstupní doklad je následující: řidičský průkaz skupiny C
        - minimální počet účastníků kurzu je: 1
        - maximální délka trvání kurzu je: 8 týdnů
        - cena rekvalifikačního kurzu na jednu osobu činí: 9.482,- Kč
        - výuka musí být organizována v rozsahu max. 6 hodin denně

    b) pro realizaci rekvalifikačního kurzu
        Řidičské oprávnění skupiny CE
         - základní kvalifikační předpoklady účastníka pro zařazení do
           rekvalifikačního kurzu jsou následující: základní vzdělání, řidičské
          oprávnění skupiny C, zdravotní způsobilost, bez zákazu řízení.
        - celkový rozsah rekvalifikačního kurzu je 28 hodin, vč. zkoušky
        - forma konání rekvalifikačního kurzu je následující: prezenční, v určených dnech
          dopoledne/odpoledne.
        - místem konání rekvalifikačního kurzu je: Uherské Hradiště, Palackého náměstí 231, 686
          01
        - způsob ověření získaných znalostí a dovedností je následující: závěrečná zkouška
        - výstupní doklad je následující: řidičský průkaz sk. CE
        - minimální počet účastníků kurzu je: 1
        - maximální délka trvání kurzu je: 8 týdnů
        - cena rekvalifikačního kurzu na jednu osobu činí: 4.946,- Kč
        - výuka musí být organizována v rozsahu max. 6 hodin denně

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
    c) pro realizaci rekvalifikačního kurzu

     Vstupní školení pro získání profesní způsobilosti C, CE v rozsahu 140 hodin
         - základní kvalifikační předpoklady účastníka pro zařazení do
           rekvalifikačního kurzu jsou následující: základní vzdělání, řidičské
           oprávnění skupiny C, zdravotní způsobilost, bez zákazu řízení.
       - celkový rozsah rekvalifikačního kurzu je 142 hodin, vč. zkoušky
        - forma konání rekvalifikačního kurzu je následující: prezenční

        - místem konání rekvalifikačního kurzu je: Uherské Hradiště, Palackého náměstí 231, 686
          01

        - způsob ověření získaných znalostí a dovedností je následující: závěrečná zkouška

        - výstupní doklad je následující: řidičský průkaz s vyznačeným kódem profesní
        způsobilosti

        - minimální počet účastníků kurzu je: 1

        - maximální délka trvání kurzu je: 12 týdnů

        - cena rekvalifikačního kurzu na jednu osobu činí: 9.774,- Kč

        - výuka musí být organizována v rozsahu max. 6 hodin denně

                                                           III.

                                Práva a povinnosti dodavatele a objednatele

1. Dodavatel je povinen realizovat rekvalifikační kurz v plném rozsahu za podmínek
     stanovených objednatelem pro tento typ rekvalifikačního kurzu v rozsahu určeném
     konkrétní Dohodou,

2. Dodavatel je povinen stanovit účastníkům rekvalifikačního kurzu studijní a výcvikové
     povinnosti, prokazatelně (např. podpisem účastníka) seznámit účastníky rekvalifikace
     s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně mající
     vztah k rekvalifikaci, zajistit jejich bezpečnost a ochranu zdraví během celé rekvalifikace,
     vybavit účastníky rekvalifikace nezbytnými ochrannými pracovními pomůckami a
     prostředky, pokud to charakter praktické přípravy vyžaduje,

3. Dodavatel je povinen v průběhu rekvalifikace zajistit prokazatelnou denní evidenci
     docházky účastníků rekvalifikace a obsahu prováděné rekvalifikace minimálně v rozsahu:
     datum, téma, hodina začátku a konce výuky v daný den, počet hodin, jméno a příjmení
     osoby provádějící přípravu či ověření získaných znalostí a dovedností a podpisy účastníků
     rekvalifikace (včetně vyučujícího); tato evidence bude po ukončení rekvalifikace předána
     objednateli jako součást závěrečného protokolu,

4. Dodavatel je povinen neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat
     objednatele, pokud:

 účastník rekvalifikačního kurzu nenastoupí na rekvalifikaci,

 účastník rekvalifikačního kurzu přestane docházet na rekvalifikaci,

 účastník rekvalifikačního kurzu neplní stanovené studijní a výcvikové povinnosti,

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
 účastník rekvalifikačního kurzu porušuje předpisy či řády odborného zařízení,

 nastanou další závažné skutečnosti zejména překážky v rekvalifikaci,

 se účastník nepodrobí závěrečnému ověření získaných znalostí a dovedností,

5. neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat objednatele, pokud
     vzniknou překážky, které znemožní pokračování rekvalifikace; dodavatel je povinen
     řádně popsat tyto překážky,

6. Dodavatel je povinen po ukončení rekvalifikačního kurzu zaslat objednateli závěrečný
     protokol, který bude minimálně obsahovat: seznam účastníků rekvalifikačního kurzu,
     kteří úspěšně dokončili rekvalifikaci, včetně čísel vydaných dokladů (rozumí se tím
     osvědčení, vysvědčení, potvrzení, průkazů způsobilosti apod.) o jejím absolvování a vzor
     takového dokladu a informaci o absolvované části rekvalifikačního kurzu účastníky, kteří
     rekvalifikaci nedokončili nebo ukončili neúspěšně a kopii docházkového listu,

7. Dodavatel je povinen umožnit objednateli kontrolu dodržování sjednaných podmínek
     pro rekvalifikační kurz a jeho průběhu, včetně účasti na ověření získaných znalostí a
     dovedností,

8. Dodavatel je povinen používat osobní údaje o účastnících rekvalifikačního kurzu
     poskytnuté objednatelem a získané vlastní činností odborného zařízení v souladu se
     zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve
     znění pozdějších předpisů.

9. Dodavatel musí mít po celou dobu trvání rámcové smlouvy uzavřeno platné pojištění
     pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci dle § 108,
     odst. 7 písm. h) zákona o zaměstnanosti. Originál nebo ověřenou kopii pojistné smlouvy
     v min. výši pojistného plnění 5 000 000,- Kč dodavatel předloží nejpozději v den podpisu
     této rámcové smlouvy. Případné nedoložení pojistné smlouvy bude považováno za
     nesoučinnost potřebnou pro uzavření rámcové smlouvy.

10. Dodavatel je povinen reagovat na výzvu zadavatele k plnění nejpozději do dvou
     pracovních dnů elektronickým potvrzením výzvy (emailem).

11. Dodavatel je povinen zajistit výuku v českém jazyce (pokud není v obsahu kurzu
     stanoveno jinak).

12. Dodavatel je povinen zajistit zahájení kurzu maximálně do 10 pracovních dnů od
     doručení výzvy k dílčímu plnění ze strany úřadu práce. Lhůta začíná běžet od
     následujícího pracovního dne od doručení výzvy k dílčímu plnění úřadem práce, v
     případě potřeby může být doba pro zahájení kurzu zadavatelem jednostranně
     prodloužena

13. Objednatel se zavazuje provést výběr účastníků rekvalifikačního kurzu a jejich seznam
     předat dodavateli vždy nejpozději ke dni zahájení rekvalifikačního kurzu.

14. Zadavatel si vyhrazuje, že vydání nové akreditace dodavateli v průběhu realizace veřejné
     zakázky nepovede k jakékoliv změně předmětu plnění veřejné zakázky a vysoutěžené
     ceny.

                                                       IV.
                        Podmínky uzavírání Dohod o provedení rekvalifikace

1. Konkrétní rekvalifikační kurzy budou realizovány v souladu s touto rámcovou smlouvou
    na základě uzavřených konkrétních Dohod, jež stanoví počet účastníků rekvalifikačního

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
    kurzu, termín zahájení a ukončení rekvalifikačního kurzu a celkovou cenu rekvalifikačního
    kurzu, přičemž budou vycházet z obecných podmínek této rámcové smlouvy a obecně
    závazných právních předpisů. Pro výkladová pravidla platí ustanovení článku I. bod 4.
    této smlouvy. Přílohou uzavřených Dohod bude vždy jmenný seznam účastníků
    rekvalifikačního kurzu. Závazný text Dohod stanoví v souladu s touto rámcovou smlouvou
    vždy objednatel.

2. Dílčí plnění realizované na základě Dohod bude dodavatelem realizováno minimálně
    za takových podmínek, na jejichž základě byla s dodavatelem tato rámcová smlouva
    uzavřena.

3. Dílčí realizace rekvalifikačního kurzu je platně právně sjednána podpisem konkrétní
    Dohody oběma smluvními stranami.

4. Dodavatel se zavazuje realizaci konkrétních rekvalifikačních kurzů zabezpečovat
     dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob. Dodavatel je dále povinen
     zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávaná vždy
     pouze takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Objednatel je
     oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě
     poskytnou účinnou součinnost.

5. Objednatel má právo snížit objem zadávaných služeb v předmětu veřejné zakázky nebo
     jejich jednotlivých částí v případě, že neobdrží rozpočet na financování zakázky
     v dostatečné výši nebo v případě změny potřeb na trhu práce a to bez možností uplatnit
     jakékoliv sankce ze strany dodavatele.

                                                          V.
                                                    Doba plnění

Jednotlivé rekvalifikační kurzy budou dodavatelem realizovány postupně v konkrétních
termínech a za podmínek sjednaných v jednotlivých Dohodách uzavíraných v souladu se
zněním této rámcové smlouvy.

                                                        VI.
                                         Cena a platební podmínky

1. Celková maximální cena plnění dle této rámcové smlouvy činí 6.000.000,- Kč bez DPH.
2. Cena jednotlivých rekvalifikačních kurzů specifikovaných v článku I rámcové smlouvy za

    jednu osobu je:

        a) Řidičské oprávnění skupiny C …….. 9.482,- Kč
        b) Řidičské oprávnění skupiny CE……. 4.946,- Kč

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
        c) Vstupní školení pro získání profesní způsobilosti C, CE v rozsahu 140 hodin…..
            9.774,- Kč

3. Uvedená cena za realizaci rekvalifikačních kurzů specifikovaných v čl. I této smlouvy je
    platná po dobu trvání smluvního vztahu dle této rámcové smlouvy. V ceně jsou obsaženy
    veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění předmětu této rámcové smlouvy.
    Objednatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH a zákonných
    poplatků.

4. Objednatel neposkytuje zálohy.

5. Dodavatel je oprávněn objednateli plně fakturovat náklady vynaložené na Dohodou
    sjednaný rekvalifikační kurz účastníků rekvalifikace, kteří do rekvalifikace skutečně
    nastoupí a řádně jej ukončí. V případě, že účastník rekvalifikačního kurzu jej řádně
    nedokončí, je dodavatel oprávněn fakturovat objednateli pouze poměrnou část
    dohodnutých nákladů a to doložený počet hodin, které účastník rekvalifikace absolvoval
    násobený cenou 1 hodiny rekvalifikačního kurzu za jednoho účastníka. Počet hodin, které
    účastník rekvalifikačního kurzu absolvoval, musí dodavatel prokázat. Po obdržení
    podkladů od dodavatele objednatel posoudí uznatelnost dodavatelem vynaložených
    nákladů.

6. Dodavatel bude fakturovat do 14 kalendářních dnů po ukončení rekvalifikačního kurzu.

7. Splatnost faktur bude dle podmínek uvedených v jednotlivých „Dohodách o provedení
    rekvalifikace“.

8. Zaplacením ceny se pro účely této smlouvy rozumí odepsání příslušné částky z účtu
    objednatele na účet dodavatele. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového
    dokladu podle platných obecně závazných právních předpisů v době jejího vystavení.
    Objednatel si vyhrazuje právo před uplynutím lhůty splatnosti vrátit fakturu, pokud
    neobsahuje požadované náležitosti nebo obsahuje nesprávné cenové údaje. Vrácením
    faktury, přestává běžet původní lhůta její splatnosti. Opravená nebo přepracovaná
    faktura bude opatřena novou lhůtou splatnosti.

9. Platby budou probíhat výhradně v české měně (CZK) a rovněž veškeré cenové údaje
    budou uváděny v české měně.

                                                       VII.
                                      Zvláštní povinnosti dodavatele

1. Podpisem této smlouvy dodavatel bere na vědomí, že každá akce (projekt)
    spolufinancovaná z prostředků Evropských sociálních fondů musí být označena informací
    o tom, že je financována z prostředků ESF prostřednictvím příslušného operačního
    programu a státního rozpočtu ČR.

2. Dodavatel je povinen umožnit osobám pověřeným zadavatelem provést kontrolu
    dodržování podmínek Rámcových smluv a „Dohod o provedení rekvalifikace“; dodavatel
    je zároveň „osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly“ ve smyslu § 2,
    písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
    a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
3. Dodavatel přijímá informační povinnost dle manuálů pro publicitu a vizuální identitu ESF
    v platném znění. Dále povinnost dle metodických pokynů ESF v platném znění uchovávat
    doklady související s plněním zakázky a povinnost umožnit osobám oprávněným k výkonu
    kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provézt kontrolu těchto dokladů. Bližší
    informace jsou uvedeny na http://www.esfcr.cz/.

4. Povinnosti uvedené v odst. 1, 2 a 3 tohoto článku platí pro všechny aktivity realizované
    v souvislosti s plněním dle této rámcové smlouvy.

5. Neplnění povinností upravených pravidly pro publicitu může způsobit nezpůsobilost
    výdajů, vynaložených na realizaci projektu a jejich zpětné odejmutí objednatelem.

6. Neplnění povinností uvedených v tomto článku rámcové smlouvy může způsobit
    nezpůsobilost výdajů, vynaložených na realizaci projektu a jejich zpětné odejmutí
    objednatelem.

                                                         VIII.
                                       Doba trvání smluvního vztahu

1. Tato rámcová smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu a skončí
    dosažením maximální ceny uvedené v článku VI. bod 1 této rámcové smlouvy, nejpozději
    však dne 14. 12. 2018 s tím, že ke stejnému datu musí být vypořádány i všechny platby.

2. Tato rámcová smlouva může být také ukončena:
         a) písemnou dohodou podepsanou oprávněnými zástupci smluvních stran;
         b) odstoupením od smlouvy v případech, kdy některá ze smluvních stran poruší
             některou povinnost uvedenou v této rámcové smlouvě, případně obecně závazné
             právní předpisy.
         c) písemnou výpovědí.

3. Odstoupit od smlouvy je oprávněna ta smluvní strana, která svou povinnost neporušila;
    odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a doručeno druhé smluvní straně.
    Odstoupení nabývá účinnosti dnem následujícím po dni doručení písemného oznámení o
    odstoupení druhé smluvní straně.

4. Objednatel může od této smlouvy rovněž odstoupit, pokud dodavatel neplní předmět
    této rámcové smlouvy vymezený v čl. II této rámcové smlouvy v termínu nebo v kvalitě
    dle této smlouvy.

5. Dodavatel je oprávněn ukončit smlouvu písemnou výpovědí ve dvouměsíční výpovědní
    lhůtě pouze v případech předvídaných zákonem, kterým se řídí smlouva, přičemž
    výpovědní lhůta počíná plynout prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné
    výpovědi objednateli.

6. Objednatel je oprávněn vypovědět tuto rámcovou smlouvu písemnou výpovědí i bez
    udání důvodu ve tříměsíční výpovědní lhůtě, přičemž tato počíná plynout prvním dnem
    měsíce následujícího po doručení výpovědi dodavateli.

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
                                                        IX.
                                            Závěrečná ustanovení

1. Práva a povinnosti v této rámcové smlouvě nebo dílčích Dohodách neupravené, nebo
    upravené jen částečně, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

2. Tato rámcová smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních. Jedno vyhotovení je určeno pro
    dodavatele a dvě vyhotovení pro objednatele.

3. Tato rámcová smlouva může být měněna pouze písemnými, vzestupně číslovanými
    dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami. Písemnou formu musí mít také
    veškeré jiné dohody smluvních stran související s touto smlouvou.

4. Tato rámcová smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvními stranami.

5. Smluvní strany prohlašují, že si text této rámcové smlouvy řádně přečetly, souhlasí
    s jejím obsahem; rámcová smlouva nebyla sepsána v tísni ani pod nátlakem, vyjadřuje
    svobodnou vůli obou smluvních stran a není jednostranně nevýhodná pro žádnou
    smluvní stranu. Na důkaz svého souhlasu tuto smlouvu obě smluvní strany potvrzují
    svými podpisy.

Ve Zlíně dne 6. 5. 2015

             objednatel                             dodavatel

       Mgr. Miriam Majdyšová               Jaroslav Pražák, jednatel
ředitelka Krajské pobočky ÚP ČR ve Zlíně  Autoškola PRAŽÁK s.r.o.

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky