Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Spilka a Říha SPILKA a ŘÍHA s.r.O., 392 01 SOBĚSLAV * uf. P. Bezruce 489/ii s.r.o. SM LO UVA I LO lizuvřenú d!e $ AVo a nůši zákona č. Hý.QOn Sh.. občanského zákoníku, vi zněm jiozdčjších předpisu c. 17I3./20!? SMI l V\i S i H \NV O hj cd ustřel Město Soběslav Náměstí Republiky 59/1, 392 01 Soběslav ICO: 002 52 92' DIČ: CZ 00252921 Bankoxrí spojení: ČS a.s. Statutární zástupce: Ing. Jindřich Bláha - starosta starosta Odpovědný zástupce pro věci smluvní: Ing. Jindřich Bláha C Jpovédny zásiupce w \ Dech technických: Dozor investoru: Zhotovit J : Spilka n Říha s.r.o. Petra Bezruce 489/11. 392 01 Sobe-!..v IČO: 4502130° KB Tábor DIČ: CZ-5021309 Tnr.sje zr.])ama \ e jcjudoím iejsi;íl.u vedeikm u Kr.ijsNcho soudu v (VUidčjovici. J oddíl C vljZ^u 1303. Ke smluvnímu jednání oprávněni p. Spi lka Ladislav a n. Říha Václav. čí. PR LDMET SMÍ. OL V V 7 KUovitel se z w.ztijc realizovat a objednatel převzít a zaplatit stavební práce - na ake’: „Stavební úpravy sokolovny Soběslav" dle projektové dokumentace zpracované ing.Miroslavem PamolTtKern. Polní H06T1 . 392 01 Soběslav. Jedná se o výměnu střešní krytiny, provedení zateplení pudy a výměnu oken a dveří. Součástí bude i o 'ra\ a hrcrrosw dní soustavy. •Stavba bude proveden:! souladu se stavebním povolením xydrnýni Mé tským úřadem ZPL SOB \hJSl-.\í PŘhDMlTU SMÍ OUVY Při plnění piv Jme.u této smlouvy $e zhotovitel zavazuje dodržoval všeobeer.c závazné nfednis}, technické normy, podmínky územního rozhodnutí a stavebního povolení, dojednáni Léto smlouvy a bude se říci it výchozům podklady objednatele,ode\ zdaň) mi ke dni uzavření této smlouvy, pokyn)' objednatele, zápisy . dohodami smluvních stran zastoupených odpovědnými osobami a vyjádřeními ■ e/ejně-právmeh orgánu a organizací. ií íj ' VS Pí AT V 1. íhedátů st a. mistC bude onn adeno '.četně protokolu o předání staveni•>.i 2. Stavební prě.ce budou zahájeny nejpozději do 3 pracov nícb dru po dni předání staveni 4ě. ěervenec 2017 Dokončení prací: do 31.10.2017 4. Místem plnění je objekt sokolovny, pozemek parc.č. 325/3, kat.území Soběslav IV. PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DÍLA 1. Objednatel převezme dokončené dílo bez vad a nedodělků bránících provozu v souladu s touto smlouvou od zhotovitele po jeho dokončení písemným protokolem. O převzetí díla obě strany se píší zápis, na jehož konci bude výslovně uvedeno, že zhotovitel dílo předává a objednatel přijímá, případně proč dílo odmítá přijmout. Součástí zápisu bude soupis vad a nedodělků, které nebrání užívání díla, s uvedení termínu jejich odstranění. 2. K přejímce díla předá zhotovitel geometrické zaměření stavby a zajistí veškeré revize a zkoušky potřebné k vydání kolaudačního rozhodnutí. Stavba bude skončena podpisem předávacího protokolu mezi objednatelem a zhotovitelem, předáním všech podkladů a revizních zpráv nutných pro kolaudaci a uvedení stavby do trvalého provozu, včetně dokumentace skutečného provedení. 3. Za den splnění díla se považuje den ukončení úspěšné přejímky bez vad a nedodělků bránících provozu. 4. V dohodnuté lhůtě se zástupce objednatele zúčastní prohlídky dokončovaného díla, při níž bude posouzena jeho kvalita a úplnost provedených prací a vytipovány případné vady a nedodělky, které je nutno odstranit do doby předání díla protokolární formou. K takové prohlídce vyzve zhotovitel alespoň 14 dnů předem. V. VYŠŠÍ MOC 1. Smluvní strany se osvobozují od odpovědnosti za částečné nebo úplné nesplnění smluvních zá vazků, jestliže se tak stalo v důsledku vyšší moci, za vyšší moc se pokládají okolnosti, které vznik ly po uzavření této smlouvy v důsledku stranami nepředvídaných a jiných neodvratitelných udá lostí mimořádné povahy a mají přitom bezprostřední vliv na plnění účelu smlouvy. Za vyšší moc se považují válečné konflikty, generální stávky ohrožující předmět plnění, živelné pohromy. 2. V případě vyšší moci se prodlužuje lhůta ke splnění povinnosti o dobu, během které budou násled ky vyšší moci trvat. 3. Smluvní strana, u níž nastal případ vyšší moci, musí o tom nejpozději do 4 pracovních dnů po je jím vzniku a do 4 pracovních dnů po jejím ukončení písemně /e-mailem/ uvědomit druhou stranu. Oznámení o vyšší moci musí být doloženo k ověření oprávněnosti druhou smluvní stranou. Nebudou-li tyto lhůty dodrženy, nemůže se smluvní strana na vyšší moci odvolat. 4. V případě, že by vyšší moc způsobila odložení plnění smluvních závazků na více než 15 dnů, dohodnou se smluvní strany o dalších krocích, resp. o postupu v další realizaci smlouvy. VI. DALŠÍ ZÁVAZKY A PODKLADY OBJEDNATELE A ZHOTOVITELE Zhotovitel podle této smlouvy provede : - kompletní zhotovení stavby v rozsahu předložené zadávací dokumentace projektu stavby a tech nického popisu stavebních prací. - odběr elektrické energie a vody po dobu výstavby hradí zhotovitel a odběrná místa si projedná s příslušnými organizacemi. - v rámci dodávky zajistí zhotovitel na své náklady všechny podklady nutné ke kolaudaci včetně průkazných zkoušek, revizí, měření a geometrického zaměření skutečného provedení stavby vč. příslušného geometrického plánu (v listině a digitální formě). Objednatel se zavazuje, že po dobu realizace stavby poskytne zhotoviteli v rozsahu nezbytném potřeb. spolupůsobení, spočívající hlavně v odevzdání doplň, údajů, upřesnění podkladů, vyjádření a stanoví- sek, jejichž potřeba vznikne v průběhu plnění této smlouvy. Toto spolupůsobení poskytne objednatel ihned, nejdéle do 5ti dnů od jeho vyžádání. Zhotovitel je povinen: - včas a v dostatečné lhůtě /min. 3 prac. dny/ předem vyzvat TDI zápisem do stavebního deníku ke kontrole zakrývaných konstrukcí a prací - po dobu provádění díla, tj. ode dne předání a převzetí staveniště vést na stavbě stavební deník, do něhož bude zapisovat denně záznamy o průběhu stavby. Povinnost vést stavební deník končí bezvadným předáním a převzetím díla (po odstranění vad a nedodělků). Do stavebního deníku smí zapisovat pouze stavbyvedoucí, TDI a příp.autorský dozor - mít na stavbě svého pracovníka (stavbyvedoucí), který zodpovídá za správné provádění stavby, dodržování ČSN, EN a BOZP - po dobu provádění díla, tj. ode dne předání a převzetí staveniště zhotoviteli do doby protokolární ho předání a převzetí díla a staveniště objednateli, nést plnou zodpovědnost za bezpečnost práce a ochranu zdraví, požární ochranu, ostrahu a zajištění staveniště - umožnit technickému dozoru objednatele, nebo jim pověřené osobě, kontrolu všech činností zhotovitele souvisejících s naplněním předmětu této smlouvy - zajistit zaškolení obsluhy technických zařízení Objednatel předá zhotoviteli projektovou dokumentaci včetně vyjádření správců sítí a dotčených orgánů státní správy, dále stavební povolení na předmětnou akci a zodpovídá za to, že odevzdané podklady a doklady jsou bez právních vad. Spolupůsobení objednatele je podstatnou povinností, od které závisí včasné splnění závazku zhotovi tele. VII. CENA DÍLA Cena za zhotovem předmětu smlouvy je stanovena na základě předaného výkazu výměr, jako cena nejvýše přípustná, kterou lze překročit pouze v případě změny DPH. Cena obsahuje veškeré nezbytné náklady k řádné realizaci díla. Celkem bez DPH.............................................. 3.626.772,- Kč DPH 21%.......................................................... 761.622,-Kč CELKEM včetně DPH.................................. 4.388.394,- Kč Případné rozšíření či zmenšení dodávky bude účtováno dle skutečných nákladů, které nesmí překročit nabídkové jednotkové ceny. PLATEBNÍ A FAKTURAČNÍ PODMÍNKY - Objednatel bude proplácet provedené práce na základě měsíčních faktur - dílčích daňových dokladů, doložených položkovým soupisem provedených prací v souladu s rozpočtem a schválených technickým dozorem objednatele. - Splatnost faktur (daňových dokladů) bude činit 20 kalendářních dnů ode dne jejich doručení objednateli. SMLUVNÍ POKUTY Za neplnění předmětu nabídky navrhujeme sankce: - v případě prodlení zhotovitele s dokončením díla v termínu dle smlouvy a jeho předáním je objednatel oprávněn vůči zhotoviteli uplatnit smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla bez DPH za každý i započatý den prodlení. - v případě prodlení s úhradou faktur - daňových dokladů je zhotovitel oprávněn vůči objednateli uplatnit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z částky neuhrazené platby za každý i započatý den prodlení. Smluvní strany se dohodly, že za uhrazenou platbu je považován den připsání předmětné částky na účet zhotovitele. VIII. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA Zhotovitel odpovídá za to, že předmět plnění dle této smlouvy odpovídá odsouhlasenému projektu stavby a že po dobu stanovenou /záruční doba/ bude mít vlastnosti stanovené ČSN, ON. Zhotovitel nezodpovídá za vady, které byly způsobeny použitím podkladů převzatých od objednatele a zhotovitele ani při vynaložení veškeré péče nemohl zjistit jejich nevhodnost, příp. na ni upozornil a ten na jejich použití trval. Dále neodpovídá za vady, které na díle po předání způsobil objednatel. Záruční doba je stanovena na 72 měsíců. U použití výrobků technologických zařízení autorizovaných výrobců odpovídá zhotovitel po dobu rovnající se záruční době těchto výrobků poskytované ze strany jejich výrobců. Výše uvedené záruční lhůty začínají dnem převzetí bezvadného díla, tedy po odstranění vad a nedodělků. Předpokladem pro tuto záruční dobu je bezpodmínečné dodržování provozních a udržovacích podmínek a předpisů. Zhotovitel potvrzuje, že veškeré práce budou prováděny v systému řízení jakosti, EMS a OHSAS ISO 9001:2008 a 14001:2004,18001:2007. IX. STAVENIŠTĚ 1. Objednatel předá staveniště bez práv třetí osoby. Doba předání a převzetí staveniště bude 1 týden před započetím stavebních prací. 2. Zabezpečení staveniště zajistí zhotovitel díla na své náklady. Zabezpečení bude v souladu se všeobecně závaznými předpisy a technickými normami. 3. Odstranění zařízení staveniště a vyklízení staveniště bude do 14 dnů od předání a převzetí hotového díla. 4. Po předání staveniště bude určen kontrolní den, který se bude periodicky opakovat. X. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 5. Objednatel může odstoupit od smlouvy, pokud zhotovitel nezahájí práce na díle do dvou měsíců po předání staveniště a nebude plnit předmět smlouvy podle schválené dokumentace, nebo pokud bude v prodlení se splněním díla nejméně dva měsíce. 6. Pokud objednateli vznikne škoda z důvodu odstoupení zhotovitele od smlouvy, vzniká objednateli nárok na náhradu škody i ušlého zisku. XI. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ Veškeré změny při realizaci stavby (materiálu, technologii) musí být zhotovitelem včas oznámeny, odsouhlaseny objednatelem a projektantem. Zhotovitel se zavazuje postupovat po dobu trvání sjednaného smluvního vztahu plně v zájmu objed natele. Zavazuje se mlčenlivostí ohledně všech skutečností, se kterými se seznámí při naplňování předmětu této smlouvy, o nichž je zřejmé, že jejich zneužitím pro svoji potřebu či sdělením třetí osobě by poškodil zájmy objednatele. Povinnost mlčenlivosti platí i pro všechny zaměstnance zhotovitele, jakož i jednotlivých subdodavatelů, podílejících se na naplnění předmětu této smlouvy, i po ukončení smluvního vztahu. Porušením slibu mlčenlivosti se zhotovitel vystavuje nebezpečí právního stíhání ve smyslu příslušných ustanovení zákona. Porušením tohoto závazku není poskytnutí informací v rozsahu stanoveném zákonem č. 106/1999 Sb. Smluvní strany prohlašují, že souhlasí se zněním zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, s možným zpřístupněním či zveřejněním celé smlouvy v jejím plném znění, jakož i všech úkonů a okolností s touto smlouvou souvisejících, kterému může kdykoliv v budoucnu dojít. XÍL \'SFX)BKCNA UJKDNAN1 Smlouvaje u/a-.-řen: projevením písemného souhlasu objednatele a zhotovitele s celým jejrn obsahem. Tuto smlouvu je možno mčnii pouze písemnými dodatky podepsanými st .utnámmii zástupci obou smluvních stran. ~ uio smlouva jo vyhotovena ve čtyřech vyltolovoníeh, /. nichž každá strana obdrží po dvou \ yhoUncnich. Příloha. Položko\'ý rozpočet \' Scbv:’.;vi. dne: 19, 07.. 7.017 V Soběslavi dne: 19.7.2017 objednat J zhotovitel \, Město Soběslav Spilka a Říha s.r.o. j ' ,g. Jindřich Bláha starosta Ladislav SpilKa jednatel