Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – v režimu „de minimis“ Č. j.: UPCR-ZL-2016/20599-00945312/1 Úřad práce České republiky – Krajská pobočka ve Zlíně Zastoupený: Mgr. Miriam Majdyšová, ředitelka Žadatel: ČSAD Vsetín a.s. IČO: 451 92 120 Zastoupený: Ing. Oldřich Holubář – ředitel společnosti, na základě plné moci Vážený pane, dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost č. j.: UPCR-ZL-2016/21275 ze dne 13. 5. 2016 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnoticí komise ze dne 1. 7. 2016 schválena Úřadem práce České republiky – Krajskou pobočkou ve Zlíně v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: I. Specifikace vzdělávací aktivity:1 Název: ŘO E k B/D Schválená výše nákladů dle HK: 17 700,- Kč bez DPH (100%) Maximální příspěvek na vzdělávací 15 045,- Kč bez DPH (85%) aktivitu: Výuka: 26 Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně Závěrečná zkouška: 4 ověření získaných znalostí a 3 dovedností): 30 0 Červenec – září 2016 Počet zapojených zaměstnanců: Počet zapojených potenciálních zaměstnanců: Předpokládaný termín realizace: Příspěvek na mzdové náklady: 15 840,- Kč 1 V případě schválení více aktivit, vyplní se pro každou aktivitu specifikace zvlášť Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Název: ŘO E k C/D Schválená výše nákladů dle HK: 44 100,- Kč bez DPH (100%) Maximální příspěvek na vzdělávací 37 485,- Kč bez DPH (85%) aktivitu: Výuka: 26 Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně Závěrečná zkouška: 4 ověření získaných znalostí a 9 dovedností): 30 0 Červenec – září 2016 Počet zapojených zaměstnanců: Počet zapojených potenciálních zaměstnanců: Předpokládaný termín realizace: Příspěvek na mzdové náklady: 47 520,- Kč Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, resp. vzdělávací aktivity, musí být poptávána/y pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem. Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnoticí komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. II. Výběr dodavatele Převzetím tohoto dokumentu se zavazujete v případě externího dodavatele vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity/aktivit v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz ve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity/aktivit. Dále se zavazujete provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a ve lhůtě do úterý 16. srpna 2016 předložit Úřadu práce České republiky – Krajské pobočce ve Zlíně kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. Zaměstnavatel je povinen informovat úřad práce o výsledku výběru spolu s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění). Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. Ve Zlíně dne 1. 7. 2016 ------------------------------------------------------- Mgr. Miriam Majdyšová ředitelka Krajské pobočky ÚP ČR ve Zlíně Převzal (datum, podpis): Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: Hodnoticí komise při rozhodování o poskytnutí příspěvku vycházela z podkladů a informací, které žadatel doložil v žádosti a na základě kterých přidělila jednotlivým hodnotícím kritériím body dle stanovené metodiky. Žádost byla po provedeném hodnocení bez úpravy maximální výše příspěvku shledána jako hospodárná, efektivní a účelná pro žadatele i navržené účastníky. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053