Textová podoba smlouvy Smlouva č. 381097: DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha Příloha c. 6 k dohode c. ZLA-MN-145_2016.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II –

                         v režimu „de minimis“

                                                          Č. j.: UPCR-ZL-2016/20599-00945312/1

Úřad práce České republiky – Krajská pobočka ve Zlíně
Zastoupený: Mgr. Miriam Majdyšová, ředitelka

Žadatel: ČSAD Vsetín a.s.
IČO: 451 92 120
Zastoupený: Ing. Oldřich Holubář – ředitel společnosti, na základě plné moci

Vážený pane,
dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost č. j.: UPCR-ZL-2016/21275 ze
dne 13. 5. 2016 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání
zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě
doporučení hodnoticí komise ze dne 1. 7. 2016 schválena Úřadem práce České
republiky – Krajskou pobočkou ve Zlíně v následujícím rozsahu a za následujících
podmínek:
I. Specifikace vzdělávací aktivity:1

Název:                                ŘO E k B/D
Schválená výše nákladů dle HK:        17 700,- Kč bez DPH (100%)
Maximální příspěvek na vzdělávací     15 045,- Kč bez DPH (85%)
aktivitu:
                                      Výuka: 26
Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně  Závěrečná zkouška: 4
ověření získaných znalostí a          3
dovedností): 30                       0
                                      Červenec – září 2016
Počet zapojených zaměstnanců:
Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:
Předpokládaný termín realizace:

Příspěvek na mzdové náklady:          15 840,- Kč

1 V případě schválení více aktivit, vyplní se pro každou aktivitu specifikace zvlášť

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Název:                                ŘO E k C/D
Schválená výše nákladů dle HK:        44 100,- Kč bez DPH (100%)
Maximální příspěvek na vzdělávací     37 485,- Kč bez DPH (85%)
aktivitu:
                                      Výuka: 26
Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně  Závěrečná zkouška: 4
ověření získaných znalostí a          9
dovedností): 30                       0
                                      Červenec – září 2016
Počet zapojených zaměstnanců:
Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:
Předpokládaný termín realizace:

Příspěvek na mzdové náklady:          47 520,- Kč

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, resp. vzdělávací
aktivity, musí být poptávána/y pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto
Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v
tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu.
Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru
konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem.

Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR
stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného
maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené
schválené výše nákladů hodnoticí komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši
100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena
pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka
odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu.

II. Výběr dodavatele

Převzetím tohoto dokumentu se zavazujete v případě externího dodavatele
vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity/aktivit v souladu se
zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a
Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu
Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz ve verzi platné v den vyhlášení výzvy
(objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací
aktivity/aktivit.

Dále se zavazujete provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity
a ve lhůtě do úterý 16. srpna 2016 předložit Úřadu práce České republiky – Krajské
pobočce ve Zlíně kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru
dodavatele vzdělávacích aktivit.

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o
zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č.
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše
uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele.
V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným
výběrem a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších
předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního
programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude.

V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného
vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních
předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu
opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto
dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru
dodavatele vzdělávání.

Zaměstnavatel je povinen informovat úřad práce o výsledku výběru spolu
s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů
nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a
hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením
Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách,
v platném znění).

Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění.

Ve Zlíně dne 1. 7. 2016

-------------------------------------------------------
          Mgr. Miriam Majdyšová

ředitelka Krajské pobočky ÚP ČR ve Zlíně

Převzal (datum, podpis):

Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti:

Hodnoticí komise při rozhodování o poskytnutí příspěvku vycházela z podkladů a
informací, které žadatel doložil v žádosti a na základě kterých přidělila jednotlivým
hodnotícím kritériím body dle stanovené metodiky. Žádost byla po provedeném
hodnocení bez úpravy maximální výše příspěvku shledána jako hospodárná,
efektivní a účelná pro žadatele i navržené účastníky.

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053