Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 2. k č.j.: KRPT-135379-3/ČJ-2016-0700VZ KUPNÍ SMLOUVA KRPT-135379/ČJ-2016-0700VZ (dále jen ,,smlouva") Uzavřená dle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Článek l. Smluvní strany Česká republika - Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje Sídlo: 30. dubna 1682/24, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava a Přivoz Kontaktní adresa: 30. dubna 1682/24, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava a Přívoz IČO: 75151502 DIČ: Bankovní spojeni: Zastoupená: Kontaktní osoba: E-mail: Telefon: Fax: (dále jen ,,kupující") a Název dodavatele: FRANKOSPOL OFFICE, s.r.o . Sídlo: Svazarmovská 309, 738 01 Frýdek - Místek Kontaktní adresa: Svazarmovská 309, 738 01 Frýdek - Místek IČO: DIČ Bankovní spojeni: vložka Zastoupená: Kontaktní osoba: E-mail: Telefon: zapsán v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl (dále jen ,,prodávajici") Článek ll. Předmět smlouvy 1. Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat za podmínek v ni sjednaných kupujícímu zboží, specifikované v ČI. Ill. smlouvy a převést na kupujícího vlastnické právo k tomuto zboží 2. Podkladem pro uzavřeni této kupní smlouvy je nabídka prodávajÍcÍho systémové č.: T002/16N00043484 ze dne 16.9.2016, která byla na základě zadávacího řízeni zveřejněného pod číslem KRPT-135379/ČJ-2016-0700VZ vybrána jako nejvýhodnější. Článek Ill. Zboží, předáni zboží, vady zboží l. Předmětem této smlouvy je dodáni zboží, dle nabídkových cen prodávajícího v příloze č. 1 a v množství uvedeném dilčkni objednávkami k nákupu veřejné zakázky a výše uvedené nabídky: ,,VZ MR - hygienické prostředky IV.Q_2016." Kupující se zavazuje předmět plnění převzít a zaplatit sjednanou cenu podle článku VI. této smlouvy. 2. O předáni a převzetí zboží bude prodávajícím vyhotoven protokol o předáni a převzetí zboží (dále jen ,,protokol") ve dvou (2) vyhotoveních, který bude podepsán oběma smluvními stranami a každá ze smluvních stran obdrží po jednom (l) vyhotovení protokolu. 3. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží, pokud zboží nebude dodáno řádně v souladu s touto smlouvou a ve sjednané kvalitě, přičemž v takovém případě kupující důvody odmitnutÍ převzetí zboží písemně prodávajÍcÍmu sdělí, a to nejpozději do pěti (5) pracovních dnů od původního terminu předáni zboží. Na následné předáni zboží se použiji ustanoveni odstavců 1 až 3. 4. prodávajici prohlašuje, že zboží nemá právni vady ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Článek lV. Doba a místo plněni, předání zboží l. prodávající je povinen dodat zboží po předchozí dohodě v místě dodáni zboží. 2. Místo plněni /dodáni/ je pracoviště Policie ČR - Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje - Sklady MTZ, Frýdek Místek - Bahno, úl. Frýdlantská, PSČ 738 01. 3. ProdávajÍcÍ se zavazuje informovat kupujícího o terminu dodáni zboží nejméně 24 hodin předem. 4. Dodávky zboží budou prováděny formou dilčich dodávek, na základě jednotlivých objednávek ze zadáni v příloze č. 1 k nákupu veřejné zakázky a výše uvedené nabídky, ve lhůtě do sedmi dnů od doručení objednávky. 5. Vady zjevné: při dodáni zboží je kupujici povinen sdělit prodávajicimu při převzetí zboží, vady skryté: kupujicí je povinen sdělit prodávajicknu bez zbytečného odkladu. Článek V. Vlastnické právo ke zboží a nebezpečí škody na zboží 1. Kupujici nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem převzetí zboží od prodávajiciho (dopravce). 2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujiciho okamžikem převzetí zboží od prodávajicího. Článek VI. Kupní cena a platební podmínky 1. Cena je stanovena ve výši: 738 200,00KČ bez DPH, slovy: (Sedmsettřicetosmdvěstěkorunčeských.), tj. 893 222,00 Kč vC. DPH, slovy: (OsmsetdevadesáttřitisÍcdvěstědvacetdvakorunčeských.), při sazbě DPH ve výši 21%. V případě změny sazby DPH bude stanovena v souladu s platnými právními předpisy. 2. Sjednané kupní ceny dle nabídky z přílohy Č.1 jsou konečné a zahrnuji veškeré náklady spojené s koupi zboží . 3. Cena bude zaplacena na základě faktury vystavené prodávajickn po převzetí zboží kupujícím. Faktura (daňový doklad) vystavená prodávajicIm musí obsahovat náležitosti stanovené právními předpisy. 4. Smluvní strany se dohodly na lhůtě splatnosti faktury v délce 21 kalendářních dnů ode dne doručeni faktury kupujícímu na kontaktní adresu kupujiciho. V případě pochybností se má za to, že dnem doručeni se rozumí třetí den ode dne odesláni faktury. 5. Kupní cena se považuje za uhrazenou okamžikem odepsáni fakturované kupní ceny z bankovního účtu kupujícího. 6. Kupujicí nebude poskytovat prodávajíchmu jakékoliv zálohy na úhradu ceny zboží nebo jeho části. 7. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti faktury vrátit bez zaplacení fakturu, která neobsahuje náležitosti stanovené touto smlouvou nebo budou-li tyto údaje uvedeny chybně. Prodávající je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit. V takovém případě není kupující v prodlení se zaplacením ceny zboží. Okamžikem doručeni náležitě doplněné či opravené faktury začne běžet nová lhůta splatnosti faktury v délce 21 kalendářních dnů. Článek VIl. Smluvní pokuty a odstoupeni od smlouvy 1. V případě nedodržení terminu dodáni zboží ze strany prodávajÍcÍho nebo v případě nepřevzetí zboží ze strany kupujÍcÍho z důvodů vad zboží, je prodávající povinen uhradit kupujÍcÍmu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny nedodaného zboží včetně DPH za každý, byt' i započatý kalendářní den prodlení. 2. Kupujici je povinen zaplatit prodávajicimu za nedodržení terminu splatnosti úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky dle příslušné faktury za každý, byt' i započatý, den prodlení. 3. Smluvní pokuta a úrok z prodlení jsou splatné do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne jejich uplatněni. 4. Zaplacením smluvní pokuty a úroku z prodlení není dotčen nárok smluvních stran na náhradu škody nebo odškodněni v plném rozsahu ani povinnost prodávajiciho řádně dodat zboží. 5. Za podstatné porušeni této smlouvy prodávajícím, které zakládá právo kupujÍcÍho na odstoupeni od této smlouvy, se považuje zejména a) prodlení prodávajiciho s dodáním zboží o vÍce než jeden (l) kalendářní den; b) neodstraněni vad zboží ve lhůtě stanovené podle ČI. |||.: C) porušeni jakékoli povinnosti prodávajÍcÍho či. lX.; d) postup prodávajiciho při dodáni zboží v rozporu s pokyny kupujícího. 6. Kupující je dále oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že a) vůči majetku prodávajícího probíhá insolvenčni řízení, v němž bylo vydáno rozhodnuti o úpadku, pokud to právní předpisy umožňuji; b) insolvenčni návrh na prodávajÍcÍho byl zamítnut proto, že majetek prodávajiciho nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčniho řízeni; 3 L c) prodávajÍcÍ vstoupí do likvidace. 7. prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že kupujici bude v prodlení s úhradou svých peněžitých závazků vyp|ývajÍcÍch z této smlouvy po dobu delší než šedesát (60) kalendářních dni. 8. Účinky každého odstoupeni od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného projevu vůle odstoupit od této smlouvy druhé smluvní straně. Odstoupeni od smlouvy se nedotýká zejména nároku na náhradu škody, smluvní pokuty. Článek VIII. Záruka a sankce za její nedodržení 1. prodávající ručí za kvalitu zboží dle této smlouvy po dobu 24 měsíců od data předáni kupujícímu za podmínek uvedených v záruční listině. (V záruční listině je nutné uvést výrobky a materiály vyloučené ze záruky, resp. s kratší záruční lhůtou. Dále je nutné uvést podmínky údržby a zacházení s výrobky a materiály, jejichž nedodrženi vylučuje odpovědnost za výskyt vady v záruční lhůtě). 2. Reklamace vad musí být provedena písemně. 3. prodávající se zavazuje odstranit jim uznané reklamované vady ve lhůtě 30 dni od doručeni reklamace kupujíciho. 4. Reklamace jsou ze strany kupujÍcÍho řešeny pověřeným pracovníkem: Článek lX. Ostatní ujednáni l. Smluvní strany jsou povinny bez zbytečného odkladu oznámit druhé smluvní straně změnu údajů v záhlaví smlouvy. 2. ProdávajÍcÍ není bez předchozího písemného souhlasu kupujÍcÍho oprávněn postoupit práva a povinnosti z této smlouvy na třetí osobu. 3. prodávající je povinen ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. 4. Prodávajici je povinen upozornit kupujÍcÍho písemně na existující či hrozící střet zájmů bezodkladně poté, co střet zájmů vznikne nebo vyjde najevo, pokud prodávající i při vynaloženi veškeré odborné péče nemohl střet zájmů zjistit před uzavřením této smlouvy. 5. Prodávající bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním své identifikace a dalších údajů uvedených ve smlouvě včetně ceny zboží. Článek X. Závěrečná ustanoveni 1. Smluvní strany berou na vědomi, že smlouva nabývá platnosti podpisem smlouvy oběma smluvními stranami a účinnosti v souladu s ustanovením § 6 odst.1 zákona č. 340/2015 Sb. dnem uveřejněni v registru smluv. 2. Kontaktní osoby smluvních stran uvedené v ČI. l jsou oprávněny k poskytováni součinnosti dle této smlouvy, nejsou však jakkoli oprávněny, či zmocněny ke sjednáváni změn nebo rozsahu této smlouvy. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 4 3. Tato smlouva se řídi příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. 4. Tato smlouva může být změněna pouze dohodou smluvních stran v písemné formě. 5. Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory vzniklé v souvislosti s realizaci smlouvy budou řešeny smírnou cestou - dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou spory řešeny před příslušnými obecnými soudy. 6. Kupující si vyhrazuje právo v případě nedostatku finančních prostředků přidělených na předmět plněni, snížit předpokládaný celkový objem plnění. 7. Veškerá korespondence mezi smluvními stranami, včetně jejich prohlášeni, je ve vztahu k této smlouvě irelevantní, není-li ve smlouvě stanoveno jinak, 8. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jednu obdrží kupujÍcÍ a jednu prodávajicL Kupujici po podpisu této smlouvy vyznačí na všechny stejnopisy evidenční číslo této smlouvy. 9. Každá ze smluvních stran prohlašuje, že tuto smlouvu uzavírá svobodně a vážně, že považuje obsah této smlouvy za určitý a srozumitelný a že jsou ji známy veškeré skutečnosti, jež jsou pro uzavřeni této smlouvy rozhodujÍcÍ, na důkaz čehož připojuji smluvní strany k této smlouvě své podpisy. V Ostravě dne' 2 7 -09- 2016 Va.. 'EÚ(]j)jM:s^á) dne, Za kupujiciho: 5 Příloha č. 1 k č.j.: KRPT- 135379-3/ČJ-2016- 0700VZ "VZ MR - hygienické prostředky IV. Q_2016" Návod k vYp|nění: po zadání jednotkové ceny v bílem poli se automaticky načte celková cena! pon. č. NA· ZEV ZBOZ-l· K NÁKUPU Nabídková Om v. m':."j..,=. bceeznDapvH/Kmc j celkem Kč bez DPH 1 Pasta mycí tekutá abrazívni Profi 4509 800 35,00 28 000,00 2 Mýdlo hotelové 2 000 2,50 5 000,00 3 Mýdlotekuté 5 l 4 Mýdlo toalet. 100 g (kusové) 500 70,00 35 000,00 5 Krém na ruce 100 ml s dezinfekci 3 000 7,00 21 000,00 6 Papir toaletní role, 2 vrstvy, bílý, nerecýklovaný 2 100 42 000,00 7 Papír toaletní role velká 20 000 20,00 118 000,00 8 Ručník papi'o"ý arch, skládaný "ZZ" 8 000 5,90 190 400,00 12 000 298 800,00 CELKOVÝ SOUČET bez DPH: 23,80 738 200,00 CELKOVÝ SOUČET VC. DPH: 24,90 9$!3 ?'2 QQ Poznámka: Tabulka má pouze orientační množství nákupu pro účel porovnáni nabídek. Skutečné množství nákupu bude upřesněno dílčími objednávkami - viz Kupní smlouva.