Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Město Bílina OBJEDNÁVKA Břežánská 50/4 V Bílině dne: 07.10.2016 418 31 Bílina Objednávka č.: INV/158/2016/H IČ: 00266230 Financováno z: chodníky DIČ: CZ00266230 Tel.kontakt: č.ú.: E-mail: herzingerova@bilina.cz Vystavil(a): Ing. Herzingerová Bezold Petr IČO: 421 09 779 Město Bílina objednává: Oprava přístupových chodníků v SUNN č.p. 692-695, dle cenové nabídky, která je nedílnou součástí této objednávky. Cena objednávky celkem: 160 276,80 vč. DPH (DPH 21% 27 816,70 Kč) Cena bez DPH: 132 460,15 Kč Záruka: 36 měsíců Termín realizace 10/2016 Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti dle platného právního řádu ČR, zejména zákona č. 89/2012 Sb. NOZ, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 a 29 zákona č.235/2004 Sb. o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka není předmětem zdanitelného plnění, a proto nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii ! Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Penále: Za nedodržení termínu realizace stavby 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý den prodlení. V případě nepříznivých klimatických podmínek možno po vzájemné dohodě a zápisu do stavebního deníku stanovit technologickou přestávku. Příkazce operace: Správce rozpočtu: Ing. Jaroslav Bureš MBA Jana Matějovská